We zijn toch bijna jarigquote:
Knuffelbaar bijnaquote:
ja. jij hoeft denk ik ook niet meer te reïncarneren. eindelijk echte rust.quote:
Nee!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op met de knufelturk-tag.
Oude ziel, maar je kon weleens gelijk hebben ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. jij hoeft denk ik ook niet meer te reïncarneren. eindelijk echte rust.
* Alicey wil dan ook een Knuffelturk tagquote:
zie mijn fok!naam.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oude ziel, maar je kon weleens gelijk hebben ja.
Deal o/quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga een triggermeet regelen trouwens, en iedereen die er vandaag was is verplicht om te komen.
Ja, nou, maar, enzootquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar die is me heeeel lang geleden beloofd.
Knufel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom maar op met de knufelturk-tag.
Ik heb ook maar anderhalf bier op, dat scheeltquote:
Ja, muntje valtquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie mijn fok!naam.
en mijn onderschrift is ook niet voor niks.
Dus je drinkt achteruit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb ook maar anderhalf bier op, dat scheelt
Is dat in liters of emmers?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb ook maar anderhalf bier op, dat scheelt
Vingerhoedjequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus je drinkt achteruit?.
Net had je er nog 2 op nl en ik anderhalf :7.
Ik voel een giga kater opkomen trouwens.
hihi, dat is ze ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en toch is yvonne een hele oude ziel. dat zie je bij foto's ook in haar ogen.
Er staat ziel achter schatquote:
Waar zie je dat aan dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en toch is yvonne een hele oude ziel. dat zie je bij foto's ook in haar ogen.
je blik.quote:
Ik was heel serieus, geloof 't of niet.quote:
Dat zeg je gewoon omdat ze mij wel Fa-waardig vindt en jou nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
yvonne is oud en zielig.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn jullie Yvonne hier nou dood aan het wensen?.
Toevallig heb de eerste twee hoofdstukken van dat boek gelezen eergisteren en t was heel boeiend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 07:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Ik wil even expleciet melden dat Komt een vrouw bij de dokter uit is, en dat ik hem geweldig vind. Ja Yvonne, gewéldig.
En nu ga ik slapen.
leuk boek!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toevallig heb de eerste twee hoofdstukken van dat boek gelezen eergisteren en t was heel boeiend.
Alleen had ik het boek ff geleend van iemand en hij wilde het terug dus moet ik naar bieb overmorgen.![]()
We "mogen" het alleen niet lezen voor onze literatuurlijst voor Nederlands.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Nu heb ik net het boek 'de vliegeraar' uit. Zeer indrukwekkend en ontroerend boek.
Punt c is nooit onzin, ik zei niet dat ik de hoofdorganisator was of dat jij niet mocht komen, daarbuiten gaf jij alvorens aan niet te willen/kunnen komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:10 schreef Burakius het volgende:
kon niet komen, omdat ik
a: ziek ben
b: 12 uur achter elkaar moest werken en me hoofd niet voel
c: trigger heb et niet zo met mij , maar hij kwam niet hmm
Djazaak Allahquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar heel veel beterschap en sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |