Idd, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
waar de fuck sloeg dit trouwens op
Hij kan er niets aan doen. Hij wordt gewoon opgezadeld met een kwaliteitsarme selectie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, dat vroeg ik me ook al af.![]()
Verder heb ik wel medelijden moet Koeman, toch sneu voor die jongen.
Er werd in de 1e helft na de 2-0 al "En laat je club maar in de steek" gezongenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:05 schreef denthemen het volgende:
rijnmond in de 70e minuut: Het is hier dood en dood stil, er zijn al 1000en feyenoord supporters weg
America's funniest home videos? perron 04quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij de aankomst van de 2e trein was er een camera ploeg van een tv station/programma op voorplein beelden aan het maken van de aankomst en gezang van de Feyenoorders,
iemand die weet welk programma/station dat was ?
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Tomasso het volgende:
Ja, die doedelzakjosti's... Wie had die uitgenodigd?.
Deze nederlaag kun je imho niet aan Koeman wijten, hij heeft met de 'sterkste' opstelling gespeeld (what-ever-that-may-be) en het team heeft de collectieve wanprestatie geleverd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Er is maar 1 maatregel die Koeman kan nemen...
Koeman is hier net zo verantwoordelijk voor als ieder ander.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Deze nederlaag kun je imho niet aan Koeman wijten, hij heeft met de 'sterkste' opstelling gespeeld (what-ever-that-may-be) en het team heeft de collectieve wanprestatie geleverd.
Die kale moet gewoon opkankeren!
Bedankt voor de oppepper.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, jullie doen nog meer in de bekercompetitie.
En ze hebben meer kaarten gescoord, ook iets waar ze in Rotterdam altijd trots op zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, jullie doen nog meer in de bekercompetitie.
Niet zó erg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Nellid het volgende:
Dit had iedereen toch wel verwacht mag ik hopen?
Ik sta er in ieder geval niet van te kijken.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van de wedstrijd online op www.fr-fotopage.nl
Zo erg is het nooit geweest. Erg, dat wel, maar een vernedering als dit heeft nooit plaats gehad...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Nou ja toen PSV hetzelfde flikte tegen Ajax
Wat boeit dat nou, pffff. Ga je met nuttige dingen bezig houden ofzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Met als onderschrift T.I.F.O.
Euh... Waar.
Willen de Feyenoord supporters dat niet dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef OnlineGokker het volgende:
Willen de supporters nu nog geen investeerder? Moet toch de enige oplossing zijn onderhand
kansloosquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef Radjesh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig werden er nog een paar ajax spelers geschopt
Hoe kansloos om dat als commentaar neer te zetten.![]()
Nee, nog erger...quote:
De 0-4 overwinning dusquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, pffff. Ga je met nuttige dingen bezig houden ofzo.
Eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef Nellid het volgende:
[..]
Nee, nog erger...
Komop man, waar voetballen we nou mee? 11 broodvoetballers die blij zijn als ze weer naar huis mogen, er is totaal geen sfeer binnen het elftal, geen teamspirit, niks. Als Leonard pijn ligt te lijden in het strafschopgebied gaat er niet eens iemand kijken. Het is te schandalig voor woorden.
In de brasserie na de wedsrijd komen ook amper spelers. De enige die je altijd of regelmatig ziet zijn Pierre, Hofs en Lodewijks, Timmer en Huysegems misschien ook. Verder niemand. Wanneer heeft Feyenoord het altijd geod gedaan? Als het elftal klopte, er een paar toppers inzaten maar verder gewoon gasten die wilden werken en iets voor elkaar overhadden. Feyenoord draait nu op 11 middelmatige voetballers zonder leider die zoveel met zichzelf bezig zijn dat ze aan voetballen niet toekomen. Ik denk dat dit het slechtse Feyenoord is van de afgelopen 15 jaar. Ik heb het in ieder geval amper zo slecht zien voetballen.
las het net ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen de 2e trein aankwam stond tussen ons Danny Dyer van Football Factory ofzo, stond beelden te schieten, binnenkort wel ergens te zien op BBC denk
gefixtquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Toen de 2e trein aankwam stond tussen ons Danny Dyer van Football Factory ofzo, stond beelden te schieten, binnenkort wel ergens te zien op BBC denk
Dus we kunnen de vernedering nog een keer op BBC kijken? Tof.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar komt nog bij dat we misscshien 6 spelers hebben waar we op door kunnen bouwen. De rest moet je volgend seizoen of in de winterstop gewoon vragen te vertrekken. De enige die op dit moment wat toevoegen zijn:quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou, pffff. Ga je met nuttige dingen bezig houden ofzo.
Saidi moet ook weg. 2 van de 4 goals waren fouten van hem.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat we misscshien 6 spelers hebben waar we op door kunnen bouwen. De rest moet je volgend seizoen of in de winterstop gewoon vragen te vertrekken. De enige die op dit moment wat toevoegen zijn:
Hofs
de Guzman
Greene
Buijs
Saidi
Timmer
De rest, en dat is misschien moeilijk in te zien, is gewoon drama. Boussabon, Tiendalli, Pardo, Charisteas, Kolkka, Huysegems, Lucius, wat moet je ermee? Hoe kun je die gasten nou kopen? Iedereen kan toch zien dat ze niet bij Feyenoord horen...
Vergeet Vincken niet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat we misscshien 6 spelers hebben waar we op door kunnen bouwen. De rest moet je volgend seizoen of in de winterstop gewoon vragen te vertrekken. De enige die op dit moment wat toevoegen zijn:
Hofs
de Guzman
Greene
Buijs
Saidi
Timmer
De rest, en dat is misschien moeilijk in te zien, is gewoon drama. Boussabon, Tiendalli, Pardo, Charisteas, Kolkka, Huysegems, Lucius, wat moet je ermee? Hoe kun je die gasten nou kopen? Iedereen kan toch zien dat ze niet bij Feyenoord horen...
hopelijk geen wedstrijdbeeldenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dus we kunnen de vernedering nog een keer op BBC kijken? Tof.
Je slaat de spijker op z'n kop. Feyenoord heeft gewoon geen leider die de lijnen uitzet en het team op sleeptouw kan nemen. Daarnaast heeft Feyenoord nog steeds geen echte spits!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:41 schreef Nellid het volgende:
Nee, nog erger...
Komop man, waar voetballen we nou mee? 11 broodvoetballers die blij zijn als ze weer naar huis mogen, er is totaal geen sfeer binnen het elftal, geen teamspirit, niks. Als Leonard pijn ligt te lijden in het strafschopgebied gaat er niet eens iemand kijken. Het is te schandalig voor woorden.
In de brasserie na de wedsrijd komen ook amper spelers. De enige die je altijd of regelmatig ziet zijn Pierre, Hofs en Lodewijks, Timmer en Huysegems misschien ook. Verder niemand. Wanneer heeft Feyenoord het altijd geod gedaan? Als het elftal klopte, er een paar toppers inzaten maar verder gewoon gasten die wilden werken en iets voor elkaar overhadden. Feyenoord draait nu op 11 middelmatige voetballers zonder leider die zoveel met zichzelf bezig zijn dat ze aan voetballen niet toekomen. Ik denk dat dit het slechtse Feyenoord is van de afgelopen 15 jaar. Ik heb het in ieder geval amper zo slecht zien voetballen.
4-0quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hopelijk geen wedstrijdbeelden![]()
We zijn altijd wel gewend van je dat je enig commentaar hebt op de wedstrijd, maar daar is nu niets van te bespeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag weer verliezen van roda
Een mooi stadion en supporters. 2 dingen die jullie niet hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef patrickt37 het volgende:
Feyenoord heeft helemaal niets
Supporters? Ze waren vandaag geweldig trouw aan hun club ja. Notquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:12 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Een mooi stadion en supporters. 2 dingen die jullie niet hebben
hoeft ook nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:12 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hier kun je jezelf als feyenoorder ook niet uitlullen
*zucht* krijgen we die discussie weer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:14 schreef patrickt37 het volgende:
Supporters? Ze waren vandaag geweldig trouw aan hun club ja. Not
Nee gewoon eroverheen lullen is makkelijker.quote:
blaaatquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee gewoon eroverheen lullen is makkelijker.
Dat is toch niet anders in de ArenA?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
*zucht* krijgen we die discussie weer.
Er zijn er inderdaad best wel wat vertrokken na de 0-3/0-4 maar meer als de helft heeft gewoon de hele lijdensweg uitgezeten!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Kijk je weleens naar die gasten op de achtergrond op de tribune in de Kuip? Vind jij dat een normale afspiegeling van de maatschappij?
Jij was snel terug!quote:
Is dat de waarheid die te hard is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Nee, die 6 topics hier op fok die volgepost worden door Ajacieden tijdens de wedstrijd, daar kun je trots op zijn
Ik snap niet waarom jij zulke dingen zegt? Dat sommige seizoenskaarthouders her en der zulke loze onnozele kreten uiten, oke, maar jij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:17 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]Nee, die 6 topics hier op fok die volgepost worden door Ajacieden tijdens de wedstrijd, daar kun je trots op zijn
Straks krijg jij weer de banquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hofs
de Guzman Op dit moment dus duidelijk niet
SaidiMeen je dit serieus? 2 goals fout van hem + de goal van Basel ook nog.
![]()
De Guzman speelde vandaag idd ook erg slecht, echt erg slecht, en dit is niet z'n eerste wedstrijd waar hij minder speelt. Maar gezien vorig seizoen zou ik hem er toch bij houdenquote:
Dank je wel voor de toegevoegde waarde die je geeft aan dit topic!quote:
Zeker. Dit hele seizoen vind ik de Guzman belabberd spelen. Hij wordt gewoon meegetrokken en kan zich dus zo niet verder ontwikkelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Guzman speelde vandaag idd ook erg slecht, echt erg slecht, en dit is niet z'n eerste wedstrijd waar hij minder speelt. Maar gezien vorig seizoen zou ik hem er toch bij houden
Heel het seizoen is die al kutquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Guzman speelde vandaag idd ook erg slecht, echt erg slecht, en dit is niet z'n eerste wedstrijd waar hij minder speelt. Maar gezien vorig seizoen zou ik hem er toch bij houden
En die kankerchileen maar toezingen toen hij rood kreegquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel het seizoen is die al kut
Pardo, ontslaan asjeblieft
heeft 1x aardig gespeeld dat was Newcastle uit
Idd, die gast is heeft echt 0 toegevoegde waarde, en heeft helemaal geen overwicht op het middenveld. Pakt ook heel dom twee gele kaarten....quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Pardo, ontslaan asjeblieft
heeft 1x aardig gespeeld dat was Newcastle uit
Ik zie nergens grappen. Ik probeer me gewoon een zo realistisch mogelijk beeld te vormen van jou, uiteraard aangevuld met de nodige vooroordelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:30 schreef Baklap het volgende:
Hey je hapt weer! En je grappen zijn ook al standaard slecht.
Doe eens rustig, dalijk ben je weer gebannedquote:
ben bang dat ie dat niet kanquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:42 schreef twi het volgende:
Doe effe normaal, Baklap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |