Helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef MisterO het volgende:
Was mij en dochter zijn zulke mooie nummers, vooral live
Tessa Boomkampquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef Eraser127 het volgende:
ben gisteren met m'n vriendin geweest, was erg leuk. Mooi hoe hij op het einde door de zaal heen vloog. Weet iemand trouwens wie die gitaar-chick is?
je mist huub stapel... moet ik wel ff weer heel hard graven welk nummer dat ook alweer was........quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:26 schreef Wousie90 het volgende:
Laat maar heb het al gevonden. Voor de liefhebbers:
Wit Licht
Laat maar los
Als de wereld van ons is
Domenica
Margherita
De bestemming
Vrij zijn
Gast artiest: Daniel Boissevain - Saturday night
Was mij
Jij alleen
Geen toeval
Dochters
Stop de tijd
Vlinder
Je hoeft niet naar huis vannacht
Zij
Dromen zijn bedrog
Gast artiest: Paul Carrack - Dedicated
Gast artiest: Paul Carrack - Over my shoulder
De waarheid
Ik leef niet meer voor jou
Afscheid nemen bestaat niet
Binnen
Waarom nou jij
Rood
Als alle lichten zijn gedoofd
When the lady smiles volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
je mist huub stapel... moet ik wel ff weer heel hard graven welk nummer dat ook alweer was........
dat laatste wit licht hoorde voor mij alleen maar bij zn trapeze act.. gewoon achtergrondmuziekquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
When the lady smiles volgens mij![]()
En aan het eind kwam Wit licht weer voorbij (zucht)
Nou ja, Marco heeft Wit licht aan het begin ook geplaybackt hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat laatste wit licht hoorde voor mij alleen maar bij zn trapeze act.. gewoon achtergrondmuziek
maar idd het was de lachende dame... toen werd de gitaris nog bezongen
17 oktober niet... toen was de dvdopnamequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, Marco heeft Wit licht aan het begin ook geplaybackt hoor
Daar was ik ook bij.. maar het schijnt dat hij alleen het eerste nummer niet live kon doen. Weet niet waaromquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
17 oktober niet... toen was de dvdopname
Klopt! ik was er die avond ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
17 oktober niet... toen was de dvdopname
Dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, schijnt tegelijk met de film te komen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef exporQ het volgende:
[..]
Klopt! ik was er die avond ook!
Iemand enig idee wanneer die dvd te verwachten is?
Ja, wat een kutclipquote:Op woensdag 5 november 2008 15:07 schreef HocBarr het volgende:
De clip van Marco Borsato - Dochters:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |