Het heet het Bernini mysteriequote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond toch de Da vinci code beter, maar idd Berlini is ook erg goed
Als dat inderdaad echt zo is . . .quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is gewoon heel eerlijk nu. Mag ik wel.
Jij zegt hiermee dat je dat onsamenhangend gelul kan begrijpen??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is gewoon heel eerlijk nu. Mag ik wel.
Als je opportunisme leuk vindt.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:28 schreef Lady-night het volgende:
Vind Sem toch wel leuk
Ja, als je je stem wil laten gelden is dat wel de beste methode.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Semih gaat dus mee met mensen, zodat iemand er eerder uitgaat....
bernini toch ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond toch de Da vinci code beter, maar idd Berlini is ook erg goed
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:32 schreef marianne37 het volgende:
Semih heeft het over normen en waarden
Semih is mijn favoriet (samen met Marlies), want die spelen het zo verdomde sluw....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ZIJN normen en waarden zijn de mijne niet.
![]()
Je moet wel de moeite nemen ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:30 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Jij zegt hiermee dat je dat onsamenhangend gelul kan begrijpen??
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:34 schreef Day het volgende:
En ik zal iedereen wel over me heen krijgen, maar ik vind dat Semih gelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |