topserie!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef funrider het volgende:
Vanaf donderdag 13 november 22.30 uur op Comedy Central in NL ook te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door -Mo- op 03-11-2008 00:38:42 ]
Dat viel mij ook al op... Heb de aflevering die je beschreef gisteren gezien (ben als een tornado door seiz. 1 geraasd) en lag ook weer haast naast m'n stoel van het lachen... Mooi dat er zo'n geweldige mix van harde en subtiele grappen in zit...quote:Op vrijdag 23 november 2007 05:33 schreef Marble het volgende:
Die Lifetime movie, ik dacht echt dat ik dood zou gaan van het lachen.
(CC wordt in haar wang geschoten) "I'm going into politics!",
,
,
,
.
Dit is toch wel de meest hilarische serie op dit moment. Geen enkele andere heeft zo consistent ik-stik-bijna-van-het-lachen-momenten. Al komen Amanda uit Ugly Betty en Dwight uit The Office erg dicht in de buurt. Maar bij 30 Rock is het elke week wel raak.
Dat is idd wel komischquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Grappig ook dat Jennifer Aniston mee doet en de titel "The One with the Cast of 'Night Court'" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |