idd ik ook vandaag, wat een kut volk! Heb er nu al geen zin meer in! Vroeger liepen ze bij concerten van marco nog niet in tuinbroeken en boa'squote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
zag ze allemaal al weer lopen in het rood
http://renaud3.fotopic.net/c1115364.html (foto's)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef kreuk050 het volgende:
Niemand foto's??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amokaapjeeh O+
De eerste dag was het precies 30 minuten. Maar toen zat er wel 2 uur tussen het openen van de deuren en Ilse DeLange, wat echt tergend lang is, als je in je eentje bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Coconut het volgende:
Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen het voorprogramma en Marco Borsato dan?
Ik kan me namelijk helemaal niet herinneren dat ik het lang vond duren.
Hmm toch nog 30 minuten.. Maar eigenlijk is het wel vrij normaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:27 schreef LeroyBrown het volgende:
De eerste dag was het precies 30 minuten. Maar toen zat er wel 2 uur tussen het openen van de deuren en Ilse DeLange, wat echt tergend lang is, als je in je eentje bent.![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Zakboekje het volgende:
Ilse de lange vond ik inderdaad wel t hoogtepunt van het hele concert eigenlijk!!
hmmm ik heb het ergens gelezen , ik dacht op het prikbord van borsatoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
PS Wie was die vrouwelijke dj in het voorprogramma?
Ik heb er eentje over voor 4 november. 70 euro is ie voor jou en dat is ook de kostprijs. Zit je in vak 107 op de vijfde rij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:18 schreef linebear het volgende:
heeft iemand nog kaarten over voor een concert van Marco in het weekend !?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |