Ahhh. Zo leer je elke dag weer een beetjequote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
[..]
Dus in feite wordt er gefilmd in de bioscoop en wordt er gebruikt gemaakt van een externe audio bron.
Hij draait hier vanaf 4 jan. Nog veels te lang imo. Ik ga hem gewoon op mijn laptop bekijken en dan ergens in jan in de bios zien.quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahhh. Zo leer je elke dag weer een beetje
Zit nog steeds te denken of ik hem nou ook in de bios ga kijken, maar heb niet zoveel tijd meer eigenlijk.
Zoals ik al eerder uitgelegd heb, ik kan er niet tegen om dit soort films op het grote doek te zien zonder dat ik weet wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hij draait hier vanaf 4 jan. Nog veels te lang imo. Ik ga hem gewoon op mijn laptop bekijken en dan ergens in jan in de bios zien.
Nou, heb hem gedownd, ff gechecked en dit ga ik echt niet kijken zo... Zonde...quote:Op maandag 13 november 2006 23:05 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ten eerste is die Pukka release niet genuked. Je mag dus vanuit gaan dat het een complete release is.
Ten tweede waarom die Pukka release 5 min korter is dan die MrNiceGuys release:
[..]
Een betere rip verwacht ik de komende tijd niet.
JIj bent gewoon te verwend gast....quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou, heb hem gedownd, ff gechecked en dit ga ik echt niet kijken zo... Zonde...
Doe ik dat ook maar ..helaas. Maar hoor niet veel goeds over de versies die tot nu toe te vinden zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef MikeyMo het volgende:
ik wacht wel weer gewoon op de DVD rip
Vond ik ook idd... jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef AcidBurner het volgende:
ligt het nu aan mij ... want ik vond er eigenlijk geen zak aan. film was wel heel donker, kan daar aan liggen... maar om nu te zeggen dat dit een briljante film is... bwah... gewoon een simpel vervolg. ik haak af.
onmenselijk en ranzigquote:Op maandag 20 november 2006 11:20 schreef ivetje het volgende:
Veels te erg als in....slecht of ranzig??
Dat is toch een mening...wil nog niet zeggen dat ie voor ons ook te ranzig isquote:
Ik ook!!quote:
Haha, hostel was idd niet zo ranzig als men iedereen deed gelovenquote:Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ook!!
Van het weekend Hostel gezien.. wat een klotefilm! Ik had er zoveel meer van verwacht! Overal werd ie zo hoog aangeprezen, maar ik vind dat echt tegenvallen!
En ik had nog wel een unrated, inclusief gedelete scenes, versie!!!
Kom maar op met SAW 3, dan weet je tenminste dat het écht ranzig wordt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op maandag 20 november 2006 17:14 schreef MaxC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 20 november 2006 17:14 schreef MaxC het volgende:Dat is nou de hele clue van de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, die heb ik ook weer gezien
Alleen ik snap het eind niet zo heel erg goed, of wat nou het uiteindelijke plot wasKan iemand mij het verhaal wat beter uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.World Wrestling Entertainment
Is juist prachtig, een super gevolg op SawI en SawII. Vooral het beeld en geluid is bizar, in de bioscoop zat ik helemaal te trillen op me stoel. Het plot zelf is ook super.quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef mic_forever het volgende:
Vond deze SAW echt wel tegenvallen
wel gekke dingen weer, en t plot is ook wel oke, maar de film zelf is echt super rommelige met 30duizend flashbacks blablabal
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Herald het volgende:
Ik heb hem zojuist in de sneak gezien, dus waarschijnlijk de (tot nog toe) enige in dit topic die de film in fatsoenlijke kwaliteit heeft gezien
quote:
quote:
Ben het heelmaal met je eensquote:Ik vind deze Saw beter dan de vorige. Vooral het einde maakt de film helemaal top. Dat mensen onwel werden kan ik me trouwens voorstellen, de operatiescene is bijzonder smerig. Gek genoeg laten ze zoiets ook altijd gewoon op TV zien![]()
Ook leuk dat deze films echt bij elkaar horen, in tegenstelling tot andere sequels die worden gemaakt waarvan men dan gaat beweren "ja het is altijd een trilogie bedoeld geweest!". Daarom vind ik deze Saw ook beter dan Saw II die mij ook dat snel even een sequel maken gevoel gaf, terwijl Saw III alles mooi aan elkaar knoopt.
ik kan je zeggen dat die nog gruwelijker is dan 1 en 2.. niet zo goed als 1 maar wel veel ziekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:00 schreef opgebaarde het volgende:
hm, ik wacht wel op deel 3 van saw3![]()
Je bent anderhalve maand te laat man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Herald het volgende:
Ik heb hem zojuist in de sneak gezien, dus waarschijnlijk de (tot nog toe) enige in dit topic die de film in fatsoenlijke kwaliteit heeft gezien
Al die kotsende mensen voegen ook vast veel toe... Uiteindelijk toch de reden geweest waarom ik niet gegaan ben.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent anderhalve maand te laat man.![]()
Maar ik geloof zeker dat ie in de bioscoop met groot scherm en geluid heel anders overkomt dan op zo'n prutserig klein videoschermpje op de pc.
Ik heb er jammer genoeg geen eentje gezien.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al die kotsende mensen voegen ook vast veel toe... Uiteindelijk toch de reden geweest waarom ik niet gegaan ben.
lolquote:Op woensdag 13 december 2006 02:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb er jammer genoeg geen eentje gezien.
"I just saw Saw!"quote:Op woensdag 13 december 2006 09:29 schreef NrSiX het volgende:
we sall see =]
Zoals je wellicht na een tweede keer lezen zult ontdekken staat er "gore momenten" en niet "horror momenten". Gore is slechts een onderdeel van de verpakking die als "horror" verkocht wordt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Herald het volgende:
dus nu gaan mensen klagen dat als je de horror uit een horrorfilm haalt, je maar een suffe film overhoudt?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Herald het volgende:
dus nu gaan mensen klagen dat als je de horror uit een horrorfilm haalt, je maar een suffe film overhoudt?
[afbeelding]
maar om de serie compleet te houden zal ik `m toch aanschaffen op dvdquote:Gisteren in de sneak:
Saw III
Na het fokking briljante eerste deel, het erg toffe tweede deel waren m`n verwachtingen voor dit derde deel best hoog gespannen. Jammer genoeg kwamen ze maar voor een deel uit. Zoals te verwachten viel, was ie nogal goor en vooral ranzig. De traps die gebruikt werden zijn nog wat extremer dan voorheen, en dus vooral ranziger. Maar aan de andere kant is het verhaal een stuk minder en het acteerwerk erg matig, waarbij ik vooral Shawnee Smith als Amanda er in negatieve manier bovenuit vond steken.
Het flitsende camera werk en montage kunnen dus niet verhullen dat Saw III verreweg het minste deel uit de trilogie is. Jammer, want er kan zoveel meer uit worden gehaald dan dat nu het geval is...
IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
toch wel jammer dat ie tegen valt, maar ik moet ook de reeks compleet hebben hiervanquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar om de serie compleet te houden zal ik `m toch aanschaffen op dvd![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:13 schreef Molluck het volgende:
Wel een beetje jammer dat er nu nog meer delen gaan komen, in deel 2 leerde je Johns motieven kennen, in deel 3 was het zo'n beetje zijn laatste test, wat willen ze hierna nog doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop eigenlijk dat `t bij deze 3 delen blijft
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
waarvan de grootste reden is dat jij te jong bent om hem te mogen zien in de biosquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Meer dan genoeg reden om het gewoon te downloaden.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]Saw 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop eigenlijk dat `t bij deze 3 delen blijft
http://www.imdb.com/title/tt0890870/
Wat een top reviewquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]Captain Obvious
![]()
![]()
Gisteren ook in de sneak gezien, dit schreef ik er net over in `t "gezien" topic:
[..]
maar om de serie compleet te houden zal ik `m toch aanschaffen op dvd![]()
Alsof het in de andere films 'goed' is gegaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:48 schreef The6thgate het volgende:
[..]
wtfnog een deel? dat kan haast niet goed gaan zou je zeggen
ten eerste: ga zelf eerst de film kijken en een review schrijven voordat je mijn mini-review afkraaktquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:51 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Wat een top review.
Mja veel plezier met Saw. Ik vind het bagger. Ongeloofwaardig, niet strokend met de realiteit, slecht geacteerd, overtuigt niet. Teveel focus op de schurk van dienst, geen balans tussen goed en kwaad (als je dan zonodig dat cliché moet aanwenden, doe het dan zorgvuldig) - vooral niet voor wat betreft de impact die goed en kwaad op het verhaal hebben (een groep stereotype jongeren die als kip zonder kop maar gelukkig wel met excuusneger rond rent, verhoudt zich tot een over het algemeen goed uitgewerkte slechterik als wat? Tis net als The Joker vs Robin ipv Batman, maar dan erger), en ook zeker niet voor wat betreft de 'screen presence' van de tegenpolen. Te weinig of geen aandacht voor details, geen slimme scene te bekennen, geen karakters die zorgvuldig worden opgebouwd...
Wat me vooral stoort aan Saw is dat men het overduidelijk aanwezige cliché van goed en kwaad probeert te verdoezelen door met een statement - die op het randje van principiële juistheid balanceert (ja ok, hij vermoordt ze niet zoals moord in de Van Dale gedefiniëerd staat) - de motieven van Jigsaw te motiveren, waardoor ik het idee krijg dat Saw-liefhebbers van die mensen zijn met een mentaliteit van 'joh, maakt niet uit wat er in de film gebeurt, jigsaw is cool en hij zal ze mores leren en da's vet gaaf wut'.
No offense ntlk.
En captain obvious mag je gerust achterwege laten; goede horror komt niet voort uit de aanwezigheid van horror maar juist uit het heel selectief en precies ontwijken ervan. Dacht dat dat al evenlang bekend was als de weg naar Rome maar goed. Tenzij je het raspende geluid van freddie krueger's klauwen minder imponerend vond dan zijn gezicht, in welk geval ik zeg![]()
SAW 4 is wat voor SAW I gebeurde. Dus dat ken best nog wel leuk worden denk ikquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:48 schreef The6thgate het volgende:
[..]
wtfnog een deel? dat kan haast niet goed gaan zou je zeggen
oh dat zou dan wel weer leuk zijnquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:26 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
SAW 4 is wat voor SAW I gebeurde. Dus dat ken best nog wel leuk worden denk ik![]()
Hoe Jigsaw zo werd als ie is?? iets als Texas Chainsaw Messacre: The Beginning.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:26 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
SAW 4 is wat voor SAW I gebeurde. Dus dat ken best nog wel leuk worden denk ik![]()
Nou ik vraag me echt af hoe ze dat nog boeiend gaan houden.. Er is al zoveel verteld over Jigsaw voor hij begon met moorden..quote:Op zondag 17 december 2006 11:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe Jigsaw zo werd als ie is?? iets als Texas Chainsaw Messacre: The Beginning.
ben benieuwd of ze dat interessant weten te maken...
quote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ik vraag me echt af hoe ze dat nog boeiend gaan houden.. Er is al zoveel verteld over Jigsaw voor hij begon met moorden..
Ze hebben al verteld hoe hij ziek werd, dat hij zelfmoord probeerde te plegen enz enzquote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]Eens. Dat bedoel ik dus. Kan me niet voorstellen dat ze daar nog een boeiende film over kunnen maken...
Het punt is, dat dat soort films inderdaad erg zwak is op die gebieden. Het is niet voor nietsquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:27 schreef Herald het volgende:
eh, je kijkt toch een horrorfilm juist om de bad guy en zijn streken? Je gaat toch geen Friday the 13th film kijken vanwege de leuke groep tieners die gaan kamperen. En nee ik denk niet dat Saw liefhebbers de film kijken vanwege de diepgang in de (goede) karakters, maar het gewoon doen vanwege de viezigheid.
Nou is de Saw franchise wel ontzettend overhyped, maar om het dan meteen als slecht te betitelen met argumenten waarmee je élke horrorfilm kunt afkraken: haal de extreme gore weg in BrainDead en je houdt een dun liefdesverhaaltje over; eendimensionale karakters in de slashers uit de jaren '80; onrealistische taferelen met onstopbare moordenaars als Jason, Freddy Michael, die allemaal onrealistische moorden plegen in de jaren tachtig en hoe reëel is het scenario dat klasgenoten die één persoon haten en daarom iedereen om diegene heen met gemak koudmaken, worden verslagen door de protagonist ondanks dat deze was vastgebonden, gekneveld en knock-out geslagen omdat de killer te uitgebreid zijn motief aan het uitleggen was?
Wat verwacht je dan van een horrorfilm?
Heeft wel een voordeel: dan hoeven we geen bios kaartje te kopen, spaart weer geldquote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ze hebben al verteld hoe hij ziek werd, dat hij zelfmoord probeerde te plegen enz enz
Word een film van 3 sec
Je moet wel eerst deel 1 en 2 kijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb 1 en 2 niet gezien, wil 3 zeker zien
In 3 worden dingen uit 1 en 2 uitgelegd en dan hoef je 1 en 2 al niet meer te kijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow oke
hier vlgns mij ook. heb ik gemistquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hier in Pathe Scheveningen draait hij al een aantal dagen.
Voor mij ook, heb er zin in donderdag! Ik ga het 'm stiekem alleen al in de bioscoop kijken vanwege de reacties van het publiek, dat was bij deel 2 al hilarisch, kijk nu helemaal uit naar deel 3!quote:
ik moet altijd enorm lachen als het 'ranzig' wordtquote:Op woensdag 3 januari 2007 02:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Voor mij ook, heb er zin in donderdag! Ik ga het 'm stiekem alleen al in de bioscoop kijken vanwege de reacties van het publiek, dat was bij deel 2 al hilarisch, kijk nu helemaal uit naar deel 3!
inderdaad! heerlijk is dat!quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik moet altijd enorm lachen als het 'ranzig' wordt![]()
nog harder als je 'eeew' enzo hoort![]()
ohh, die zal on the spot flauwvallenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
ik ga met mn ma naar SAW 3 vanavond, en ik heb 1 & 2 gezien..... mn moeder nog geen 1 van de serie. Zal ik haar eerst vanmiddag deeltje 1 laten zien?
om vervolgens naar de bioscoop te gaan, en mijn moeder van 67 SAW 3 laten zien ???
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |