5 uur en paar min om precies te zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
nog een dagje jongens en meisjes. hang in there.
het is een heel goed boek.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
We "mogen" het alleen niet lezen voor onze literatuurlijst voor Nederlands.![]()
[..]
Nog nooit van gehoord.
Maar ff gegoogled en klinkt boeiend. Misschien pak ik die er gelijk ook bij overmorgen.![]()
Nee, maar ik wel. Baudolino van Umberto Eco.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef Emel het volgende:
IHVK: heb jij nog leuke boekentips?
moet naar werk![]()
Ik heb voor het eerst moeten janken om een boekquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toevallig heb de eerste twee hoofdstukken van dat boek gelezen eergisteren en t was heel boeiend.
Alleen had ik het boek ff geleend van iemand en hij wilde het terug dus moet ik naar bieb overmorgen.![]()
Mooi! Gelukkig!quote:
kan je effe online komen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooi! Gelukkig!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Straks. Het is hier in huis nogal hectisch, geef me even.
Tief op, en héél snel ook. Iedere volgende post in deze richting gaat de prullenbak in, hoewel ik niet denk dat je lang zal kunnen posten als je zo doorgaat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef izzypizzy het volgende:
Ik denk, Mevlana. Jij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Triggershot het volgende:
Mohammed ali, waar ga jij bidden morgen?
Uhm, dat is een goede. Als het aan mijn moeder ligt om 8 uur hoorde ik vanochtend. Maar mijn vader mijn vader zal wel rond een uur of 8 wakker worden dus dan ben ik er om half 9. Ik zal vanavond wel ff proberen te peilen.quote:
Eeuh, Wallahi vorig jaar was het om 08.15 dus denk toch wel inderdaad rond 8 uur aanwezig zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uhm, dat is een goede. Als het aan mijn moeder ligt om 8 uur hoorde ik vanochtend. Maar mijn vader mijn vader zal wel rond een uur of 8 wakker worden dus dan ben ik er om half 9. Ik zal vanavond wel ff proberen te peilen.
Jij?
Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Zeyster,
In je profiel kun je ervoor kiezen om je fb als icoontje te laten zien bij je posts. Ga die eens aanzetten![]()
Nu kan elke engerd op fok makkelijker bij je profielquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nu kan elke engerd op fok makkelijker bij je profiel
Viezerik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nu kan elke engerd op fok makkelijker bij je profiel
Alleen om te zeggen dat het leuk was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je toch zou komen..
Tuurlijk... tuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Zeyster het volgende:
[..]
Alleen om te zeggen dat het leuk was.En nu ben ik weg.
Dagdaag.
Ik was idd afwezig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef saban het volgende:
Pff, geen tijd om alles door te lezen, maar het was een leuke meet zonder triggershot geloof ik?
Volgende keer zijn ik en Emel er ook bij :p
Cikolata was er al, Zeynep een vriendin die met haar mee kwam..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef saban het volgende:
Wie is Zeynep en Cikolata ineens.
Namen die ik nooit eerder gezien hebt.
TS, jammer ..denk ik
Hmm, dan was zij niet in de Turken topic, ok kan =)quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cikolata was er al, Zeynep een vriendin die met haar mee kwam..
Ja idd, vond ook jammer dat ik niet kon.
laatste dagquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef saban het volgende:
[..]
Hmm, dan was zij niet in de Turken topic, ok kan =)
Zeynep welkom.
Straks eten![]()
over 15 minuten eten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
nog een paar uur toch, morgen suikerfeest.
Echt waar?quote:
Ik zou zeggen verzamelen bij mijn huis om mij toch dwingen te komenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan kom ik ff handen schudden![]()
heb je em gezien?quote:
Welneequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat
-G.Fawkes op m'n broertje lijkt?
-C_C geen wallen had
-Marokkanen helemaal geen petjes hebben enzoot
-Er uiterst charmante dames aanwezig waren
-en uiterst charmante heren uiteraard
-het eten lekker was
-iedereen het enorm naar het zin had
-Klowjow met Brechtje is gaan wandelen!
-die waterpijp uiterst verslavend is
-ze er een heel stel zijn vergeten af te rekenen
-het zeer zeker voor herhaling vatbaar is
-oh, en ik heb m'n tas nog
- Trigger er niet was
KlowJow en brechje?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
Wist u dat
-G.Fawkes op m'n broertje lijkt?
-C_C geen wallen had
-Marokkanen helemaal geen petjes hebben enzoot
-Er uiterst charmante dames aanwezig waren
-en uiterst charmante heren uiteraard
-het eten lekker was
-iedereen het enorm naar het zin had
-Klowjow met Brechtje is gaan wandelen!
-die waterpijp uiterst verslavend is
-ze er een heel stel zijn vergeten af te rekenen
-het zeer zeker voor herhaling vatbaar is