bronquote:NBC has made the not-entirely-unexpected move of picking up "30 Rock" for next season.
The comedy starring Tina Fey and Alec Baldwin is not a big ratings winner, but it has earned loads of critical acclaim. Maybe most important, NBC Entertainment chief Kevin Reilly has repeatedly said he's a fan of the show.
"From the beginning, '30 Rock' has proven to be the kind of quality comedy that doesn't come around very often, and we are very pleased to have this show back for a second season," Reilly says in a statement. "We expect it to continue to build its increasingly loyal audience and become another of NBC's classic comedy series."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
De eerste aflevering heet Seinfeld Vision dus neem aan van welquote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Breuls het volgende:
Jerry S. zit toch in de seizoensopener?
Hmmm, dan zal ik me wel vergissen. Bedankt iig dat je die spoiler niet meteen vermeld.quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef -Franktastic- het volgende:
Mensen vonden de sketches van 30R leuker?
Dat lijkt me heel sterk om een niet nader te verklaren reden (spoiler voor als je het 1e seizoen niet helemaal gezien hebt)
Ja, dat stuk dat-ie de vader en moeder van Tracy Morgan speelde was echt geweldig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef nietzman het volgende:
Alec Baldwin was in de aflevering van vorige week in ieder geval goed op dreef.
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Outstanding Performance by a Male Actor in a Comedy Series
_ ALEC BALDWIN / Jack Donaghy – “30 Rock” (NBC)
Outstanding Performance by a Female Actor in a Comedy Series
_ TINA FEY / Liz Lemon – “30 Rock” (NBC)
Briljant moment inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Marble het volgende:
Omigod die scene bij de therapeut waarin Jack de familie van Tracy nadoet, ik kwam echt niet meer bij,
,
.
Ik zie die Kenneth steeds vaker opduiken met kleine gastrolletjes in series en films. Maar dat komt ook natuurlijk omdat ik hem nu herken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:09 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels alles gezien, heerlijk. Droog ook dat kenneth in de nieuwe clip van mariah carey zit, en hoe!
Eerlijk gezegd komt het omdat Mike het topic heeft geopendquote:Op maandag 2 juni 2008 23:39 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb Merkie fan gemaakt.
Leugens.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd komt het omdat Mike het topic heeft geopend.
Bron: Wikipedia.quote:(15:20) Maurice: wat is 30 rock toch leuk
(15:32) Merkie: 30 steen
(...)
(20:10) Merkie: ik ga seizoen 1 van 30 rock op mn ****** (merknaam weggehaald, red.) zetten
(20:10) Maurice:
(20:10) Maurice: 30 rock
(20:10) Maurice: echt een baggerserie is dat
(20:10) Merkie: jij kijkt het ook
(20:10) Merkie: jij zei datet owowowowow zo leuk is
(20:10) Merkie: en nu wil ik het ook kijken
(20:10) Merkie: is het ineens baggerserie
(20:11) Maurice: ja, ik vind het spontaan niet leuk meer
Ik vraag me af waar je het in godsnaam over hebt.quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef -Franktastic- het volgende:
Mensen vonden de sketches van 30R leuker?
Dat lijkt me heel sterk om een niet nader te verklaren reden (spoiler voor als je het 1e seizoen niet helemaal gezien hebt)
De veronicagids.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:44 schreef Breuls het volgende:
Dat zou verdomme eens tijd worden. S3 begint over een paar weken al.
Maar wel pluim voor CC. Zij pikken series vaak toch wel vlot op.
(Waar heb je dat nieuws overigens vandaan?)
Als ze zó sterk zijn, dan is er niks aan de hand tochquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoelang deze serie nog doorgaat. Ondanks succes bij de reviewers en mooie prijzen zijn de kijkcijfers volgens mij zó sterk...
topserie!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef funrider het volgende:
Vanaf donderdag 13 november 22.30 uur op Comedy Central in NL ook te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door -Mo- op 03-11-2008 00:38:42 ]
Dat viel mij ook al op... Heb de aflevering die je beschreef gisteren gezien (ben als een tornado door seiz. 1 geraasd) en lag ook weer haast naast m'n stoel van het lachen... Mooi dat er zo'n geweldige mix van harde en subtiele grappen in zit...quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:33 schreef Marble het volgende:
Die Lifetime movie, ik dacht echt dat ik dood zou gaan van het lachen.
(CC wordt in haar wang geschoten) "I'm going into politics!",
,
,
,
.
Dit is toch wel de meest hilarische serie op dit moment. Geen enkele andere heeft zo consistent ik-stik-bijna-van-het-lachen-momenten. Al komen Amanda uit Ugly Betty en Dwight uit The Office erg dicht in de buurt. Maar bij 30 Rock is het elke week wel raak.
Dat is idd wel komischquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig ook dat Jennifer Aniston mee doet en de titel "The One with the Cast of 'Night Court'" is.
What was up with that? Ik zag eerst die picca en dacht dat dit was voor een GRAPJE dat men ging maken, maar die kwam er niet en er werd gedaan alsof zoveel cleavage normaal is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is weer begonnen
Leuke aflevering weer, Liz met de dwerg
Hoogtepunt van de aflevering:
[ afbeelding ]
Hubba hubba * Lonewolf2003 like.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is weer begonnen
Leuke aflevering weer, Liz met de dwerg
Hoogtepunt van de aflevering:
[ afbeelding ]
Heel af en toe maar die seizoenen heb ik hier toch op dvd liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Thoms het volgende:
Kijken jullie iedere donderdag ook naar 30 Rock bij Comedy Central?
http://www.dik.nl/channel/player/1392/17103quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef Mike het volgende:
Hij was inderdaad erg goed. Alec Baldwin is.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.dik.nl/channel/player/1392/17103
Mijns inziens wordt het met het seizoen beter. Vond seizoen 1 nog niet zo heel boeiend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Is de tweede of derde seizoen beter dan de eerste? Ik heb volgens mij een stuk of 15 van de eerste seizoen gezien, was leuk grappig af en toe maar niet zo heel goed.
Seizoen 3 is het leukst vind ik. Het bouwt echt op inderdaad (onbewust waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Is de tweede of derde seizoen beter dan de eerste? Ik heb volgens mij een stuk of 15 van de eerste seizoen gezien, was leuk grappig af en toe maar niet zo heel goed.
Bête-neuker, oftewel dierenneuker. Het zal eens niet over bestialiteit gaan als de lage landen in de internationale media genoemd worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
"BetNeuker".
Ik ben het met je eens inderdaad, de afgelopen afleveringen waren inderdaad wat matig. Deze was weer lekker absurd met Tracy Jordan en neurotisch met Liz Lemonquote:Op zondag 15 maart 2009 11:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die seizoen 3 een stuk minder vindt dan 1 en 2?
Deze was ouderwets goed.![]()
Minder Liz Lemon gezeik en gewoon weer een paar verhaallijnen, die geniaal met elkaar verweven worden.
Toen lag ik echt in een deuk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Rahl het volgende:
die budgetconsultant met zijn dode vrouw waar liz probeert sex mee te ruilen voor budget
Inderdaad, al was het einde met Fight Club wel grappigquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond hem maar matig. Maar dat komt ook omdat Liz en Jenna veruit de minst leuke personages zijn.
Ja, hilarisch!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij was weer goed deze week.![]()
Tracy die letterlijk de race card speelt.![]()
Waar kan je die kijkcijfers zien dan, mikey?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:06 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers waren dramatisch gisteren, dus ik denk dat we dit topic binnenkort kunnen opdoeken.
Dit is een goede link om het bij te houden. 30 Rock wordt in Amerika op donderdag uitgezonden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar kan je die kijkcijfers zien dan, mikey?
Voor mij ja. Wanneer stuur je ze op?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:23 schreef Merkie het volgende:
Daarnaast een 30 Rock mok gekocht, samen met twee koelkastplaatjes (ééntje van Who Dat Ninja en één van de cast).
Weet ik nog niet, hoe stuur je een mok op zonder dat 'ie kapot gaat?quote:
ja, 3 was goed. maar ik vind eigenlijk elke aflevering leuk..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:28 schreef Merkie het volgende:
Vond ik ook hilarisch, ondanks dat ik nog nooit van Hooglanderveen gehoord heb. Seizoen 3 is het beste seizoen tot dusver.
ja, ikzelf moest t ook ff drie keer terug spoelen om te checkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef Rahl het volgende:
Hooglanderveen
ik had niet eens precies gehoord wat ze zei
Best laat. 'Ons' tv-seizoen begint tegenwoordig eind augustus, maar in Amerika begint het nog altijd vrij laat.quote:
Ik hoopte er al op toen ik dit topic weer in m'n AT terugzagquote:
Insgelijksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoopte er al op toen ik dit topic weer in m'n AT terugzag
Ach ja, series die in de VS draaien en niet op een grote zender in NL hebben nu eenmaal geen grote schare fans. Zelfde geld voor een serie als Chuck (al 2 seizoenen onderweg) en Burn Notice (al 3 seizoenen onderweg). Ik vind het leuke series om naar te kijken maar het zijn redelijk onbekende series hier. Dit dan weer itt bv. House.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:21 schreef -Mo- het volgende:
Schandalig eigenlijk dat we na drie hele seizoenen van een Emmy en Golden Globe award winning show nog steeds met het eerste topic bezig zijn.
NBC blijft toch erg achter van de grote drie networks op dit tijdstip. Ik denk dat we blij mogen zijn dat 30 Rock zoveel prijzen wint, anders was het vast al gecancelled (zoals bv ook Arrested Development overkwam).quote:9 p.m.
CBS: "CSI" (15.1 million, 9.5/15)
ABC: "Grey's Anatomy" (13.6 million, 8.9/14)
NBC: "The Office" (8.1 million, 4.8/7)/"30 Rock" season premiere (6.3 million, 3.9/6)
FOX: "Fringe" (6 million, 3.7/6)
The CW: "Supernatural" (2.6 million, 1.6/3)
NBC hoort niet eens meer bij de drie grote. Ze zijn al een tijdje de vierde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:15 schreef Mike het volgende:
NBC blijft toch erg achter van de grote drie networks op dit tijdstip.
Op How i met your mother naquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:33 schreef neilpad het volgende:
Tweede aflevering was vrij geniaal weer. Ik vind dit echt een van de leukste comedies van de laatste jaren.
How I Met Your Mother vind ik na seizoen 1 alleen maar minder worden. Het is een vrij voorspelbare serie, waar 30 Rock toch wel een stuk orgineler is.quote:
Daar schaam ik me allang niet meer voor bij 30 rockquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:09 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb hardop gelachen. ;bloos
Verdorie gemist!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef Thetallguy het volgende:
Eindelijk een lesbische scene met Liz en Jenna
Het waren niet de echte Liz en Jenna.quote:
haha ja iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geweldig weer
Die Simon was grappigEn Tracy had ook weer een paar mooie uitspraken...
Jenna: "Scotty Shofar, I know that name... What does he look like?"
Tracy: "I don't know, all white people look the same to me, Pete!"
Terwijl Tina best een lekker isquote:
In Amerika is het niet veel anders, hoor. Een van de slechtstscorende comedies. En dat terwijl ze jaar op jaar alle prijzen winnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Seam het volgende:
Vreemd toch dat deze serie zo onpopulair hier is. Het script is vaak nog scherper dan Scrubs en genoeg verschillende soorten grappen.
Hoop niet dat ze de serie nog een keer gaan cancellen vanwege de ratings. Ik kijk iedere week weer met plezier en ben benieuwd naar de laatste afleveringquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In Amerika is het niet veel anders, hoor. Een van de slechtstscorende comedies. En dat terwijl ze jaar op jaar alle prijzen winnen.
Dan zouden ze een Arrested Developmentje doen. Is ze niet vreemd, die Yanks.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
Hoop niet dat ze de serie nog een keer gaan cancellen vanwege de ratings.
Is Parks en Recreation wat eigenlijk? Ik vond Poehler geweldig bij SNL, maar ik weet niet of ze ook zo'n goede hand heeft in het script schrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien krijgen bij NBC de "eigen" kindjes zoals Fey meer kansen. Die Parks and Recreation van Poehler is ook zeker geen succes en heeft ook een 2e seizoen gekregen.
My Name Is Earl en Medium, series die het beter deden, werden wel geschrapt.
Is best grappig, maar niet zo leuk als 30Rock vind ik. Manier van filmen is een beetje hetzelfde als bij The Office. Amy Poehler was beter in SNL dan in deze serie imo.quote:Is Parks en Recreation wat eigenlijk? Ik vond Poehler geweldig bij SNL, maar ik weet niet of ze ook zo'n goede hand heeft in het script schrijven.
Belachelijk eigenlijk omdat het een van de meest scherpe comedies is op TV. Ik blijf het briljant vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In Amerika is het niet veel anders, hoor. Een van de slechtstscorende comedies. En dat terwijl ze jaar op jaar alle prijzen winnen.
Dit dus, maar vreemd genoeg ligt het een heleboel mensen niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk omdat het een van de meest scherpe comedies is op TV. Ik blijf het briljant vinden.
Had ik niet eens door! Gelijk maar even werk van maken.....quote:
Zeker waar. Weing spul momenteel waar ik nog om kan lachen elke week, bij 30 Rock is het zo goed als gegarandeerd. Zelfs How I Met Your Mother wordt minder leuk met de weekquote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef neilpad het volgende:
Laatste paar waren wel wat mindern maar nog steeds de moeite waard en beter dan menig ander comedy.
Ik heb bij allebei het idee dat ze veel van hun gedragingen helemaal niet acterenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Copado het volgende:
Kenneth en Tracy; briljante characters.
Your lossquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:07 schreef MPC60 het volgende:
Zal ik wel spelbreker zijn maar zo geweldig vind ik het niet, het is hier in Ierland al een tijd op tv te zien en het is echt een van de slechtste comedys op de buis imho, zelfs om two and a half man kan ik nog harder lachen dan dit over de top grappig proberen te doen. Sorry.
Niet helemaal waar, de laatste nieuwe aflevering was 25 maartquote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Na een stop van ongeveer 6 maanden() morgen een dubbele
Pete: [Jenna] also gets a producer credit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geweldige seizoensopener weer
De grap is dat Alec Baldwin een producer credit heeft bij 30 Rock, en ik vroeg me meteen af of dat ook zo'n vanity credit was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Pete: [Jenna] also gets a producer credit.
Liz: What?
Jack: It's just a vanity credit, Lemon, a low cost way to make someone feel more important. Like Executive Producer Ashton Kutcher, or Secretary of State Hillary Clinton.
Eén van de leukere afleveringenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond hem weer tof![]()
Jack met z'n video-filmpjes, schitterend
Naar mijn mening wel. Alleen de grap met de ass. van Jack is bij de Eastcoast ep. helemaal aan het begin leuker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef Woodpecker het volgende:
dus ik moet de Wescoast-aflevering bekijken voor het beste resultaat?
Hear hearquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef n0ir het volgende:
Leuk om een keer een live-aflevering te zien maar heb liever de normale versie. In het begin dacht ik: Huh, hebben ze er een lachband onder geplakt?
De openingsscene legt er juist de nadruk op: de belichting is totaal anders, dus ze maken ook een grap over dat het eruit ziet als een Mexicaanse soap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef n0ir het volgende:
Leuk om een keer een live-aflevering te zien maar heb liever de normale versie. In het begin dacht ik: Huh, hebben ze er een lachband onder geplakt?
Ja dat viel me wel meteen op maar eerst dacht ik zelfs nog dat het was omdat ik een keertje niet de 720p versie had gedownload.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
De openingsscene legt er juist de nadruk op: de belichting is totaal anders, dus ze maken ook een grap over dat het eruit ziet als een Mexicaanse soap.
"Your mother exploded."quote:
Denk het wel, het was idd ook best wel duidelijk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:52 schreef Breuls het volgende:
Zou het de bedoeling zijn geweest dat het overduidelijk was dat Tina Fey een body double had? Ik zie ze er wel voor aan dat expres te benadrukken namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |