Joh, ga jij je dan effe lekker een tijdje op je salontafel mét uitstraling zitten aftrekken, of zoek een salontafeltopic of zo. Maar ga de boel hier niet zitten verzieken voor mensen die wél verstand hebben van vrouwelijk schoon...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Ze heeft het lichaam, het blonde haar, leuk koppie.. alleen het meest elementaire ontbreekt, besef ik nu: "Uitstraling".
Ze heeft géén uitstraling. Mijn salontafel heeft nog een betere uitstraling.
Eigenlijk is t wel interessant wat ie te vertellen heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef happyme28 het volgende:
wat is er kut aan dan?
grappig dat contrast, Nena onder met de shoot en de 2 andere streams een suf verhaal over Kaviaar.
Hmm... zijn er nog andere rechtstreekse streams, behalve die van garnier?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen enkel probleem hier
Nee, DGK heeft maar 1 stream via Garnier. Vaak is het probleem bij de provider en niet bij Garnier. Soms helpt het je systeem een keer te rebooten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... zijn er nog andere rechtstreekse streams, behalve die van garnier?
Wij krijgen meer te zien dan de FHM-lezers.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Ahhh... lekker lullig. Er wordt weer flink gezoomed op haar billen.
Helpt niet, helaas. Goede timing, Planet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms helpt het je systeem een keer te rebooten.
Dit soort poses houd ik niet van, zo gemáákt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit zal het ongeveer gaan worden
[afbeelding]
Smaak is moeilijk. Wat me opvalt is, dat ze veel respect voor Nena hebben, het is heel vriendelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort poses houd ik niet van, zo gemáákt.
Ja, ze wordt echt gepamperd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Smaak is moeilijk. Wat me opvalt is, dat ze veel respect voor Nena hebben, het is heel vriendelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |