Toen jullie wegwaren hebben we nog een heel stel waterpijpen genomen, en er stond er maar 1 op de rekeningquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
KlowJow en brechje?![]()
En een heel stel vergeten af te rekenen? Wij of het restaurant?
Die deed het wel, maar jij besloot zo hard te zuigen (quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef NanKing het volgende:
We vroegen er om 1 maar kregen er 3.
Waarvan 1 't niet deed.
Neehee, ik blies het kooltje erafquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die deed het wel, maar jij besloot zo hard te zuigen () dat je het hele kooltje naar binnen zoog
Dat uiteraard ookquote:
Wel erg dat wij maar een paar miezerige sliertjes rook kregen en de rest zich in enorme rookwolken kon hullenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neehee, ik blies het kooltje eraf.
Maar hij deed het al niet.
Sorry hoor dat ik niet zo'n zuig expert ben.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Offerfeest meeting, ik kan ontvangen, letterlijk
Ja, we kopen er gewoon een en zetten 't op de rekening van FOK!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel erg dat wij maar een paar miezerige sliertjes rook kregen en de rest zich in enorme rookwolken kon hullen
Wij moeten overduidelijk oefenen.
Je vriendin wist het ook btwquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef TrenTs het volgende:
Apart dat de locatie geheim moest blijven op een meet waar zoveel crew aanwezig was.Ik herinner me nog een relletje...
Nadat iemand zich versprak.quote:
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef TrenTs het volgende:
Apart dat de locatie geheim moest blijven op een meet waar zoveel crew aanwezig was.Ik herinner me nog een
Volgens mij had ik het allang in een van de vorige topics gegooid en was iedereen welkom
Behalve lelijke mensen dusquote:
Dan zit je goed op Fok! hoor.quote:
Als dat past in mijn Kerstmanspeel-schema kom ik ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
Oh, en er komt een anti-kerstmis-meet aan
Ik weet trouwens niet zeker of ik daar op kom. Het kan zijn dat ik ook kerstmis vier enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
Oh, en er komt een anti-kerstmis-meet aan
Kerstman in metal outfit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als dat past in mijn Kerstmanspeel-schema kom ik ook.
Doe niet zo raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet zeker of ik daar op kom. Het kan zijn dat ik ook kerstmis vier enzo.
maakt dat mij een zuig expert?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neehee, ik blies het kooltje eraf.
Maar hij deed het al niet.
Sorry hoor dat ik niet zo'n zuig expert ben.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een pijpmondje ja
Sorry dat ik het wel zo opvatquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar bedoel ik niks negatiefs mee hoor
Tuuk!quote:
jij ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef Litso het volgende:
Grappig hoe je mening over iemand kan veranderen door te meeten. Je bent tof.
Eid mabrook agiequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, ben thuis van mn werk.
watvoor werk doe je dan eigenlijk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Druk druk druk. Zeer veel klanten, aan een stuk door praten.
Muah, bijbaantje op zaterdag en zondag. Ik werk voor mn broer, PC shop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
watvoor werk doe je dan eigenlijk?
rdam?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Muah, bijbaantje op zaterdag en zondag. Ik werk voor mn broer, PC shop.
Nee, @ bazaar (beverwijk) heeft ie ook een winkel. (Naast een andere winkel in H'sum)quote:
Zal aan je denken als ik problemen hebquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, @ bazaar (beverwijk) heeft ie ook een winkel. (Naast een andere winkel in H'sum)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |