klikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
Kan iemand ook de volledige setlist vinden van het concert?
Werd daarvoor iets anders in de plaats gedaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
klik
nummer 9 werd gister niet gedaan
Nee was niks anders voor in de plaats ( setlist komt volgensmij van de 1ste concertdag wat voor mensen van Unive was wellicht heeft het daar iets mee te maken )quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:06 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Werd daarvoor iets anders in de plaats gedaan?
Enne.. gewoon even nog wat vraagjes
- Had je zit of sta-plekken? En hoe was het geluid op die plek?
- Hoe ben je er heen gegaan (auto / ov), en als je met auto was, hoe ernstig was het file- en parkeerplaats-vind-leed?
Voor degenen die heel vroeg in Arnhem zijn en de gok willen wagen om gratis te parkeren... Je kan het proberen achter het winkelcentrum Kronenburg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee was niks anders voor in de plaats ( setlist komt volgensmij van de 1ste concertdag wat voor mensen van Unive was wellicht heeft het daar iets mee te maken )
Ik had zitplekken op oost aan die kant was het geluid goed heb ook weleens op andere plaatsen gezeten ( ken het stadion zo onderhand wel ) en nog nooit problemen/last gehad met het geluid ze zeggen dan ook dat het beter is dan de Amsterdam Arena daar kan ik dan weer niet over oordelen al moet het daar ook verbeterd zijn.
In het Gelredome hangen ze in de hoeken van die doeken wat het geluid ook weer zo moeten verbeteren.
Ik was met de fiets maar dat is voor jou geen optie denk ik, voor de parkeerplaatsen ( die er genoeg zijn o.a in de buurt van Burgers Zoo / Orha , Rijnhal ( waar de auto bij het voetbal het meest neerzetten tijden concerten kan het zijn dat ie snel volzit zal er ook vanafhangen hoelaat je gaat ) , betaal je ¤ 10,- en het hangt er vanaf waar je hem neerzet maar als je hem verder weg zet zitten daar ook nog de pendelbus bijin , vanaf het station betaal je tegenwoordig ¤ 3,- of 3,50 al voor het kleine stukje naar het stadion toe , sommige mensen lopen het stukje doe je denk ik 20/30 min over ( het is alleen maar over de brug en dan ben je er eigenlijk al.
File leed volgensmij valt het dit keer wel mee en hebben ze de afgelopen tijd ook veel geleerd en is de doorstroom ook sneller , dit weekend waren er 2 concerten Jan Smit in de Rijnhal en Marco Borsato in het Gelredome en eigenlijk niks gehoord of gelezen over grote file rond het stadion.
Hopelijk weet je nu voldoende en anders zie ik het wel , veel plezier waarneer je gaat
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik had de auto op P8 neergezet, Kazerne nog wat10 Euro, en dan kon je gratis met de pendelbus. Was een kwartiertje vanaf Gelredome
Die bedoel ik met Burger Zoo de Saksen Weimar Kazerne heet het daarro, als je die kant op rijd staat het idd wel met gele borden aangeven. , Kronenburg kan idd ook ( dacht even dat het daar in de avond dicht zat , maar als het rond 23.00 is afgelopen moet dat nog wel te doen zijn )quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?
Kronenburg is zelfs na 12 uur nog gewoon open. Frieslandsingle af rijden enzo... bij de ANWB (uit mn hoofd).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die bedoel ik met Burger Zoo de Saksen Weimar Kazerne heet het daarro, als je die kant op rijd staat het idd wel met gele borden aangeven. , Kronenburg kan idd ook ( dacht even dat het daar in de avond dicht zat , maar als het rond 23.00 is afgelopen moet dat nog wel te doen zijn )
Je zou ook bij het Gelredome even kunnen wachten tot de drukte voorbij is ( op de promenade loop je vanzelf wel met de stroom mee ) of je zet de auto bij het Orha gebouw tegen de tijd dat je daar weer terug bent is de ergste drukte ook wel weer weg denk ik.
Gewoon de bordjes volgen, die stonden al een end buiten Arnhem aangegeven op de snelweg (kwam vanuit de richting Apeldoorn)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, hoewel ik wel vind dat hij nu meer ZIJN show had.. en niet bijna om het nummer weer een nieuwe gast.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Ben gister ook geweest (had zitplaatsen):
En dus een paar algemene puntjes:
+ weer prima organisatie. Goed geregeld allemaal
+ weer een mooi opgezette show met gewoon lekker veel muziek
+ indrukwekkend stukje film van 'Wit Licht' wat werd getoond
+ pendelbussen prima geregeld. Een halfuur na afloop van het concert stonden we weer op P8
Dan ook nog een paar minnetjes
- grotendeels dezelfde setlist als tijdens SIR, 2 jaar geleden
- vaak zelfde opbouw van de liedjes (voorbeeld: dromen zijn bedrog.. precies dezelfde versie als bij SIR)
- geen leuke gastoptredens: veel mensen gebruikten het als plas- en drinkpauze
Ik heb een heerlijke avond gehad, en absoluut genoten, maar ik denk dat aan SIR, van 2 jaar geleden, bijna niet te tippen valt. Dat was bijna zo perfect. Dit was meer een 'doorsnee' concert, en in mijn ogen niet super-vernieuwend. Dat hoeft natuurlijk ook niet, trouwens!
Niets van gemerkt. Ik heb genoten en gekeken.. Af en toe zelfs te veel naar lichtspektakel gekeken ipv naar marco zelf.quote:
Dat was zo'n mooi momentquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leonine en Jada tijdens dochters
Het kind is echt sprekend dr vader
Best lastig.. een doordeweekse dag.. en dan ook nog laatste moment.... plus ophalen in de middel of nowhere (voor mij niet trouwens maar ja ik moet dinsdag en woensdag wel werken)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |