quote:Op maandag 20 november 2006 17:14 schreef MaxC het volgende:Dat is nou de hele clue van de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, die heb ik ook weer gezien
Alleen ik snap het eind niet zo heel erg goed, of wat nou het uiteindelijke plot wasKan iemand mij het verhaal wat beter uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.World Wrestling Entertainment
Is juist prachtig, een super gevolg op SawI en SawII. Vooral het beeld en geluid is bizar, in de bioscoop zat ik helemaal te trillen op me stoel. Het plot zelf is ook super.quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef mic_forever het volgende:
Vond deze SAW echt wel tegenvallen
wel gekke dingen weer, en t plot is ook wel oke, maar de film zelf is echt super rommelige met 30duizend flashbacks blablabal
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Herald het volgende:
Ik heb hem zojuist in de sneak gezien, dus waarschijnlijk de (tot nog toe) enige in dit topic die de film in fatsoenlijke kwaliteit heeft gezien
quote:
quote:
Ben het heelmaal met je eensquote:Ik vind deze Saw beter dan de vorige. Vooral het einde maakt de film helemaal top. Dat mensen onwel werden kan ik me trouwens voorstellen, de operatiescene is bijzonder smerig. Gek genoeg laten ze zoiets ook altijd gewoon op TV zien![]()
Ook leuk dat deze films echt bij elkaar horen, in tegenstelling tot andere sequels die worden gemaakt waarvan men dan gaat beweren "ja het is altijd een trilogie bedoeld geweest!". Daarom vind ik deze Saw ook beter dan Saw II die mij ook dat snel even een sequel maken gevoel gaf, terwijl Saw III alles mooi aan elkaar knoopt.
ik kan je zeggen dat die nog gruwelijker is dan 1 en 2.. niet zo goed als 1 maar wel veel ziekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:00 schreef opgebaarde het volgende:
hm, ik wacht wel op deel 3 van saw3![]()
Je bent anderhalve maand te laat man.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:35 schreef Herald het volgende:
Ik heb hem zojuist in de sneak gezien, dus waarschijnlijk de (tot nog toe) enige in dit topic die de film in fatsoenlijke kwaliteit heeft gezien
Al die kotsende mensen voegen ook vast veel toe... Uiteindelijk toch de reden geweest waarom ik niet gegaan ben.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent anderhalve maand te laat man.![]()
Maar ik geloof zeker dat ie in de bioscoop met groot scherm en geluid heel anders overkomt dan op zo'n prutserig klein videoschermpje op de pc.
Ik heb er jammer genoeg geen eentje gezien.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Al die kotsende mensen voegen ook vast veel toe... Uiteindelijk toch de reden geweest waarom ik niet gegaan ben.
lolquote:Op woensdag 13 december 2006 02:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb er jammer genoeg geen eentje gezien.
"I just saw Saw!"quote:Op woensdag 13 december 2006 09:29 schreef NrSiX het volgende:
we sall see =]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |