Op de foto vlakt dat ontzettend af. Het is altijd overdone anders verdwijnt het helemaal op de foto.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:00 schreef Cruizer het volgende:
Wat een sloerie make-up is dat zeg .. kunnen ze het niet smaakvoller doen ?
idd, dat is heel hinderlijk. Het is al weken een probleem met de streams 2 en 4quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding van stream 2 klopt nog steeds niet
volgens mij vind ze het allemaal wel bestquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind juist dat ze het allemaal maar over haar heen laat komen.
Maar in dit geval wel de concurentie van Talpa. FHM is van de Telegraaf, die weer eigendom is van SBS.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Weer een nieuwe televisie ervaring, live een fotoshoot kunnen bijwonen via de internet streams. Deze commerciele kermis van John begint steeds beter uit te pakken.
Ja wel leuk om te zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Weer een nieuwe televisie ervaring, live een fotoshoot kunnen bijwonen via de internet streams. Deze commerciele kermis van John begint steeds beter uit te pakken.
Alle media aandacht is meegenomen, helemaal die van de doelgroep van de concurrent.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maar in dit geval wel de concurentie van Talpa. FHM is van de Telegraaf, die weer eigendom is van SBS.
FHM is toch nooit bloot? of heb ik dat mis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Gaan ze haar nou nog uit d'r bikini praten?
En is al bekend hoeveel ze hiervoor vangt?
Standaad TV-beeld, uitgezonden op breedbeeld. Heel merkwaardig. Stream 4 is ook niet jofel trouwens..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding van stream 2 klopt nog steeds niet
lekker arrogantquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef scanman01 het volgende:
De niet-lachende foto's vind ik ook wel wat hebben eigenlijk
[afbeelding]
Het is FHM Gert, geen bloot dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Nee het is niet naakt en ze krijgt er ook helemaal niets voor. Maar ze hebben een contract getekend dat alle inkomsten gegenereerd in het huis toch naar Talpa gaan, dus het maakt niet uit voor haar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Huh?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee het is niet naakt en ze krijgt er ook helemaal niets voor.
Nee inderdaad. Ze hebben het nu zelfs over een "tepel-alert". Als ze een tepel zien, dan stoppen ze meteen met fotograferen "want dat willen wij ook niet".quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
FHM is toch nooit bloot? of heb ik dat mis?
Kunnen we niet gezamelijk een helikopter vlucht bestellen die al je uitgeprinte caps in de tuin laat vallen, zitten ook blote billen tussen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft er moeite mee dat de camera haar string ziet van achter.
Foute stream. Dit ziet er dus niet uit., met die vervormde verhoudingen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef Blup75 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/nena01.JPG]afbeelding][/URL]
Ze heeft ook wel een fucking mooi lijf hoor, wow..quote:
Eerlijk, ik wist vanaf week 1 al dat het niet zou gaan lukken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Gert het volgende:
Dat omkleedritueel..![]()
Het gaat nog moeilijk worden om de tieten van Nena te scoren. Ik had gedacht dat het na een maand al lang een keer gelukt zou moeten zijn, maar ze laat geen steekje vallen.
1x een klein foutje is genoeg. Maar ze is heel alert.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerlijk, ik wist vanaf week 1 al dat het niet zou gaan lukken.
Homo. Ga lekker weer met je nintendootje spelen joh, met je kleuter-opmerkingen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Oksel het volgende:
Wat een moeilijk irritant zeikwijf.
Zou kunnen, maar zoals ze zelf al zegt 'ze vindt nergens iets van'quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Denk dat dat best mee kan vallen, volgens mij is ze gewoon niet in der element hier.
Ik denk niet dat ze dom is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zoals ze zelf al zegt 'ze vindt nergens iets van'
Yep nice, stream 1 en 3 geven goede verhoudingen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Blup75 het volgende:
Beter zo Gert?
Dat jij op je 36ste zulke opmerkingen maakt zegt genoeg over je herseninhoud. Ik heb medelijden met je kinderen, dat ze opgevoed worden door iemand van jouw niveau.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Homo. Ga lekker weer met je nintendootje spelen joh, met je kleuter-opmerkingen. [afbeelding]
Geweldig knul. Heb je daar nou zo lang over gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat jij op je 36ste zulke opmerkingen maakt zegt genoeg over je herseninhoud. Ik heb medelijden met je kinderen, dat ze opgevoed worden door iemand van jouw niveau.Echt, ik kan er niet bij wat voor randdebiel jij in reallife moet zijn, om ánderen voor z'n eigen ego af moet zeiken.. en wel op zó'n laag niveau dat je alleen maar jezelf voor lul zet.
![]()
Echt exclusiéf wordt het niét nee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:32 schreef ron1970 het volgende:
Straks moet FHM hier de foto's afhalen, er staan er al meer als wat hun geschoten hebben
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Geweldig knul. Heb je daar nou zo lang over gedaan?
Blijkbaar voel je je aangesproken als je op je eigen niveau wordt benaderd.![]()
Waarom open je dan niet een apart topic in "Wonen" met plaatjes van jouw salontafel......quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Ze heeft het lichaam, het blonde haar, leuk koppie.. alleen het meest elementaire ontbreekt, besef ik nu: "Uitstraling".
Ze heeft géén uitstraling. Mijn salontafel heeft nog een betere uitstraling.
Kun je niet ergens anders gaan lopen dreinen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Ze heeft het lichaam, het blonde haar, leuk koppie.. alleen het meest elementaire ontbreekt, besef ik nu: "Uitstraling".
Wat een onzin! Als je die foto's bekijkt zie je toch zo dat ze uitstraling heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Joh, ga jij je dan effe lekker een tijdje op je salontafel mét uitstraling zitten aftrekken, of zoek een salontafeltopic of zo. Maar ga de boel hier niet zitten verzieken voor mensen die wél verstand hebben van vrouwelijk schoon...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Eigenlijk is t wel interessant wat ie te vertellen heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef happyme28 het volgende:
wat is er kut aan dan?
grappig dat contrast, Nena onder met de shoot en de 2 andere streams een suf verhaal over Kaviaar.
Hmm... zijn er nog andere rechtstreekse streams, behalve die van garnier?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen enkel probleem hier
Nee, DGK heeft maar 1 stream via Garnier. Vaak is het probleem bij de provider en niet bij Garnier. Soms helpt het je systeem een keer te rebooten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... zijn er nog andere rechtstreekse streams, behalve die van garnier?
Wij krijgen meer te zien dan de FHM-lezers.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Ahhh... lekker lullig. Er wordt weer flink gezoomed op haar billen.
Helpt niet, helaas. Goede timing, Planet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms helpt het je systeem een keer te rebooten.
Dit soort poses houd ik niet van, zo gemáákt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit zal het ongeveer gaan worden
[afbeelding]
Smaak is moeilijk. Wat me opvalt is, dat ze veel respect voor Nena hebben, het is heel vriendelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort poses houd ik niet van, zo gemáákt.
Ja, ze wordt echt gepamperd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smaak is moeilijk. Wat me opvalt is, dat ze veel respect voor Nena hebben, het is heel vriendelijk.
Opbouwen set voor shoot met het vierde setje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ff tussenuit geweest maar waar wachten ze nu op dan?
ahhhquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Opbouwen set voor shoot met het vierde setje.
Maar het is wel heel erg fout... zo hebben mensen echt een verkeerd beeld van je hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:05 schreef Gert het volgende:
Het is echt een ingesleten reflex van Nena, dat "weet niet".
Lekker veilig antwoord. Volgens mij weet ze het allemaal best wel, maar het lijkt wel alsof ze enorm gekleineerd is vroeger en zich over niets meer durft uit te spreken.
Het komt inderdaad heel onnozel over.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar het is wel heel erg fout... zo hebben mensen echt een verkeerd beeld van je hoor
Ja volgens mij heeft ze juist wel heel erg een eigen mening.. maar is het misschien gewoon angst om die te tonen ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt inderdaad heel onnozel over.
Ze is 19. Ik denk dat het wel slijt, als ze wat ouder en wat zekerder over zichzelf is.
Uit opmerkingen / observaties die ze af en toe maakt, krijg ik toch de indruk dat ze helemaal niet zo dom is.
Ziet er niet uit, dat breedbeeld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas is Nena nu alleen op stream 4, die is niet geschikt voor caps
Breedbeeld op zich is geen probleem. BB Belgie heb ik helemaal gecapt in breedbeeld. Het probleem is, dat Talpa geen codering meestuurt, waardoor WMP weet, dat het breedbeeld is. Daarmee zou het probleem opgelost zijn.quote:
Op http://www.eengoudenkooi.nl/stream4.htm wordt stream4 verkeerd weergegeven. En daardoor wordt de weergave-fout van WMP weer gecompenseert.quote:
Die is ook vervormd hoor, tenminste bij mij wel:quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op http://www.eengoudenkooi.nl/stream4.htm wordt stream4 verkeerd weergegeven. En daardoor wordt de weergave-fout van WMP weer gecompenseert.
Die gouden achterwand gaf een te flets beeld en de wand was niet vlak door de lambrisering. Daarom hebben ze er een blauwe wand voorgezet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Dacht dat ze nog voor die goude muur zouden schieten?
Ja, maar helaas gaat dadelijk de formule 1 van start.......quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:42 schreef Gert het volgende:
Moorddadig lekker hoor.
Ik kan niet stoppen met kijken.![]()
Ik ben bijna 3 uur weggeweest, maar aan de caps te zien niets echt veel schokkends gemist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:42 schreef Gert het volgende:
Moorddadig lekker hoor.
Ik kan niet stoppen met kijken.![]()
Maar als blikken konden doden . . .quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Gert het volgende:
Ze heeft in ieder geval géén kapsones. Het duurt al uren, het is koud buiten, nu moet ze weer het water in, maar ze zeurt niet één keer.
Nee, geen billen in FHM deze keer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we geen enkele billen foto in de FHM
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 uur weggeweest, maar aan de caps te zien niets echt veel schokkends gemist.
Ik had stream 3 helemaal opgenomen trouwens. Schakelen ze over naar stream 1 meteen nadat ik weg was.
Wat vreemd is, want waarom zou ze zich daarvoor schamen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen billen in FHM deze keer.
Dan weet je nu zeker alles over kaviaar........quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 uur weggeweest, maar aan de caps te zien niets echt veel schokkends gemist.
Ik had stream 3 helemaal opgenomen trouwens. Schakelen ze over naar stream 1 meteen nadat ik weg was.
Ze zei vanmiddag dat ze geen problemen had met billen op de foto's. Ze wilde alleen niet dat iedereen dan live kon meekijken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vreemd is, want waarom zou ze zich daarvoor schamen.
Waarom maakt ze dat onderscheid dan? Wat maakt het nou uit of mensen haar op live-beelden bewonderen of dat ze zich in een blaadje aan haar verlustigen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag dat ze geen problemen had met billen op de foto's. Ze wilde alleen niet dat iedereen dan live kon meekijken.
Daar begreep ik ook weinig van. Ik denk dat ze weet dat iedereen zit te capturen ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom maakt ze dat onderscheid dan? Wat maakt het nou uit of mensen haar op live-beelden bewonderen of dat ze zich in een blaadje aan haar verlustigen?
Heb je er ook een vergrootglas bij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor Gert, onderwaterbillen
[afbeelding]
Ik zal de volgende keer Natasia voor je cappen, dan heb je geen vergrootglas nodigquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer Natasia voor je cappen, dan heb je geen vergrootglas nodig
Ik denk dat je nog even moet wachten tot ze die halve ton van de Playboy een keer gaat aannemen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Is een topless foto dat ze de borsten met de handen bedekt niets? Lijkt mij wel wat namelijk.
In FHM zie je dat soort foto's heel vaak hoor. Topless, maar borstem wel door de handen bedekt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog even moet wachten tot ze die halve ton van de Playboy een keer gaat aannemen.
Dat laatste bedoelde ik. Tussen de foto's door zijn dan haar tepels natuurlijk te zien en dat wil ze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In FHM zie je dat soort foto's heel vaak hoor. Topless, maar wel met de handen bedekt. Zal nena ook wel te ver gaan.
Ze zitten weer eens te zieken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef Tamaartje het volgende:
vaag dat ze nu dit laten zien op de streams
Ja zonde hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten weer eens te zieken.
Ik snap dat niet hoor.
Nena heeft indisch bloed (ik dacht haar vader). Dus donkere tepels zou best kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef tjaka het volgende:
Als ik het eerlijk zeggen mag , heeft nena zo aan de gezicht en alles te zien donker bruine tepels!
Maar wet het niet 100% zekers!
Yep, ze is die zooi van Nataaaaaaaaaaaaasia? naar binnen aan het schuiven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef happyme28 het volgende:
Ze is blijkbaar klaar. Ze heeft haar jogginbroek weer aan en is haar make up aan het verwijderen.
Ik denk het niet. Ze vond het niet echt leuk had ik het gevoel . . .quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Die playboy shoot komt er nog wel van haar...
Maar een jaarsalaris op je bankrekening gestort krijgen voor een dagje werken, dat is weer wél erg leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze vond het niet echt leuk had ik het gevoel . . .
Lullig...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:09 schreef happyme28 het volgende:
Ja, maar voor haar maakt dat niet uit voor zover ik heb begrepen. Alle verdiensten in de Gouden Kooi moeten ze weer afstaan aan Talpa, dus ze had zowiezo niets gekregen. Winst uit bedrijven etc. moeten ze ook afstaan.
Als je een fotoshoot kan bewerkstelligen door de eerste gratis te doen, waarom niet? Als de eenmaal de Gouden Kooi uit komt heeft ze kans om model te worden omdat ze al bekend is van die ene shoot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar hoor net toch ook Nena zeggen dat ze de fotoshoot gratis heeft gedaan.
Nena is al redelijk bekend nu en reken erop dat FHM redelijk gaat scoren met de Nena-uitgave.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je een fotoshoot kan bewerkstelligen door de eerste gratis te doen, waarom niet? Als de eenmaal de Gouden Kooi uit komt heeft ze kans om model te worden omdat ze al bekend is van die ene shoot.
Daar teken je voor hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena is al redelijk bekend nu en reken erop dat FHM redelijk gaat scoren met de Nena-uitgave.
Belachelijk dat ze haar dan niet eens hoefden te betalen.
Dat heb ik inmiddels begrepen. Maar maakt het niet minder belachelijk.quote:
Dat maakt het juist wél minder belachelijk, ze wist van te voren dat ze er geen geld voor kreeg en heeft toch ingestemd met de fotoshoot, dat is haar eigen keuze toch? Waarschijnlijk heeft ze een geweldige dag gehad en nam ze het voor lief dat ze er niks voor kreeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels begrepen. Maar maakt het niet minder belachelijk.
Het vreemde is wel dat playboy wel degelijk een smak geld had betaald. Daarvan zou Nena de helft hebben mogen houden en de helft zou ze eventueel weggeven aan een goed doel. Heel vreemd dus.
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen, terwijl het ze wel veel meer verkoop van het blad oplevert (waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat maakt het juist wél minder belachelijk, ze wist van te voren dat ze er geen geld voor kreeg en heeft toch ingestemd met de fotoshoot, dat is haar eigen keuze toch? Waarschijnlijk heeft ze een geweldige dag gehad en nam ze het voor lief dat ze er niks voor kreeg.
Oke op die manier, dan had ik jouw verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het belachelijk vond dat Nena er niets voor kreeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen, terwijl het ze wel veel meer verkoop van het blad oplevert (waarschijnlijk).
Het rare is dat mensen schrijven dat ze geen geld mag ontvangen voor het werk in de villa, maar ze had dus wel degelijk geld gekregen voor de playboy-shoot, waarvan ze de helft zeker had mogen houden. Dat heb ik ze zelf horen zeggen.
maar John de Mol hoeft ook niks te betalen voor de 8 pagina's aan reclame voor de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen, terwijl het ze wel veel meer verkoop van het blad oplevert (waarschijnlijk).
Ik denk serieus dat Sjonnie het geld van FHM in zijn zak gestoken heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen,...
Veel verrassends zal daar niet meer instaan, na het doorbladeren van dit topic.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |