quote:Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Feyenoord - Ajax 22 oktober 8e competitie wedstrijd
De wedstrijd :: Feyenoord - Ajax
Datum :: zondag 22 oktober 2006, 12.30
Scheidsrechter :: de heer Temmink
Welkom bij de 8e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. En dit is natuurlijk de voorbeschouwing op de wedstrijd van het jaar, de klassieker van Nederland. De topper die alle andere topwedstrijden morgen overbodig maakt. Het is Rotterdam tegen Amsterdam. Goed tegen kwaad.
Feyenoord heeft de wedstrijd van afgelopen donderdag in en tegen Basel nog in de benen. Het resultaat van 1-1 was goed, meer dan een gelijkspel zat er voor de ploeg van trainer Erwin Koeman helaas niet in. Ajax had deze week geen Europese verplichtingen omdat het vrij was in haar groep. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen RKC. Terwijl Ajax met 3-2 won van FC Groningen. En net die 3-2 is een bekende uitslag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde Feyenoord in februari thuis tegen Ajax voor de competitie. Feyenoord speelde die wedstrijd Ajax bij vlagen zoek. Feyenoord won in eigen huis met 3-2 van Ajax.
Bij Feyenoord zal Leonard waarschijnlijk zijn thuisdebuut voor Feyenoord maken. Afgelopen donderdag speelde hij de hele wedstrijd mee in Basel. Hij was goed in vorm en speelde nuttig en liet zien niet bang voor het duel te zijn. Hij kreeg geel voor zijn 1e sliding. En met zijn 2e sliding zorgde hij er voor dat zijn tegenstander er met een gebroken voet af moest. Dit kan nog wat beloven voor morgen, Als hij tegen over de Argentijn Rosales staat. Feyenoord heeft morgen toch al een goede verdediging staan die niet bang voor het duel zal zijn. Saidi en Buijs vergezellen Leonard.
De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd van volgende week tegen FC Twente deze wedstrijd is donderdag al. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag terugvinden op Fr-Fotopage.nl.
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Greene, Buijs, Saidi, Leonard, Lucius, De Guzman, Pardo, Hofs, Boussaboun en Charisteas
Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Ajax 1-0
Dan ben je al om half negen in Rotterdam, wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga je zondag ook weer? Wij pakken om 6.15 uur de Taxi naar Arnhem Centraal en dan om 7 uur de trein richting Rotterdam![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij is Cart_man de enige oude zak, de rest is wel onder de 40!
Zal morgen niet anders zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef Luni het volgende:
Op verschillende site's foto's bekeken van Basl uit, niet normaal joh, wat een politie!
is goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi programma , ik zal wel filmpjes voor je maken![]()
Hij had hem in ieder geval goed teruggepaktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef Sender_ het volgende:
Leonard heeft een aardig blauw oog aan Basel over gehouden, Hopelijk schopt ie morgen een paar van die joden de tering.
Geweldig als die dat morgen ook bij snijdert zou doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij had hem in ieder geval goed teruggepakt![]()
Geen idee, maar DHZ zal wel vroeg open zijn!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe laat gaan morgen de kroegen trouwens los?
Ik was er ook, Saidi was er wel hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:39 schreef Sender_ het volgende:
Vanochtend ff bij de training wezen kijken, was er niet super druk.
Een rustige training, waarbij Hofs apart trainde en ook miste ik Saidi die was niet eens op het veld.
Pi-air en charie waren veel op het afwerken aan het oefenen.
Leonard heeft een aardig blauw oog aan Basel over gehouden, Hopelijk schopt ie morgen een paar van die joden de tering.
Daar ben ik nog nooit geweest. Is dat wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee, maar DHZ zal wel vroeg open zijn!
Bier voor een euro.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest. Is dat wat?
Ja, is het ook. Maar wel gezellig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal wel druk zijn dan
Ben der elke thuiswedstrijd te vinden. Het is daar gezelliger dan de wedstrijd zelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:04 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar wel gezellig.
Ik kom er alleen nog amper omdat ik nu altijd met de auto ga en meestal vrij laat vertrek.
Misschien dat ik ook even ga kijken morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |