bronquote:NBC has made the not-entirely-unexpected move of picking up "30 Rock" for next season.
The comedy starring Tina Fey and Alec Baldwin is not a big ratings winner, but it has earned loads of critical acclaim. Maybe most important, NBC Entertainment chief Kevin Reilly has repeatedly said he's a fan of the show.
"From the beginning, '30 Rock' has proven to be the kind of quality comedy that doesn't come around very often, and we are very pleased to have this show back for a second season," Reilly says in a statement. "We expect it to continue to build its increasingly loyal audience and become another of NBC's classic comedy series."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
De eerste aflevering heet Seinfeld Vision dus neem aan van welquote:Op maandag 17 september 2007 19:13 schreef Breuls het volgende:
Jerry S. zit toch in de seizoensopener?
Hmmm, dan zal ik me wel vergissen. Bedankt iig dat je die spoiler niet meteen vermeld.quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef -Franktastic- het volgende:
Mensen vonden de sketches van 30R leuker?
Dat lijkt me heel sterk om een niet nader te verklaren reden (spoiler voor als je het 1e seizoen niet helemaal gezien hebt)
Ja, dat stuk dat-ie de vader en moeder van Tracy Morgan speelde was echt geweldig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:38 schreef nietzman het volgende:
Alec Baldwin was in de aflevering van vorige week in ieder geval goed op dreef.
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Outstanding Performance by a Male Actor in a Comedy Series
_ ALEC BALDWIN / Jack Donaghy – “30 Rock” (NBC)
Outstanding Performance by a Female Actor in a Comedy Series
_ TINA FEY / Liz Lemon – “30 Rock” (NBC)
Briljant moment inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 20:54 schreef Marble het volgende:
Omigod die scene bij de therapeut waarin Jack de familie van Tracy nadoet, ik kwam echt niet meer bij,
,
.
Ik zie die Kenneth steeds vaker opduiken met kleine gastrolletjes in series en films. Maar dat komt ook natuurlijk omdat ik hem nu herken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:09 schreef Tim86 het volgende:
Inmiddels alles gezien, heerlijk. Droog ook dat kenneth in de nieuwe clip van mariah carey zit, en hoe!
Eerlijk gezegd komt het omdat Mike het topic heeft geopendquote:Op maandag 2 juni 2008 23:39 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb Merkie fan gemaakt.
Leugens.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd komt het omdat Mike het topic heeft geopend.
Bron: Wikipedia.quote:(15:20) Maurice: wat is 30 rock toch leuk
(15:32) Merkie: 30 steen
(...)
(20:10) Merkie: ik ga seizoen 1 van 30 rock op mn ****** (merknaam weggehaald, red.) zetten
(20:10) Maurice:
(20:10) Maurice: 30 rock
(20:10) Maurice: echt een baggerserie is dat
(20:10) Merkie: jij kijkt het ook
(20:10) Merkie: jij zei datet owowowowow zo leuk is
(20:10) Merkie: en nu wil ik het ook kijken
(20:10) Merkie: is het ineens baggerserie
(20:11) Maurice: ja, ik vind het spontaan niet leuk meer
Ik vraag me af waar je het in godsnaam over hebt.quote:Op maandag 17 september 2007 20:03 schreef -Franktastic- het volgende:
Mensen vonden de sketches van 30R leuker?
Dat lijkt me heel sterk om een niet nader te verklaren reden (spoiler voor als je het 1e seizoen niet helemaal gezien hebt)
De veronicagids.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:44 schreef Breuls het volgende:
Dat zou verdomme eens tijd worden. S3 begint over een paar weken al.
Maar wel pluim voor CC. Zij pikken series vaak toch wel vlot op.
(Waar heb je dat nieuws overigens vandaan?)
Als ze zó sterk zijn, dan is er niks aan de hand tochquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoelang deze serie nog doorgaat. Ondanks succes bij de reviewers en mooie prijzen zijn de kijkcijfers volgens mij zó sterk...
topserie!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef funrider het volgende:
Vanaf donderdag 13 november 22.30 uur op Comedy Central in NL ook te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door -Mo- op 03-11-2008 00:38:42 ]
Dat viel mij ook al op... Heb de aflevering die je beschreef gisteren gezien (ben als een tornado door seiz. 1 geraasd) en lag ook weer haast naast m'n stoel van het lachen... Mooi dat er zo'n geweldige mix van harde en subtiele grappen in zit...quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:33 schreef Marble het volgende:
Die Lifetime movie, ik dacht echt dat ik dood zou gaan van het lachen.
(CC wordt in haar wang geschoten) "I'm going into politics!",
,
,
,
.
Dit is toch wel de meest hilarische serie op dit moment. Geen enkele andere heeft zo consistent ik-stik-bijna-van-het-lachen-momenten. Al komen Amanda uit Ugly Betty en Dwight uit The Office erg dicht in de buurt. Maar bij 30 Rock is het elke week wel raak.
Dat is idd wel komischquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig ook dat Jennifer Aniston mee doet en de titel "The One with the Cast of 'Night Court'" is.
What was up with that? Ik zag eerst die picca en dacht dat dit was voor een GRAPJE dat men ging maken, maar die kwam er niet en er werd gedaan alsof zoveel cleavage normaal is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is weer begonnen
Leuke aflevering weer, Liz met de dwerg
Hoogtepunt van de aflevering:
[ afbeelding ]
Hubba hubba * Lonewolf2003 like.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is weer begonnen
Leuke aflevering weer, Liz met de dwerg
Hoogtepunt van de aflevering:
[ afbeelding ]
Heel af en toe maar die seizoenen heb ik hier toch op dvd liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef Thoms het volgende:
Kijken jullie iedere donderdag ook naar 30 Rock bij Comedy Central?
http://www.dik.nl/channel/player/1392/17103quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef Mike het volgende:
Hij was inderdaad erg goed. Alec Baldwin is.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.dik.nl/channel/player/1392/17103
Mijns inziens wordt het met het seizoen beter. Vond seizoen 1 nog niet zo heel boeiend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Is de tweede of derde seizoen beter dan de eerste? Ik heb volgens mij een stuk of 15 van de eerste seizoen gezien, was leuk grappig af en toe maar niet zo heel goed.
Seizoen 3 is het leukst vind ik. Het bouwt echt op inderdaad (onbewust waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Is de tweede of derde seizoen beter dan de eerste? Ik heb volgens mij een stuk of 15 van de eerste seizoen gezien, was leuk grappig af en toe maar niet zo heel goed.
Bête-neuker, oftewel dierenneuker. Het zal eens niet over bestialiteit gaan als de lage landen in de internationale media genoemd worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
"BetNeuker".
Ik ben het met je eens inderdaad, de afgelopen afleveringen waren inderdaad wat matig. Deze was weer lekker absurd met Tracy Jordan en neurotisch met Liz Lemonquote:Op zondag 15 maart 2009 11:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik dan de enige die seizoen 3 een stuk minder vindt dan 1 en 2?
Deze was ouderwets goed.![]()
Minder Liz Lemon gezeik en gewoon weer een paar verhaallijnen, die geniaal met elkaar verweven worden.
Toen lag ik echt in een deuk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Rahl het volgende:
die budgetconsultant met zijn dode vrouw waar liz probeert sex mee te ruilen voor budget
Inderdaad, al was het einde met Fight Club wel grappigquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond hem maar matig. Maar dat komt ook omdat Liz en Jenna veruit de minst leuke personages zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |