Zou kunnen, maar zoals ze zelf al zegt 'ze vindt nergens iets van'quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Denk dat dat best mee kan vallen, volgens mij is ze gewoon niet in der element hier.
Ik denk niet dat ze dom is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zoals ze zelf al zegt 'ze vindt nergens iets van'
Yep nice, stream 1 en 3 geven goede verhoudingen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:11 schreef Blup75 het volgende:
Beter zo Gert?
Dat jij op je 36ste zulke opmerkingen maakt zegt genoeg over je herseninhoud. Ik heb medelijden met je kinderen, dat ze opgevoed worden door iemand van jouw niveau.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Homo. Ga lekker weer met je nintendootje spelen joh, met je kleuter-opmerkingen. [afbeelding]
Geweldig knul. Heb je daar nou zo lang over gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat jij op je 36ste zulke opmerkingen maakt zegt genoeg over je herseninhoud. Ik heb medelijden met je kinderen, dat ze opgevoed worden door iemand van jouw niveau.Echt, ik kan er niet bij wat voor randdebiel jij in reallife moet zijn, om ánderen voor z'n eigen ego af moet zeiken.. en wel op zó'n laag niveau dat je alleen maar jezelf voor lul zet.
![]()
Echt exclusiéf wordt het niét nee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:32 schreef ron1970 het volgende:
Straks moet FHM hier de foto's afhalen, er staan er al meer als wat hun geschoten hebben
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Geweldig knul. Heb je daar nou zo lang over gedaan?
Blijkbaar voel je je aangesproken als je op je eigen niveau wordt benaderd.![]()
Waarom open je dan niet een apart topic in "Wonen" met plaatjes van jouw salontafel......quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Ze heeft het lichaam, het blonde haar, leuk koppie.. alleen het meest elementaire ontbreekt, besef ik nu: "Uitstraling".
Ze heeft géén uitstraling. Mijn salontafel heeft nog een betere uitstraling.
Kun je niet ergens anders gaan lopen dreinen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
Ze heeft het lichaam, het blonde haar, leuk koppie.. alleen het meest elementaire ontbreekt, besef ik nu: "Uitstraling".
Wat een onzin! Als je die foto's bekijkt zie je toch zo dat ze uitstraling heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:45 schreef Oksel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |