quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:47 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze nu weer aant doen? Ontharingscreme op de bovenlip?
Rik, M en M zitten bij elkaar op stream 3 en 4....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Day het volgende:
Waarom hoor ik Tijn en de meiden op alle streams
Ik wil naar de roddeltantes luisteren!
Het brandde ook al, dat worden mooie rode bovelippen met een beetje mazzel!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Wat een idioten. Je mag ontharingscreme niet op je gezicht aanbrengen. Die krijgen een uitslag
Ik dacht dat vrouwen daar wel verstand van zouden hebben, maar kennelijk snappen de zusjes het weer niet.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Wat een idioten. Je mag ontharingscreme niet op je gezicht aanbrengen. Die krijgen een uitslag
Tenminste nog 1 "vrouw" met verstand daar in huisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Rik verklaart de dames ook voor gek. Ontharingscreme op je gezicht
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:04 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 "vrouw" met verstand daar in huis![]()
Zeker een klote streek, maar om dan gelijk zo ver te gaan . . beetje overbodig!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:05 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies vindt na Heleen van Rooijen der verlinken haar boeken niet meer leesbaar. Is ook een klote streek natuurlijk
Kan het wel begrijpen, ik kan de boeken van Grunberg ook niet meer lezen na een misselijk makend stukje over 911....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Zeker een klote streek, maar om dan gelijk zo ver te gaan . . beetje overbodig!
Huh, is tie weer terug ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:11 schreef BigBuzzz het volgende:
eg wel
Zo en niet een beetje ook!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef miraculeus het volgende:
Monique ziet er beroerd uit.
Hij is wel vaak genomineerd, het is voor de bewoners natuurlijk wel een"veilige"keuze...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef avonne het volgende:
Jeroen wordt nog populair onder de bewoners...
daarnet vielen haar ogen dicht, maar toen schrok ze weer wakker en zat braaf naar Tijns gezemel te knikkenquote:
Echt ! Ok, dank je.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:22 schreef Day het volgende:
Berlini mysterie is zo veel beter dan Da Vinci Code
De Delta deceptie, is ook spannend, maar het is wel een heel ander soort verhaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Echt ! Ok, dank je.
Da vinci code vond ik al superspannend !
Een twaalf jaar oud jenkertjequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:24 schreef miraculeus het volgende:
Micheline heeft er een werkstuk over gemaakt, het is af en toe echt net een klein kind.
Wat ze zegt en vooral hoe ze het zegt...
Echt wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een twaalf jaar oud jenkertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |