quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
Mo is goed bezig op de kamer bij Tijn...![]()
Ff de superman oefenen....![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Weten ze zeker dat die leeftijd van haar klopt?
![]()
Doe maar niet, dat programma is tè triest.......quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW Jensen kijk ik de herhaling in de namiddag
Er zouden een paar van dat soort mensen in het huis moeten zitten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gordon lijkt bijna hetero en hij is nog redelijk slim ook...![]()
Dit was denk ik off-topic....
Ik zit al 20 minuten met regelmaat hardop te lachenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:32 schreef T-lex het volgende:
Mo is goed bezig op de kamer bij Tijn...![]()
Ff de superman oefenen....![]()
Dat doen ze allemaal, ze doen echt niet voor elkaar onder.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Het is weer roddeltijd, 3x raden waar
Idd... die kunnen echt geen moment genieten van hun tijd in BBquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zit al 20 minuten met regelmaat hardop te lachen![]()
Dan switch je even naar de andere kamer.... welk een treurigheid![]()
Illustreert wel duidelijk het verschil.
gaat zeker of mo, tijn en jeroenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Het is weer roddeltijd, 3x raden waar
Semih denkt al twee nominaties verderquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zit al 20 minuten met regelmaat hardop te lachen![]()
Dan switch je even naar de andere kamer.... welk een treurigheid![]()
Illustreert wel duidelijk het verschil.
Hummie wil mij nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zouden een paar van dat soort mensen in het huis moeten zitten.
Die kan heus goed uit de hoek komen
Gigantisch onrustig, vooral toen hij er net in lag.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef Kinga het volgende:
Is Tijn bezopen? Wat een wiebelkont....
Hij is nogal zenuwachtig voor morgen(luxe en weelde) heeft tie net zelf aangegeven....tis net een stuiterbal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:46 schreef Kinga het volgende:
Is Tijn bezopen? Wat een wiebelkont....
Tja, hij krijgt weer aandacht hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gigantisch onrustig, vooral toen hij er net in lag.
Een enorme komediant is het...niet meer en niet minder..in de hoop op de grote pot...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is nogal zenuwachtig voor morgen(luxe en weelde) heeft tie net zelf aangegeven....tis net een stuiterbal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |