quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze nu weer aant doen? Ontharingscreme op de bovenlip?
Rik, M en M zitten bij elkaar op stream 3 en 4....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Day het volgende:
Waarom hoor ik Tijn en de meiden op alle streams
Ik wil naar de roddeltantes luisteren!
Het brandde ook al, dat worden mooie rode bovelippen met een beetje mazzel!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Wat een idioten. Je mag ontharingscreme niet op je gezicht aanbrengen. Die krijgen een uitslag
Ik dacht dat vrouwen daar wel verstand van zouden hebben, maar kennelijk snappen de zusjes het weer niet.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Wat een idioten. Je mag ontharingscreme niet op je gezicht aanbrengen. Die krijgen een uitslag
Tenminste nog 1 "vrouw" met verstand daar in huisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Rik verklaart de dames ook voor gek. Ontharingscreme op je gezicht
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 "vrouw" met verstand daar in huis![]()
Zeker een klote streek, maar om dan gelijk zo ver te gaan . . beetje overbodig!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies vindt na Heleen van Rooijen der verlinken haar boeken niet meer leesbaar. Is ook een klote streek natuurlijk
Kan het wel begrijpen, ik kan de boeken van Grunberg ook niet meer lezen na een misselijk makend stukje over 911....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Zeker een klote streek, maar om dan gelijk zo ver te gaan . . beetje overbodig!
Huh, is tie weer terug ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef BigBuzzz het volgende:
eg wel
Zo en niet een beetje ook!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef miraculeus het volgende:
Monique ziet er beroerd uit.
Hij is wel vaak genomineerd, het is voor de bewoners natuurlijk wel een"veilige"keuze...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef avonne het volgende:
Jeroen wordt nog populair onder de bewoners...
daarnet vielen haar ogen dicht, maar toen schrok ze weer wakker en zat braaf naar Tijns gezemel te knikkenquote:
Echt ! Ok, dank je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Day het volgende:
Berlini mysterie is zo veel beter dan Da Vinci Code
De Delta deceptie, is ook spannend, maar het is wel een heel ander soort verhaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Echt ! Ok, dank je.
Da vinci code vond ik al superspannend !
Een twaalf jaar oud jenkertjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:24 schreef miraculeus het volgende:
Micheline heeft er een werkstuk over gemaakt, het is af en toe echt net een klein kind.
Wat ze zegt en vooral hoe ze het zegt...
Echt wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een twaalf jaar oud jenkertje![]()
Het heet het Bernini mysteriequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond toch de Da vinci code beter, maar idd Berlini is ook erg goed
Als dat inderdaad echt zo is . . .quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is gewoon heel eerlijk nu. Mag ik wel.
Jij zegt hiermee dat je dat onsamenhangend gelul kan begrijpen??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is gewoon heel eerlijk nu. Mag ik wel.
Als je opportunisme leuk vindt.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Vind Sem toch wel leuk
Ja, als je je stem wil laten gelden is dat wel de beste methode.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Semih gaat dus mee met mensen, zodat iemand er eerder uitgaat....
bernini toch ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond toch de Da vinci code beter, maar idd Berlini is ook erg goed
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:32 schreef marianne37 het volgende:
Semih heeft het over normen en waarden
Semih is mijn favoriet (samen met Marlies), want die spelen het zo verdomde sluw....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ZIJN normen en waarden zijn de mijne niet.
![]()
Je moet wel de moeite nemen ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:30 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Jij zegt hiermee dat je dat onsamenhangend gelul kan begrijpen??
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef Day het volgende:
En ik zal iedereen wel over me heen krijgen, maar ik vind dat Semih gelijk heeft.
Ik denk dat het morgen pas ingaatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef Lady-night het volgende:
Hoezo noodrantsoen?? Wijn , rose, bier???
Nee hoor ik ben het met je eensquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef marianne37 het volgende:
En ik zal iedereen wel over me heen krijgen, maar ik vind dat Semih gelijk heeft.
hoe lekker kan dat zijn
Dat dacht ik ook even, ze lijkt nerveus ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel of Monique afstand wil nemen van Tijn.
dat probeert ze wel vaker maar houdt dat nooit langer dan een uurtje volquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel of Monique afstand wil nemen van Tijn.
OEHHH YEAHHHH SPANK ME!!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef Day het volgende:
Nee, mensen we gaan het hier niet hebben over DGK
LS!![]()
I second that !quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat is die Tijn toch altijd grof in zijn taalgebruik, erger me daar kapot aan
als het in DGK niet net zo sneaky aan toe gaat . . ook daar wordt heel wat gemanipuleerdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OEHHH YEAHHHH SPANK ME!!!!!![]()
Ik wilde het ook niet over DGK hebben, maar over de tegenstellingen in 2 Talpaproducties.
Dat in BB alles zo sneaky gaat en bij DGK zo open...
Ik denk dat dat te maken heeft met een script die de bewoners hebben.
Want als je je werkelijkniet van camera's en microfoons bewust bent, dan heb je ook niet door dat je een merknaam noemt bijvoorbeeld.
Dus je kan in het BB-huis nooit jezelf zijn, want IEDEREEN corrigeert zichzelf als ze ook maar een foutje maken.
me tooquote:
Weet je dat ik me daar dus heel erg over verbaasd?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:43 schreef Lady-night het volgende:
Als ik Sem was zou ik eens vragen: wat zou Rob nou denken als hij jullie nu ziet. Echt meer is er niet nodig voor een rel
En als het dan gelukt is, heeft ze spijt..... De teaser.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:44 schreef Lady-night het volgende:
afstand nemen...ja ze doet steeds alsof
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:44 schreef marianne37 het volgende:
hoe jaloers kun je zijn als echt stelletje op een "niet echt" stelletje
Klopt, maar dat zegt iets over het erkennen van de leiders in het huis. Als je de zusjes aanvalt, val je buiten de groep, denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je dat ik me daar dus heel erg over verbaasd?
Dat niemand maar dan ook echt niemand in dat huis Mo/Tijn en Sa/E10 met hun gedrag geconfronteerd heeft.
En ze hebben allemaal hun gedachten erover, weet ik 100% zeker!
ja maar toch raar..want er zijn er meerdee die zich irriteren aan moniquequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt iets over het erkennen van de leiders in het huis. Als je de zusjes aanvalt, val je buiten de groep, denk ik
Ik volg het ook niet hé? Dan staat Talpa op en dan krijg ik er iets van mee. Want DGK is voor mij: "Doggie Gaat Kakken" ik gebruik die tijd altijd om de hond uit te laten. Dus krijg lang niet alles mee, niet van de reguliere en ook niet van de herhaling.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:47 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
als het in DGK niet net zo sneaky aan toe gaat . . ook daar wordt heel wat gemanipuleerd![]()
ja mar ik vind het zo irritant als er dan weer word gezegd..sst mag je niet zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:51 schreef Day het volgende:
En de merknamen vliegen weer door de lucht:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef Day het volgende:
[..]
Weet je dat ik me daar dus heel erg over verbaasd?
Dat niemand maar dan ook echt niemand in dat huis Mo/Tijn en Sa/E10 met hun gedrag geconfronteerd heeft.
En ze hebben allemaal hun gedachten erover, weet ik 100% zeker!
Ja dat ik heb ik nu al weken, is toch niet zo moeilijk om daar een keer een voorzichtige opmerking over te maken.
En ze meent het, denk ikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:49 schreef T-lex het volgende:
Semih: "Monique wanneer ga jij naar huis?"
Mo: "Als jij er al een paar weken zit!"![]()
Semih moest er ff over denken....![]()
Kan dat nu echt zo veel kwaad ? ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja mar ik vind het zo irritant als er dan weer word gezegd..sst mag je niet zeggen![]()
Stratego is geen merk. MB is het merk. Kolonisten van Catan is van 999Games.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, er is wèèr een merknaam genoemd.![]()
en ik ga nu echt geen cluedo spelen...ziet er ergquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Kan dat nu echt zo veel kwaad ? ?![]()
Zeeslag heb ik ook veel gespeeld . . op papier . .![]()
Zei ze dat echt op die manier?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:49 schreef T-lex het volgende:
Semih: "Monique wanneer ga jij naar huis?"
Mo: "Als jij er al een paar weken zit!"![]()
Semih moest er ff over denken....![]()
Zei ze op die manier ja...anders zet ik het niet tussen "..."quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zei ze dat echt op die manier?
Niet van: "Als jij, lah mah zegguh, er al een paar weken zit, weet je?.."
Da's een glimlach van Smeagol.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iedereen probeert altijd een zo lelijk mogelijke foto van Marlies te cappen, hier een betere van haar.
[afbeelding]
Da's een glimlach van The Joker.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat "centenbakkie" staat weer vol open als hij in de aandacht staat
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Da's een glimlach van The Joker.
Het is inderdaad bloedsaai, en dat wordt alleen nog maar erger.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Als ik het zo eens bekijk jongens kun je gerust stellen dat het afgelopen is. Niemand durft meer wat tezeggen. BB laat ze maar hangen. Echt de onruststokers zijn naar huis. Morgen finale en klaar
Waren die er dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Als ik het zo eens bekijk jongens kun je gerust stellen dat het afgelopen is. Niemand durft meer wat tezeggen. BB laat ze maar hangen. Echt de onruststokers zijn naar huis. Morgen finale en klaar
Janine had nog wel eens een grote bek, maar da's allemaal niks vergeleken met Sjekkie.quote:
Dit soort dips zit er ieder jaar weer in. We zitten nu duidelijk in de fase van hergroeperen. Het einde komt in zicht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
"Onruststokers?"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Het ergste is nog dat je er zelf ook van gaat vreten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef n1ek het volgende:
ik dacht dat de zusjes minder gingen snoepen, ja zo wordt je wel dik ja
Ik lig bijna naast m'n stoel van het lachen...wat een verhaal dit. En hoe ze het verteld...priceless!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef yellowfirst het volgende:
De buurman van Sabrina gaat even door het slijk............![]()
Das genieten..........................quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik lig bijna naast m'n stoel van het lachen...wat een verhaal dit. En hoe ze het verteld...priceless!![]()
Doe ze dan maar bij Jensen zetten, hoef IK maar 1 scherm te volgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze niet een extra programma inlassen bij "de slimste"?
De BB-bewoners tegen elkaar. Dan hoef ik maar één beeldscherm te volgen.
Maar jij kijk BB in de herhaling (ik ook trouwens)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ze dan maar bij Jensen zetten, hoef IK maar 1 scherm te volgen![]()
![]()
BTW Jensen kijk ik de herhaling in de namiddagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ze dan maar bij Jensen zetten, hoef IK maar 1 scherm te volgen![]()
![]()
Die moet dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies zijn, als Etiënne al zijn zoals de mensen waar ze mee omgaat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef BuffyJan het volgende:
Sa wil dat dr dochtertje geen viezerik als vriendje krijgt![]()
kolonisten van Cartanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij kijk BB in de herhaling (ik ook trouwens)
Over welk spel heeft Tijn het nu?
Edit: Jammer scanman, je kansen zijn verkeken....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die moet dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies zijn, als Etiënne al zijn zoals de mensen waar ze mee omgaat.
Nee dat zei ze ook. "Ik weet precies hoe die ratjes zijn."quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die moet dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies zijn, als Etiënne al zijn zoals de mensen waar ze mee omgaat.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij kijk BB in de herhaling (ik ook trouwens)
Over welk spel heeft Tijn het nu?
Ik ga zo ff berichtje sturen in die balk die erboven komtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
En soms de gewone, ligt er een beetje aan hoe het hier loopt.
Ik weet het niet, heb ze even op mute staan.
Wel onder deze naam heh, anders herkennen we het nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga zo ff berichtje sturen in die balk die erboven komt![]()
Mag LS ook? En natuurlijk FOK! Want dat laten ze ook door, want deed ik gisteren ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel onder deze naam heh, anders herkennen we het niet![]()
grapje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch is die pijama van Semih "schatig" ....
[afbeelding]
Sure, jij welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag LS ook? En natuurlijk FOK! Want dat laten ze ook door, want deed ik gisteren ook
DGK zit er nog tussen hé? (Doggie Gaat Kakken)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, jij welIk zit nu al te trillen van spanning
![]()
Ja, ze zijn nog laat op.quote:
Jaquote:
En Deal or No Deal, dus ik kan de spanning lekker opbouwenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
DGK zit er nog tussen hé? (Doggie Gaat Kakken)
Tja... ik geloof dat ik niet zo enthousiast ben..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar aan de andere kant krijgen we wel Rik vanacht in zijn outfitjes![]()
DonD is ook altijd wel garpig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Deal or No Deal, dus ik kan de spanning lekker opbouwen![]()
welke moet die nog? jeroen, marcia en semih aight?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar aan de andere kant krijgen we wel Rik vanacht in zijn outfitjes![]()
Ja, dacht het welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke moet die nog? jeroen, marcia en semih aight?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
Mo is goed bezig op de kamer bij Tijn...![]()
Ff de superman oefenen....![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat die leeftijd van haar klopt?
![]()
Doe maar niet, dat programma is tè triest.......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW Jensen kijk ik de herhaling in de namiddag
Er zouden een paar van dat soort mensen in het huis moeten zitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gordon lijkt bijna hetero en hij is nog redelijk slim ook...![]()
Dit was denk ik off-topic....
Ik zit al 20 minuten met regelmaat hardop te lachenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
Mo is goed bezig op de kamer bij Tijn...![]()
Ff de superman oefenen....![]()
Dat doen ze allemaal, ze doen echt niet voor elkaar onder.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Het is weer roddeltijd, 3x raden waar
Idd... die kunnen echt geen moment genieten van hun tijd in BBquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zit al 20 minuten met regelmaat hardop te lachen![]()
Dan switch je even naar de andere kamer.... welk een treurigheid![]()
Illustreert wel duidelijk het verschil.
gaat zeker of mo, tijn en jeroenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Het is weer roddeltijd, 3x raden waar
Semih denkt al twee nominaties verderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zit al 20 minuten met regelmaat hardop te lachen![]()
Dan switch je even naar de andere kamer.... welk een treurigheid![]()
Illustreert wel duidelijk het verschil.
Hummie wil mij nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zouden een paar van dat soort mensen in het huis moeten zitten.
Die kan heus goed uit de hoek komen
Gigantisch onrustig, vooral toen hij er net in lag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef Kinga het volgende:
Is Tijn bezopen? Wat een wiebelkont....
Hij is nogal zenuwachtig voor morgen(luxe en weelde) heeft tie net zelf aangegeven....tis net een stuiterbal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef Kinga het volgende:
Is Tijn bezopen? Wat een wiebelkont....
Tja, hij krijgt weer aandacht hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gigantisch onrustig, vooral toen hij er net in lag.
Een enorme komediant is het...niet meer en niet minder..in de hoop op de grote pot...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is nogal zenuwachtig voor morgen(luxe en weelde) heeft tie net zelf aangegeven....tis net een stuiterbal.![]()
En het kippenhok is ineens overquote:
Precies. Zodra ze overdag 'onder elkaar' zijn wordt er direct over irritaties en nominaties gesproken, ze zijn er de hele dag mee bezig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:53 schreef schizolientje het volgende:
Het is een triest zootje als je nergens anders meer over kan praten als over nominaties en anderen. De twee kampen worden nu steeds duidelijker, zelfs Marlies wil van slaapkamer veranderen
Dikke lol dit...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:56 schreef pullup het volgende:
Haha Tijn wou een spook aanval op de princessenkamer uitvoeren maar ze hielden de deur dicht![]()
Liever geen 1 van deze lui nog in de finalequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Please, liever deze chaoten in de finale dan dat stel gezapige kaklui.![]()
Welke streams kijk jij...of zit je Semih en Mich te kijken...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT EEN KUTSAAI GEDOE ZEG![]()
E10 en hilde kom nu terug!
De hele Semih kamer mag van mij per direct eruit, wat een saaie drollenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:00 schreef CartWOman het volgende:
Please, liever deze chaoten in de finale dan dat stel gezapige kaklui.![]()
Ik kijk niet eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij...of zit je Semih en Mich te kijken...![]()
Oh is dit het spannende tegenwoordig bij BBquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:56 schreef pullup het volgende:
Haha Tijn wou een spook aanval op de princessenkamer uitvoeren maar ze hielden de deur dicht![]()
Stream 3 of 4 aan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
WAT EEN KUTSAAI GEDOE ZEG![]()
E10 en hilde kom nu terug!
Ik praat meer in het algemeen hoe BB nu is zonder de rellersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Stream 3 of 4 aan?
Stream 1 en 2 waren wel leuk!
Lol, gelukkig geef jij altijd onderbouwde meningen zo te zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens![]()
Wat voor schokkends gebeurde er dan![]()
Zeg jij nou maar wat er voor schokkends is gebeurd afgelopen dagenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, gelukkig geef jij altijd onderbouwde meningen zo te zien
quote:
Dan open je maar een KLB-topic, je zit hier verkeerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar wat er voor schokkends is gebeurd afgelopen dagen!
Als ik zo de weblog lees 0,0![]()
dat is hun achternaamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:06 schreef BorTheWolf het volgende:
Semih noemt Rik en Tijn "rovers". Je bent echt laag geworden Semih
Whehequote:
Tijn stond voor de deur bij de princessenkamer en wou als spook(in dekbed) de kamer van de zusjes binnendringen. Alleen hadden ze hem een beetje in de gaten...ze waren hem ff kwijt toen hij uit het zicht naast de deur stond. Was wel grappig toen hij de kamer in wou stormen hadden de zusjes ook de deur beet. Uiteindelijk binnen besprong hij Mo maar Sa was min of meer Tijn in mekaar aant beuken!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens![]()
Wat voor schokkends gebeurde er dan![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Prachtige cap
Vooral met dat bijna waanzinnig grijnzende centenbakkie boven het shirt
heheheh wss willen ze jeroen niet meer nomineren omdat die de bank toch weer overleefdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Semih: 'Dit is wel een mooie finale, hoor.'
Marlies gaat misschien Sabrina nomineren, net als Marcia.
Ze vinden het 'zooo'n lieve meid.'![]()
Tis net het Fok! forum daar ja ;-)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:10 schreef natronic het volgende:
Kunnen ze nou niks anders doen dan iedere avond iedereen de revue te laten passeren om ze af te zeiken
En wij ergeren ons aan Semihquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef CartWOman het volgende:
En nu is Rik ook al aan de beurt, Semih ergert zich steeds meer.
Was het maar alleen maar ' s avonds, overdag grijpt hij ook elke kansquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:10 schreef natronic het volgende:
Kunnen ze nou niks anders doen dan iedere avond iedereen de revue te laten passeren om ze af te zeiken
Of uit zijn lijden, als ik hem nu zo hoor is het datquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef natronic het volgende:
Hoop dat Semih maandag uit z'n droom gehaald wordt
Maar Mies en Mars gaan ook flink door met zeuren over Rik. Over lege borden die zomaar ergens neer worden gezet etc. Semih: ja dan kan ik wel degene zijn die er wat van gaat zeggen maar dan ben ík de zeikerd weer. Heeft-ie goed ingeschat, 3M zullen Rik er niet op aan gaan spreken..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef CartWOman het volgende:
En nu is Rik ook al aan de beurt, Semih ergert zich steeds meer.
Wat mij betreft mag hij wel naar huis nu, hij wordt met de dag erger... en maar zeuren en zeikenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Was het maar alleen maar ' s avonds, overdag grijpt hij ook elke kans
Semih, get a life!!!
mee eens. Zusjes en Broertjes overblijven..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef NorthernStar het volgende:
De zusjes zitten grapjes te bedenken en lekker te lachen, Semih, Marlies, Marcia en Mich liggen te roddelen en over nominaties, joker en regels te ZEUREN. Nu zelfs over het roken. Voor mij mag die hele kamer leeg in de komende vier weken.
Heerlijk he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Tis net het Fok! forum daar ja ;-)
ze zijn ook zieligquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:15 schreef T-lex het volgende:
Ga dat gedrag van dat zeur-groepje bijna zielig vinden...wat een gejank.![]()
Mee eens, het is echt niet meer normaal, ik heb echt nog noooooit mensen zo lang horen ouwehoeren over nietsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef natronic het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij wel naar huis nu, hij wordt met de dag erger... en maar zeuren en zeiken
Tja, des te kleiner de groep, des te meer ze naar irritaties zoeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef latevogel het volgende:
Ow jee nu gaan ze over Rik zijn roken zitten te zeuren
Mwah... de dames doen net zo hard mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef natronic het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij wel naar huis nu, hij wordt met de dag erger... en maar zeuren en zeiken
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:15 schreef Apache4U het volgende:
[..]
mee eens. Zusjes en Broertjes overblijven..
Eigenlijk zit hij ordinair te stoken, allemaal ballonnetjes opgooien in de hoop dat een ander er wat mee doet. En moet je opletten, als er gerookt wordt op de plek waar het mag komt iedereen er bij zitten. Oh. nu is Jeroen aan de beurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:15 schreef T-lex het volgende:
Ga dat gedrag van dat zeur-groepje bijna zielig vinden...wat een gejank.![]()
Hulde!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef NorthernStar het volgende:
Voor mij mag die hele kamer leeg in de komende vier weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |