abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42867195
Morgen ga ik, kan op 't laatste moment met iemand mee Ik ben benieuwd! De setlist ziet er wel leuk uit imo.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_42889473
zag ze allemaal al weer lopen in het rood
pi_42892146
Niemand foto's??
pi_42893788
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
zag ze allemaal al weer lopen in het rood
idd ik ook vandaag, wat een kut volk! Heb er nu al geen zin meer in! Vroeger liepen ze bij concerten van marco nog niet in tuinbroeken en boa's
pi_42894064
Wat foto's van vrijdag..

Meer foto's en filmpjes hier.
amokaapjeeh O+
pi_42894138
die fotosite kende ik al die vent had speciaal van Marco een fotopas gekregen , mischien Donderdag maar ff kijken of ik mijn Digi meeneem , filmpje kende ik nog niet maar is wel slecht

verder zijn er vast nog wel van die web-logs waar een paar foto's op staan.

@ Coconut leuke foto 's , hoe kreeg je je toestel mee naar binnen ? als ik vragen mag
pi_42894209
Dankjewel!
pi_42894835
Graag gedaan

Foto's en filmpjes zijn gewoon gemaakt met een telefoon (SE W810i) en zijn best goed gelukt omdat we een goede plek hadden in het Goldvak. Marco heeft ook mijn hand aangeraakt

Dit is trouwens de complete setlist in chronologische volgorde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
amokaapjeeh O+
pi_42895162
Dus hij zingt dezelfde hitjes die hij ook al in de Kuip zong, is triest vaak van het podium en leunt ontzettend veel op andere artiesten? kzou me genaaid voelen als fan als een kaartje meer dan 20 euro koste

het ergste vond ik nog dat bijna alle serieuze kranten openden met foto's van het concert op de voorpagina, dat de Telegraaf dat doet okay maar verder?
pi_42895998
ik ga volgende week zondag heen. heb er zin in
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:00:54 #37
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_42896469
Ik vond het tegenvallen

De pauze tussen voorprogramma en hoofdprogamma was te lang (en te saaie muziek ten opzichte van voor het voorprogramma)

had meer arrangementen veranderd verwacht (wat bij Ik leef niet meer voor jou, binnen en DZB WEL was gebeurt gelukkig), en het punt waar ik het meest over struikelde was die Collecte voor Warchild

doe dat aan het begin van je concert, doe dat aan het einde, maar ga niet zo lopen zeulen gedurende het hele concert

en het meest belachelijke: "ik wil graag dat iedereen een euro geeft"
Marco, als jij gewoon van elk concertkaartje een euro afstaat.... maar nee, dat doet ie dan niet

2 jaar geleden in de kuip zat er ook meer sfeer in naar mijn idee...

Qua aankleding en licht echter was deze show echter wel weer veer beter, de acts waren mooier
en hoe het concert begon (qua muziek) vond ik ook top!

hoogtepunten: het begin, Ilse , (intro) Ik Leef Niet Meer Voor Jou, (intro) Binnen....
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:09:29 #38
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_42917364
Ik ga vanavond is ff kijken.
Lijkt me echt een geweldige show worden, heb er al van veel mensen over gehoord.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_42945763
vanavond ga ik
pi_42948695
Ben gister geweest en vond het echt super.

idd de relacma tussen voorprog een hoofdprog was wat lang ja maar goed voor derest top!
Enjoy life now you still can
pi_42950176
Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen het voorprogramma en Marco Borsato dan?
Ik kan me namelijk helemaal niet herinneren dat ik het lang vond duren.
amokaapjeeh O+
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:00:30 #42
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_42950281
Ik ben ook gister geweest en moet zeggen toch wel 1 van de betere concerten waar ik ben geweest.
Ik vond Ilse de Lange echt super goed openen, wat een mooie stem heeft ze.
Daarna duurde het wel lang eerdat Marco opkwam maar toen was het ook gelijk goed en een feest.
Vele bekende en mooie nummers, waarvan je altijd kippevel krijgt als die door het hele stadion worden meegezongen.
Lucie Silvas die een paar mooie nummer kwam zingen (al is nothing else mathers van haar nou niet echt mijn favoriet)
Verders een goed concert en zeker waard om naar toe te gaan.

Alleen wat een drama om daarna Arnhem uit te komen zeg, het leek wel of de hele binnenstad vast stond
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:27:23 #43
124375 LeroyBrown
Bring back that Leroy Brown!
pi_42951056
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:57 schreef Coconut het volgende:
Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen het voorprogramma en Marco Borsato dan?
Ik kan me namelijk helemaal niet herinneren dat ik het lang vond duren.
De eerste dag was het precies 30 minuten. Maar toen zat er wel 2 uur tussen het openen van de deuren en Ilse DeLange, wat echt tergend lang is, als je in je eentje bent.
[i]Poor man wanna be rich, rich man wanna be king
And a king ain't satisfied, till he rules everything[/i]
pi_42951267
Ilse de lange vond ik inderdaad wel t hoogtepunt van het hele concert eigenlijk!!
pi_42951854
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:27 schreef LeroyBrown het volgende:
De eerste dag was het precies 30 minuten. Maar toen zat er wel 2 uur tussen het openen van de deuren en Ilse DeLange, wat echt tergend lang is, als je in je eentje bent.
Hmm toch nog 30 minuten.. Maar eigenlijk is het wel vrij normaal.
Ik kan me idd wel voorstellen als je daar in je eentje staat, dat alles 3x zolang lijkt te duren. Wij kwamen pas om 19:45 binnen wandelen
amokaapjeeh O+
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:18:39 #46
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_42952590
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:34 schreef Zakboekje het volgende:
Ilse de lange vond ik inderdaad wel t hoogtepunt van het hele concert eigenlijk!!
Helemaal mee eens!

PS Wie was die vrouwelijke dj in het voorprogramma?

[ Bericht 8% gewijzigd door NMGN23 op 26-10-2006 14:49:55 ]
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_42955259
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:18 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

PS Wie was die vrouwelijke dj in het voorprogramma?
hmmm ik heb het ergens gelezen , ik dacht op het prikbord van borsato , mischien dat me vanavond de naam weer te binnen schiet dan post ik hem wel

gevonden : DJ la Ona

[ Bericht 28% gewijzigd door vitessezuid113 op 26-10-2006 16:02:04 ]
pi_42967069
Ben afgelopen zondag geweest. We zijn optijd gegaan en dat was maar goed ook want we hadden een mooi plekje vooraan. Ik vond de show echt SUPER!!! Ik vond hem zelfs beter als het vorige concert in de kuip. Het orkest vulde de nummers erg goed aan...Ook de opening was geweldig net zoals bij 1 van de slot nummers waar Marco over de brug gaat lopen. Ik stond er vlak onder en vond het grappig dat iedereen de kans kreeg hem van dichterbij te bekijken
¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨Sistah loves mental¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
pi_42969733
Is het haalbaar de laatste trein naar Groningen te pakken na het concert...? We gaan 4 november. De laatste trein naar Groningen gaat vanaf Arnhem om 23:41...

Er gaat nog wel een trein om 00:11 naar Zwolle, maar volgensmij gaat die niet verder, en is er dan ook geen aansluiting meer...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:10:23 #50
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_42970064
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 09:18 schreef linebear het volgende:
heeft iemand nog kaarten over voor een concert van Marco in het weekend !?
Ik heb er eentje over voor 4 november. 70 euro is ie voor jou en dat is ook de kostprijs. Zit je in vak 107 op de vijfde rij.

Ben de 25e geweest, en toen heeft ie ook in het Italiaans gedaan. Trad ook een Italiaan op, maar of dat Andrea Bocelli was? Ik weet het niet. Ik heb 'm niet herkend eerlijk gezegd, en wist niet wie het was?

Lucie Silvas was er en Ilse DeLange ook. Was de moeite zeker waard. Enige jammere was Ali B en zn neefjes, helaas niet mijn muzieksmaak.

Verder is het echt een aanrader!
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')