Opbouwen set voor shoot met het vierde setje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ff tussenuit geweest maar waar wachten ze nu op dan?
ahhhquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Opbouwen set voor shoot met het vierde setje.
Maar het is wel heel erg fout... zo hebben mensen echt een verkeerd beeld van je hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:05 schreef Gert het volgende:
Het is echt een ingesleten reflex van Nena, dat "weet niet".
Lekker veilig antwoord. Volgens mij weet ze het allemaal best wel, maar het lijkt wel alsof ze enorm gekleineerd is vroeger en zich over niets meer durft uit te spreken.
Het komt inderdaad heel onnozel over.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar het is wel heel erg fout... zo hebben mensen echt een verkeerd beeld van je hoor
Ja volgens mij heeft ze juist wel heel erg een eigen mening.. maar is het misschien gewoon angst om die te tonen ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt inderdaad heel onnozel over.
Ze is 19. Ik denk dat het wel slijt, als ze wat ouder en wat zekerder over zichzelf is.
Uit opmerkingen / observaties die ze af en toe maakt, krijg ik toch de indruk dat ze helemaal niet zo dom is.
Ziet er niet uit, dat breedbeeld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Helaas is Nena nu alleen op stream 4, die is niet geschikt voor caps
Breedbeeld op zich is geen probleem. BB Belgie heb ik helemaal gecapt in breedbeeld. Het probleem is, dat Talpa geen codering meestuurt, waardoor WMP weet, dat het breedbeeld is. Daarmee zou het probleem opgelost zijn.quote:
Op http://www.eengoudenkooi.nl/stream4.htm wordt stream4 verkeerd weergegeven. En daardoor wordt de weergave-fout van WMP weer gecompenseert.quote:
Die is ook vervormd hoor, tenminste bij mij wel:quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op http://www.eengoudenkooi.nl/stream4.htm wordt stream4 verkeerd weergegeven. En daardoor wordt de weergave-fout van WMP weer gecompenseert.
Die gouden achterwand gaf een te flets beeld en de wand was niet vlak door de lambrisering. Daarom hebben ze er een blauwe wand voorgezet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Dacht dat ze nog voor die goude muur zouden schieten?
Ja, maar helaas gaat dadelijk de formule 1 van start.......quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:42 schreef Gert het volgende:
Moorddadig lekker hoor.
Ik kan niet stoppen met kijken.![]()
Ik ben bijna 3 uur weggeweest, maar aan de caps te zien niets echt veel schokkends gemist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:42 schreef Gert het volgende:
Moorddadig lekker hoor.
Ik kan niet stoppen met kijken.![]()
Maar als blikken konden doden . . .quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Gert het volgende:
Ze heeft in ieder geval géén kapsones. Het duurt al uren, het is koud buiten, nu moet ze weer het water in, maar ze zeurt niet één keer.
Nee, geen billen in FHM deze keer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we geen enkele billen foto in de FHM
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 uur weggeweest, maar aan de caps te zien niets echt veel schokkends gemist.
Ik had stream 3 helemaal opgenomen trouwens. Schakelen ze over naar stream 1 meteen nadat ik weg was.
Wat vreemd is, want waarom zou ze zich daarvoor schamen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen billen in FHM deze keer.
Dan weet je nu zeker alles over kaviaar........quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 3 uur weggeweest, maar aan de caps te zien niets echt veel schokkends gemist.
Ik had stream 3 helemaal opgenomen trouwens. Schakelen ze over naar stream 1 meteen nadat ik weg was.
Ze zei vanmiddag dat ze geen problemen had met billen op de foto's. Ze wilde alleen niet dat iedereen dan live kon meekijken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vreemd is, want waarom zou ze zich daarvoor schamen.
Waarom maakt ze dat onderscheid dan? Wat maakt het nou uit of mensen haar op live-beelden bewonderen of dat ze zich in een blaadje aan haar verlustigen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag dat ze geen problemen had met billen op de foto's. Ze wilde alleen niet dat iedereen dan live kon meekijken.
Daar begreep ik ook weinig van. Ik denk dat ze weet dat iedereen zit te capturen ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom maakt ze dat onderscheid dan? Wat maakt het nou uit of mensen haar op live-beelden bewonderen of dat ze zich in een blaadje aan haar verlustigen?
Heb je er ook een vergrootglas bij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Speciaal voor Gert, onderwaterbillen
[afbeelding]
Ik zal de volgende keer Natasia voor je cappen, dan heb je geen vergrootglas nodigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |