Ik heb het boek ook gehaaldquote:Op maandag 11 december 2006 18:35 schreef Domenica het volgende:
Ik heb alles gekocht![]()
cd, dvd en fotoboek. Ik sta nog in dat boek, maar alleen omdat ik wist waar ik stond
Sta op blz 73quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik heb het boek ook gehaald, dus heb ook alles , welke blz sta je dan
![]()
26 dec komt op SBS de backstage beelden van 19.30 tot 20.30 uur ( nog maar ff iemand met een DVD-rec zien te regelen)
En 31 dec komt zijn concert tegen 22.00 uur op tv tot 00.20
quote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef Domenica het volgende:
[..]
Sta op blz 73ALs je die registratie op dvd heb wil ik wel kopie
![]()
Tnx, zal dan toch maar even een andere halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:05 schreef LeroyBrown het volgende:
Ik zie het net pas.Net even geluisterd, maar geen tik bij mij.
Ja, nu je het zegt ja. Het stukje met die strijkers...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef Wexy het volgende:
het nummer was mij doet mij trouwens de hele tijd denken aan het nummer Voor altijd van de cd De Bestemming.
De eerste tonen lijken echt sprekend op elkaar.
Het enige nadeel met dochters vind ik dat het vrijwel een nederlandse vertaling is van het nummer, butterfly kisses.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:59 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt ja. Het stukje met die strijkers...
Vind trouwens het nummer 'dochters' ook erg mooi! Das denk tot nu toe mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
Het enige nadeel met dochters vind ik dat het vrijwel een nederlandse vertaling is van het nummer, butterfly kisses.
Verder vind ik het absoluut een mooi nummer en kan ik hem ook al heerlijk mee zingen
Dat was me nog helemaal niet opgevallen, maar beide nummers hebben inderdaad dezelfde strekking. Achja... beter goed gejat, dan slecht verzonnen (ofzoiets).quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies! Vond het ook een beetje 'gejat' daarvan
Maar wel mooi gejat
Zoals ik het begreep uit een interview met Marco bij de wereld draait door, heet het dochterS omdat het liedje door hem en john ewbank is geschreven voor hun beide dochtersquote:Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ben zo benieuwd! Heb tot nu toe "dochters" al gehoord (al zou ik dat nummer "dochter" hebben genoemd ipv meervoud), vond het zo mooi!
Mijn ouders zijn gisteravond geweest, was rond 23.00 voorbij!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef Wexy het volgende:
Ik ga de 17e. Zal de maandag er op wel verslag uitbrengen
Hoop trouwens wel dat ik het ga redden om voor 1 uur op Arnhem CS terecht te komen.. dus hoor graag hoe laat het afgelopen is
Das mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gisteravond geweest, was rond 23.00 voorbij!
Er zit absoluut pit in, veel van de bekende up-tempo platen komen voorbij. Er zitten ook wel een aantal van zijn nieuwe nummers tussen, die ik ook niet veel aan vond, maar dan kun je mooi even je stem en je handen laten rusten van het zingen en het klappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:40 schreef Akelalala het volgende:
Mijn broer en ik hebben mijn moeder kaartjes gegeven voor haar verjaardag. Ik ben zelf niet zo'n grote Borsato fan en na het horen van zijn album "wit licht" is dat niet heel veel beter geworden, vond het een beetje saai.
Ben dus erg benieuwd naar de reacties van de mensen hier. Zijn het alleen maar ballads die er gezongen worden of zit er ook nog een beetje pit in de show?
We zijn een aantal jaren geleden ook in de Kuip geweest, toen heb ik me ook wel vermaakt, dus ik ben benieuwd. Goed om een reactie te lezen van iemand die geen #1 fan is en de nieuwe liedjes ook niet zo veel aan vondquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:33 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Er zit absoluut pit in, veel van de bekende up-tempo platen komen voorbij. Er zitten ook wel een aantal van zijn nieuwe nummers tussen, die ik ook niet veel aan vond, maar dan kun je mooi even je stem en je handen laten rusten van het zingen en het klappen
Zal niet al te veel verraden maar het was een superconcert! Ben nou geen #1 Marco fan, maar ik heb me uitstekend vermaakt. Sfeer is goed, show ziet er strak uit en met 30.000 man meezingen en klappen is gewoon gaaf!
Nou, dat viel mij idd ook op. Hoe zag je trouwens dat hij met band zong (bij het fragment van 'stop de tijd' zong hij namelijk een variatie op de albumversie). Maar idd erg vals! Raar, want op het forum van de borsato-website zeiden juist zoveel mensen dat hij juist opvallend goed bij stem was... Vaag!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:02 schreef Hapertje het volgende:
Mijn god... ik zie net beelden van Gelredome... Borsato zingt sowieso met met een band (maar dat wist ik al, toen ik in het Sportpaleis een keer in het persvak mocht bij een tribute aan Frank Boeijen en naast de boxen stond), maar hij zingt ook nog eens harstikke vals. MY GOD!
klikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
Kan iemand ook de volledige setlist vinden van het concert?
Werd daarvoor iets anders in de plaats gedaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
klik
nummer 9 werd gister niet gedaan
Nee was niks anders voor in de plaats ( setlist komt volgensmij van de 1ste concertdag wat voor mensen van Unive was wellicht heeft het daar iets mee te maken )quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:06 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Werd daarvoor iets anders in de plaats gedaan?
Enne.. gewoon even nog wat vraagjes
- Had je zit of sta-plekken? En hoe was het geluid op die plek?
- Hoe ben je er heen gegaan (auto / ov), en als je met auto was, hoe ernstig was het file- en parkeerplaats-vind-leed?
Voor degenen die heel vroeg in Arnhem zijn en de gok willen wagen om gratis te parkeren... Je kan het proberen achter het winkelcentrum Kronenburg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee was niks anders voor in de plaats ( setlist komt volgensmij van de 1ste concertdag wat voor mensen van Unive was wellicht heeft het daar iets mee te maken )
Ik had zitplekken op oost aan die kant was het geluid goed heb ook weleens op andere plaatsen gezeten ( ken het stadion zo onderhand wel ) en nog nooit problemen/last gehad met het geluid ze zeggen dan ook dat het beter is dan de Amsterdam Arena daar kan ik dan weer niet over oordelen al moet het daar ook verbeterd zijn.
In het Gelredome hangen ze in de hoeken van die doeken wat het geluid ook weer zo moeten verbeteren.
Ik was met de fiets maar dat is voor jou geen optie denk ik, voor de parkeerplaatsen ( die er genoeg zijn o.a in de buurt van Burgers Zoo / Orha , Rijnhal ( waar de auto bij het voetbal het meest neerzetten tijden concerten kan het zijn dat ie snel volzit zal er ook vanafhangen hoelaat je gaat ) , betaal je ¤ 10,- en het hangt er vanaf waar je hem neerzet maar als je hem verder weg zet zitten daar ook nog de pendelbus bijin , vanaf het station betaal je tegenwoordig ¤ 3,- of 3,50 al voor het kleine stukje naar het stadion toe , sommige mensen lopen het stukje doe je denk ik 20/30 min over ( het is alleen maar over de brug en dan ben je er eigenlijk al.
File leed volgensmij valt het dit keer wel mee en hebben ze de afgelopen tijd ook veel geleerd en is de doorstroom ook sneller , dit weekend waren er 2 concerten Jan Smit in de Rijnhal en Marco Borsato in het Gelredome en eigenlijk niks gehoord of gelezen over grote file rond het stadion.
Hopelijk weet je nu voldoende en anders zie ik het wel , veel plezier waarneer je gaat
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik had de auto op P8 neergezet, Kazerne nog wat10 Euro, en dan kon je gratis met de pendelbus. Was een kwartiertje vanaf Gelredome
Die bedoel ik met Burger Zoo de Saksen Weimar Kazerne heet het daarro, als je die kant op rijd staat het idd wel met gele borden aangeven. , Kronenburg kan idd ook ( dacht even dat het daar in de avond dicht zat , maar als het rond 23.00 is afgelopen moet dat nog wel te doen zijn )quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?
Kronenburg is zelfs na 12 uur nog gewoon open. Frieslandsingle af rijden enzo... bij de ANWB (uit mn hoofd).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die bedoel ik met Burger Zoo de Saksen Weimar Kazerne heet het daarro, als je die kant op rijd staat het idd wel met gele borden aangeven. , Kronenburg kan idd ook ( dacht even dat het daar in de avond dicht zat , maar als het rond 23.00 is afgelopen moet dat nog wel te doen zijn )
Je zou ook bij het Gelredome even kunnen wachten tot de drukte voorbij is ( op de promenade loop je vanzelf wel met de stroom mee ) of je zet de auto bij het Orha gebouw tegen de tijd dat je daar weer terug bent is de ergste drukte ook wel weer weg denk ik.
Gewoon de bordjes volgen, die stonden al een end buiten Arnhem aangegeven op de snelweg (kwam vanuit de richting Apeldoorn)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, hoewel ik wel vind dat hij nu meer ZIJN show had.. en niet bijna om het nummer weer een nieuwe gast.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Ben gister ook geweest (had zitplaatsen):
En dus een paar algemene puntjes:
+ weer prima organisatie. Goed geregeld allemaal
+ weer een mooi opgezette show met gewoon lekker veel muziek
+ indrukwekkend stukje film van 'Wit Licht' wat werd getoond
+ pendelbussen prima geregeld. Een halfuur na afloop van het concert stonden we weer op P8
Dan ook nog een paar minnetjes
- grotendeels dezelfde setlist als tijdens SIR, 2 jaar geleden
- vaak zelfde opbouw van de liedjes (voorbeeld: dromen zijn bedrog.. precies dezelfde versie als bij SIR)
- geen leuke gastoptredens: veel mensen gebruikten het als plas- en drinkpauze
Ik heb een heerlijke avond gehad, en absoluut genoten, maar ik denk dat aan SIR, van 2 jaar geleden, bijna niet te tippen valt. Dat was bijna zo perfect. Dit was meer een 'doorsnee' concert, en in mijn ogen niet super-vernieuwend. Dat hoeft natuurlijk ook niet, trouwens!
Niets van gemerkt. Ik heb genoten en gekeken.. Af en toe zelfs te veel naar lichtspektakel gekeken ipv naar marco zelf.quote:
Dat was zo'n mooi momentquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leonine en Jada tijdens dochters
Het kind is echt sprekend dr vader
Best lastig.. een doordeweekse dag.. en dan ook nog laatste moment.... plus ophalen in de middel of nowhere (voor mij niet trouwens maar ja ik moet dinsdag en woensdag wel werken)quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef MisterO het volgende:
Was mij en dochter zijn zulke mooie nummers, vooral live
Tessa Boomkampquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef Eraser127 het volgende:
ben gisteren met m'n vriendin geweest, was erg leuk. Mooi hoe hij op het einde door de zaal heen vloog. Weet iemand trouwens wie die gitaar-chick is?
je mist huub stapel... moet ik wel ff weer heel hard graven welk nummer dat ook alweer was........quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Wousie90 het volgende:
Laat maar heb het al gevonden. Voor de liefhebbers:
Wit Licht
Laat maar los
Als de wereld van ons is
Domenica
Margherita
De bestemming
Vrij zijn
Gast artiest: Daniel Boissevain - Saturday night
Was mij
Jij alleen
Geen toeval
Dochters
Stop de tijd
Vlinder
Je hoeft niet naar huis vannacht
Zij
Dromen zijn bedrog
Gast artiest: Paul Carrack - Dedicated
Gast artiest: Paul Carrack - Over my shoulder
De waarheid
Ik leef niet meer voor jou
Afscheid nemen bestaat niet
Binnen
Waarom nou jij
Rood
Als alle lichten zijn gedoofd
When the lady smiles volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
je mist huub stapel... moet ik wel ff weer heel hard graven welk nummer dat ook alweer was........
dat laatste wit licht hoorde voor mij alleen maar bij zn trapeze act.. gewoon achtergrondmuziekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
When the lady smiles volgens mij![]()
En aan het eind kwam Wit licht weer voorbij (zucht)
Nou ja, Marco heeft Wit licht aan het begin ook geplaybackt hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat laatste wit licht hoorde voor mij alleen maar bij zn trapeze act.. gewoon achtergrondmuziek
maar idd het was de lachende dame... toen werd de gitaris nog bezongen
17 oktober niet... toen was de dvdopnamequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, Marco heeft Wit licht aan het begin ook geplaybackt hoor
Daar was ik ook bij.. maar het schijnt dat hij alleen het eerste nummer niet live kon doen. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
17 oktober niet... toen was de dvdopname
Klopt! ik was er die avond ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
17 oktober niet... toen was de dvdopname
Dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, schijnt tegelijk met de film te komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef exporQ het volgende:
[..]
Klopt! ik was er die avond ook!
Iemand enig idee wanneer die dvd te verwachten is?
Ja, wat een kutclipquote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef HocBarr het volgende:
De clip van Marco Borsato - Dochters:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |