Niet helemaal waar, de laatste nieuwe aflevering was 25 maartquote:Op donderdag 22 april 2010 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Na een stop van ongeveer 6 maanden() morgen een dubbele
Pete: [Jenna] also gets a producer credit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geweldige seizoensopener weer
De grap is dat Alec Baldwin een producer credit heeft bij 30 Rock, en ik vroeg me meteen af of dat ook zo'n vanity credit was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Pete: [Jenna] also gets a producer credit.
Liz: What?
Jack: It's just a vanity credit, Lemon, a low cost way to make someone feel more important. Like Executive Producer Ashton Kutcher, or Secretary of State Hillary Clinton.
Eén van de leukere afleveringenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond hem weer tof![]()
Jack met z'n video-filmpjes, schitterend
Naar mijn mening wel. Alleen de grap met de ass. van Jack is bij de Eastcoast ep. helemaal aan het begin leuker.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:26 schreef Woodpecker het volgende:
dus ik moet de Wescoast-aflevering bekijken voor het beste resultaat?
Hear hearquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef n0ir het volgende:
Leuk om een keer een live-aflevering te zien maar heb liever de normale versie. In het begin dacht ik: Huh, hebben ze er een lachband onder geplakt?
De openingsscene legt er juist de nadruk op: de belichting is totaal anders, dus ze maken ook een grap over dat het eruit ziet als een Mexicaanse soap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:26 schreef n0ir het volgende:
Leuk om een keer een live-aflevering te zien maar heb liever de normale versie. In het begin dacht ik: Huh, hebben ze er een lachband onder geplakt?
Ja dat viel me wel meteen op maar eerst dacht ik zelfs nog dat het was omdat ik een keertje niet de 720p versie had gedownload.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
De openingsscene legt er juist de nadruk op: de belichting is totaal anders, dus ze maken ook een grap over dat het eruit ziet als een Mexicaanse soap.
"Your mother exploded."quote:
Denk het wel, het was idd ook best wel duidelijk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:52 schreef Breuls het volgende:
Zou het de bedoeling zijn geweest dat het overduidelijk was dat Tina Fey een body double had? Ik zie ze er wel voor aan dat expres te benadrukken namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |