Of uit zijn lijden, als ik hem nu zo hoor is het datquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef natronic het volgende:
Hoop dat Semih maandag uit z'n droom gehaald wordt
Maar Mies en Mars gaan ook flink door met zeuren over Rik. Over lege borden die zomaar ergens neer worden gezet etc. Semih: ja dan kan ik wel degene zijn die er wat van gaat zeggen maar dan ben ík de zeikerd weer. Heeft-ie goed ingeschat, 3M zullen Rik er niet op aan gaan spreken..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef CartWOman het volgende:
En nu is Rik ook al aan de beurt, Semih ergert zich steeds meer.
Wat mij betreft mag hij wel naar huis nu, hij wordt met de dag erger... en maar zeuren en zeikenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:13 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Was het maar alleen maar ' s avonds, overdag grijpt hij ook elke kans
Semih, get a life!!!
mee eens. Zusjes en Broertjes overblijven..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef NorthernStar het volgende:
De zusjes zitten grapjes te bedenken en lekker te lachen, Semih, Marlies, Marcia en Mich liggen te roddelen en over nominaties, joker en regels te ZEUREN. Nu zelfs over het roken. Voor mij mag die hele kamer leeg in de komende vier weken.
Heerlijk he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:12 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Tis net het Fok! forum daar ja ;-)
ze zijn ook zieligquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:15 schreef T-lex het volgende:
Ga dat gedrag van dat zeur-groepje bijna zielig vinden...wat een gejank.![]()
Mee eens, het is echt niet meer normaal, ik heb echt nog noooooit mensen zo lang horen ouwehoeren over nietsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef natronic het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij wel naar huis nu, hij wordt met de dag erger... en maar zeuren en zeiken
Tja, des te kleiner de groep, des te meer ze naar irritaties zoeken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef latevogel het volgende:
Ow jee nu gaan ze over Rik zijn roken zitten te zeuren
Mwah... de dames doen net zo hard mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:14 schreef natronic het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij wel naar huis nu, hij wordt met de dag erger... en maar zeuren en zeiken
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:15 schreef Apache4U het volgende:
[..]
mee eens. Zusjes en Broertjes overblijven..
Eigenlijk zit hij ordinair te stoken, allemaal ballonnetjes opgooien in de hoop dat een ander er wat mee doet. En moet je opletten, als er gerookt wordt op de plek waar het mag komt iedereen er bij zitten. Oh. nu is Jeroen aan de beurtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:15 schreef T-lex het volgende:
Ga dat gedrag van dat zeur-groepje bijna zielig vinden...wat een gejank.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |