Vind ik ook erg jammer. Laat ik voorop stellen dat ik niet nieuwsgierig ben. Mede daardoor kan ik me permitteren om graag iemand te leren kennen en te weten wat voor persoon er achter een username schuil gaat.. Maar wel begrijpelijk allemaal...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wel jammer van Triggershot zeg.
Je hebt me doorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Haha geef nou maar allemaal toe dat jullie daar voor Triggershot zaten! JAHHAAA!! ALLEMAALLL!
Ik was gekomen voor Zeyster!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Haha geef nou maar allemaal toe dat jullie daar voor Triggershot zaten! JAHHAAA!! ALLEMAALLL!
slijmbalquote:
Niet uitsluitend, maar had het wel heel leuk gevonden als hij er ook was..quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef Zeyster het volgende:
Wij dragen em allen in ons ziel meequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet uitsluitend, maar had het wel heel leuk gevonden als hij er ook was..
Wat heb je gegeten dan? Ik zal helemaal aan de andere kant...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder Zeyster had ik nooit lekker voedsel binnengekregen![]()
Alsof ik al die Turkse namen nog uit mn hoofd weet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan? Ik zal helemaal aan de andere kant...![]()
Jij hierquote:
Ohhh, je hebt turks gegeten. Dat is altijd lekkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof ik al die Turkse namen nog uit mn hoofd weet.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohhh, je hebt turks gegeten. Dat is altijd lekker![]()
Nee, hij is triggershot!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Nou nu ben ik ook wel benieuwd, is hij half superheld of zo? Kan hij al jonglerende het wilhelmus boeren? Of een konijntje uit zijn tas toveren?Heeft hij drie armen? Waarvan één onzichtbaar? Want dat heb ik ook namelijk.
Als je 'm zou kennen zou je deze vragen niet stellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Nou nu ben ik ook wel benieuwd, is hij half superheld of zo? Kan hij al jonglerende het wilhelmus boeren? Of een konijntje uit zijn tas toveren?Heeft hij drie armen? Waarvan één onzichtbaar? Want dat heb ik ook namelijk.
Succesquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar eens slapie doen. Morgen weer vroeg op en werken
ik heb je toch gezegd dat ie niet bestaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:19 schreef Zeyster het volgende:
Alleen in onze droomwereld. Zeg maar de ideeenwereld van Plato. 't Zou zomaar es kunnen jaja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:27 schreef cikolata het volgende:
[..]
ik heb je toch gezegd dat ie niet bestaat![]()
Wel begrijpelijk dat je er niet was.. Hoe is het verder gegaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
Mijn oprechte excuses voor iedereen die ik heb laten zitten, ik wou er echt zijn.
Voorbereidingen worden getroffen voor een beslissende ingreep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk dat je er niet was.. Hoe is het verder gegaan?
Kom je om het goed te maken op een volgende WFL meet?
Betekent dat dat het vooruitzicht positief is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voorbereidingen worden getroffen voor een beslissende ingreep.
Houd ik je aanquote:Ja is goed.
Trustenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:35 schreef cikolata het volgende:
ik ga er ook vandoor, trusten allemaal
Houd ik je aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Betekent dat dat het vooruitzicht positief is?
[qoute]
Ja is goed.
Binnenkort weer?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:47 schreef yvonne het volgende:
Wat was dit leuk!!!
Ik ben voorquote:
Ik wil nog steeds eens waterpijp met verdovende middelen proberen, maar daarmee vergaat vast mijn onschuldige imago.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Trusten
Leuk jullie te ontmoeten!!
Nu ben ik verslaafd aan de waterpijp, jullie schuld
Kritiek iigquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas, niet erg optimistisch.
Auw
Hoe is de status nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |