heeft Marco zelf gezegd op Radio Gelderland dat hij 1 dag zou komen , welke dag is nog geheim , op de andere dagen was de agenda van Andrea al bezet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef JJdJ1984 het volgende:
Andrea Bocelli waar komt die wijsheid vandaag ?? en op welke dag is dat ??
Ik heb wel 2 kaartjes voor je. Ik ga zelf al 4x en ben helaas 1x verhinderd. mail maar als je interesse hebt. Het gaat om Vrijdag 3 November !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jammer hoor, een betaalde livestream was niet eens zo'n gek idee geweest
Dan maaf ff 2 kaartjes op marktplaats scoren...
je zal wel 30 bedoelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 kaartjes voor je. Ik ga zelf al 4x en ben helaas 1x verhinderd. mail maar als je interesse hebt. Het gaat om Vrijdag 3 Oktober !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
ik zou reageren op de spoiler ja...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:47 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Hij is wel veel van het podium af dus
Hangt die dan aan het zuurstof ofzo
Ow dat geloof ik ook wel. En daarom ga ik er ook zelf een keer heenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Stefkuh het volgende:
ik zou reageren op de spoiler ja...T geheel is gewoon een vette show
Wij werden niet gefouilleerd, maar hadden dan ook geen tassen en/of jassen bij ons.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef QuiX het volgende:
Ik ga morgen en wil graag mijn digitale camera meenemen om wat foto's te maken. Volgens de tekst achterop het kaartje is dit niet toegestaan. Maar bij de concerten waar ik geweest ben werd daar nooit moeilijk over gedaan.
Is er iemand die gister is geweest die hier iets over kan zeggen?
op het marco borsato forum las ik dat niemand problemen er mee had , wel vaag omdat ze er van te voren voor gewaarschuwd hebben .quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:05 schreef QuiX het volgende:
Ik ga morgen en wil graag mijn digitale camera meenemen om wat foto's te maken. Volgens de tekst achterop het kaartje is dit niet toegestaan. Maar bij de concerten waar ik geweest ben werd daar nooit moeilijk over gedaan.
Is er iemand die gister is geweest die hier iets over kan zeggen?
idd ik ook vandaag, wat een kut volk! Heb er nu al geen zin meer in! Vroeger liepen ze bij concerten van marco nog niet in tuinbroeken en boa'squote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
zag ze allemaal al weer lopen in het rood
http://renaud3.fotopic.net/c1115364.html (foto's)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef kreuk050 het volgende:
Niemand foto's??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amokaapjeeh O+
De eerste dag was het precies 30 minuten. Maar toen zat er wel 2 uur tussen het openen van de deuren en Ilse DeLange, wat echt tergend lang is, als je in je eentje bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Coconut het volgende:
Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen het voorprogramma en Marco Borsato dan?
Ik kan me namelijk helemaal niet herinneren dat ik het lang vond duren.
Hmm toch nog 30 minuten.. Maar eigenlijk is het wel vrij normaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:27 schreef LeroyBrown het volgende:
De eerste dag was het precies 30 minuten. Maar toen zat er wel 2 uur tussen het openen van de deuren en Ilse DeLange, wat echt tergend lang is, als je in je eentje bent.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Zakboekje het volgende:
Ilse de lange vond ik inderdaad wel t hoogtepunt van het hele concert eigenlijk!!
hmmm ik heb het ergens gelezen , ik dacht op het prikbord van borsatoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
PS Wie was die vrouwelijke dj in het voorprogramma?
Ik heb er eentje over voor 4 november. 70 euro is ie voor jou en dat is ook de kostprijs. Zit je in vak 107 op de vijfde rij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:18 schreef linebear het volgende:
heeft iemand nog kaarten over voor een concert van Marco in het weekend !?
Laatste trein halen is zeer goed mogelijk. Ikzelf ben gisteren geweest, en om 23.15 waren we op het station. De pendelbussen rijden af en aan, dus gewoon direct na het concert naar de bussen en je bent ruim op tijd voor je terugreis.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Is het haalbaar de laatste trein naar Groningen te pakken na het concert...? We gaan 4 november. De laatste trein naar Groningen gaat vanaf Arnhem om 23:41...
Er gaat nog wel een trein om 00:11 naar Zwolle, maar volgensmij gaat die niet verder, en is er dan ook geen aansluiting meer...
I'm with stupid ^quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Net terugwat een concert
![]()
wat ie in het italaans zong was zeker geen bocelli ik denk dat hij zaterdag of 4 nov komt ( Bocelli ) maar dat was zeker mooi , Ilse de Lange was ook helemaalwat een stem heeft ze zeg en die DJ wat kan ze dansen
.
Lucie Silvas deed het ook erg goed , maar het draaide allemaal om Marco natuurlijk , op het eind kwam hij nog met zijn zoon op het podium en zijn vrouw op de achtergrond , maar wat een topshow heeft ie neergezet zeker de moeite waard we hadden goed zicht vanaf Zuid recht ertegen aan , en het geluid daar was ook helemaal niks aan te klagen , mischien drop ik hier nog wel wat foto's morgen of maby straks nog kijken of ze wel gelukt zijn, anders heb ik nog wel een filmpje
![]()
de Pendelbussen verraste mij ook , bij vites gaat dat wel anderswe waren eigenlijk weg voor de aftiteling , dus was het ook nog niet zo druk er waren er nog niet veel maar dat werd later beter , we waren wel snel weg , alleen jammer dat ik zolang op mijn bus moest wachten 40 min , maar daar kan alleen conerxion iets aan doen
![]()
nu effe bijkomen en proberen te slapen![]()
Dat was iemand uit zijn eigen band net zoals Tessa Boomkampquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:33 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
I'm with stupid ^
Ik heb geen aftiteling gezien, direct na de afsluiting met Lucie Silvas er vandoor gegaan...
Er was op de 25e een Italiaan die een liedje tussendoor kwam zingen, dus een ander dan Marco. Leek wel enigzins op Bocelli, maar of het 'm was? Geen idee, ik heb er niet op gelet.
dat is Giovanni Caminita!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:33 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
I'm with stupid ^
Ik heb geen aftiteling gezien, direct na de afsluiting met Lucie Silvas er vandoor gegaan...
Er was op de 25e een Italiaan die een liedje tussendoor kwam zingen, dus een ander dan Marco. Leek wel enigzins op Bocelli, maar of het 'm was? Geen idee, ik heb er niet op gelet.
Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Top Concert.
Ben zelf donderdag geweest.
Zat me alleen te ergeren over gasten die graag een beetje vooraan willen staan, maar niet kunnen klappen, zingen of springen.
Alleen een beetje frisse lucht had wel lekker geweest.
BTW heeft niemand foto's?
Bij ons waren ze niet zoveel langsgekomen 1 keer , maar mischien komt et ook als je niet geeft dat ze terugkomen , maar ik vind wel dat Marco zelf een bedrag kan doneren omdat ie zoveel verdiend met het concert ( en na de tijd ook met de DVD's en CD's en het boek ) , als ie dat doet vindt ik het minder erg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Cybart het volgende:
echt niemand die struikelt over dat warchild collecte gedoe?????
Ik struikel daar niet over.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Cybart het volgende:
echt niemand die struikelt over dat warchild collecte gedoe?????
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
hey wat zie ik staan Vitesse de nummer 1 van Gelderland.
Heb jij dat als sms naar het grote scherm gedaan???
Wel n.l. gezien donderdag![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
hey wat zie ik staan Vitesse de nummer 1 van Gelderland.
De hal ziet er erg mooi aangekleed uit. Volgens mij is Marco de enige op NL niveau die dit voor elkaar kan krijgen. Hoe lang is die "catwalk"?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar zo te zien stond jij wel in de golden circel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).
Aan de foto's te zien heeft hij (of zijn productieteam, vind wat kan MB eigenlijk zelf behalve zingen) goed naar U2 en Rolling Stones gekeken..en zij die niet toevallig statutair in Nederland gevestigd....:-)quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
De hal ziet er erg mooi aangekleed uit. Volgens mij is Marco de enige op NL niveau die dit voor elkaar kan krijgen. Hoe lang is die "catwalk"?
nee gewoon in je zak stoppen als ie niet al te groot is , je wordt niet gefouileerd alleen effe in de tassen gekeken , maar als ze dat ding zien liggen mag ie wel mee naar binnen las ik ergens anders.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef superhaagie het volgende:
Zijn ze heel erg moeilijk met digitale camera's?
Wijg aan zo weg
Hij playbackt z'n concerten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:28 schreef slakkie het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag geweest. Vond de show tegenvallen (de effecten waren ok and all) maar het feit dat ik hem (ja, Marco) zag playbacken en weinig zelf deed (as in sfeer cree'eren). Nee, niks voor mij. Maar eerlijk is eerlijk, de echte Marco fan zal het vast beter gewaardeerd hebben als ik/mij.
Ook nog eens een concert wat geplaybackt wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef Robar het volgende:
Mag ik even een hele stomme vraag stellen?
Waarom gaan mensen twee of meerdere keren naar hetzelfde concert?
Ook nog eens binnen dezelfde maand?
Is dat echt zo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ook nog eens een concert wat geplaybackt wordt.![]()
Omdat ik voor 25 euro twee kaarten heb weten te scoren woensdag en mn losse kaart voor 4 november niet kwijt lijk te raken...quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef Robar het volgende:
Mag ik even een hele stomme vraag stellen?
Waarom gaan mensen twee of meerdere keren naar hetzelfde concert?
Ook nog eens binnen dezelfde maand?
Kijk, dat vind ik een legitieme reden, maar als ik lees dat er iemand naar alle concerten gaat . . . . .quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:38 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Omdat ik voor 25 euro twee kaarten heb weten te scoren woensdag en mn losse kaart voor 4 november niet kwijt lijk te raken...
Daarom ga ik zaterdag aanstaande weer:P, wat ik geen straf vind overigens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf 3x geweest ik 4 dagen, ik vind elke avond toch nog verschillend! vooral de sfeer. En daar komt bij: Een cd luister je toch ook niet 1x?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik een legitieme reden, maar als ik lees dat er iemand naar alle concerten gaat . . . . .
Bij zo iemand zit er toch echt een schroefje los.
Mwoah. Gewoon zo blind als een paard en a-muzikaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik een legitieme reden, maar als ik lees dat er iemand naar alle concerten gaat . . . . .
Bij zo iemand zit er toch echt een schroefje los.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Werewolf het volgende:
Wij gaan aanstaande zaterdag.
Ik zit alleen even in over het vervoer.
Hoe zit het met de files en parkeren?
Hoe lang van te voren moet ik er heen?
Ik hoef niet helemaal op de eerste rij, maar wel wat meer vooraan.
komt jou username soms ook van een liedje van borsatoquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Domenica het volgende:
Dat het vorige week woensdag niet leuk was, is begrijpelijk omdat dat een gratis concert was. Alleen maar mensen die hun kaartje hebben gekregen bij een actie. Die komen omdat het gratis is en niet voor marco.
Marco playbackt echt niet!! Gister was idd het bewijs bij de waarheid![]()
[..]
Ik ben zelf 3x geweest ik 4 dagen, ik vind elke avond toch nog verschillend! vooral de sfeer. En daar komt bij: Een cd luister je toch ook niet 1x?
Misschien een domme vraag maar hoezo zijn ARE kaarten vals? vind ik wel handig om te weten als ik ooit nog eens kaarten via marktplaats ga kopen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben zelf nog wel opzoek naar kaarten 1 x geweest maar wil nog wel een keer ( of ze zijn veels te duur , of het zijn ARE kaarten ( vals ) , dan maar wachten op de DVD )
Komen via Gouda.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Werewolf
waar moet je vandaan komen dat maakt een antwoord ook makkelijker , er zijn zat pakeerplaatsen waar pendelbussen vandaan rijden betaal je wel 10 euro parkeergeld maar dat kan er ook nog wel bij , bij een duur kaartje![]()
ja dat las ik ergens , het zijn arenakaarten voor staanplaatsen terwijl die helemaal niet bestaan , zaterdag zijn er iets van 100 van die kaarten in beslag genomen , en dan gaat het om die groen / witte ticketbox kaarten , je kan jezelf ook nog op de wachtlijst zetten van ticketpoint mochten er nog kaarten vrij komen , maar wees vooral op je hoede voor valse kaarten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar hoezo zijn ARE kaarten vals? vind ik wel handig om te weten als ik ooit nog eens kaarten via marktplaats ga kopen!
Ik ben overigens woensdag geweest en vond het super!
er zijn een stuk of 8 pakeerplaatsen waar je kan parkeer , bij Burger Zoo , Het station kan ook nog , het Orha gebouw , alles staat inderdaad goed aangegevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Komen via Gouda.
Alles is goed aangegeven?
Hoe lang doe je er ongeveer over om er te komen (vanaf de parkeerplaats) en binnen te geraken?
En die andere miljoen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef superhaagie het volgende:
gelukkig verschillen de smaken, anders zouden 15 mljn mensen naar zijn concert willen in nl
Inderdaad, een CD luister je niet 1 keer, maar je koopt hem wel maar 1 keer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Domenica het volgende:
Ik ben zelf 3x geweest ik 4 dagen, ik vind elke avond toch nog verschillend! vooral de sfeer. En daar komt bij: Een cd luister je toch ook niet 1x?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:35 schreef Robar het volgende:
Daarbij vind ik het nogal egoistisch ten opzichte van mensen die ook hadden willen gaan, maar door jou dus niet de kans krijgen.
Quote jij even alleen mijn laatste standpunt zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Iedereen die perse wilde gaan, heeft makkelijk een kaartje kunnen kopen! Er zijn 10 concerten, 320.000 kaarten zijn verkocht. Als je dan nog geen kaartje hebt, dan heb je er imo verdomd weinig moeite voor gedaan.
Ik zou me eerder druk maken om de zwarthandelaren die dit soort concerten misbruiken om geld te verdienen over andermans rug...
Hoe jij over een cd denkt heeft niks met je laatste stupide stelling te maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:00 schreef Robar het volgende:
Quote jij even alleen mijn laatste standpunt zeg![]()
Ja goh. Denk je dat die dat niet had verwachtquote:En bedenk even dat er aanvankelijk minder concerten gegeven zouden worden, maar door de overdonderende belangstelling zijn er concerten bijgekomen.
Vergeet ook niet dat Borsato al voor de officiele verkoop kaarten heeft aangeboden via zijn website. Daar heeft iedereen gebruik van kunnen maken.quote:Vergeet ook niet, dat de eerste concerten binnen no time uitverkocht waren. Als Marco niet meer concerten ingepland had, dan hadden nog veel meer mensen niet kunnen gaan.
Dat is jouw mening.quote:Zo een onzin is het dus niet.
Dat van die CD is een vergelijking geweest van iemand die 3 maal naar het concert gaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe jij over een cd denkt heeft niks met je laatste stupide stelling te maken...
[..]
Ja goh. Denk je dat die dat niet had verwacht
Er werd al voor de eerste voorverkoop rekening gehouden met 9 concerten. En daarna is nog één "dress" rehearsel omgezet in een echte show...
[..]
Vergeet ook niet dat Borsato al voor de officiele verkoop kaarten heeft aangeboden via zijn website. Daar heeft iedereen gebruik van kunnen maken.
Iedereen die perse wilde gaan heeft kaarten kunnen kopen, je moet er wel wat moeite voor doen. Maar gaan miepen dat mensen niet kunnen gaan omdat anderen meerdere keren gaan is echt gezeik.
[..]
Dat is jouw mening.
Als ik zo een beetje hoor hoe het concerten eruit ziet, zie je denk ik wel iedere dag iets anders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef Robar het volgende:
En de nadruk ligt bij mij niet op het egoisme, maar op het feit dat iemand dus meerdere malen naar een concert gaat.
Iedere avond is hetzelfde qua invulling, de sfeer zal iets anders zijn, maar meer ook niet.
Mensen, laat het los, (zoals MB het zou zeggen).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Coconut het volgende:
Ik begrijp ook niet dat mensen meerdere malen naar het concert (zijn ge)gaan. Ik vind 1x wel genoeg omdat ik geen fan van Marco Borsato ben, maar het wel leuk en gezellig vind om er met wat vrienden bij te zijn.
Maar het slaat nergens op dat mensen niet meerdere malen zouden mogen gaan. Als zij het geld er voor over hebben, er moeite voor hebben gedaan en het leuk vinden, waarom dan niet?
Er is genoeg kans geweest om een kaartje te bemachtigen, dus er moet niet gezeurd worden dat er mensen niet kunnen gaan omdat anderen misschien wel 10x gaan.
Dit geldt voor mij bij ieder concert. Als je iets echt graag wil, dan moet je er wat voor over hebben (bijvoorbeeld 's nachts naar het postkantoor). Als je er niet wat voor over hebt moet je ook niet gaan zeuren.
Ik vergelijk het met een buffet en het laatste stukje vlees.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik zo een beetje hoor hoe het concerten eruit ziet, zie je denk ik wel iedere dag iets anders.
Er staan/zitten ongeveer 50 muzikanten op het podium. Er is een grote lichtshow en veel te zien op de videoschermen. Daarnaast zijn er al een aantal verschilllende gastartiesten langs geweest.
Een dergelijke show is naar mijn mening wel degelijk een plaatje waar je elke keer wat anders kunt zien. Zeker als je ook nog eens op verschillende plaatsen in de zaal staat/zit.
Het is begrijpelijk dat jij of anderen je afvragen wat iemand bezielt om meerdere keren naar een dergelijk concert te gaan, maar die mensen gaan verwijten dat dat egoïstisch is omdat anderen daardoor niet naar het concert kunnen, vind ik echt veel te ver gaan. Ook al til je er niet zo zwaar aan.
Waarom blijf je dan quoten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:01 schreef Robar het volgende:
Mensen, laat het los, (zoals MB het zou zeggen).
Ik kom erop terug, ik vind het alleen vreemd, that's all.
Nou, je reageert, dus ik vind dat ik je dan een antwoord verschuldigd ben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Coconut het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan quoten?
Ik maak me nergens druk om, blijkbaar zit het jou wel hoog.
En daar ga je al de fout in. Er waren 300.000 stukjes vleesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef Robar het volgende:
Ik vergelijk het met een buffet en het laatste stukje vlees.
En dat is wat ik dus niet wist.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En daar ga je al de fout in. Er waren 300.000 stukjes vlees
Daarbij lees ik ook dat veel mensen die meerdere keren gaan, pas na de vvk kaarten voor meerdere concerten hebben gekocht. Of gekregen.
Dus dan kun je ook zeggen dat anderen die stukjes vlees hebben laten liggen. Zou jij dat vlees dan niet alsnog pakken?
Ik ben verkeerd gienformeerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:14 schreef Coconut het volgende:
Oftewel: je trok je mond open terwijl je er eigenlijk niet veel van wist?![]()
Nee helaas, ik vind je stelling niet juist. Iemand die geen kaarten heeft kunnen bemachtigen heeft gewoon onder een steen geleefd. Zelfs vorige week zijn er nog heel veel kaarten beschikbaar gekomen, wel niet de beste plekken, maar dat kan je een week voor een concert ook niet verwachten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:23 schreef Robar het volgende:
Ik ben verkeerd gienformeerd
Ik ga er van uit, dat als iemand bij mij klaagt, dat op met gegronde redenen doet
Ik schaam me diep, maar in mijn stelling zit nog steeds een kern van waarheid, dat kun je niet ontkennen
Dan hebben we een meningsverschil, no big deal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee helaas, ik vind je stelling niet juist. Iemand die geen kaarten heeft kunnen bemachtigen heeft gewoon onder een steen geleefd. Zelfs vorige week zijn er nog heel veel kaarten beschikbaar gekomen, wel niet de beste plekken, maar dat kan je een week voor een concert ook niet verwachten.
Mijn vriendin ook alquote:Op donderdag 2 november 2006 10:15 schreef rena het volgende:
Wat was het leuuukEcht super gezellig en tof.
Alleen Ali B. die Dromen zijn bedrog verkrachte had van mij weg mogen blijven met zijn broertje
of neefje, wat is het. En die gozer op de piano ook, Julian Thomas of zo iets, ik vond er echt geen zak aan.
![]()
En met die looppaden in de lucht, dat hij dat durft johEcht spectaculair gewoon.
Maar ik ben nu wel schor van het zingen en zo![]()
![]()
Bij dat nummer waar 'ie boven de zaal loopt, dan moet je maar eens letten op de lippen en het geluid. En er zijn meerdere andere momenten geweest dat ik het enigsinds verdacht vond qua stemgeluid en zanggeluid (ik weet dat er een verschil in zit, maar de verschillen waren te groot).quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef badgirl18 het volgende:
Volgens mij heeft hij niet geplaybackt
maar dat kan per show verschillen
Behalve als je heeeeel snel weg bent na het concert. Wij hebben nergens last van gehad, reden waarschijnlijk vooropquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:54 schreef slakkie het volgende:
[..]
(als je met de auto gaat, houdt rekening met een file richting Utrecht op de terugweg.. )
Als ie boven je loopt, dan kan je hem heeeel goed zien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:07 schreef calvobbes het volgende:
Zie je dan zijn mond goed, of oordeel je aan de hand van wat je op de videoschermen ziet?
Ik weet ook niet precies welke avond het was dat het nummer de waarheid de mist in ging.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:54 schreef slakkie het volgende:
[..]
Bij dat nummer waar 'ie boven de zaal loopt, dan moet je maar eens letten op de lippen en het geluid. En er zijn meerdere andere momenten geweest dat ik het enigsinds verdacht vond qua stemgeluid en zanggeluid (ik weet dat er een verschil in zit, maar de verschillen waren te groot).
Maar laat deze feiten vooral de pret niet drukken, je komt er om een show te zien, die krijg je.
(als je met de auto gaat, houdt rekening met een file richting Utrecht op de terugweg.. )
Ah. Ergens achteraan dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:00 schreef slakkie het volgende:
Als ie boven je loopt, dan kan je hem heeeel goed zien.
Dat was zondag de 29ste, ik was erbij, dus echt geen playback!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:30 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welke avond het was dat het nummer de waarheid de mist in ging.
Hij was even de tekst kwijt. Dat kan je toch niet playbacken![]()
Of iedereen zat in het stadionquote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Concerten zijn voorbij .......
Wel erg weinig belangstelling voor geweest hier op FOK![]()
dan moet dat hier wel te merken zijn geweestquote:Op zondag 5 november 2006 20:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Of iedereen zat in het stadion![]()
Ik ben er 1x geweest en dat vind ik eigenlijk te kort, maar helaas niet meer kaarten kunnen krijgen tegen normale prijs.quote:Op zondag 5 november 2006 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan moet dat hier wel te merken zijn geweest![]()
ben zelf 2x geweest en dat vind ik ook wel genoeg![]()
dat lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 5 november 2006 20:53 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest en dat vind ik eigenlijk te kort, maar helaas niet meer kaarten kunnen krijgen tegen normale prijs.
Volgende keer wil ik een keer in de golden circel. Maar dan wel met een gewoon fototoestel. Alleen nog even bedenken hoe ik die naar binnen krijg.
Marco spreekt vooral oudere vrouwen aanquote:Op zondag 5 november 2006 20:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wel erg weinig belangstelling voor geweest hier op FOK![]()
Ja en bedankt héquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Marco spreekt vooral oudere vrouwen aan
ach ja in Nijmegen zal ie wel nooit komen , dus had je toch echt naar Arnhem moeten komenquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Marco spreekt vooral oudere vrouwen aan
Prima!quote:Op zondag 5 november 2006 22:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ach ja in Nijmegen zal ie wel nooit komen
quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
dat ik dat nog eens tegen jou zou gaan zeggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |