Sultan, Rotterdamquote:
Ojeej, dat heb je toch niet vaak he? Problemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik problemen heb![]()
Met pc niet, hoezo van meerdere markten thuis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ojeej, dat heb je toch niet vaak he? Problemen![]()
Nee helaas niet, we zijn te vernederlandst volgens yvonnequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met pc niet, hoezo van meerdere markten thuis?
Whehe, ben planning maken voor een meet in Schiedam, jij bent ook weer van de partij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee helaas niet, we zijn te vernederlandst volgens yvonne![]()
Hoogtepunt van de avond!quote:
Inshallah.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Whehe, ben planning maken voor een meet in Schiedam, jij bent ook weer van de partij?
Had ik dan ook helemaal geen twijfels over, volgende keer doen we het gewoon samen, of gaan we samen naar de meetquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef yvonne het volgende:
Trigger, ik heb je taak goed overgenomen gister hoor!
Alles liep goed tot ik de Moren tot de Turken ging rekenen en ik het woord "jullie"gebruikte
Verder is iedereen braaf en doen we volgend jaar gezamelijk aan de Ramadan
Weet je,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Moren en de Ottomanen. Schandalig yvonne.
Ottomanen kwamen alleen maar tot Algerije, Marokko was teveel voor zequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Moren en de Ottomanen. Schandalig yvonne.
De barbaren hielden ze tegenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ottomanen kwamen alleen maar tot Algerije, Marokko was teveel voor ze![]()
Ik heb je toch het een en ander aan info/links gegeven?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je,
dat is gewoon Triggers schuld
Die heeft me niet goed opgeleid
Ja, maar ik wist absoluut de moren niet meer te plaatsenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je toch het een en ander aan info/links gegeven?
En we hebben het nog wel zo vaak over Spanje enzo gehadquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist absoluut de moren niet meer te plaatsen
Moeilijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had ik dan ook helemaal geen twijfels over, volgende keer doen we het gewoon samen, of gaan we samen naar de meet
Hoe is het met je vasten mbt onze deal?
maar lukt wel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeilijk
Ben al aan mn nagels begonnen
Ja, maar ik heb een boek gevonden, en daarin stond het hele Ottomaanse Rijk in, en ik had voor het gemak alles op één hoop gekieperdquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En we hebben het nog wel zo vaak over Spanje enzo gehad
Moet!quote:
En maar zand erover?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een boek gevonden, en daarin stond het hele Ottomaanse Rijk in, en ik had voor het gemak alles op één hoop gekieperd
Nee hoor, Klowjow en Mutant hebben me al schaterlachend op de goede weg gezetquote:
Jaquote:
Werd tijdquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef yvonne het volgende:
http://www.lib.msu.edu/sowards/balkan/
Kijk, huiswerk
Wrijf het maar weer inquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, Klowjow en Mutant hebben me al schaterlachend op de goede weg gezet
wow,quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef yvonne het volgende:
http://www.lib.msu.edu/sowards/balkan/
Kijk, huiswerk
EN we hebben gezoendquote:
Man, ik heb nog een leven nodig om dat hele wespennest te ontwarrenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wow,
die gaat wel heel snel door de bocht...
Maar het is een beginnetje...
je forum?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, ik heb nog een leven nodig om dat hele wespennest te ontwarren
maaaaaaar, ik heb ook al een heleboel op mn forum geplaatst hierover
Dat is toch alleen als je mn broer of vader bent?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bekend met termen als eerwraak enzo?
en niet je man of vriend ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je mn broer of vader bent?
o.aquote:
wat goed!quote:
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |