Kijk, dat vind ik een legitieme reden, maar als ik lees dat er iemand naar alle concerten gaat . . . . .quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:38 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Omdat ik voor 25 euro twee kaarten heb weten te scoren woensdag en mn losse kaart voor 4 november niet kwijt lijk te raken...
Daarom ga ik zaterdag aanstaande weer:P, wat ik geen straf vind overigens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf 3x geweest ik 4 dagen, ik vind elke avond toch nog verschillend! vooral de sfeer. En daar komt bij: Een cd luister je toch ook niet 1x?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik een legitieme reden, maar als ik lees dat er iemand naar alle concerten gaat . . . . .
Bij zo iemand zit er toch echt een schroefje los.
Mwoah. Gewoon zo blind als een paard en a-muzikaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik een legitieme reden, maar als ik lees dat er iemand naar alle concerten gaat . . . . .
Bij zo iemand zit er toch echt een schroefje los.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Werewolf het volgende:
Wij gaan aanstaande zaterdag.
Ik zit alleen even in over het vervoer.
Hoe zit het met de files en parkeren?
Hoe lang van te voren moet ik er heen?
Ik hoef niet helemaal op de eerste rij, maar wel wat meer vooraan.
komt jou username soms ook van een liedje van borsatoquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Domenica het volgende:
Dat het vorige week woensdag niet leuk was, is begrijpelijk omdat dat een gratis concert was. Alleen maar mensen die hun kaartje hebben gekregen bij een actie. Die komen omdat het gratis is en niet voor marco.
Marco playbackt echt niet!! Gister was idd het bewijs bij de waarheid![]()
[..]
Ik ben zelf 3x geweest ik 4 dagen, ik vind elke avond toch nog verschillend! vooral de sfeer. En daar komt bij: Een cd luister je toch ook niet 1x?
Misschien een domme vraag maar hoezo zijn ARE kaarten vals? vind ik wel handig om te weten als ik ooit nog eens kaarten via marktplaats ga kopen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben zelf nog wel opzoek naar kaarten 1 x geweest maar wil nog wel een keer ( of ze zijn veels te duur , of het zijn ARE kaarten ( vals ) , dan maar wachten op de DVD )
Komen via Gouda.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Werewolf
waar moet je vandaan komen dat maakt een antwoord ook makkelijker , er zijn zat pakeerplaatsen waar pendelbussen vandaan rijden betaal je wel 10 euro parkeergeld maar dat kan er ook nog wel bij , bij een duur kaartje![]()
ja dat las ik ergens , het zijn arenakaarten voor staanplaatsen terwijl die helemaal niet bestaan , zaterdag zijn er iets van 100 van die kaarten in beslag genomen , en dan gaat het om die groen / witte ticketbox kaarten , je kan jezelf ook nog op de wachtlijst zetten van ticketpoint mochten er nog kaarten vrij komen , maar wees vooral op je hoede voor valse kaarten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar hoezo zijn ARE kaarten vals? vind ik wel handig om te weten als ik ooit nog eens kaarten via marktplaats ga kopen!
Ik ben overigens woensdag geweest en vond het super!
er zijn een stuk of 8 pakeerplaatsen waar je kan parkeer , bij Burger Zoo , Het station kan ook nog , het Orha gebouw , alles staat inderdaad goed aangegevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Komen via Gouda.
Alles is goed aangegeven?
Hoe lang doe je er ongeveer over om er te komen (vanaf de parkeerplaats) en binnen te geraken?
En die andere miljoen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef superhaagie het volgende:
gelukkig verschillen de smaken, anders zouden 15 mljn mensen naar zijn concert willen in nl
Inderdaad, een CD luister je niet 1 keer, maar je koopt hem wel maar 1 keer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Domenica het volgende:
Ik ben zelf 3x geweest ik 4 dagen, ik vind elke avond toch nog verschillend! vooral de sfeer. En daar komt bij: Een cd luister je toch ook niet 1x?
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:35 schreef Robar het volgende:
Daarbij vind ik het nogal egoistisch ten opzichte van mensen die ook hadden willen gaan, maar door jou dus niet de kans krijgen.
Quote jij even alleen mijn laatste standpunt zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Iedereen die perse wilde gaan, heeft makkelijk een kaartje kunnen kopen! Er zijn 10 concerten, 320.000 kaarten zijn verkocht. Als je dan nog geen kaartje hebt, dan heb je er imo verdomd weinig moeite voor gedaan.
Ik zou me eerder druk maken om de zwarthandelaren die dit soort concerten misbruiken om geld te verdienen over andermans rug...
Hoe jij over een cd denkt heeft niks met je laatste stupide stelling te maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:00 schreef Robar het volgende:
Quote jij even alleen mijn laatste standpunt zeg![]()
Ja goh. Denk je dat die dat niet had verwachtquote:En bedenk even dat er aanvankelijk minder concerten gegeven zouden worden, maar door de overdonderende belangstelling zijn er concerten bijgekomen.
Vergeet ook niet dat Borsato al voor de officiele verkoop kaarten heeft aangeboden via zijn website. Daar heeft iedereen gebruik van kunnen maken.quote:Vergeet ook niet, dat de eerste concerten binnen no time uitverkocht waren. Als Marco niet meer concerten ingepland had, dan hadden nog veel meer mensen niet kunnen gaan.
Dat is jouw mening.quote:Zo een onzin is het dus niet.
Dat van die CD is een vergelijking geweest van iemand die 3 maal naar het concert gaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoe jij over een cd denkt heeft niks met je laatste stupide stelling te maken...
[..]
Ja goh. Denk je dat die dat niet had verwacht
Er werd al voor de eerste voorverkoop rekening gehouden met 9 concerten. En daarna is nog één "dress" rehearsel omgezet in een echte show...
[..]
Vergeet ook niet dat Borsato al voor de officiele verkoop kaarten heeft aangeboden via zijn website. Daar heeft iedereen gebruik van kunnen maken.
Iedereen die perse wilde gaan heeft kaarten kunnen kopen, je moet er wel wat moeite voor doen. Maar gaan miepen dat mensen niet kunnen gaan omdat anderen meerdere keren gaan is echt gezeik.
[..]
Dat is jouw mening.
Als ik zo een beetje hoor hoe het concerten eruit ziet, zie je denk ik wel iedere dag iets anders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef Robar het volgende:
En de nadruk ligt bij mij niet op het egoisme, maar op het feit dat iemand dus meerdere malen naar een concert gaat.
Iedere avond is hetzelfde qua invulling, de sfeer zal iets anders zijn, maar meer ook niet.
Mensen, laat het los, (zoals MB het zou zeggen).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Coconut het volgende:
Ik begrijp ook niet dat mensen meerdere malen naar het concert (zijn ge)gaan. Ik vind 1x wel genoeg omdat ik geen fan van Marco Borsato ben, maar het wel leuk en gezellig vind om er met wat vrienden bij te zijn.
Maar het slaat nergens op dat mensen niet meerdere malen zouden mogen gaan. Als zij het geld er voor over hebben, er moeite voor hebben gedaan en het leuk vinden, waarom dan niet?
Er is genoeg kans geweest om een kaartje te bemachtigen, dus er moet niet gezeurd worden dat er mensen niet kunnen gaan omdat anderen misschien wel 10x gaan.
Dit geldt voor mij bij ieder concert. Als je iets echt graag wil, dan moet je er wat voor over hebben (bijvoorbeeld 's nachts naar het postkantoor). Als je er niet wat voor over hebt moet je ook niet gaan zeuren.
Ik vergelijk het met een buffet en het laatste stukje vlees.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik zo een beetje hoor hoe het concerten eruit ziet, zie je denk ik wel iedere dag iets anders.
Er staan/zitten ongeveer 50 muzikanten op het podium. Er is een grote lichtshow en veel te zien op de videoschermen. Daarnaast zijn er al een aantal verschilllende gastartiesten langs geweest.
Een dergelijke show is naar mijn mening wel degelijk een plaatje waar je elke keer wat anders kunt zien. Zeker als je ook nog eens op verschillende plaatsen in de zaal staat/zit.
Het is begrijpelijk dat jij of anderen je afvragen wat iemand bezielt om meerdere keren naar een dergelijk concert te gaan, maar die mensen gaan verwijten dat dat egoïstisch is omdat anderen daardoor niet naar het concert kunnen, vind ik echt veel te ver gaan. Ook al til je er niet zo zwaar aan.
Waarom blijf je dan quoten?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:01 schreef Robar het volgende:
Mensen, laat het los, (zoals MB het zou zeggen).
Ik kom erop terug, ik vind het alleen vreemd, that's all.
Nou, je reageert, dus ik vind dat ik je dan een antwoord verschuldigd ben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Coconut het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan quoten?
Ik maak me nergens druk om, blijkbaar zit het jou wel hoog.
En daar ga je al de fout in. Er waren 300.000 stukjes vleesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef Robar het volgende:
Ik vergelijk het met een buffet en het laatste stukje vlees.
En dat is wat ik dus niet wist.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En daar ga je al de fout in. Er waren 300.000 stukjes vlees
Daarbij lees ik ook dat veel mensen die meerdere keren gaan, pas na de vvk kaarten voor meerdere concerten hebben gekocht. Of gekregen.
Dus dan kun je ook zeggen dat anderen die stukjes vlees hebben laten liggen. Zou jij dat vlees dan niet alsnog pakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |