quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer Natasia voor je cappen, dan heb je geen vergrootglas nodig
Ik denk dat je nog even moet wachten tot ze die halve ton van de Playboy een keer gaat aannemen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Is een topless foto dat ze de borsten met de handen bedekt niets? Lijkt mij wel wat namelijk.
In FHM zie je dat soort foto's heel vaak hoor. Topless, maar borstem wel door de handen bedekt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog even moet wachten tot ze die halve ton van de Playboy een keer gaat aannemen.
Dat laatste bedoelde ik. Tussen de foto's door zijn dan haar tepels natuurlijk te zien en dat wil ze niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In FHM zie je dat soort foto's heel vaak hoor. Topless, maar wel met de handen bedekt. Zal nena ook wel te ver gaan.
Ze zitten weer eens te zieken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef Tamaartje het volgende:
vaag dat ze nu dit laten zien op de streams
Ja zonde hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten weer eens te zieken.
Ik snap dat niet hoor.
Nena heeft indisch bloed (ik dacht haar vader). Dus donkere tepels zou best kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef tjaka het volgende:
Als ik het eerlijk zeggen mag , heeft nena zo aan de gezicht en alles te zien donker bruine tepels!
Maar wet het niet 100% zekers!
Yep, ze is die zooi van Nataaaaaaaaaaaaasia? naar binnen aan het schuiven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef happyme28 het volgende:
Ze is blijkbaar klaar. Ze heeft haar jogginbroek weer aan en is haar make up aan het verwijderen.
Ik denk het niet. Ze vond het niet echt leuk had ik het gevoel . . .quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:10 schreef KonnieKipke het volgende:
Die playboy shoot komt er nog wel van haar...
Maar een jaarsalaris op je bankrekening gestort krijgen voor een dagje werken, dat is weer wél erg leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze vond het niet echt leuk had ik het gevoel . . .
Lullig...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:09 schreef happyme28 het volgende:
Ja, maar voor haar maakt dat niet uit voor zover ik heb begrepen. Alle verdiensten in de Gouden Kooi moeten ze weer afstaan aan Talpa, dus ze had zowiezo niets gekregen. Winst uit bedrijven etc. moeten ze ook afstaan.
Als je een fotoshoot kan bewerkstelligen door de eerste gratis te doen, waarom niet? Als de eenmaal de Gouden Kooi uit komt heeft ze kans om model te worden omdat ze al bekend is van die ene shoot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar hoor net toch ook Nena zeggen dat ze de fotoshoot gratis heeft gedaan.
Nena is al redelijk bekend nu en reken erop dat FHM redelijk gaat scoren met de Nena-uitgave.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je een fotoshoot kan bewerkstelligen door de eerste gratis te doen, waarom niet? Als de eenmaal de Gouden Kooi uit komt heeft ze kans om model te worden omdat ze al bekend is van die ene shoot.
Daar teken je voor hoor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena is al redelijk bekend nu en reken erop dat FHM redelijk gaat scoren met de Nena-uitgave.
Belachelijk dat ze haar dan niet eens hoefden te betalen.
Dat heb ik inmiddels begrepen. Maar maakt het niet minder belachelijk.quote:
Dat maakt het juist wél minder belachelijk, ze wist van te voren dat ze er geen geld voor kreeg en heeft toch ingestemd met de fotoshoot, dat is haar eigen keuze toch? Waarschijnlijk heeft ze een geweldige dag gehad en nam ze het voor lief dat ze er niks voor kreeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels begrepen. Maar maakt het niet minder belachelijk.
Het vreemde is wel dat playboy wel degelijk een smak geld had betaald. Daarvan zou Nena de helft hebben mogen houden en de helft zou ze eventueel weggeven aan een goed doel. Heel vreemd dus.
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen, terwijl het ze wel veel meer verkoop van het blad oplevert (waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat maakt het juist wél minder belachelijk, ze wist van te voren dat ze er geen geld voor kreeg en heeft toch ingestemd met de fotoshoot, dat is haar eigen keuze toch? Waarschijnlijk heeft ze een geweldige dag gehad en nam ze het voor lief dat ze er niks voor kreeg.
Oke op die manier, dan had ik jouw verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het belachelijk vond dat Nena er niets voor kreeg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen, terwijl het ze wel veel meer verkoop van het blad oplevert (waarschijnlijk).
Het rare is dat mensen schrijven dat ze geen geld mag ontvangen voor het werk in de villa, maar ze had dus wel degelijk geld gekregen voor de playboy-shoot, waarvan ze de helft zeker had mogen houden. Dat heb ik ze zelf horen zeggen.
maar John de Mol hoeft ook niks te betalen voor de 8 pagina's aan reclame voor de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen, terwijl het ze wel veel meer verkoop van het blad oplevert (waarschijnlijk).
Ik denk serieus dat Sjonnie het geld van FHM in zijn zak gestoken heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
Ik volg je even niet meer. Ik vind het ook niet belachelijk van Nena. Ik vind het belachelijk dat FHM er niets voor hoeft te betalen,...
Veel verrassends zal daar niet meer instaan, na het doorbladeren van dit topic.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |