abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62380249
hopelijk is ie vanavond dan weer bij stem
pi_62402434
Kan iemand ook de volledige setlist vinden van het concert?
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_62403052
Zingt ie (nog steeds) vals dan?
Dat hoor ik nl. steeds vaker...
pi_62408246
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
Kan iemand ook de volledige setlist vinden van het concert?
klik
nummer 9 werd gister niet gedaan

Bij het nummer dochters was ie even zijn tekst kwijt en moest ie lachen hij deed het af met dat ie emotioneel werd , achteraf las ik dat het een soort bij de act hoorde , de slotact is ook heel mooi om te zien ( daar zal ik verder niet over verklappen , maar mensen die het al wel willen weten ..klik ( niet mijn filmpje maar dan weten jullie wat ik bedoel , er staat wel erg veel op youtube te vinden )

En het nummer Afscheid nemen bestaat niet droeg hij op aan 1 van zijn bandleden die zijn vader is verloren 2 dagen terug ( ondertussen 3 ) in de show zitten wel veel mooie effecten en ook wel een hoop ´oude´ nummers , maar 4 van het nieuwe album dacht ik.

Na afloop nog een paar vips gespot ( Lieke van Lexmond , Wendy van Dijk , Paul de Leeuw , Dennis van de Geest ( de judoka ) , Jasmine Sendar ) ook wel grappig om te zien ook dat die 538 caravan bewaakt wordt
pi_62409387
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

klik
nummer 9 werd gister niet gedaan
Werd daarvoor iets anders in de plaats gedaan?

Enne.. gewoon even nog wat vraagjes
- Had je zit of sta-plekken? En hoe was het geluid op die plek?
- Hoe ben je er heen gegaan (auto / ov), en als je met auto was, hoe ernstig was het file- en parkeerplaats-vind-leed?
pi_62409714
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:06 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Werd daarvoor iets anders in de plaats gedaan?

Enne.. gewoon even nog wat vraagjes
- Had je zit of sta-plekken? En hoe was het geluid op die plek?
- Hoe ben je er heen gegaan (auto / ov), en als je met auto was, hoe ernstig was het file- en parkeerplaats-vind-leed?
Nee was niks anders voor in de plaats ( setlist komt volgensmij van de 1ste concertdag wat voor mensen van Unive was wellicht heeft het daar iets mee te maken )

Ik had zitplekken op oost aan die kant was het geluid goed heb ook weleens op andere plaatsen gezeten ( ken het stadion zo onderhand wel ) en nog nooit problemen/last gehad met het geluid ze zeggen dan ook dat het beter is dan de Amsterdam Arena daar kan ik dan weer niet over oordelen al moet het daar ook verbeterd zijn.

In het Gelredome hangen ze in de hoeken van die doeken wat het geluid ook weer zo moeten verbeteren.

Ik was met de fiets maar dat is voor jou geen optie denk ik , voor de parkeerplaatsen ( die er genoeg zijn o.a in de buurt van Burgers Zoo / Orha , Rijnhal ( waar de auto bij het voetbal het meest neerzetten tijden concerten kan het zijn dat ie snel volzit zal er ook vanafhangen hoelaat je gaat ) , betaal je ¤ 10,- en het hangt er vanaf waar je hem neerzet maar als je hem verder weg zet zitten daar ook nog de pendelbus bijin , vanaf het station betaal je tegenwoordig ¤ 3,- of 3,50 al voor het kleine stukje naar het stadion toe , sommige mensen lopen het stukje doe je denk ik 20/30 min over ( het is alleen maar over de brug en dan ben je er eigenlijk al.

File leed volgensmij valt het dit keer wel mee en hebben ze de afgelopen tijd ook veel geleerd en is de doorstroom ook sneller , dit weekend waren er 2 concerten Jan Smit in de Rijnhal en Marco Borsato in het Gelredome en eigenlijk niks gehoord of gelezen over grote file rond het stadion.

Hopelijk weet je nu voldoende en anders zie ik het wel , veel plezier waarneer je gaat
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 oktober 2008 @ 17:59:47 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62410787
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Nee was niks anders voor in de plaats ( setlist komt volgensmij van de 1ste concertdag wat voor mensen van Unive was wellicht heeft het daar iets mee te maken )

Ik had zitplekken op oost aan die kant was het geluid goed heb ook weleens op andere plaatsen gezeten ( ken het stadion zo onderhand wel ) en nog nooit problemen/last gehad met het geluid ze zeggen dan ook dat het beter is dan de Amsterdam Arena daar kan ik dan weer niet over oordelen al moet het daar ook verbeterd zijn.

In het Gelredome hangen ze in de hoeken van die doeken wat het geluid ook weer zo moeten verbeteren.

Ik was met de fiets maar dat is voor jou geen optie denk ik , voor de parkeerplaatsen ( die er genoeg zijn o.a in de buurt van Burgers Zoo / Orha , Rijnhal ( waar de auto bij het voetbal het meest neerzetten tijden concerten kan het zijn dat ie snel volzit zal er ook vanafhangen hoelaat je gaat ) , betaal je ¤ 10,- en het hangt er vanaf waar je hem neerzet maar als je hem verder weg zet zitten daar ook nog de pendelbus bijin , vanaf het station betaal je tegenwoordig ¤ 3,- of 3,50 al voor het kleine stukje naar het stadion toe , sommige mensen lopen het stukje doe je denk ik 20/30 min over ( het is alleen maar over de brug en dan ben je er eigenlijk al.

File leed volgensmij valt het dit keer wel mee en hebben ze de afgelopen tijd ook veel geleerd en is de doorstroom ook sneller , dit weekend waren er 2 concerten Jan Smit in de Rijnhal en Marco Borsato in het Gelredome en eigenlijk niks gehoord of gelezen over grote file rond het stadion.

Hopelijk weet je nu voldoende en anders zie ik het wel , veel plezier waarneer je gaat
Voor degenen die heel vroeg in Arnhem zijn en de gok willen wagen om gratis te parkeren... Je kan het proberen achter het winkelcentrum Kronenburg.
2 geleden en vorig jaar was dat prima om te parkeren.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 15 oktober 2008 @ 18:00:46 #58
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62410826
Ik had de auto op P8 neergezet, Kazerne nog wat 10 Euro, en dan kon je gratis met de pendelbus. Was een kwartiertje vanaf Gelredome
pi_62414557
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik had de auto op P8 neergezet, Kazerne nog wat 10 Euro, en dan kon je gratis met de pendelbus. Was een kwartiertje vanaf Gelredome
Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?
pi_62416029
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Klinkt wel aantrekkelijk... dat je niet middenin de mega-drukte zit misschien. Maar staat alles een beetje goed aangegeven wanneer je richting het Gelredome rijdt?
Die bedoel ik met Burger Zoo de Saksen Weimar Kazerne heet het daarro, als je die kant op rijd staat het idd wel met gele borden aangeven. , Kronenburg kan idd ook ( dacht even dat het daar in de avond dicht zat , maar als het rond 23.00 is afgelopen moet dat nog wel te doen zijn )

Je zou ook bij het Gelredome even kunnen wachten tot de drukte voorbij is ( op de promenade loop je vanzelf wel met de stroom mee ) of je zet de auto bij het Orha gebouw tegen de tijd dat je daar weer terug bent is de ergste drukte ook wel weer weg denk ik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 15 oktober 2008 @ 21:42:42 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62417060
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:09 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Die bedoel ik met Burger Zoo de Saksen Weimar Kazerne heet het daarro, als je die kant op rijd staat het idd wel met gele borden aangeven. , Kronenburg kan idd ook ( dacht even dat het daar in de avond dicht zat , maar als het rond 23.00 is afgelopen moet dat nog wel te doen zijn )

Je zou ook bij het Gelredome even kunnen wachten tot de drukte voorbij is ( op de promenade loop je vanzelf wel met de stroom mee ) of je zet de auto bij het Orha gebouw tegen de tijd dat je daar weer terug bent is de ergste drukte ook wel weer weg denk ik.
Kronenburg is zelfs na 12 uur nog gewoon open. Frieslandsingle af rijden enzo... bij de ANWB (uit mn hoofd).

Het is al een paar jaar geleden dat ik er werkte dus weet niet meer letterlijk hoe alles daar heet enzo...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage donderdag 16 oktober 2008 @ 09:25:12 #62
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_62426538
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Gewoon de bordjes volgen, die stonden al een end buiten Arnhem aangegeven op de snelweg (kwam vanuit de richting Apeldoorn)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:15:26 #63
231781 Nicollie_86
How Sweet It is...
pi_62433967
ik raad je heel erg af om de bordjes te volgen naar een parkeerplaats in de buurt met de pendelbus. Heen gaat dat hartstikke goed en is t heel relax.. maar denk je eens in... aan t eind van t concert als iedereen tegelijk die bussen in wil naar dezelfde plek? conclusie : een uur op de bus wachten, erin gefrot worden met je neus tegen de raam en dan nog een uur in de file staan om het terrein af te komen. (dit heb ik meegemaakt met syphonica in rosso en werd dr niet blij van) Deze keer (afgelopen dinsdag) met marco wilde we het anders aan pakke en zijn we dus gewoon naar t gelredome zelf gereden, daar zijn (als je rond 6 uur aan komt) nog voldoende plekken en heb je geen gezeur met bussen!
pi_62503570
Het was leuk gisteren Heb er weer erg van genoten!

Het nummer dat hij voor zijn dochter zong (die gisteren dus aanwezig was, ze lieten haar en Leontien nog zien op het scherm) was echt prachtig!

Verder gewoon een topconcert, sfeer was prima en de show in het algemeen ook
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62504263
Ben gister ook geweest (had zitplaatsen):

En dus een paar algemene puntjes:
+ weer prima organisatie. Goed geregeld allemaal
+ weer een mooi opgezette show met gewoon lekker veel muziek
+ indrukwekkend stukje film van 'Wit Licht' wat werd getoond
+ pendelbussen prima geregeld. Een halfuur na afloop van het concert stonden we weer op P8

Dan ook nog een paar minnetjes
- grotendeels dezelfde setlist als tijdens SIR, 2 jaar geleden
- vaak zelfde opbouw van de liedjes (voorbeeld: dromen zijn bedrog.. precies dezelfde versie als bij SIR)
- geen leuke gastoptredens: veel mensen gebruikten het als plas- en drinkpauze

Ik heb een heerlijke avond gehad, en absoluut genoten, maar ik denk dat aan SIR, van 2 jaar geleden, bijna niet te tippen valt. Dat was bijna zo perfect. Dit was meer een 'doorsnee' concert, en in mijn ogen niet super-vernieuwend. Dat hoeft natuurlijk ook niet, trouwens!
pi_62506444
Vrijdag werd er nog gevochten ...
phuuh
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 19 oktober 2008 @ 19:30:18 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62510202
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Ben gister ook geweest (had zitplaatsen):

En dus een paar algemene puntjes:
+ weer prima organisatie. Goed geregeld allemaal
+ weer een mooi opgezette show met gewoon lekker veel muziek
+ indrukwekkend stukje film van 'Wit Licht' wat werd getoond
+ pendelbussen prima geregeld. Een halfuur na afloop van het concert stonden we weer op P8

Dan ook nog een paar minnetjes
- grotendeels dezelfde setlist als tijdens SIR, 2 jaar geleden
- vaak zelfde opbouw van de liedjes (voorbeeld: dromen zijn bedrog.. precies dezelfde versie als bij SIR)
- geen leuke gastoptredens: veel mensen gebruikten het als plas- en drinkpauze

Ik heb een heerlijke avond gehad, en absoluut genoten, maar ik denk dat aan SIR, van 2 jaar geleden, bijna niet te tippen valt. Dat was bijna zo perfect. Dit was meer een 'doorsnee' concert, en in mijn ogen niet super-vernieuwend. Dat hoeft natuurlijk ook niet, trouwens!
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, hoewel ik wel vind dat hij nu meer ZIJN show had.. en niet bijna om het nummer weer een nieuwe gast.

De intermezzo van de eerste 2 gasten en van de 3e gast heb ik gebruikt om even te gaan zitten en even te kijken of ik iets voor elkaar kon krijgen om betere foto's te krijgen bij dik inzoomen, dat lukte helaas niet..
Had toch mn nieuwe mee moeten nemen.. maar ja wilde niet t risico lopen dat ik hem kwijt zou raken..
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:51 schreef exporQ het volgende:
Vrijdag werd er nog gevochten ...
Niets van gemerkt. Ik heb genoten en gekeken.. Af en toe zelfs te veel naar lichtspektakel gekeken ipv naar marco zelf.

Vond trouwens de achtergrond van het podium heel mooi, stiekem een beetje cartoonachtig.. Houd ik wel van

Wat vervoer betreft.. Ik stond klaar bij de bussen naar CS. En binnen 2 minuten zat ik in de bus.. en op het station even lopen en de trein stond ook al klaar. HEERLIJK!!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:07:11 #68
182751 MisterO
wispelvurig
pi_62514634
Het was vrijdag echt ge-wel-dig. Mensen klaagden hier over zijn stem, maar vrijdag leek het wel alsof hij playbackte, zo goed zong hij

Kleine, korte samenvatting met hoogte en dieptepunten:
- De sfeer, als iedereen meezong bij zijn meest bekende nummers zoals Dromen zijn bedrog, De bestemming en Rood
- Per bus op de terugweg was juist een choas. Wij stonden minstens een half uur in de kou te wachten op de bussen. Iedereen zat te duwen en er werden veelste weinig bussen ingezet. Onze chauffeur wist niet eens waar hij heen moest rijden... Gelukkig zaten 2 Arnhemmers in de bus..
- De gastoptredens waren dramatisch, totaal niet geschikt iig. Het werd bijna door iedereen gebruikt als 'pauze'. Had veel liever Trijntje, Do of Lucie Silvas gezien...
- Wow, toen iedereen z'n mobiel in de lucht stak
- Marco moet afvallen

Volgende keer weer
pi_62527082
Wegens omstandigheden aangeboden:
3 staanplaatstoegangsbewijzen voor morgen in het gelderdome.
Op te halen in omgeving groningen of meppel.
pi_62527204
Morgen ben ik er bij, samen met mams. Heb er tot nu toe nog niet heel veel zin in, maar ik ben dan ook niet de Borsato fan van ons tweeen.... Toch ben ik wel benieuwd wat er van gemaakt is, aangezien het al jaren geleden is dat we de vorige keer gingen...
I'm Fucking Brilliant!
pi_62529331
Leonine en Jada tijdens dochters

Het kind is echt sprekend dr vader
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_62530596
Niemand die morgen nog heen wil ?
pi_62531338
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Leonine en Jada tijdens dochters

Het kind is echt sprekend dr vader
Dat was zo'n mooi moment Leuk kind!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 20 oktober 2008 @ 17:47:55 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_62533532
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
Niemand die morgen nog heen wil ?
Best lastig.. een doordeweekse dag.. en dan ook nog laatste moment.... plus ophalen in de middel of nowhere (voor mij niet trouwens maar ja ik moet dinsdag en woensdag wel werken)
pi_62533710
Was mij en dochter zijn zulke mooie nummers, vooral live
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')