Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Top Concert.
Ben zelf donderdag geweest.
Zat me alleen te ergeren over gasten die graag een beetje vooraan willen staan, maar niet kunnen klappen, zingen of springen.
Alleen een beetje frisse lucht had wel lekker geweest.
BTW heeft niemand foto's?
Bij ons waren ze niet zoveel langsgekomen 1 keer , maar mischien komt et ook als je niet geeft dat ze terugkomen , maar ik vind wel dat Marco zelf een bedrag kan doneren omdat ie zoveel verdiend met het concert ( en na de tijd ook met de DVD's en CD's en het boek ) , als ie dat doet vindt ik het minder erg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Cybart het volgende:
echt niemand die struikelt over dat warchild collecte gedoe?????
Ik struikel daar niet over.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Cybart het volgende:
echt niemand die struikelt over dat warchild collecte gedoe?????
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
hey wat zie ik staan Vitesse de nummer 1 van Gelderland.
Heb jij dat als sms naar het grote scherm gedaan???
Wel n.l. gezien donderdag![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
hey wat zie ik staan Vitesse de nummer 1 van Gelderland.
De hal ziet er erg mooi aangekleed uit. Volgens mij is Marco de enige op NL niveau die dit voor elkaar kan krijgen. Hoe lang is die "catwalk"?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar zo te zien stond jij wel in de golden circel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).
Aan de foto's te zien heeft hij (of zijn productieteam, vind wat kan MB eigenlijk zelf behalve zingen) goed naar U2 en Rolling Stones gekeken..en zij die niet toevallig statutair in Nederland gevestigd....:-)quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
De hal ziet er erg mooi aangekleed uit. Volgens mij is Marco de enige op NL niveau die dit voor elkaar kan krijgen. Hoe lang is die "catwalk"?
nee gewoon in je zak stoppen als ie niet al te groot is , je wordt niet gefouileerd alleen effe in de tassen gekeken , maar als ze dat ding zien liggen mag ie wel mee naar binnen las ik ergens anders.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef superhaagie het volgende:
Zijn ze heel erg moeilijk met digitale camera's?
Wijg aan zo weg
Hij playbackt z'n concerten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:28 schreef slakkie het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag geweest. Vond de show tegenvallen (de effecten waren ok and all) maar het feit dat ik hem (ja, Marco) zag playbacken en weinig zelf deed (as in sfeer cree'eren). Nee, niks voor mij. Maar eerlijk is eerlijk, de echte Marco fan zal het vast beter gewaardeerd hebben als ik/mij.
Ook nog eens een concert wat geplaybackt wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef Robar het volgende:
Mag ik even een hele stomme vraag stellen?
Waarom gaan mensen twee of meerdere keren naar hetzelfde concert?
Ook nog eens binnen dezelfde maand?
Is dat echt zo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ook nog eens een concert wat geplaybackt wordt.![]()
Omdat ik voor 25 euro twee kaarten heb weten te scoren woensdag en mn losse kaart voor 4 november niet kwijt lijk te raken...quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:35 schreef Robar het volgende:
Mag ik even een hele stomme vraag stellen?
Waarom gaan mensen twee of meerdere keren naar hetzelfde concert?
Ook nog eens binnen dezelfde maand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |