In Amerika is het niet veel anders, hoor. Een van de slechtstscorende comedies. En dat terwijl ze jaar op jaar alle prijzen winnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Seam het volgende:
Vreemd toch dat deze serie zo onpopulair hier is. Het script is vaak nog scherper dan Scrubs en genoeg verschillende soorten grappen.
Hoop niet dat ze de serie nog een keer gaan cancellen vanwege de ratings. Ik kijk iedere week weer met plezier en ben benieuwd naar de laatste afleveringquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In Amerika is het niet veel anders, hoor. Een van de slechtstscorende comedies. En dat terwijl ze jaar op jaar alle prijzen winnen.
Dan zouden ze een Arrested Developmentje doen. Is ze niet vreemd, die Yanks.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
Hoop niet dat ze de serie nog een keer gaan cancellen vanwege de ratings.
Is Parks en Recreation wat eigenlijk? Ik vond Poehler geweldig bij SNL, maar ik weet niet of ze ook zo'n goede hand heeft in het script schrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien krijgen bij NBC de "eigen" kindjes zoals Fey meer kansen. Die Parks and Recreation van Poehler is ook zeker geen succes en heeft ook een 2e seizoen gekregen.
My Name Is Earl en Medium, series die het beter deden, werden wel geschrapt.
Is best grappig, maar niet zo leuk als 30Rock vind ik. Manier van filmen is een beetje hetzelfde als bij The Office. Amy Poehler was beter in SNL dan in deze serie imo.quote:Is Parks en Recreation wat eigenlijk? Ik vond Poehler geweldig bij SNL, maar ik weet niet of ze ook zo'n goede hand heeft in het script schrijven.
Belachelijk eigenlijk omdat het een van de meest scherpe comedies is op TV. Ik blijf het briljant vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In Amerika is het niet veel anders, hoor. Een van de slechtstscorende comedies. En dat terwijl ze jaar op jaar alle prijzen winnen.
Dit dus, maar vreemd genoeg ligt het een heleboel mensen niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk omdat het een van de meest scherpe comedies is op TV. Ik blijf het briljant vinden.
Had ik niet eens door! Gelijk maar even werk van maken.....quote:
Zeker waar. Weing spul momenteel waar ik nog om kan lachen elke week, bij 30 Rock is het zo goed als gegarandeerd. Zelfs How I Met Your Mother wordt minder leuk met de weekquote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef neilpad het volgende:
Laatste paar waren wel wat mindern maar nog steeds de moeite waard en beter dan menig ander comedy.
Ik heb bij allebei het idee dat ze veel van hun gedragingen helemaal niet acterenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Copado het volgende:
Kenneth en Tracy; briljante characters.
Your lossquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:07 schreef MPC60 het volgende:
Zal ik wel spelbreker zijn maar zo geweldig vind ik het niet, het is hier in Ierland al een tijd op tv te zien en het is echt een van de slechtste comedys op de buis imho, zelfs om two and a half man kan ik nog harder lachen dan dit over de top grappig proberen te doen. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |