Amai, zenne tof cadeauxke hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gistermiddag/avond op Zandvoort.Ik wist helemaal van niets
en toen bleek ik een circuitavond cadeau te hebben gekregen voor mijn verjaardag.
![]()
Buienradar.nl ziet er niet meer zo tov uit, maar te laat om nu nog af te zeggen ofnie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lol ... Maar zit zo klote, een natte spijkerbroek ..
Mja pech dan ..
Wrom zie ik opeens een paar regenspatjes op het raam zitten ...
Feesten jullie vandaag door? Moeten jullie de circuit-roes uitslapen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ the BBQ peeps,
Veel plezier vanavond![]()
Toen de datum 22 juli werd genoemd, heb ik meteen gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk niet zou kunnen vanwege mijn verjaardag. Maar niemand vond dat erg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Amai, zenne tof cadeauxke heVoor jou dan, niet voor ons
![]()
Had ie gewoon moeten plannen dat het eergisteren gegeven zou worden, Horeon dag!!
[..]
Buienradar.nl ziet er niet meer zo tov uit, maar te laat om nu nog af te zeggen ofnie?
Kom me anders ophalen met je Volvo [afbeelding]
[..]
Feesten jullie vandaag door? Moeten jullie de circuit-roes uitslapen?![]()
Waarom komen jullie niet naar de BBQ
Hey zeg schiet 's op, ik sta rond 15:15 bij Shell en tenzij je de route zelf wilt leren zou ik maar opschieten ...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef hicham het volgende:
Het regent nu hier![]()
Nou, dan kom ik maar wat later hoor, ik wacht wel ff tot het een beetje opklaart
die Horeondag was niet te plannen zonder dat zij er vanaf zou wetenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Amai, zenne tof cadeauxke heVoor jou dan, niet voor ons
![]()
Had ie gewoon moeten plannen dat het eergisteren gegeven zou worden, Horeon dag!!
[..]
Buienradar.nl ziet er niet meer zo tov uit, maar te laat om nu nog af te zeggen ofnie?
Kom me anders ophalen met je Volvo [afbeelding]
[..]
Feesten jullie vandaag door? Moeten jullie de circuit-roes uitslapen?![]()
Waarom komen jullie niet naar de BBQ
Hoop dat dat alleen voor de circuitdag goldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
en de mede sponsor wilde ook dat er goede begeleiding bij was omdat het voor haar de 1e keer was![]()
picz vd boutjes staan in me topic, maar die had je vast al gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben benieuwd naar je streetfighteren naar die 4 boutjes van je achterbrug/veer.
Wil ik graag eensz irl checken.![]()
nicequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou ik denk niet dat dat echt nodig is.![]()
![]()
You broke my heartquote:
Nah, dan zie ik je daar wel. Weet geen eens de ETA naar die pombquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey zeg schiet 's op, ik sta rond 15:15 bij Shell en tenzij je de route zelf wilt leren zou ik maar opschieten ...
Dan wens ik je nu vast sterkte, zorg ervoor dat je 's ochtends al dronken bent dan is het snel voorbijquote:
Mzzltov, ik laat wel ff je telefoon overgaan heb je mijn nummerquote:
Tnx, helemaal vergeten erbij te zeggenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
picz vd boutjes staan in me topic, maar die had je vast al gezien![]()
irl checken..tja, hopelijk is het binnenkort mogelijk![]()
[..]
nicemooie hellingshoek
![]()
rest is ook nice hoor
tnxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
Dan wens ik je nu vast sterkte, zorg ervoor dat je 's ochtends al dronken bent dan is het snel voorbij![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx
zal ik ook wel nodig hebbenhaar ouders weten nog niets van haar circuit ervaring
![]()
zullen wel in shock raken ben ik bang![]()
superquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Tnx, helemaal vergeten erbij te zeggenmaar ik heb zowel links als rechts mijn steppies aan de grond gereden.
![]()
![]()
Ja, ik vind het heel gaaf, maar het ging dan ook echt lekker gisteren.quote:
Bikk0lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tnx, helemaal vergeten erbij te zeggenmaar ik heb zowel links als rechts mijn steppies aan de grond gereden.
![]()
![]()

Verkeringquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:35 schreef Faithy het volgende:
het enige wat mn oma me vroeg was: heb je al verkering?
ze is wrsch bang dat ik de eeuwige vrijgezel blijf ofzo![]()
![]()
Regent het zo hard?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
Hmz, het knalt hier nu flink. Kom dus een stuk laterFaithy net al gebeld.
.
Motor staat nu al zonder hoes buitenAls ie straks maar wel start met al dat water
Kratjuh zal het water nu ook wel tot z'n enkels hebben staan ...
Anders dan jij zit ik niet de hele tijd te F5-en, maar loop me drie slagen in de rondte.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef BazzieK het volgende:
Jij vind het gek dat je niks gedaan krijgtJe blijft alleen maar op fok hangen
![]()
![]()
@Faithy:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:Kom dus een stukje later![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Raus en Mercy, ziet er snel uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het niet zo erg om in de regen te rijden als ik weet dat het in Den Haag droog is, kan ik mijn pak schoon rijden. Maar het is nu iets te erg >> klik (en na het filmen is het nog erger gewordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Regent het zo hard?![]()
Het is wel lekker om wat verkoeling te krijgen, hoewel het zelfs dan nog niet zo hard afkoelt. Ik was net in de regen vlaai gaan halen en het was best een warme bui.![]()
Lijkt me wel wat voor BazzieK, nu jouw pedopas is verlopenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:55 schreef Faithy het volgende:
oh, en mn nichtje van 14 is een miezerige tyfus breezerhoer
zo..
nice assquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier is mijn nieuwe achterlicht ook goed te zien![]()
[afbeelding]
warme regenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
Ik vind het niet zo erg om in de regen te rijden
Zo te zien gaat het inderdaad best flink te keer. Dan kun je beter nog even wachten. De buien zullen wel niet zo heel lang aanhouden, tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om in de regen te rijden als ik weet dat het in Den Haag droog is, kan ik mijn pak schoon rijden. Maar het is nu iets te erg >> klik (en na het filmen is het nog erger geworden)
M'n tas zit al ingepakt naast me klaar ...
[..]
Lijkt me wel wat voor BazzieK, nu jouw pedopas is verlopen![]()
Iddquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het inderdaad best flink te keer. Dan kun je beter nog even wachten. De buien zullen wel niet zo heel lang aanhouden, tochHier niet in ieder geval.
Ehhhhh, wat is u nu van plan?????quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, ik heb al vaker in dit topic aangegeven hoe het nou precies zou lopen en dat ik zou werken vandaag en later komen. Maar kennelijk geen enkele reactie en ook niet de mail met de info, veel plezier dus met de dikke
Eet ik wel gewoon thuis
Nee, niet meer nee. Aangezien ik geen zak weet van wat nu de uiteindelijke planning was geworden en niet zomaar later wilde binnenkakken. Ik had al een paar keer hier in het topic gevraagd hoe het nu zat met als ik (veel) later zou komen, waarvan de laatste keer de vraag was om bevestiging van Faithy of ze het nu wel of niet gelezen had.quote:
Geen grapjes lulquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef Faithy het volgende:
Pimber... wat doe je.. we houden van je..![]()
[afbeelding]
Niet komen heeft wel een hoog [afbeelding] gehalte.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Faithy het volgende:
ja, vooral nu we Bazzie dronken gaan voeren zodat hij de foto van -XX- in een string aan ons allen doorstuurt
(dit was Faithy zelf)
Hier niet hoor, maar ik verwacht wel zo de eerste feestgangers.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:43 schreef -XX- het volgende:
StillllEn dat zit nu allen aan een stuk varkensvlees met pindasaus!
Bij jou is het gebak.Gefelicteerd alvastquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hier niet hoor, maar ik verwacht wel zo de eerste feestgangers.![]()
Die heb ik al. Of nee dat was een miniatuurquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Faithy het volgende:
ja, vooral nu we Bazzie dronken gaan voeren zodat hij de foto van -XX- in een string aan ons allen doorstuurt
(dit was Faithy zelf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |