Alle media aandacht is meegenomen, helemaal die van de doelgroep van de concurrent.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maar in dit geval wel de concurentie van Talpa. FHM is van de Telegraaf, die weer eigendom is van SBS.
FHM is toch nooit bloot? of heb ik dat mis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Gaan ze haar nou nog uit d'r bikini praten?
En is al bekend hoeveel ze hiervoor vangt?
Standaad TV-beeld, uitgezonden op breedbeeld. Heel merkwaardig. Stream 4 is ook niet jofel trouwens..quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:10 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding van stream 2 klopt nog steeds niet
lekker arrogantquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef scanman01 het volgende:
De niet-lachende foto's vind ik ook wel wat hebben eigenlijk
[afbeelding]
Het is FHM Gert, geen bloot dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Nee het is niet naakt en ze krijgt er ook helemaal niets voor. Maar ze hebben een contract getekend dat alle inkomsten gegenereerd in het huis toch naar Talpa gaan, dus het maakt niet uit voor haar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Huh?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee het is niet naakt en ze krijgt er ook helemaal niets voor.
Nee inderdaad. Ze hebben het nu zelfs over een "tepel-alert". Als ze een tepel zien, dan stoppen ze meteen met fotograferen "want dat willen wij ook niet".quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
FHM is toch nooit bloot? of heb ik dat mis?
Kunnen we niet gezamelijk een helikopter vlucht bestellen die al je uitgeprinte caps in de tuin laat vallen, zitten ook blote billen tussen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Nena heeft er moeite mee dat de camera haar string ziet van achter.
Foute stream. Dit ziet er dus niet uit., met die vervormde verhoudingen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef Blup75 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20061011/nena01.JPG]afbeelding][/URL]
Ze heeft ook wel een fucking mooi lijf hoor, wow..quote:
Eerlijk, ik wist vanaf week 1 al dat het niet zou gaan lukken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Gert het volgende:
Dat omkleedritueel..![]()
Het gaat nog moeilijk worden om de tieten van Nena te scoren. Ik had gedacht dat het na een maand al lang een keer gelukt zou moeten zijn, maar ze laat geen steekje vallen.
1x een klein foutje is genoeg. Maar ze is heel alert.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerlijk, ik wist vanaf week 1 al dat het niet zou gaan lukken.
Homo. Ga lekker weer met je nintendootje spelen joh, met je kleuter-opmerkingen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Oksel het volgende:
Wat een moeilijk irritant zeikwijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |