quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga ook zo weg jongens we gaan TOCH winnen !
Mijn Feyenoord!
Tsja..quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tot zo mensen! Ik ga over 5 minuten van huis af.
Heb er zin in!
Niet alleen Pardo...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pardo speelde dramatisch.
Absoluut.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef MrSleep het volgende:
0-4 is zelfs nog geflatteerd...
Mijn Feyenoord!
Ze zitten in het stadion, duh...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef Baklap het volgende:
Tis wel rustig hier.
Mja, de Wedstrijden sla ik dit keer overquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond F1, 19:00 ! niet vergeten, hé
Ze zijn toch halverwege allemaal al vertrokken?quote:
Sommigen al na de 0-2 inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ze zijn toch halverwege allemaal al vertrokken?
lolquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Mja, de Wedstrijden sla ik dit keer over
Tsja gefeliciteerd. De 1-0 vond ik nog niet terrecht, het was net een periode waarin Feyenoord sterker oogde en Ajax aan de deur begon te rammelen, maar toen het 2-0 werd had het al 3-0 moeten staan. Wat een ruimtes kregen jullie. Enorm triest van veel mensen dat ze het zo op Temmink gooide. Ja hij floot niet goed, maar dat we zo een pak slaag kregen lag niet aan hem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef twi het volgende:
Ze zitten in het stadion, duh...
Het ligt bij het legioen altijd aan de scheids als Ajax feyenoord een oorwassing geeft, erg sneu.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
Tsja gefeliciteerd. De 1-0 vond ik nog niet terrecht, het was net een periode waarin Feyenoord sterker oogde en Ajax aan de deur begon te rammelen, maar toen het 2-0 werd had het al 3-0 moeten staan. Wat een ruimtes kregen jullie. Enorm triest van veel mensen dat ze het zo op Temmink gooide. Ja hij floot niet goed, maar dat we zo een pak slaag kregen lag niet aan hem.
Ben wel eerder weggegaan, omdat ik gewoon geen zin had in rellen... had op zich wel willen blijven om te steunen.
Das waar ze hebben geen geld voor een nieuwe coach!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
koeman blijft toch wel, door dat contract tot 2009.
Volgens mij ben ik ook een onderdeel van het legioen? BTW het was meer omdat ze zin hadden dat de wedstrijd gestaakt werd dan wat anders. En het opnemen voor de scheids bij zulke beslissingen lijkt me ook niet erg verstandig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef Longmen het volgende:
Het ligt bij het legioen altijd aan de scheids als Ajax feyenoord een oorwassing geeft, erg sneu.![]()
Ik weet niet, "het legioen" loopt toch niet weg halverwege de wedstrijd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook een onderdeel van het legioen? BTW het was meer omdat ze zin hadden dat de wedstrijd gestaakt werd dan wat anders. En het opnemen voor de scheids bij zulke beslissingen lijkt me ook niet erg verstandig.
doe er maar grappig over. door die kale crimineel is er echt geen cent meer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
Das waar ze hebben geen geld voor een nieuwe coach!![]()
Ach, van stront valt weinig te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, het had zowat dubbele cijfers gewoon moeten zijn. Wat was vandaag dramatisch, zo slecht heb ik het zelf nog niet gezien volgens mij... Koeman, ons tactisch meesterbrein...
en hij motiveert z'n team ook zo goed!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, het had zowat dubbele cijfers gewoon moeten zijn. Wat was vandaag dramatisch, zo slecht heb ik het zelf nog niet gezien volgens mij... Koeman, ons tactisch meesterbrein...
Ze kunnen misschien wat lenen van grote broer Excelsior?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
doe er maar grappig over. door die kale crimineel is er echt geen cent meer.
Vat heeft hij niet. Met ditzelfde elftal deed hij het vorig jaar beter, dus het ligt niet alleen aan de spelers. Koeman komt er gewoon niet doorheen. Jammer dat we alleen al zo weinig geld hebben...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef twi het volgende:
Er wordt flink gezaagd aan de poten van Erwin Koeman tijdens de persconferentie, met opmerkingen dat het na anderhalf jaar nog steeds zo slecht gaat, en of 'ie wel vat heeft op z'n selectie.
Hij heeft toch wel een deel van zn prive vermogen in de club gestoken destijds? Hoe zit het nu precies?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
doe er maar grappig over. door die kale crimineel is er echt geen cent meer.
Ach dat ik niet iemand ben die met straatstenen naar iemand gooit, of niet iemand ben die daar graag tussen staat vind ik niet iets om me voor te schamen en maakt me niet minder supporter van mn clubquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef Longmen het volgende:
Ik weet niet, "het legioen" loopt toch niet weg halverwege de wedstrijd?
dat heeft hij inderdaad gedaan, maar hij heeft alles er alweer uitgehaald daarna. maar nu heeft ie Feyenoord weer teruggebracht naar het randje van een faillisement en daarmee heeft ie dus eigenlijk z'n eigen hulp destijds weer ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een deel van zn prive vermogen in de club gestoken destijds? Hoe zit het nu precies?
true.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ach dat ik niet iemand ben die met straatstenen naar iemand gooit, of niet iemand ben die daar graag tussen staat vind ik niet iets om me voor te schamen en maakt me niet minder supporter van mn club
hmm, dan mag hij idd opzoutenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:00 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
dat heeft hij inderdaad gedaan, maar hij heeft alles er alweer uitgehaald daarna. maar nu heeft ie Feyenoord weer teruggebracht naar het randje van een faillisement en daarmee heeft ie dus eigenlijk z'n eigen hulp destijds weer ongedaan gemaakt.
Leonard ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef jna het volgende:
Timmer was wel goed vandaag....
En Pi-Air speelde ook een wereld partij!quote:
Eerste 2 doelpunten deed hij geen ene flikker. Ook wel aardige reddingen gehad, maar die eerste 2 doelpunten kan je mede op hem afschuiven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef jna het volgende:
Timmer was wel goed vandaag....
Mwah, t moet op het veld gebeuren. Ik heb liever dat Ajax wint tegen een Feyenoord van een aantal jaren geleden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
ook van jou?ik zou genieten als Ajax zo'n frauder/crimineel/eikel als baas had.
Eerste goal kan je niet zo veel aan doen. Fout van Saidi. Die tweede goal had ik ook niet verwacht, daar zag hij er niet best uit. Maar het ws de verdienste van Huntelaar dat 'ie nog voor die bal ging, want ik zag 'm al voorlangs hobbelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerste 2 doelpunten deed hij geen ene flikker. Ook wel aardige reddingen gehad, maar die eerste 2 doelpunten kan je mede op hem afschuiven.
Misschien is Adriaanse iets...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
een andere coach kan ook niets met deze hoofdklasse-spelers hoor.
Een goede coach wel. De spelers zijn van mindere kwaliteit dan van Ajax of PSV, maar afgangen als dit zijn niet nodig gezien de kwaliteit van de spelers op papier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
een andere coach kan ook niets met deze hoofdklasse-spelers hoor.
Ja, het ligt aan Koeman dat er al jaren structureel de grootste kneuzen in Rotterdam aangekocht worden. Dat Lucius jullie aanvoerder is zegt wel iets over het niveau van de selectie. Laatste topaankoop was Dirk Kuyt, daarna allemaal slecht of hoogstens subtop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:55 schreef Tomasso het volgende:
quote:Van Hooijdonk: intentie om na carriere iets te gaan doen bij Feyenoord
Pierre van Hooijdonk liet bij Radio Rijnmond weten dat hij en Feyenoord de intentie hebben uitgesproken dat hij na afloop van zijn carriere, aan het einde van het seizoen, iets zal gaan doen voor Feyenoord. Op welk vlak dat zal zijn, is volgens Van Hooijdonk nog niet duidelijk. "Eerst is het doel om Feyenoord weer op de rails te krijgen. Mijn toekomst komt dan vanzelf wel een keer."
Kuyt was geen topaankoop, dat is een speler die aangekocht is en goed is geworden. De laatste speler die al gevestigd was die binnen kwam was van Hooijdonk nog voor het winnen van de UEFA cup.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, het ligt aan Koeman dat er al jaren structureel de grootste kneuzen in Rotterdam aangekocht worden. Dat Lucius jullie aanvoerder is zegt wel iets over het niveau van de selectie. Laatste topaankoop was Dirk Kuyt, daarna allemaal slecht of hoogstens subtop.
Wat een praatjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Backdoorman het volgende:
de titel van dit topic is ook zo typerend voor feyenoord-fans...grote bekken en woorden en als het er dan op aankomt gewoon keihard vernederd worden en met de staart tussen de benen afdruipen (na een paar zwakke pogingen de schuld alsnog bij iemand anders, Temmink, te leggen) nee, volgens mij bestaat er nergens in een Europa een kanslozere club/aanhang als in Rotterdam op dit moment....
Zo vroeg opstaan om vervolgens met een enorme kater weer uren later thuis te komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tot zo mensen! Ik ga over 5 minuten van huis af.
Heb er zin in!
Moet Dirk niet spelen vandaag bij Liverpool dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo vroeg opstaan om vervolgens met een enorme kater weer uren later thuis te komen.![]()
Zie dat is het enige wat uitgekraamd wordt....quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hij floot ook voor de neusjes.
Wat een kutdag zeg.
Jammer dat die aanstekers bij W niet raak waren.
zelfs dat kunnen jullie nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Soul_Survivor het volgende:
Hij floot ook voor de neusjes.
Wat een kutdag zeg.
Jammer dat die aanstekers bij W niet raak waren.
Doen jullie nou maar stoer vanachter glas.quote:
quote:Van Hooijdonk: intentie om na carriere iets te gaan doen bij Feyenoord
Pierre van Hooijdonk liet bij Radio Rijnmond weten dat hij en Feyenoord de intentie hebben uitgesproken dat hij na afloop van zijn carriere, aan het einde van het seizoen, iets zal gaan doen voor Feyenoord. Op welk vlak dat zal zijn, is volgens Van Hooijdonk nog niet duidelijk. "Eerst is het doel om Feyenoord weer op de rails te krijgen. Mijn toekomst komt dan vanzelf wel een keer."
Mijn Feyenoord!
Als je niets te melden hebt blijf dan weg joh, dorpsgek.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:16 schreef AustinPowers het volgende:
Feyenoord staat weer bijna in het rechter rijtje, nog een week wachten! Nog een geluk dat er twee krappe winstpartijen bij zaten. Ik vind het jammer voor Koeman. Voor de rest kan ik er hartelijk om lachen. Ben benieuwd wat ik vanavond van die kneuzenkermis te zien krijg. Als PSV fan is dit leedvermaak. Voor Kuijt had ik nog veel sympathie, het lijkt wel of er nu niets meer in het elftal zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |