Spuit 11quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Indd, prima goal. Slecht verdedigd, maar knap hoe hij zn kop er nog tussen krijgtquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:45 schreef Mr.Mills het volgende:
Knappe goal hoor....als je ziet hoe KJ werd vastgepakt...

deed ie dan ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:46 schreef Mr.Mills het volgende:
Altijd leuk die reactie van Ten Cate!

Een wedstrijd zoals deze kan wel in 1 topic. Over andere wedstrijden kun je twisten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik weet het maarja. Dom dat het in 2 topics zit nu.

Ja, dat snap ik, maar dan moet je steeds tussen 2 topics wisselen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een wedstrijd zoals deze kan wel in 1 topic. Over andere wedstrijden kun je twisten.

ja wanneer nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:49 schreef venomsnake het volgende:
feyenoord speelt weer dramatisch.

20equote:Op zondag 22 oktober 2006 12:50 schreef JeroenV het volgende:
Hoeveelste minuut zit hij bij jullie?

Idd snel even die 0-2 er overheenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:51 schreef Jnk18 het volgende:
ah ajax begint nu kansen te krijgen! komop 0-2!!!

oja goed idee ff aan zettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfs op Radio Rijnmond schijten ze in hun broek

<quote:"Feyenoord publiek juicht om het uitvallen van stam, dat is ook het enigste waar ze om kunnen juichen vandaag"

quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:54 schreef Jasza het volgende:
-knip-

Dat zeiden ze op Radio Rijnmond jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:58 schreef BigFire het volgende:
gewoon verstapt volgens mij. kan gebeuren.

WEER AJAXquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:52 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfs op Radio Rijnmond schijten ze in hun broek

Wat zou dat heerlijk zijn zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
feyenoord speelt echt slecht, zal me niets verbazen als dit 0-4 wordt ofzo

Daar moeten we dus voor uitkijken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:02 schreef mash_ het volgende:
bijna 1-1 :S

Ik vind dat ze wel goed begonnenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
feyenoord speelt echt slecht, zal me niets verbazen als dit 0-4 wordt ofzo

Was een overtreding, doe niet moeilijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:02 schreef mash_ het volgende:
bijna 1-1 :S

vandaag niet ben ik bang..quote:

quote:

http://www.radio-rijnmond.nl/ geen reclame op het momentquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kappen nou met die kutreclame op Radio1![]()

Goed weekend danquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:06 schreef mash_ het volgende:
leuk joh ik Woon in Rotterdam maar ben voor ajax dus als ajax wint heb ik een leuke dagiedereen uit lachen enzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |