quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Vreemd darmenstelselquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:10 schreef koffiekoekje het volgende:
fipo
[afbeelding]
aldus google over diversion...![]()
Daar is over nagedacht.. Het grappige is ook dat juist door dingen als goedkope webcams en goedkope computerzooi in het algemeen hobbyisten thuis ook kunnen experimenteren met het ontwikkelen van dit soort dingen. En 99 van de 100 mislukken, maar die paar die erdoor komen leveren dit soort spul op.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef bvvt het volgende:
Erg leuk presentatie visualisatie tooltje
hey, ik heb em zonder al dat wit....quote:
Toffe shitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef bvvt het volgende:
Erg leuk presentatie visualisatie tooltje
En is nog sneller ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
hey, ik heb em zonder al dat wit....
[afbeelding]
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Woei!Na dik 7,5 jaar heeft mijn broertje eindelijk zijn strijd moeten staken. Net leuke post van de notaris en advocaten gehad.
Money transfer in progress....
![]()
Eindelijk ben ik van die lul en het gezeik verlost.![]()
![]()
* hollander172 gaat maar eens lekker de bloemetjes buiten zetten vandaag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
Woei!Na dik 7,5 jaar heeft mijn broertje eindelijk zijn strijd moeten staken. Net leuke post van de notaris en advocaten gehad.
![]()
![]()
![]()
Toen ik de eerste zin las dacht ik dat broerlief aan een slopende ziekte was overleden, maar volgens mij valt dat wel mee als ik zo de rest leesquote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Toen ik de eerste zin las dacht ik dat broerlief aan een slopende ziekte was overleden, maar volgens mij valt dat wel mee als ik zo de rest lees
Horen enzo!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:45 schreef Snelwagen het volgende:
Mn nieuwe uitlaatje zit dr onder, bruut geluidje
![]()
3 mensen:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel een filmpje met mn mobiel makenquote:
Te ver...puh!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik kan wel een filmpje met mn mobiel maken, winkel is een beetje ver rijden om te laten horen
![]()
De motor ff aangetrapt op mn sloffenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Te ver...puh!Laat je knalpot maar even horen met die telefoon
![]()
Leuk leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De motor ff aangetrapt op mn sloffen![]()
De demper in kwestie:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuk leuk![]()
Maarehhh.het geluid doet het niet![]()
Mooi dat je dat boekwerk/hoofdstuk kunt afsluiten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:21 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
3 mensen:
- Een broertje
- Een notaris
- Een advocaat
Wie van deze is een lul en wat werd er gezeken...
Niet te hard roepen - volgende topic kan zo maar een bash diversion topic wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef Knuffelslet het volgende:aaaaaaaaaaaaaaw
sta ik weer in de OP
Een wel zuurverdiende plek!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:31 schreef Knuffelslet het volgende:aaaaaaaaaaaaaaw
sta ik weer in de OP
Ik heb dezelfde knipperts als jijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De demper in kwestie:
[afbeelding]
Hey, welcome backquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
Ik heb een meer dan goede vakantie gehad, loop nu alleen door vertragingen, overstappen, etc, rond met 2 uur slaap in de afgelopen 36 uur.
![]()
En de vakantiefoto's die ik uit "blijheid" wilde openen -notabene voor het fokken en e-mail checken -werkt ook al niet mee.![]()
Vakantiefoto's naar Cuba verknald met nieuw Flashkaartje :-(
Nu eerst snel boodschappen doen voordat de supermarkt sluit om 18.00, want de koelkast is precies 100% leeg.![]()
Hej Beaterquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
Ik heb een meer dan goede vakantie gehad, loop nu alleen door vertragingen, overstappen, etc, rond met 2 uur slaap in de afgelopen 36 uur.
![]()
En de vakantiefoto's die ik uit "blijheid" wilde openen -notabene voor het fokken en e-mail checken -werkt ook al niet mee.![]()
Nu eerst snel boodschappen doen voordat de supermarkt sluit om 18.00, want de koelkast is precies 100% leeg.![]()
Klote van de foto'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klote van de foto'sEn voor de rest sluit ik me bij pimber aan
[afbeelding]
Kom je nou meequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar waarom was je niet bij de megameet
![]()
?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je nou mee![]()
No comment [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je aantal klappen per vierkante minuut de eerst meet dat je komt wordt groter en groter.![]()
![]()
Hoe ziet dat er nou uit, een vierkante minuut?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je aantal klappen per vierkante minuut de eerst meet dat je komt wordt groter en groter.![]()
![]()
Je mag blij zijn als je nog kunt zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:26 schreef BazzieK het volgende:
Hoe ziet dat er nou uit, een vierkante minuut?
Projectjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:23 schreef Crashcat het volgende:
Was net even naar mijn motor wezen kijken.
Zit eraan te denken om het geheel overnieuw te spuiten, nadat ik een nieuwe kuip heb gekocht.
Zal ik het origineel laten, of gewoon keizwart verven?
Want ik heb niet echt veel zin om de stickers te plaatsen.
Jaja, altijd stoer doen maar toen op de BBQ meet kon je ook ineens nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je nog kunt zien![]()
Dat kwam door die rooie sufkut, maargoed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja, altijd stoer doen maar toen op de BBQ meet kon je ook ineens niet [afbeelding]![]()
![]()
* BazzieK zet een lamp op het gezicht van pimber.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat kwam door die rooie sufkut, maargoed.![]()
Heb wel weer zin in meets met de harde kern.![]()
Je verhalen matchen niet, you're going down punkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:06 schreef worldpimber het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik had er echt zin in en heb de hele dag afgewacht en was redelijk op tijd thuis, maar om nu te gaan komen terwijl ik verder van niets wist is ook een beetje raar?![]()
Heb vanochtend nog wel de mail van Hicham doorgestuurd gekregen en gezegd dat ik later kwam. Maar ook daar totaal geen bevestiging of iets dergelijks. Misschien onbewust verkeerd vanuit Faithy's kant, maar ik stond te wachten en er kwam verder niets...
Heb je je pet weer opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK zet een lamp op het gezicht van pimber.
[..]
Je verhalen matchen niet, you're going down punk![]()
![]()
Ik ga het niet eens lezen, waarom zou ik liegenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
* BazzieK zet een lamp op het gezicht van pimber.
[..]
Je verhalen matchen niet, you're going down punk![]()
![]()
Je begint steeds zwakker over te komenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens lezen, waarom zou ik liegen![]()
![]()
En trouwens, hou je muil kutjood!!
Ik wil het gewoon als een buikschuiver houden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je nog kunt zien![]()
[..]
Projectje [afbeelding]
Zwart vind ik maar een saaie kleur, maar nu je toch schade hebt kun je misschien wat anders verzinnen + verbouwenIk ben niet altijd voorstander van dat streetfigter gebeuren enzo, maar ik zou het moment wel grijpen om gewoon alles eraan te slopen en verbouwen... als je het geld ervoor hebt.
Begin jij me nou ook al tegen te spreken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:09 schreef Crashcat het volgende:
Ik wil het gewoon als een buikschuiver houden.
heyquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
![]()
Het regime van The General begint te vallen, El Presidente moet ingrijpenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin jij me nou ook al tegen te spreken.![]()
Welkomquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
![]()
Niet teveel eten... Daar raak je van aan de baggerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:16 schreef kratjuh het volgende:
Thuis ..
Straks lekker spareribs eten ..![]()
Ik had dat een keer opgevraagd voor jou toch? Je bent gewoon door hem genaaid. Als je er geen moeite mee hebt kan je op zijn kosten een andere installateur het defect laten makenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:50 schreef Roderick2085 het volgende:
wat een stelletje mafketels lopen er ook rond.... 2 maanden terug was er een groep vervangen (a 250 euro), van het weekend ging precies dat zelfde ding weer kapot, dus mijn ma bellen... had die gast iets persoonlijks, dus of ie van de week terug mocht bellen, staat ie vandaag dus gewoon ineens hier op de stoep
begon ie gelijk weer te zeiken dat hij hier niks aan kon doen, dat onze meterkast niet volgens de norm is.. hij zei tegen m'n zus dat de dingen niet via de aardlekschakelaar loopt ofzo... tering, 1,5 jaar geleden hebben ze die groep er zelf ingezet
affijn, hij blijft roepen nieuwe meterkast.... kosten, 1500 eurotoen hij m'n ma aan de telefoon heeft gehad en die zei dat het wel veel geld was, zegt ie dat ie ook wel 2e hands spul erin kan zetten, dat het dan goedkoper is
echt een grappenmaker dat joh... ik vind het bijna jammer dat ik niet thuis was
Waarom heb je een knipper op je demper gezet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
De demper in kwestie:
[afbeelding]
Familybusinessquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]Excuses, andere SC'ers weten wel waar het over gaat.
![]()
Broertje is dus de lul, een advocaat is altijd een lul en de betrokken notaris is een vrouw.![]()
Goed, erfeniskwestie dus die al 7,5 jaar loopt en broerlief heeft door geldgebrek eindelijk op moeten geven.De lul....
Ey manquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat je H2rDc0RE.p0rN.pics.in.p00r.CUBAN.h0TEL.partXXx728.mpeg is mislukt![]()
De ramadan begint zijn tol te eisen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het regime van The General begint te vallen, El Presidente moet ingrijpen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had dat een keer opgevraagd voor jou toch?
quote:Je bent gewoon door hem genaaid. Als je er geen moeite mee hebt kan je op zijn kosten een andere installateur het defect laten maken![]()
Kort samengevat, einde aan de elendequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Excuses, andere SC'ers weten wel waar het over gaat.
![]()
Broertje is dus de lul, een advocaat is altijd een lul en de betrokken notaris is een vrouw.![]()
Goed, erfeniskwestie dus die al 7,5 jaar loopt en broerlief heeft door geldgebrek eindelijk op moeten geven.De lul....
Jij moet vallen met die ZXR van jou, en hard.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:11 schreef BazzieK het volgende:
Het regime van The General begint te vallen, El Presidente moet ingrijpen![]()
![]()
Net iedereen is fervent grindbak happer zoals een andere kawa rijder hierquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij moet vallen met die ZXR van jou, en hard.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:22 schreef BazzieK het volgende:
Net iedereen is fervent grindbak happer zoals een andere kawa rijder hier![]()
![]()
Kun je die puber ff op zijn rechten wijzen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Posten mag ik altijd wel en telkens als je je banden goed gebruikt valt er weer iets anders van je barrel afquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik meer dan alleen het horizontale loopvlak van mijn band te benutten en mag ik blijven posten van mijn pa.Damn, wordt echt weer tijd voor een rondje
![]()
![]()
Dan wordt ie morgen aan de trekhaak gebondenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kun je die puber ff op zijn rechten wijzen.![]()
Je hebt recht op een soort van garantie. Als je voor veul geld een groep hebt laten aanleggen/repareren door een erkend bedrijf en het is niet goed moet dat gemaakt worden. Als hij allemaal moeilijke dingen erbij gaat halen kan je zeggen dat je gebruik maakt van je rechtsbijstand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]je had me iig een keer een link gegeven ja
[..]die vat ik niet helemaal....
mijn ma gaat binnenkort een bedrijf bellen (aangeraden door een collega) om hun eens te laten kijken, en te laten vertellen wat het gaat kosten om het probleem op te lossen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
Hallo paupervolk [afbeelding]
- Treed binnen El Presidente
[afbeelding]
Klopt het dat mijn generaal gedisrespecteerd wordt? [afbeelding]
- <stilte>... [afbeelding]
It better not! Anders ontketen ik Shrek, die heeft al zeker 3 maanden geen eten gehad
Die heeft wel trek in een hapje BazzieK of Crashcat [afbeelding]
Now, get out of my face
Shrek begint met Crashcat, Shrek houdt wel van Chineesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
It better not! Anders ontketen ik Shrek, die heeft al zeker 3 maanden geen eten gehad
Now, get out of my face
quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Now, get out of my face
aha... we wachten wel eerst ff af wat dat andere bedrijf te melden heeft....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt recht op een soort van garantie. Als je voor veul geld een groep hebt laten aanleggen/repareren door een erkend bedrijf en het is niet goed moet dat gemaakt worden. Als hij allemaal moeilijke dingen erbij gaat halen kan je zeggen dat je gebruik maakt van je rechtsbijstand.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
V.l.n.r.: Rib-i's Surinaamse vriend, Rib-i's Antilliaanse vriend, jij, Rib-i's Marokkaanse vriend, Rib-i's Turkse vriend.
Sterkte! [afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Shrek begint met Crashcat
* Rib-i houdt wel van Chinees![]()
de vrijgekomen Aziatische sappen worden gebruikt om de taaie BazzieK in te smoren![]()
Mijn Gangbang matti'squote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
V.l.n.r.: Rib-i's Surinaamse vriend, Rib-i's Antilliaanse vriend, jij, Rib-i's Marokkaanse vriend, Rib-i's Turkse vriend.
quote:
Oh ja, welkom terug enzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hi all, all well?
![]()
![]()
Zelfs een foto van alleen maar haar bouwvakkers decollote moest ik al wissen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat je H2rDc0RE.p0rN.pics.in.p00r.CUBAN.h0TEL.partXXx728.mpeg is mislukt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
Ik ben even in Hoogvliet geweest, herkende de straat ook waar Pepijn woont dus meteen ff langs gegaan en wat in de brievenbus gedropt. Ik twijfelde over het exacte adres, maar de bandensporen op de deur deden mijn twijfel wegnemen
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste huisdier.![]()
Moest je hier zijn voor Da Liks? Uiteraard is het verder ook wel interessant om hier te komen.![]()
![]()
![]()
Ik ontdek enige onrust hier en daarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, welkom terug enzoZoals je ziet heb ik alles nog onder controle
![]()
Zelfde kapper als ik hebquote:
Die neem ik wel van achterenquote:
Aan je familie heb je niets, die zitten aan de andere kant van de wereld en vrouwe kenne nie vechtequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Mijn familie![]()
En voor de finishing move![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
4 real? geniaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
Heeft ie uit mijn vitrinekast gejat![]()
Bank hangen
Aha, en je wist nog niet waar hij was.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
Aan je familie heb je niets, die zitten aan de andere kant van de wereld en vrouwe kenne nie vechte
[..]
Heeft ie uit mijn vitrinekast gejat![]()
Je hebt vertrouwen dat hij in goede handen isz dusz.quote:Bank hangen
Sommige mariniers krijgen anders geheim wapen Shrek binnen enkele seconden plat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
Aan je familie heb je niets, die zitten aan de andere kant van de wereld en vrouwe kenne nie vechte
Je wordt nu dus echt een brikkernicht?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, hot news, hot news..!!
De TL1000R![]()
is vorige week nog last minute opgehaald door MasterP van Motor-Forum.
![]()
![]()
De XJ550 komt hopelijk morgen, en anders vrijdag.![]()
En vandaag zag ik een FZ750 rijden, blauw/witte uitvoering zelfs, en dat gaat hem zeker worden.![]()
[..]
Sommige mariniers krijgen anders geheim wapen Shrek binnen enkele seconden plat.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, hot news, hot news..!!
De TL1000R![]()
is vorige week nog last minute opgehaald door MasterP van Motor-Forum.
![]()
![]()
De XJ550 komt hopelijk morgen, en anders vrijdag.![]()
En vandaag zag ik een FZ750 rijden, blauw/witte uitvoering zelfs, en dat gaat hem zeker worden.![]()
[..]
Sommige mariniers krijgen anders geheim wapen Shrek binnen enkele seconden plat.![]()
[afbeelding]
Nee, je bent niet meer alleenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je wordt nu dus echt een brikkernicht?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |