"Onruststokers?"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Als ik het zo eens bekijk jongens kun je gerust stellen dat het afgelopen is. Niemand durft meer wat tezeggen. BB laat ze maar hangen. Echt de onruststokers zijn naar huis. Morgen finale en klaar
Het ergste is nog dat je er zelf ook van gaat vreten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:48 schreef n1ek het volgende:
ik dacht dat de zusjes minder gingen snoepen, ja zo wordt je wel dik ja
Ik lig bijna naast m'n stoel van het lachen...wat een verhaal dit. En hoe ze het verteld...priceless!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef yellowfirst het volgende:
De buurman van Sabrina gaat even door het slijk............![]()
Das genieten..........................quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik lig bijna naast m'n stoel van het lachen...wat een verhaal dit. En hoe ze het verteld...priceless!![]()
Doe ze dan maar bij Jensen zetten, hoef IK maar 1 scherm te volgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze niet een extra programma inlassen bij "de slimste"?
De BB-bewoners tegen elkaar. Dan hoef ik maar één beeldscherm te volgen.
Maar jij kijk BB in de herhaling (ik ook trouwens)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ze dan maar bij Jensen zetten, hoef IK maar 1 scherm te volgen![]()
![]()
BTW Jensen kijk ik de herhaling in de namiddagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ze dan maar bij Jensen zetten, hoef IK maar 1 scherm te volgen![]()
![]()
Die moet dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies zijn, als Etiënne al zijn zoals de mensen waar ze mee omgaat.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef BuffyJan het volgende:
Sa wil dat dr dochtertje geen viezerik als vriendje krijgt![]()
kolonisten van Cartanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij kijk BB in de herhaling (ik ook trouwens)
Over welk spel heeft Tijn het nu?
Edit: Jammer scanman, je kansen zijn verkeken....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die moet dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies zijn, als Etiënne al zijn zoals de mensen waar ze mee omgaat.
Nee dat zei ze ook. "Ik weet precies hoe die ratjes zijn."quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die moet dan ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vies zijn, als Etiënne al zijn zoals de mensen waar ze mee omgaat.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij kijk BB in de herhaling (ik ook trouwens)
Over welk spel heeft Tijn het nu?
Ik ga zo ff berichtje sturen in die balk die erboven komtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
En soms de gewone, ligt er een beetje aan hoe het hier loopt.
Ik weet het niet, heb ze even op mute staan.
Wel onder deze naam heh, anders herkennen we het nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga zo ff berichtje sturen in die balk die erboven komt![]()
Mag LS ook? En natuurlijk FOK! Want dat laten ze ook door, want deed ik gisteren ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel onder deze naam heh, anders herkennen we het niet![]()
grapje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch is die pijama van Semih "schatig" ....
[afbeelding]
Sure, jij welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag LS ook? En natuurlijk FOK! Want dat laten ze ook door, want deed ik gisteren ook
DGK zit er nog tussen hé? (Doggie Gaat Kakken)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, jij welIk zit nu al te trillen van spanning
![]()
Ja, ze zijn nog laat op.quote:
Jaquote:
En Deal or No Deal, dus ik kan de spanning lekker opbouwenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
DGK zit er nog tussen hé? (Doggie Gaat Kakken)
Tja... ik geloof dat ik niet zo enthousiast ben..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar aan de andere kant krijgen we wel Rik vanacht in zijn outfitjes![]()
DonD is ook altijd wel garpig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Deal or No Deal, dus ik kan de spanning lekker opbouwen![]()
welke moet die nog? jeroen, marcia en semih aight?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar aan de andere kant krijgen we wel Rik vanacht in zijn outfitjes![]()
Ja, dacht het welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke moet die nog? jeroen, marcia en semih aight?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |