Vind ik ook erg jammer. Laat ik voorop stellen dat ik niet nieuwsgierig ben. Mede daardoor kan ik me permitteren om graag iemand te leren kennen en te weten wat voor persoon er achter een username schuil gaat.. Maar wel begrijpelijk allemaal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wel jammer van Triggershot zeg.
Je hebt me doorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Haha geef nou maar allemaal toe dat jullie daar voor Triggershot zaten! JAHHAAA!! ALLEMAALLL!
Ik was gekomen voor Zeyster!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Haha geef nou maar allemaal toe dat jullie daar voor Triggershot zaten! JAHHAAA!! ALLEMAALLL!
slijmbalquote:
Niet uitsluitend, maar had het wel heel leuk gevonden als hij er ook was..quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Wij dragen em allen in ons ziel meequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet uitsluitend, maar had het wel heel leuk gevonden als hij er ook was..
Wat heb je gegeten dan? Ik zal helemaal aan de andere kant...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder Zeyster had ik nooit lekker voedsel binnengekregen![]()
Alsof ik al die Turkse namen nog uit mn hoofd weet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan? Ik zal helemaal aan de andere kant...![]()
Jij hierquote:
Ohhh, je hebt turks gegeten. Dat is altijd lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik al die Turkse namen nog uit mn hoofd weet.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohhh, je hebt turks gegeten. Dat is altijd lekker![]()
Nee, hij is triggershot!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Nou nu ben ik ook wel benieuwd, is hij half superheld of zo? Kan hij al jonglerende het wilhelmus boeren? Of een konijntje uit zijn tas toveren?Heeft hij drie armen? Waarvan één onzichtbaar? Want dat heb ik ook namelijk.
Als je 'm zou kennen zou je deze vragen niet stellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Nou nu ben ik ook wel benieuwd, is hij half superheld of zo? Kan hij al jonglerende het wilhelmus boeren? Of een konijntje uit zijn tas toveren?Heeft hij drie armen? Waarvan één onzichtbaar? Want dat heb ik ook namelijk.
Succesquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar eens slapie doen. Morgen weer vroeg op en werken
ik heb je toch gezegd dat ie niet bestaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Alleen in onze droomwereld. Zeg maar de ideeenwereld van Plato. 't Zou zomaar es kunnen jaja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:27 schreef cikolata het volgende:
[..]
ik heb je toch gezegd dat ie niet bestaat![]()
Wel begrijpelijk dat je er niet was.. Hoe is het verder gegaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
Mijn oprechte excuses voor iedereen die ik heb laten zitten, ik wou er echt zijn.
Voorbereidingen worden getroffen voor een beslissende ingreep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat je er niet was.. Hoe is het verder gegaan?
Kom je om het goed te maken op een volgende WFL meet?
Betekent dat dat het vooruitzicht positief is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voorbereidingen worden getroffen voor een beslissende ingreep.
Houd ik je aanquote:Ja is goed.
Trustenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:35 schreef cikolata het volgende:
ik ga er ook vandoor, trusten allemaal
Houd ik je aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Betekent dat dat het vooruitzicht positief is?
[qoute]
Ja is goed.
Binnenkort weer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:47 schreef yvonne het volgende:
Wat was dit leuk!!!
Ik ben voorquote:
Ik wil nog steeds eens waterpijp met verdovende middelen proberen, maar daarmee vergaat vast mijn onschuldige imago.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trusten
Leuk jullie te ontmoeten!!
Nu ben ik verslaafd aan de waterpijp, jullie schuld
Kritiek iigquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas, niet erg optimistisch.
Auw
Hoe is de status nu?
Geen idee, tot morgen vroeg zal er naar mijn info iig niets plaatsvindenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duurt nog een flinke tijd.. Wat in de tussentijd?
Hmm.. Nouja, men zal wel weten wat men doet.. Sterkte iig!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, tot morgen vroeg zal er naar mijn info iig niets plaatsvinden
* yvonne knuffelt lekker mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef NanKing het volgende:
* NanKing geeft trigger een hele dikke knuffel![]()
Huh?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:01 schreef kLowJow het volgende:
Hoi, ik ben klowjow. Ik was er ook. Doei.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef NanKing het volgende:
* NanKing] geeft trigger een hele dikke knuffel[/me]
Knuffelt terugquote:
Hoop het maar, tis maar afwachten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Nouja, men zal wel weten wat men doet.. Sterkte iig!
Hopelijk gaat alles gewoon zoals het moet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Knuffelt terug
[..]
Hoop het maar, tis maar afwachten.
Mja was gewoon een kutdag, eerst al dat gebeuren en vervolgens ook de meet missen enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk gaat alles gewoon zoals het moet!
Probeer je niet al te druk te maken.
1quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
nog een paar daagjes jongens! hang in there.
Hangt samen met elkaar.. Sterkte!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja was gewoon een kutdag, eerst al dat gebeuren en vervolgens ook de meet missen enzo.
ik dacht pas dinsdag suikerfeest...quote:
Nee, en Mutti ook niet meerquote:
23e.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht pas dinsdag suikerfeest...
Gelijk heb je.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dankje! Als je het niet erg vindt, hou ik er over op
Maadag toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht pas dinsdag suikerfeest...
Moeten we nog wel snel iedereen crew maken die er vanavond bij was!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kijk al uit naar de crewmeet trouwens.
Als je trigger nou toch op WFL zet, moét hij dan wel komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeten we nog wel snel iedereen crew maken die er vanavond bij was!!!
Hai!quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kijk al uit naar de crewmeet trouwens.
Whehe,quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:31 schreef NanKing het volgende:
CC ik vind je echt een schatje.
En je weet het, dronken mensen en kinderen spreken altijd de waarheid.
Ze is vandaag haske braaf geblevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en dat yvonne weer zo jolig haar buste uit de houder haalt.
* negeert*quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en dat yvonne weer zo jolig haar buste uit de houder haalt.
Nou toen jullie weg waren ging het ook alleen nog maar over zuigen enzoot hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze is vandaag haske braaf gebleven.
mental image.quote:
Ik vind iedereen liefquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:31 schreef NanKing het volgende:
CC ik vind je echt een schatje.
En je weet het, dronken mensen en kinderen spreken altijd de waarheid.
Ik ben benieuwd wie Doffy het goede nieuws gaat vertellen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je trigger nou toch op WFL zet, moét hij dan wel komen.
komt door je karma.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef NanKing het volgende:
welliswaar aan een waterpijp, maar het was behoorlijk ranzig![]()
Ook weer waar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet die waterpijp hoor.
Maar dat taalgebruik van Yvonne kan echt niet hoor.
Waterpijpquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou toen jullie weg waren ging het ook alleen nog maar over zuigen enzoot hoor.
welliswaar aan een waterpijp, maar het was behoorlijk ranzig![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mental image.
jij kan het nog negeren.
Owja, ik ben benieuwdquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef Litso het volgende:
Dat was een geslaagde met
Even die foto van yvonne + waterpijp uploaden
Ik heb een goed karma.quote:
We zijn toch bijna jarigquote:
Knuffelbaar bijnaquote:
ja. jij hoeft denk ik ook niet meer te reïncarneren. eindelijk echte rust.quote:
Nee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op met de knufelturk-tag.
Oude ziel, maar je kon weleens gelijk hebben ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. jij hoeft denk ik ook niet meer te reïncarneren. eindelijk echte rust.
* Alicey wil dan ook een Knuffelturk tagquote:
zie mijn fok!naam.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oude ziel, maar je kon weleens gelijk hebben ja.
Deal o/quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga een triggermeet regelen trouwens, en iedereen die er vandaag was is verplicht om te komen.
Ja, nou, maar, enzootquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar die is me heeeel lang geleden beloofd.
Knufel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op met de knufelturk-tag.
Ik heb ook maar anderhalf bier op, dat scheeltquote:
Ja, muntje valtquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie mijn fok!naam.
en mijn onderschrift is ook niet voor niks.
Dus je drinkt achteruit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb ook maar anderhalf bier op, dat scheelt
Is dat in liters of emmers?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb ook maar anderhalf bier op, dat scheelt
Vingerhoedjequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus je drinkt achteruit?.
Net had je er nog 2 op nl en ik anderhalf :7.
Ik voel een giga kater opkomen trouwens.
hihi, dat is ze ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en toch is yvonne een hele oude ziel. dat zie je bij foto's ook in haar ogen.
Er staat ziel achter schatquote:
Waar zie je dat aan dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en toch is yvonne een hele oude ziel. dat zie je bij foto's ook in haar ogen.
je blik.quote:
Ik was heel serieus, geloof 't of niet.quote:
Dat zeg je gewoon omdat ze mij wel Fa-waardig vindt en jou nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
yvonne is oud en zielig.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie Yvonne hier nou dood aan het wensen?.
Toevallig heb de eerste twee hoofdstukken van dat boek gelezen eergisteren en t was heel boeiend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 07:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Ik wil even expleciet melden dat Komt een vrouw bij de dokter uit is, en dat ik hem geweldig vind. Ja Yvonne, gewéldig.
En nu ga ik slapen.
leuk boek!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toevallig heb de eerste twee hoofdstukken van dat boek gelezen eergisteren en t was heel boeiend.
Alleen had ik het boek ff geleend van iemand en hij wilde het terug dus moet ik naar bieb overmorgen.![]()
We "mogen" het alleen niet lezen voor onze literatuurlijst voor Nederlands.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Nu heb ik net het boek 'de vliegeraar' uit. Zeer indrukwekkend en ontroerend boek.
Punt c is nooit onzin, ik zei niet dat ik de hoofdorganisator was of dat jij niet mocht komen, daarbuiten gaf jij alvorens aan niet te willen/kunnen komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:10 schreef Burakius het volgende:
kon niet komen, omdat ik
a: ziek ben
b: 12 uur achter elkaar moest werken en me hoofd niet voel
c: trigger heb et niet zo met mij , maar hij kwam niet hmm
Djazaak Allahquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar heel veel beterschap en sterkte.
5 uur en paar min om precies te zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
nog een dagje jongens en meisjes. hang in there.
het is een heel goed boek.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
We "mogen" het alleen niet lezen voor onze literatuurlijst voor Nederlands.![]()
[..]
Nog nooit van gehoord.
Maar ff gegoogled en klinkt boeiend. Misschien pak ik die er gelijk ook bij overmorgen.![]()
Nee, maar ik wel. Baudolino van Umberto Eco.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef Emel het volgende:
IHVK: heb jij nog leuke boekentips?
moet naar werk![]()
Ik heb voor het eerst moeten janken om een boekquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toevallig heb de eerste twee hoofdstukken van dat boek gelezen eergisteren en t was heel boeiend.
Alleen had ik het boek ff geleend van iemand en hij wilde het terug dus moet ik naar bieb overmorgen.![]()
Mooi! Gelukkig!quote:
kan je effe online komen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi! Gelukkig!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks. Het is hier in huis nogal hectisch, geef me even.
Tief op, en héél snel ook. Iedere volgende post in deze richting gaat de prullenbak in, hoewel ik niet denk dat je lang zal kunnen posten als je zo doorgaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef izzypizzy het volgende:
Ik denk, Mevlana. Jij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Triggershot het volgende:
Mohammed ali, waar ga jij bidden morgen?
Uhm, dat is een goede. Als het aan mijn moeder ligt om 8 uur hoorde ik vanochtend. Maar mijn vader mijn vader zal wel rond een uur of 8 wakker worden dus dan ben ik er om half 9. Ik zal vanavond wel ff proberen te peilen.quote:
Eeuh, Wallahi vorig jaar was het om 08.15 dus denk toch wel inderdaad rond 8 uur aanwezig zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uhm, dat is een goede. Als het aan mijn moeder ligt om 8 uur hoorde ik vanochtend. Maar mijn vader mijn vader zal wel rond een uur of 8 wakker worden dus dan ben ik er om half 9. Ik zal vanavond wel ff proberen te peilen.
Jij?
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Zeyster,
In je profiel kun je ervoor kiezen om je fb als icoontje te laten zien bij je posts. Ga die eens aanzetten![]()
Nu kan elke engerd op fok makkelijker bij je profielquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nu kan elke engerd op fok makkelijker bij je profiel
Viezerik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nu kan elke engerd op fok makkelijker bij je profiel
Alleen om te zeggen dat het leuk was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je toch zou komen..
Tuurlijk... tuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Alleen om te zeggen dat het leuk was.En nu ben ik weg.
Dagdaag.
Ik was idd afwezig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef saban het volgende:
Pff, geen tijd om alles door te lezen, maar het was een leuke meet zonder triggershot geloof ik?
Volgende keer zijn ik en Emel er ook bij :p
Cikolata was er al, Zeynep een vriendin die met haar mee kwam..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef saban het volgende:
Wie is Zeynep en Cikolata ineens.
Namen die ik nooit eerder gezien hebt.
TS, jammer ..denk ik
Hmm, dan was zij niet in de Turken topic, ok kan =)quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cikolata was er al, Zeynep een vriendin die met haar mee kwam..
Ja idd, vond ook jammer dat ik niet kon.
laatste dagquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, dan was zij niet in de Turken topic, ok kan =)
Zeynep welkom.
Straks eten![]()
over 15 minuten eten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
nog een paar uur toch, morgen suikerfeest.
Echt waar?quote:
Ik zou zeggen verzamelen bij mijn huis om mij toch dwingen te komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan kom ik ff handen schudden![]()
heb je em gezien?quote:
Welneequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat
-G.Fawkes op m'n broertje lijkt?
-C_C geen wallen had
-Marokkanen helemaal geen petjes hebben enzoot
-Er uiterst charmante dames aanwezig waren
-en uiterst charmante heren uiteraard
-het eten lekker was
-iedereen het enorm naar het zin had
-Klowjow met Brechtje is gaan wandelen!
-die waterpijp uiterst verslavend is
-ze er een heel stel zijn vergeten af te rekenen
-het zeer zeker voor herhaling vatbaar is
-oh, en ik heb m'n tas nog
- Trigger er niet was
KlowJow en brechje?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat
-G.Fawkes op m'n broertje lijkt?
-C_C geen wallen had
-Marokkanen helemaal geen petjes hebben enzoot
-Er uiterst charmante dames aanwezig waren
-en uiterst charmante heren uiteraard
-het eten lekker was
-iedereen het enorm naar het zin had
-Klowjow met Brechtje is gaan wandelen!
-die waterpijp uiterst verslavend is
-ze er een heel stel zijn vergeten af te rekenen
-het zeer zeker voor herhaling vatbaar is
-oh, en ik heb m'n tas nog
Toen jullie wegwaren hebben we nog een heel stel waterpijpen genomen, en er stond er maar 1 op de rekeningquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
KlowJow en brechje?![]()
En een heel stel vergeten af te rekenen? Wij of het restaurant?
Die deed het wel, maar jij besloot zo hard te zuigen (quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef NanKing het volgende:
We vroegen er om 1 maar kregen er 3.
Waarvan 1 't niet deed.
Neehee, ik blies het kooltje erafquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die deed het wel, maar jij besloot zo hard te zuigen () dat je het hele kooltje naar binnen zoog
Dat uiteraard ookquote:
Wel erg dat wij maar een paar miezerige sliertjes rook kregen en de rest zich in enorme rookwolken kon hullenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neehee, ik blies het kooltje eraf.
Maar hij deed het al niet.
Sorry hoor dat ik niet zo'n zuig expert ben.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Offerfeest meeting, ik kan ontvangen, letterlijk
Ja, we kopen er gewoon een en zetten 't op de rekening van FOK!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel erg dat wij maar een paar miezerige sliertjes rook kregen en de rest zich in enorme rookwolken kon hullen
Wij moeten overduidelijk oefenen.
Je vriendin wist het ook btwquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef TrenTs het volgende:
Apart dat de locatie geheim moest blijven op een meet waar zoveel crew aanwezig was.Ik herinner me nog een relletje...
Nadat iemand zich versprak.quote:
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef TrenTs het volgende:
Apart dat de locatie geheim moest blijven op een meet waar zoveel crew aanwezig was.Ik herinner me nog een
Volgens mij had ik het allang in een van de vorige topics gegooid en was iedereen welkom
Behalve lelijke mensen dusquote:
Dan zit je goed op Fok! hoor.quote:
Als dat past in mijn Kerstmanspeel-schema kom ik ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
Oh, en er komt een anti-kerstmis-meet aan
Ik weet trouwens niet zeker of ik daar op kom. Het kan zijn dat ik ook kerstmis vier enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
Oh, en er komt een anti-kerstmis-meet aan
Kerstman in metal outfit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als dat past in mijn Kerstmanspeel-schema kom ik ook.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet zeker of ik daar op kom. Het kan zijn dat ik ook kerstmis vier enzo.
maakt dat mij een zuig expert?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neehee, ik blies het kooltje eraf.
Maar hij deed het al niet.
Sorry hoor dat ik niet zo'n zuig expert ben.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een pijpmondje ja
Sorry dat ik het wel zo opvatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar bedoel ik niks negatiefs mee hoor
Tuuk!quote:
jij ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef Litso het volgende:
Grappig hoe je mening over iemand kan veranderen door te meeten. Je bent tof.
Eid mabrook agiequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, ben thuis van mn werk.
watvoor werk doe je dan eigenlijk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Druk druk druk. Zeer veel klanten, aan een stuk door praten.
Muah, bijbaantje op zaterdag en zondag. Ik werk voor mn broer, PC shop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
watvoor werk doe je dan eigenlijk?
rdam?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Muah, bijbaantje op zaterdag en zondag. Ik werk voor mn broer, PC shop.
Nee, @ bazaar (beverwijk) heeft ie ook een winkel. (Naast een andere winkel in H'sum)quote:
Zal aan je denken als ik problemen hebquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, @ bazaar (beverwijk) heeft ie ook een winkel. (Naast een andere winkel in H'sum)
Sultan, Rotterdamquote:
Ojeej, dat heb je toch niet vaak he? Problemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik problemen heb![]()
Met pc niet, hoezo van meerdere markten thuis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ojeej, dat heb je toch niet vaak he? Problemen![]()
Nee helaas niet, we zijn te vernederlandst volgens yvonnequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met pc niet, hoezo van meerdere markten thuis?
Whehe, ben planning maken voor een meet in Schiedam, jij bent ook weer van de partij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee helaas niet, we zijn te vernederlandst volgens yvonne![]()
Hoogtepunt van de avond!quote:
Inshallah.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe, ben planning maken voor een meet in Schiedam, jij bent ook weer van de partij?
Had ik dan ook helemaal geen twijfels over, volgende keer doen we het gewoon samen, of gaan we samen naar de meetquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef yvonne het volgende:
Trigger, ik heb je taak goed overgenomen gister hoor!
Alles liep goed tot ik de Moren tot de Turken ging rekenen en ik het woord "jullie"gebruikte
Verder is iedereen braaf en doen we volgend jaar gezamelijk aan de Ramadan
Weet je,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Moren en de Ottomanen. Schandalig yvonne.
Ottomanen kwamen alleen maar tot Algerije, Marokko was teveel voor zequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Moren en de Ottomanen. Schandalig yvonne.
De barbaren hielden ze tegenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ottomanen kwamen alleen maar tot Algerije, Marokko was teveel voor ze![]()
Ik heb je toch het een en ander aan info/links gegeven?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je,
dat is gewoon Triggers schuld
Die heeft me niet goed opgeleid
Ja, maar ik wist absoluut de moren niet meer te plaatsenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je toch het een en ander aan info/links gegeven?
En we hebben het nog wel zo vaak over Spanje enzo gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist absoluut de moren niet meer te plaatsen
Moeilijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had ik dan ook helemaal geen twijfels over, volgende keer doen we het gewoon samen, of gaan we samen naar de meet
Hoe is het met je vasten mbt onze deal?
maar lukt wel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeilijk
Ben al aan mn nagels begonnen
Ja, maar ik heb een boek gevonden, en daarin stond het hele Ottomaanse Rijk in, en ik had voor het gemak alles op één hoop gekieperdquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En we hebben het nog wel zo vaak over Spanje enzo gehad
Moet!quote:
En maar zand erover?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een boek gevonden, en daarin stond het hele Ottomaanse Rijk in, en ik had voor het gemak alles op één hoop gekieperd
Nee hoor, Klowjow en Mutant hebben me al schaterlachend op de goede weg gezetquote:
Jaquote:
Werd tijdquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef yvonne het volgende:
http://www.lib.msu.edu/sowards/balkan/
Kijk, huiswerk
Wrijf het maar weer inquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, Klowjow en Mutant hebben me al schaterlachend op de goede weg gezet
wow,quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef yvonne het volgende:
http://www.lib.msu.edu/sowards/balkan/
Kijk, huiswerk
EN we hebben gezoendquote:
Man, ik heb nog een leven nodig om dat hele wespennest te ontwarrenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wow,
die gaat wel heel snel door de bocht...
Maar het is een beginnetje...
je forum?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb nog een leven nodig om dat hele wespennest te ontwarren
maaaaaaar, ik heb ook al een heleboel op mn forum geplaatst hierover
Dat is toch alleen als je mn broer of vader bent?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekend met termen als eerwraak enzo?
en niet je man of vriend ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je mn broer of vader bent?
o.aquote:
wat goed!quote:
Ohquote:
Ook mooi, zeker Jordan, alles van gelezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wat goed!
alleen wereldoorlogen vallen niet onder mijn intresses![]()
De site in mijn sig daarentegen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |