quote:Auto Charisteas vernield in Amsterdam
Door: Roy van den Berghe
Angelos Charisteas is er in Amsterdam niet geliefder op geworden na zijn overstap van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord. De auto van de aanvaller werd begin deze week vernield door enkele vandalen.
Onder andere de vooruit van de bolide werd eruit geslagen. Charisteas heeft het voorval inmiddels bevestigd, zo meldt het AD. De Griek doet echter geen aangifte om de gespannen sfeer niet nog verder op te voeren.
quote:De gemeente Rotterdam heeft met het oog op de wedstrijd Feyenoord - Ajax nu zelfs camera's opgehangen aan bijvoorbeeld lantarenpalen op de Marathonweg. Ook heeft het reeds verklaard dat de supporters bevelen van de politie a.s. zondag zeker moeten kunnen horen en begrijpen.
Joh zeg dan niks.. die camera's hangen daar alleen om beeldmateriaal te verzamelen om zoveel mogelijk supporters op te pakken. En wij zijn geen den haag, dat ze hier effe met 80 man binnen kunnen vallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:11 schreef BunnyHunter het volgende:
achja je kan beter de camera's ophangen dan dat ajax aanhangers +- 10 kinderen in rotterdam in elkaar gaan slaan met 80 man..
3 punten hebben we nodig en hard.. en al kregen we er niets voor winnen wil ik toch![]()
of een hele treinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:27 schreef feyenoord-dude het volgende:
Zondag 3 punten die in Rotterdam blijven en 3 ajacieden die kapot Rotterdam verlaten graag
Tjah dan moet je het in stijl afsluitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Dan is er volgens jullie redenering na zondag nooit een klassieker meer
Ach kom op zeg, er gebeurd zondag op dat gebied geen ene reet! Altijd hetzelfde, hoe meer er over gespeculeerd wordt, deste rustiger blijft het. Ik verwacht alleen de gebruikelijke Klassieker opstootjes, niet meer! Ja wellicht wat achterlijke preventieve arrestaties van de politie in Rijnmond, ik zal m'n opa en neefje maar thuis laten dus!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
Dan is er volgens jullie redenering na zondag nooit een klassieker meer
dat wordt huilen morgen hèquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is koud, het is guur.......
morgen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat wordt huilen morgen hè![]()
![]()
of niet? want julie zijn toch in topvorm?!
Pardo, man man wat is die slecht zeg dit seizoen, krijg veels te veel betaald voor zijn kwaliteitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef mister_popcorn het volgende:
(ik durf het bijna niet meer te zeggen omdat ik bang ben dat CM boos wordt.., maar het botert niet echt tussen dikke Theo en de Mos, nog n speler erbij die wel iemands poot durft te breken, en zonder meer beter dan pardo...)
Goh, hij was "fan" van Rob Baanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand dat interview met Lazovic gelezen in de Sportweek? Die is echt niet te spreken over de mensen bij Feyenoord achter de schermen, maar goed..
ohja, W. gaat niet mee zondag. Hij moet die dag verhuizen. Naar Amsterdamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
morgen?
jochie ga jij nou maar weer heel snel lekker de tt-suportert uithangen![]()
We hadden hem dit seizoen zeker goed kunnen gebruiken en hadden we niet met die jood opscheept gezeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Baal er toch nog steeds van dat die jongen niet de kans heeft gekregen (dit seizoen bijvoorbeeld!)
stoerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.feyenoordgoals.nl/
gare sit joh
kijk boven in
Eensch.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Baal er toch nog steeds van dat die jongen niet de kans heeft gekregen (dit seizoen bijvoorbeeld!)
Ik vind het best, denk ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt er trouwens nog een Fok! meeting in Nancy?
* FrankyMcG heeft een hotelletje geboekt op circa 5 km van het stadion in het oude centrum van Nancy
Dikke theo is ook middelmaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef mister_popcorn het volgende:
(ik durf het bijna niet meer te zeggen omdat ik bang ben dat CM boos wordt.., maar het botert niet echt tussen dikke Theo en de Mos, nog n speler erbij die wel iemands poot durft te breken, en zonder meer beter dan pardo...)
T. zal er niet bij zijn trouwens!quote:
Volgens mij is Cart_man de enige oude zak, de rest is wel onder de 40!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FOK! meeting in Nancy. Ik zie het al voor me... allemaal van die ouwe zakken, kom ik eraan zetten met m'n 19 jaar![]()
25 jaar is niet oud!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FOK! meeting in Nancy. Ik zie het al voor me... allemaal van die ouwe zakken, kom ik eraan zetten met m'n 19 jaar![]()
Wat een lul.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
T. zal er niet bij zijn trouwens!
Die mag ook niet meer mee, die lijer belt 30 minuten voor we zouden gaan naar Nac thuis af!
Kun je me trouwens ff mailen over die losse kaarten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:20 schreef Cart_man het volgende:
25 jaar is niet oud!Nee, meeting wordt niks. Moet ik de hele dag forumgezeik aanhoren.
Nee!quote:Wat een lul.Heeft hij al een baan?
Moet daar nog achteraan gaan...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kun je me trouwens ff mailen over die losse kaarten?
Ik begin 1 november.quote:Nee!
Als wat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet daar nog achteraan gaan...
[..]
Ik begin 1 november.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga je zondag ook weer? Wij pakken om 6.15 uur de Taxi naar Arnhem Centraal en dan om 7 uur de trein richting Rotterdam![]()
mooi programma , ik zal wel filmpjes voor je makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
das wel vroeg , neen er is een belangrijker wedstrijd
, moet ook vroeg het bed uit om naar de andere kant van de waal te gaan , en om daar de punten op te halen
![]()
fuck you kut nerdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Joh wat zeuren jullie allemaal ?! Feyenoord speelt de laatste wedstrijden gewoon de sterren van de hemel. Agressief en aantrekkelijk voetbal, wat wensen we nog meer ?
sarcasmemode*AAN*sarcasmemode
quote:Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Feyenoord - Ajax 22 oktober 8e competitie wedstrijd
De wedstrijd :: Feyenoord - Ajax
Datum :: zondag 22 oktober 2006, 12.30
Scheidsrechter :: de heer Temmink
Welkom bij de 8e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. En dit is natuurlijk de voorbeschouwing op de wedstrijd van het jaar, de klassieker van Nederland. De topper die alle andere topwedstrijden morgen overbodig maakt. Het is Rotterdam tegen Amsterdam. Goed tegen kwaad.
Feyenoord heeft de wedstrijd van afgelopen donderdag in en tegen Basel nog in de benen. Het resultaat van 1-1 was goed, meer dan een gelijkspel zat er voor de ploeg van trainer Erwin Koeman helaas niet in. Ajax had deze week geen Europese verplichtingen omdat het vrij was in haar groep. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen RKC. Terwijl Ajax met 3-2 won van FC Groningen. En net die 3-2 is een bekende uitslag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde Feyenoord in februari thuis tegen Ajax voor de competitie. Feyenoord speelde die wedstrijd Ajax bij vlagen zoek. Feyenoord won in eigen huis met 3-2 van Ajax.
Bij Feyenoord zal Leonard waarschijnlijk zijn thuisdebuut voor Feyenoord maken. Afgelopen donderdag speelde hij de hele wedstrijd mee in Basel. Hij was goed in vorm en speelde nuttig en liet zien niet bang voor het duel te zijn. Hij kreeg geel voor zijn 1e sliding. En met zijn 2e sliding zorgde hij er voor dat zijn tegenstander er met een gebroken voet af moest. Dit kan nog wat beloven voor morgen, Als hij tegen over de Argentijn Rosales staat. Feyenoord heeft morgen toch al een goede verdediging staan die niet bang voor het duel zal zijn. Saidi en Buijs vergezellen Leonard.
De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd van volgende week tegen FC Twente deze wedstrijd is donderdag al. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag terugvinden op Fr-Fotopage.nl.
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Greene, Buijs, Saidi, Leonard, Lucius, De Guzman, Pardo, Hofs, Boussaboun en Charisteas
Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Ajax 1-0
Dan ben je al om half negen in Rotterdam, wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga je zondag ook weer? Wij pakken om 6.15 uur de Taxi naar Arnhem Centraal en dan om 7 uur de trein richting Rotterdam![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij is Cart_man de enige oude zak, de rest is wel onder de 40!
Zal morgen niet anders zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef Luni het volgende:
Op verschillende site's foto's bekeken van Basl uit, niet normaal joh, wat een politie!
is goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi programma , ik zal wel filmpjes voor je maken![]()
Hij had hem in ieder geval goed teruggepaktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef Sender_ het volgende:
Leonard heeft een aardig blauw oog aan Basel over gehouden, Hopelijk schopt ie morgen een paar van die joden de tering.
Geweldig als die dat morgen ook bij snijdert zou doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij had hem in ieder geval goed teruggepakt![]()
Geen idee, maar DHZ zal wel vroeg open zijn!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat gaan morgen de kroegen trouwens los?
Ik was er ook, Saidi was er wel hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef Sender_ het volgende:
Vanochtend ff bij de training wezen kijken, was er niet super druk.
Een rustige training, waarbij Hofs apart trainde en ook miste ik Saidi die was niet eens op het veld.
Pi-air en charie waren veel op het afwerken aan het oefenen.
Leonard heeft een aardig blauw oog aan Basel over gehouden, Hopelijk schopt ie morgen een paar van die joden de tering.
Daar ben ik nog nooit geweest. Is dat wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee, maar DHZ zal wel vroeg open zijn!
Bier voor een euro.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest. Is dat wat?
Ja, is het ook. Maar wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal wel druk zijn dan
Ben der elke thuiswedstrijd te vinden. Het is daar gezelliger dan de wedstrijd zelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:04 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar wel gezellig.
Ik kom er alleen nog amper omdat ik nu altijd met de auto ga en meestal vrij laat vertrek.
Misschien dat ik ook even ga kijken morgen.
1,20 is hetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Bier is toch geen euro meer ?
Wel tof daar ja, morgen zeker heen
Weet jij of alle kroegen los zijn? Ook in het centrum?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Zin in morgen, 8 uur wegrijden, kroegje pakken op zuid, en dan lekker lam richting de Kuip
Joden gaan eraan!
Hmm dan heb ik hem gemist zeker, zag hem toch echt niet lopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik was er ook, Saidi was er wel hoor
Denk wel dat de kroegen op Zuid iig los zijn, dat was vorig jaar ook gewoon zo. Centrum weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weet jij of alle kroegen los zijn? Ook in het centrum?
Inderdaad, dat afwerken viel mij vandeweek echt op. NIEMAND bijna die fatsoenlijk op de keeper af kan scoren. (Op Greene en Pi-air na.)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:38 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik hem gemist zeker, zag hem toch echt niet lopen.
Was verders wel een matte training, al was het afwerken van pi-air op het goal altijd wel ff leuk om te zien.
En welke dikkop ben je dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus ik lijk wel een beroemdheidEerst sta ik met mijn wanbeleid bord bij Sparta uit op www.feyenoord-internet.nl. 's Ochtends sla ik de Gelderlander (ochtendkrant) los en dan sta ik weer met mijn dikke kop in de krant.
Daarna kom ik met mijn kop weer 5 tellen bij voetbal insite in beeld met mijn wanbeleid bord. Zelfs mensen die op vakantie waren in Cran Canaria hadden mij gezien op tv.
En sta ik dus wéér in de Gelderlander, maar nu met een foto van 20 bij 20 cm![]()
Ik lijk wel een echte hooligan![]()
Gelukkig hebben we die optie op Sloryquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, dat afwerken viel mij vandeweek echt op. NIEMAND bijna die fatsoenlijk op de keeper af kan scoren. (Op Greene en Pi-air na.)
¤ 1,20quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:59 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bier voor een euro.
Het is nog Heineken ook.
Inderdaad, ben der ook elke wedstrijd, heb het in de Kuip ook altijd prima naar m'n zin, maar het voetbal is niet echt om aan te zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ben der elke thuiswedstrijd te vinden. Het is daar gezelliger dan de wedstrijd zelf.
Varkenoord bedoel je? Hoe duur kost een biertje daar eigelijk. Ben daar nog nooit geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:40 schreef mister_popcorn het volgende:
ik kwam vroeger nog wel 's bij dhz, daarna tijd niet geweest, beter de pub in. Laatst bij die nieuwe kantine meteen achter die dijk (is dat nu de sc Feijenoord?). Lekker jupiler, en dichterbij dan dhz
Maargoed, morgenochtend sta ik er weer, uurtje of 10, met in elke hand 1 of meerdere biertjes![]()
Is dat varkenoord ja? Nou snap ik er echt nog minder van, morgen maar 's goed kijken, en misschien de sixpackjes in de trein ff achterwege laten zodat ik 't ook eens kan onthoudequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Varkenoord bedoel je? Hoe duur kost een biertje daar eigelijk. Ben daar nog nooit geweest
Saidi is na ongeveer een half uurtje van het trainingsveld naar binnen gegaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:38 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik hem gemist zeker, zag hem toch echt niet lopen.
Was verders wel een matte training, al was het afwerken van pi-air op het goal altijd wel ff leuk om te zien.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga ook zo weg jongens we gaan TOCH winnen !
Mijn Feyenoord!
Tsja..quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tot zo mensen! Ik ga over 5 minuten van huis af.
Heb er zin in!
Niet alleen Pardo...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pardo speelde dramatisch.
Absoluut.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef MrSleep het volgende:
0-4 is zelfs nog geflatteerd...
Mijn Feyenoord!
Ze zitten in het stadion, duh...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef Baklap het volgende:
Tis wel rustig hier.
Mja, de Wedstrijden sla ik dit keer overquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond F1, 19:00 ! niet vergeten, hé
Ze zijn toch halverwege allemaal al vertrokken?quote:
Sommigen al na de 0-2 inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ze zijn toch halverwege allemaal al vertrokken?
lolquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mja, de Wedstrijden sla ik dit keer over
Tsja gefeliciteerd. De 1-0 vond ik nog niet terrecht, het was net een periode waarin Feyenoord sterker oogde en Ajax aan de deur begon te rammelen, maar toen het 2-0 werd had het al 3-0 moeten staan. Wat een ruimtes kregen jullie. Enorm triest van veel mensen dat ze het zo op Temmink gooide. Ja hij floot niet goed, maar dat we zo een pak slaag kregen lag niet aan hem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef twi het volgende:
Ze zitten in het stadion, duh...
Het ligt bij het legioen altijd aan de scheids als Ajax feyenoord een oorwassing geeft, erg sneu.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tsja gefeliciteerd. De 1-0 vond ik nog niet terrecht, het was net een periode waarin Feyenoord sterker oogde en Ajax aan de deur begon te rammelen, maar toen het 2-0 werd had het al 3-0 moeten staan. Wat een ruimtes kregen jullie. Enorm triest van veel mensen dat ze het zo op Temmink gooide. Ja hij floot niet goed, maar dat we zo een pak slaag kregen lag niet aan hem.
Ben wel eerder weggegaan, omdat ik gewoon geen zin had in rellen... had op zich wel willen blijven om te steunen.
Das waar ze hebben geen geld voor een nieuwe coach!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
koeman blijft toch wel, door dat contract tot 2009.
Volgens mij ben ik ook een onderdeel van het legioen? BTW het was meer omdat ze zin hadden dat de wedstrijd gestaakt werd dan wat anders. En het opnemen voor de scheids bij zulke beslissingen lijkt me ook niet erg verstandig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Longmen het volgende:
Het ligt bij het legioen altijd aan de scheids als Ajax feyenoord een oorwassing geeft, erg sneu.![]()
Ik weet niet, "het legioen" loopt toch niet weg halverwege de wedstrijd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook een onderdeel van het legioen? BTW het was meer omdat ze zin hadden dat de wedstrijd gestaakt werd dan wat anders. En het opnemen voor de scheids bij zulke beslissingen lijkt me ook niet erg verstandig.
doe er maar grappig over. door die kale crimineel is er echt geen cent meer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Das waar ze hebben geen geld voor een nieuwe coach!![]()
Ach, van stront valt weinig te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, het had zowat dubbele cijfers gewoon moeten zijn. Wat was vandaag dramatisch, zo slecht heb ik het zelf nog niet gezien volgens mij... Koeman, ons tactisch meesterbrein...
en hij motiveert z'n team ook zo goed!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, het had zowat dubbele cijfers gewoon moeten zijn. Wat was vandaag dramatisch, zo slecht heb ik het zelf nog niet gezien volgens mij... Koeman, ons tactisch meesterbrein...
Ze kunnen misschien wat lenen van grote broer Excelsior?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
doe er maar grappig over. door die kale crimineel is er echt geen cent meer.
Vat heeft hij niet. Met ditzelfde elftal deed hij het vorig jaar beter, dus het ligt niet alleen aan de spelers. Koeman komt er gewoon niet doorheen. Jammer dat we alleen al zo weinig geld hebben...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Er wordt flink gezaagd aan de poten van Erwin Koeman tijdens de persconferentie, met opmerkingen dat het na anderhalf jaar nog steeds zo slecht gaat, en of 'ie wel vat heeft op z'n selectie.
Hij heeft toch wel een deel van zn prive vermogen in de club gestoken destijds? Hoe zit het nu precies?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
doe er maar grappig over. door die kale crimineel is er echt geen cent meer.
Ach dat ik niet iemand ben die met straatstenen naar iemand gooit, of niet iemand ben die daar graag tussen staat vind ik niet iets om me voor te schamen en maakt me niet minder supporter van mn clubquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef Longmen het volgende:
Ik weet niet, "het legioen" loopt toch niet weg halverwege de wedstrijd?
dat heeft hij inderdaad gedaan, maar hij heeft alles er alweer uitgehaald daarna. maar nu heeft ie Feyenoord weer teruggebracht naar het randje van een faillisement en daarmee heeft ie dus eigenlijk z'n eigen hulp destijds weer ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een deel van zn prive vermogen in de club gestoken destijds? Hoe zit het nu precies?
true.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ach dat ik niet iemand ben die met straatstenen naar iemand gooit, of niet iemand ben die daar graag tussen staat vind ik niet iets om me voor te schamen en maakt me niet minder supporter van mn club
hmm, dan mag hij idd opzoutenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
dat heeft hij inderdaad gedaan, maar hij heeft alles er alweer uitgehaald daarna. maar nu heeft ie Feyenoord weer teruggebracht naar het randje van een faillisement en daarmee heeft ie dus eigenlijk z'n eigen hulp destijds weer ongedaan gemaakt.
Leonard ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef jna het volgende:
Timmer was wel goed vandaag....
En Pi-Air speelde ook een wereld partij!quote:
Eerste 2 doelpunten deed hij geen ene flikker. Ook wel aardige reddingen gehad, maar die eerste 2 doelpunten kan je mede op hem afschuiven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef jna het volgende:
Timmer was wel goed vandaag....
Mwah, t moet op het veld gebeuren. Ik heb liever dat Ajax wint tegen een Feyenoord van een aantal jaren geleden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
ook van jou?ik zou genieten als Ajax zo'n frauder/crimineel/eikel als baas had.
Eerste goal kan je niet zo veel aan doen. Fout van Saidi. Die tweede goal had ik ook niet verwacht, daar zag hij er niet best uit. Maar het ws de verdienste van Huntelaar dat 'ie nog voor die bal ging, want ik zag 'm al voorlangs hobbelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerste 2 doelpunten deed hij geen ene flikker. Ook wel aardige reddingen gehad, maar die eerste 2 doelpunten kan je mede op hem afschuiven.
Misschien is Adriaanse iets...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
een andere coach kan ook niets met deze hoofdklasse-spelers hoor.
Een goede coach wel. De spelers zijn van mindere kwaliteit dan van Ajax of PSV, maar afgangen als dit zijn niet nodig gezien de kwaliteit van de spelers op papier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
een andere coach kan ook niets met deze hoofdklasse-spelers hoor.
Ja, het ligt aan Koeman dat er al jaren structureel de grootste kneuzen in Rotterdam aangekocht worden. Dat Lucius jullie aanvoerder is zegt wel iets over het niveau van de selectie. Laatste topaankoop was Dirk Kuyt, daarna allemaal slecht of hoogstens subtop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
quote:Van Hooijdonk: intentie om na carriere iets te gaan doen bij Feyenoord
Pierre van Hooijdonk liet bij Radio Rijnmond weten dat hij en Feyenoord de intentie hebben uitgesproken dat hij na afloop van zijn carriere, aan het einde van het seizoen, iets zal gaan doen voor Feyenoord. Op welk vlak dat zal zijn, is volgens Van Hooijdonk nog niet duidelijk. "Eerst is het doel om Feyenoord weer op de rails te krijgen. Mijn toekomst komt dan vanzelf wel een keer."
Kuyt was geen topaankoop, dat is een speler die aangekocht is en goed is geworden. De laatste speler die al gevestigd was die binnen kwam was van Hooijdonk nog voor het winnen van de UEFA cup.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, het ligt aan Koeman dat er al jaren structureel de grootste kneuzen in Rotterdam aangekocht worden. Dat Lucius jullie aanvoerder is zegt wel iets over het niveau van de selectie. Laatste topaankoop was Dirk Kuyt, daarna allemaal slecht of hoogstens subtop.
Wat een praatjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Backdoorman het volgende:
de titel van dit topic is ook zo typerend voor feyenoord-fans...grote bekken en woorden en als het er dan op aankomt gewoon keihard vernederd worden en met de staart tussen de benen afdruipen (na een paar zwakke pogingen de schuld alsnog bij iemand anders, Temmink, te leggen) nee, volgens mij bestaat er nergens in een Europa een kanslozere club/aanhang als in Rotterdam op dit moment....
Zo vroeg opstaan om vervolgens met een enorme kater weer uren later thuis te komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tot zo mensen! Ik ga over 5 minuten van huis af.
Heb er zin in!
Moet Dirk niet spelen vandaag bij Liverpool dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo vroeg opstaan om vervolgens met een enorme kater weer uren later thuis te komen.![]()
Zie dat is het enige wat uitgekraamd wordt....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hij floot ook voor de neusjes.
Wat een kutdag zeg.
Jammer dat die aanstekers bij W niet raak waren.
zelfs dat kunnen jullie nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hij floot ook voor de neusjes.
Wat een kutdag zeg.
Jammer dat die aanstekers bij W niet raak waren.
Doen jullie nou maar stoer vanachter glas.quote:
quote:Van Hooijdonk: intentie om na carriere iets te gaan doen bij Feyenoord
Pierre van Hooijdonk liet bij Radio Rijnmond weten dat hij en Feyenoord de intentie hebben uitgesproken dat hij na afloop van zijn carriere, aan het einde van het seizoen, iets zal gaan doen voor Feyenoord. Op welk vlak dat zal zijn, is volgens Van Hooijdonk nog niet duidelijk. "Eerst is het doel om Feyenoord weer op de rails te krijgen. Mijn toekomst komt dan vanzelf wel een keer."
Mijn Feyenoord!
Als je niets te melden hebt blijf dan weg joh, dorpsgek.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:16 schreef AustinPowers het volgende:
Feyenoord staat weer bijna in het rechter rijtje, nog een week wachten! Nog een geluk dat er twee krappe winstpartijen bij zaten. Ik vind het jammer voor Koeman. Voor de rest kan ik er hartelijk om lachen. Ben benieuwd wat ik vanavond van die kneuzenkermis te zien krijg. Als PSV fan is dit leedvermaak. Voor Kuijt had ik nog veel sympathie, het lijkt wel of er nu niets meer in het elftal zit...
Ja geweldig...quote:
Idd, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
waar de fuck sloeg dit trouwens op
Hij kan er niets aan doen. Hij wordt gewoon opgezadeld met een kwaliteitsarme selectie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, dat vroeg ik me ook al af.![]()
Verder heb ik wel medelijden moet Koeman, toch sneu voor die jongen.
Er werd in de 1e helft na de 2-0 al "En laat je club maar in de steek" gezongenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef denthemen het volgende:
rijnmond in de 70e minuut: Het is hier dood en dood stil, er zijn al 1000en feyenoord supporters weg
America's funniest home videos? perron 04quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij de aankomst van de 2e trein was er een camera ploeg van een tv station/programma op voorplein beelden aan het maken van de aankomst en gezang van de Feyenoorders,
iemand die weet welk programma/station dat was ?
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Tomasso het volgende:
Ja, die doedelzakjosti's... Wie had die uitgenodigd?.
Deze nederlaag kun je imho niet aan Koeman wijten, hij heeft met de 'sterkste' opstelling gespeeld (what-ever-that-may-be) en het team heeft de collectieve wanprestatie geleverd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Er is maar 1 maatregel die Koeman kan nemen...
Koeman is hier net zo verantwoordelijk voor als ieder ander.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Deze nederlaag kun je imho niet aan Koeman wijten, hij heeft met de 'sterkste' opstelling gespeeld (what-ever-that-may-be) en het team heeft de collectieve wanprestatie geleverd.
Die kale moet gewoon opkankeren!
Bedankt voor de oppepper.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, jullie doen nog meer in de bekercompetitie.
En ze hebben meer kaarten gescoord, ook iets waar ze in Rotterdam altijd trots op zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, jullie doen nog meer in de bekercompetitie.
Niet zó erg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Nellid het volgende:
Dit had iedereen toch wel verwacht mag ik hopen?
Ik sta er in ieder geval niet van te kijken.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van de wedstrijd online op www.fr-fotopage.nl
Zo erg is het nooit geweest. Erg, dat wel, maar een vernedering als dit heeft nooit plaats gehad...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou ja toen PSV hetzelfde flikte tegen Ajax
Wat boeit dat nou, pffff. Ga je met nuttige dingen bezig houden ofzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Met als onderschrift T.I.F.O.
Euh... Waar.
Willen de Feyenoord supporters dat niet dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef OnlineGokker het volgende:
Willen de supporters nu nog geen investeerder? Moet toch de enige oplossing zijn onderhand
kansloosquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef Radjesh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig werden er nog een paar ajax spelers geschopt
Hoe kansloos om dat als commentaar neer te zetten.![]()
Nee, nog erger...quote:
De 0-4 overwinning dusquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, pffff. Ga je met nuttige dingen bezig houden ofzo.
Eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef Nellid het volgende:
[..]
Nee, nog erger...
Komop man, waar voetballen we nou mee? 11 broodvoetballers die blij zijn als ze weer naar huis mogen, er is totaal geen sfeer binnen het elftal, geen teamspirit, niks. Als Leonard pijn ligt te lijden in het strafschopgebied gaat er niet eens iemand kijken. Het is te schandalig voor woorden.
In de brasserie na de wedsrijd komen ook amper spelers. De enige die je altijd of regelmatig ziet zijn Pierre, Hofs en Lodewijks, Timmer en Huysegems misschien ook. Verder niemand. Wanneer heeft Feyenoord het altijd geod gedaan? Als het elftal klopte, er een paar toppers inzaten maar verder gewoon gasten die wilden werken en iets voor elkaar overhadden. Feyenoord draait nu op 11 middelmatige voetballers zonder leider die zoveel met zichzelf bezig zijn dat ze aan voetballen niet toekomen. Ik denk dat dit het slechtse Feyenoord is van de afgelopen 15 jaar. Ik heb het in ieder geval amper zo slecht zien voetballen.
las het net ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen de 2e trein aankwam stond tussen ons Danny Dyer van Football Factory ofzo, stond beelden te schieten, binnenkort wel ergens te zien op BBC denk
gefixtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen de 2e trein aankwam stond tussen ons Danny Dyer van Football Factory ofzo, stond beelden te schieten, binnenkort wel ergens te zien op BBC denk
Dus we kunnen de vernedering nog een keer op BBC kijken? Tof.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar komt nog bij dat we misscshien 6 spelers hebben waar we op door kunnen bouwen. De rest moet je volgend seizoen of in de winterstop gewoon vragen te vertrekken. De enige die op dit moment wat toevoegen zijn:quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, pffff. Ga je met nuttige dingen bezig houden ofzo.
Saidi moet ook weg. 2 van de 4 goals waren fouten van hem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat we misscshien 6 spelers hebben waar we op door kunnen bouwen. De rest moet je volgend seizoen of in de winterstop gewoon vragen te vertrekken. De enige die op dit moment wat toevoegen zijn:
Hofs
de Guzman
Greene
Buijs
Saidi
Timmer
De rest, en dat is misschien moeilijk in te zien, is gewoon drama. Boussabon, Tiendalli, Pardo, Charisteas, Kolkka, Huysegems, Lucius, wat moet je ermee? Hoe kun je die gasten nou kopen? Iedereen kan toch zien dat ze niet bij Feyenoord horen...
Vergeet Vincken niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat we misscshien 6 spelers hebben waar we op door kunnen bouwen. De rest moet je volgend seizoen of in de winterstop gewoon vragen te vertrekken. De enige die op dit moment wat toevoegen zijn:
Hofs
de Guzman
Greene
Buijs
Saidi
Timmer
De rest, en dat is misschien moeilijk in te zien, is gewoon drama. Boussabon, Tiendalli, Pardo, Charisteas, Kolkka, Huysegems, Lucius, wat moet je ermee? Hoe kun je die gasten nou kopen? Iedereen kan toch zien dat ze niet bij Feyenoord horen...
hopelijk geen wedstrijdbeeldenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus we kunnen de vernedering nog een keer op BBC kijken? Tof.
Je slaat de spijker op z'n kop. Feyenoord heeft gewoon geen leider die de lijnen uitzet en het team op sleeptouw kan nemen. Daarnaast heeft Feyenoord nog steeds geen echte spits!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef Nellid het volgende:
Nee, nog erger...
Komop man, waar voetballen we nou mee? 11 broodvoetballers die blij zijn als ze weer naar huis mogen, er is totaal geen sfeer binnen het elftal, geen teamspirit, niks. Als Leonard pijn ligt te lijden in het strafschopgebied gaat er niet eens iemand kijken. Het is te schandalig voor woorden.
In de brasserie na de wedsrijd komen ook amper spelers. De enige die je altijd of regelmatig ziet zijn Pierre, Hofs en Lodewijks, Timmer en Huysegems misschien ook. Verder niemand. Wanneer heeft Feyenoord het altijd geod gedaan? Als het elftal klopte, er een paar toppers inzaten maar verder gewoon gasten die wilden werken en iets voor elkaar overhadden. Feyenoord draait nu op 11 middelmatige voetballers zonder leider die zoveel met zichzelf bezig zijn dat ze aan voetballen niet toekomen. Ik denk dat dit het slechtse Feyenoord is van de afgelopen 15 jaar. Ik heb het in ieder geval amper zo slecht zien voetballen.
4-0quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk geen wedstrijdbeelden![]()
We zijn altijd wel gewend van je dat je enig commentaar hebt op de wedstrijd, maar daar is nu niets van te bespeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag weer verliezen van roda
Een mooi stadion en supporters. 2 dingen die jullie niet hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef patrickt37 het volgende:
Feyenoord heeft helemaal niets
Supporters? Ze waren vandaag geweldig trouw aan hun club ja. Notquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Een mooi stadion en supporters. 2 dingen die jullie niet hebben
hoeft ook nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:12 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hier kun je jezelf als feyenoorder ook niet uitlullen
*zucht* krijgen we die discussie weer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:14 schreef patrickt37 het volgende:
Supporters? Ze waren vandaag geweldig trouw aan hun club ja. Not
Nee gewoon eroverheen lullen is makkelijker.quote:
blaaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee gewoon eroverheen lullen is makkelijker.
Dat is toch niet anders in de ArenA?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
*zucht* krijgen we die discussie weer.
Er zijn er inderdaad best wel wat vertrokken na de 0-3/0-4 maar meer als de helft heeft gewoon de hele lijdensweg uitgezeten!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar die gasten op de achtergrond op de tribune in de Kuip? Vind jij dat een normale afspiegeling van de maatschappij?
Jij was snel terug!quote:
Is dat de waarheid die te hard is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Nee, die 6 topics hier op fok die volgepost worden door Ajacieden tijdens de wedstrijd, daar kun je trots op zijn
Ik snap niet waarom jij zulke dingen zegt? Dat sommige seizoenskaarthouders her en der zulke loze onnozele kreten uiten, oke, maar jij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Nee, die 6 topics hier op fok die volgepost worden door Ajacieden tijdens de wedstrijd, daar kun je trots op zijn
Straks krijg jij weer de banquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hofs
de Guzman Op dit moment dus duidelijk niet
SaidiMeen je dit serieus? 2 goals fout van hem + de goal van Basel ook nog.
![]()
De Guzman speelde vandaag idd ook erg slecht, echt erg slecht, en dit is niet z'n eerste wedstrijd waar hij minder speelt. Maar gezien vorig seizoen zou ik hem er toch bij houdenquote:
Dank je wel voor de toegevoegde waarde die je geeft aan dit topic!quote:
Zeker. Dit hele seizoen vind ik de Guzman belabberd spelen. Hij wordt gewoon meegetrokken en kan zich dus zo niet verder ontwikkelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Guzman speelde vandaag idd ook erg slecht, echt erg slecht, en dit is niet z'n eerste wedstrijd waar hij minder speelt. Maar gezien vorig seizoen zou ik hem er toch bij houden
Heel het seizoen is die al kutquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Guzman speelde vandaag idd ook erg slecht, echt erg slecht, en dit is niet z'n eerste wedstrijd waar hij minder speelt. Maar gezien vorig seizoen zou ik hem er toch bij houden
En die kankerchileen maar toezingen toen hij rood kreegquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel het seizoen is die al kut
Pardo, ontslaan asjeblieft
heeft 1x aardig gespeeld dat was Newcastle uit
Idd, die gast is heeft echt 0 toegevoegde waarde, en heeft helemaal geen overwicht op het middenveld. Pakt ook heel dom twee gele kaarten....quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Pardo, ontslaan asjeblieft
heeft 1x aardig gespeeld dat was Newcastle uit
Ik zie nergens grappen. Ik probeer me gewoon een zo realistisch mogelijk beeld te vormen van jou, uiteraard aangevuld met de nodige vooroordelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:30 schreef Baklap het volgende:
Hey je hapt weer! En je grappen zijn ook al standaard slecht.
Doe eens rustig, dalijk ben je weer gebannedquote:
ben bang dat ie dat niet kanquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:42 schreef twi het volgende:
Doe effe normaal, Baklap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |