abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:15:54 #51
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_42970238
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef Laura 2000 het volgende:
Is het haalbaar de laatste trein naar Groningen te pakken na het concert...? We gaan 4 november. De laatste trein naar Groningen gaat vanaf Arnhem om 23:41...

Er gaat nog wel een trein om 00:11 naar Zwolle, maar volgensmij gaat die niet verder, en is er dan ook geen aansluiting meer...
Laatste trein halen is zeer goed mogelijk. Ikzelf ben gisteren geweest, en om 23.15 waren we op het station. De pendelbussen rijden af en aan, dus gewoon direct na het concert naar de bussen en je bent ruim op tijd voor je terugreis.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_42971436
Thanks! Dat geeft hoop
pi_42972956
Net terug wat een concert

wat ie in het italaans zong was zeker geen bocelli ik denk dat hij zaterdag of 4 nov komt ( Bocelli ) maar dat was zeker mooi , Ilse de Lange was ook helemaal wat een stem heeft ze zeg en die DJ wat kan ze dansen .

Lucie Silvas deed het ook erg goed , maar het draaide allemaal om Marco natuurlijk , op het eind kwam hij nog met zijn zoon op het podium en zijn vrouw op de achtergrond , maar wat een topshow heeft ie neergezet zeker de moeite waard we hadden goed zicht vanaf Zuid recht ertegen aan , en het geluid daar was ook helemaal niks aan te klagen , mischien drop ik hier nog wel wat foto's morgen of maby straks nog kijken of ze wel gelukt zijn , anders heb ik nog wel een filmpje

de Pendelbussen verraste mij ook , bij vites gaat dat wel anders we waren eigenlijk weg voor de aftiteling , dus was het ook nog niet zo druk er waren er nog niet veel maar dat werd later beter , we waren wel snel weg , alleen jammer dat ik zolang op mijn bus moest wachten 40 min , maar daar kan alleen conerxion iets aan doen

nu effe bijkomen en proberen te slapen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:33:41 #54
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_42974064
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Net terug wat een concert

wat ie in het italaans zong was zeker geen bocelli ik denk dat hij zaterdag of 4 nov komt ( Bocelli ) maar dat was zeker mooi , Ilse de Lange was ook helemaal wat een stem heeft ze zeg en die DJ wat kan ze dansen .

Lucie Silvas deed het ook erg goed , maar het draaide allemaal om Marco natuurlijk , op het eind kwam hij nog met zijn zoon op het podium en zijn vrouw op de achtergrond , maar wat een topshow heeft ie neergezet zeker de moeite waard we hadden goed zicht vanaf Zuid recht ertegen aan , en het geluid daar was ook helemaal niks aan te klagen , mischien drop ik hier nog wel wat foto's morgen of maby straks nog kijken of ze wel gelukt zijn , anders heb ik nog wel een filmpje

de Pendelbussen verraste mij ook , bij vites gaat dat wel anders we waren eigenlijk weg voor de aftiteling , dus was het ook nog niet zo druk er waren er nog niet veel maar dat werd later beter , we waren wel snel weg , alleen jammer dat ik zolang op mijn bus moest wachten 40 min , maar daar kan alleen conerxion iets aan doen

nu effe bijkomen en proberen te slapen
I'm with stupid ^

Ik heb geen aftiteling gezien, direct na de afsluiting met Lucie Silvas er vandoor gegaan...

Er was op de 25e een Italiaan die een liedje tussendoor kwam zingen, dus een ander dan Marco. Leek wel enigzins op Bocelli, maar of het 'm was? Geen idee, ik heb er niet op gelet.
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

pi_42974375
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:33 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

I'm with stupid ^

Ik heb geen aftiteling gezien, direct na de afsluiting met Lucie Silvas er vandoor gegaan...

Er was op de 25e een Italiaan die een liedje tussendoor kwam zingen, dus een ander dan Marco. Leek wel enigzins op Bocelli, maar of het 'm was? Geen idee, ik heb er niet op gelet.
Dat was iemand uit zijn eigen band net zoals Tessa Boomkamp
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:31:08 #56
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_42974720
Tessa, das die blonde die zo lekker met die gitaar zat te spelen toch?

Die is idd wel erg yummie!

Zaterdag de 4e nog maar een keertje erheen

pi_42984178
Dit is Tessa Boomkamp , dus niet blond

Photo by jan (renaud)

link naar nog meer foto's van hem :
http://www.renaud3.fotopic.net/c1120707.html
pi_42988865
quote:
van haarkleur dan een heel klein beetje , maar qua intelligentie niet
pi_42991476
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:33 schreef Nachtdier het volgende:

[..]

I'm with stupid ^

dat is Giovanni Caminita!

Bocelli komt ws morgen bij de dvd-opnamens
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:10:54 #61
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_42998343
Top Concert.
Ben zelf donderdag geweest.
Zat me alleen te ergeren over gasten die graag een beetje vooraan willen staan, maar niet kunnen klappen, zingen of springen.

Alleen een beetje frisse lucht had wel lekker geweest.

BTW heeft niemand foto's?

[ Bericht 7% gewijzigd door robbedoeseos300d op 27-10-2006 23:18:21 ]
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:04:18 #62
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_43002342
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Top Concert.
Ben zelf donderdag geweest.
Zat me alleen te ergeren over gasten die graag een beetje vooraan willen staan, maar niet kunnen klappen, zingen of springen.

Alleen een beetje frisse lucht had wel lekker geweest.

BTW heeft niemand foto's?
Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).

Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:28:07 #63
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_43002683
Ziet er gaaf uit, ben benieuwd
Ik ga Zondag :d
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_43011542

Het concert was ontzettend gaaf!!!! echt super, mooi gedaan. goede belichting, goed geluid, leuke artiesten, en Marco Borsato deed het gewoon goed!!
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:50:00 #65
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_43022797
echt niemand die struikelt over dat warchild collecte gedoe?????
pi_43023001
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Cybart het volgende:

Bij ons waren ze niet zoveel langsgekomen 1 keer , maar mischien komt et ook als je niet geeft dat ze terugkomen , maar ik vind wel dat Marco zelf een bedrag kan doneren omdat ie zoveel verdiend met het concert ( en na de tijd ook met de DVD's en CD's en het boek ) , als ie dat doet vindt ik het minder erg.
  zondag 29 oktober 2006 @ 00:04:05 #67
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43023201
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Cybart het volgende:

Ik struikel daar niet over.
Het is een deel van Marco. Hij zet zich daar volledig voorin.
Ik denk ook wel dat hij zelf ook wel een bijdrage stort.

Waar ik me aan stoor is eigenlijk het bedrag wat je bovenop je kaartje moet betalen als administratie kosten.
Dat was geloof ik iets van € 3.40 per kaartje......
10 x 30000 x € 3.40 = € 1020000 en dat voor ongeveer 1 week werk een beetje postzegels en wat papier om de kaarten op te drukken.
Daar stoor ik me dus aan.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
pi_43023381
het was zelfs nog iets meer , verzendkosten kwammen er ook nog bij dacht ik en resveringskosten tot 5 euro ofzo , maar daar heb je inderdaad een punt , denk dat Marco daar weinig tegen kan doen , want je hebt het ook bij vele andere concerten. Mojo is een van de grote vissen ervan.

en wat te denken van die bedrijven die alle kaartjes opkopen en er nog effe wat bovenop gooit en daarna weer in de verkoop gooit en dan heb ik het nog niet over marktplaats enzo.
  zondag 29 oktober 2006 @ 00:13:00 #69
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43023484
hey wat zie ik staan Vitesse de nummer 1 van Gelderland.
Heb jij dat als sms naar het grote scherm gedaan???
Wel n.l. gezien donderdag
pi_43023706
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Heb jij dat als sms naar het grote scherm gedaan???
Wel n.l. gezien donderdag
nee dat heb ik niet gedaan , heb eigenlijk niet op dat scherm gelet omdat ik er ook tever vanaf zat , maar er zijn meer mensen uit Arnhem en omgeving he
  zondag 29 oktober 2006 @ 04:23:33 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43027970
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef robbedoeseos300d het volgende:

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:21:37 #72
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43029312
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Zelf ook donderdag geweest. Het had inderdaad wel wat luchtiger gemogen. Foto's zijn wel bagger (telefoon).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De hal ziet er erg mooi aangekleed uit. Volgens mij is Marco de enige op NL niveau die dit voor elkaar kan krijgen. Hoe lang is die "catwalk"?
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:53:27 #73
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43031154
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Maar zo te zien stond jij wel in de golden circel.
Ik stond daar net buiten. Naast een stel "......" die konden niets mee zingen. Ze konden ook niet klappen of zwaaien. Ik denk dan wat doe je hier zo ver vooraan......
pi_43032578
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:21 schreef nipeng het volgende:

[..]

De hal ziet er erg mooi aangekleed uit. Volgens mij is Marco de enige op NL niveau die dit voor elkaar kan krijgen. Hoe lang is die "catwalk"?
Aan de foto's te zien heeft hij (of zijn productieteam, vind wat kan MB eigenlijk zelf behalve zingen) goed naar U2 en Rolling Stones gekeken..en zij die niet toevallig statutair in Nederland gevestigd....:-)

* SevenWonders heeft dus helemaal niets met MB.
Take on the situation, but not the torment ...
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:14:05 #75
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43033276
Zelfs Sinterklaas was donderdag nog aanwezig.
Marco begroeten hem ook nog met: dag Sinterklaas.
Wat zal die vent het warm hebben gehad. BVolledig in pak incl baard en mijter.
Moet je alleen niet achter komen te staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')