quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:![]()
Zie het al voor me, Bianca (toch
) die op zijn aanwijzingen de prostaat zoekt.
![]()
Got ya.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh, dat laatste zie ik trouwens helemaal niet voor me
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Hicham heeft mijn geweldige schrijfstijl overgenomemn![]()
quote:
quote:
Mijn kip-op-satéstokkies liggen al klaar in een tupperwear bakkie hoowrquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:43 schreef Jorizzz het volgende:
Het is hier in Bergen op Zoom gaan regenen en de straten zijn nu gewoon net zo glad als ijsbanen. Ik remde zwak af voor een auto van rechts en voelde mijn voorband al glijden...
Deze bui komt denk ik langs heel nederland:
http://www.buienradar.nl
Ik dacht ik meld het effe
Of overgewaaid zijn voordat de eerste deelnemers vertrekkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kunnen die wolkjes niet even wachten tot de laatste deelnemer weer thuis is?
![]()
voor dit jaar had ik in totaal 8 dagen gereserveerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
OPM.......... had al 2 keer een circuitdag gereserveerd?
![]()
Ehehehehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor dit jaar had ik in totaal 8 dagen gereserveerd![]()
1 helaas komen te vervallen, en dat was die met de MC
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
Nog een pic van BazzieK gevonden
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar je streetfighterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor dit jaar had ik in totaal 8 dagen gereserveerd![]()
1 helaas komen te vervallen, en dat was die met de MC
en naar die 4 boutjes van je achterbrug/veer.
Wil ik graag eensz irl checken.
Moet ik anders zo even 10 kippebouten scoren bij de Aldi?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:35 schreef BazzieK het volgende:
Moet dalijk in Scheveningen even Vleesch kopen aangezien het te ver rijden is om het niet te laten bederven
Is nog geen 3 euro. Heeft Bwt ook gelijk.![]()
Gaarne reageren binnen 5-8 minuten.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Worldbeater op 22-07-2006 13:50:11 ]
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Jammer, ik was niet thuis, heb 50 kilometer gereden voor een fiets@Marktplaats.
Was het ritje niet waard.![]()
ff lunchen, en snel boodschappen doen, de tijd gaat weer veul te snel vandaag.![]()
Is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Moet ik anders zo even 10 kippebouten scoren bij de Aldi?
Is nog geen 3 euro. Heeft Bwt ook gelijk.![]()
Gaarne reageren binnen 5-8 minuten.![]()
Haal daar nog even 2 hamburgertjes en dan heb ik weer een gezonde gevarieerde maaltijd
![]()
Hamburgers gaan maar per 12quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef BazzieK het volgende:
Is goedHaal daar nog even 2 hamburgertjes en dan heb ik weer een gezonde gevarieerde maaltijd
Een beetje goede hete bbq wel ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:50 schreef BazzieK het volgende:
Is kip eigenlijk wel fatsoenlijk te BBQen?Zo nee laat dan maar
Make up your mind.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:51 schreef BazzieK het volgende:
Ja neem dan maar 10 kippenboutjes en 12 hamburgers mee en dan geef ik je daar wel 5 eurie
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:53 schreef BazzieK het volgende:
Ja dat laatste zolang het maar niet boven de 5 euro uitkomt want heb nog geen gelegenheid gehad om te pinnen
Nou. t'is diepvries, dus eerder hoop ik dat het ontdooid is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
Flikker het trouwens daar wel in de koelkast aub, heb geen zin in salmonella kip
Ja pin daar na de BBQ wel even ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Totaal 5 euro dan.
Benzine voor Bwt kan je wel pinnen.
Best duur zo'n BBQ.
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou. t'is diepvries, dus eerder hoop ik dat het ontdooid is.Ik ga nu snel halen.
Een jaar lang niks doen en ongezond eten bouwt een ongekend afweerstysteem opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
Het risico van salmonella is eerder als je het meer dan 24 uur rauw laat liggen.
En bovendien niet goed door BBQ'kt. Maar de kans is altijd wel aanwezig.
Gelukkig ben je nog jong en sterk.![]()
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Een jaar lang niks doen en ongezond eten bouwt een ongekend afweerstysteem op![]()
![]()
Noem eens een Fok!MC'er die dat niet doetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij vind het gek dat je niks gedaan krijgtJe blijft alleen maar op fok hangen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef kratjuh het volgende:
'lo ...
Heb ik net boodschappen voor de bbq gedaan zie ik een mooie regenwolk over NL gaan op buienradar ..
Kheb 4 bbq-worstjes en 4 bbq-hamburgers .. Moet lukken toch?
Uhm tjaaa uhm tjaaaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Noem eens een Fok!MC'er die dat niet doet![]()
Vrouwlijke deelnemers doen niet mee, anders noemt iedereen Raus meteen
Weet ik de weg dan ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Rijden wij samen die kant op? Jij voorop
Ik herken mezelf in jouquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Een jaar lang niks doen en ongezond eten bouwt een ongekend afweerstysteem op![]()
![]()
Ja, dat weet je ongetwijfeldquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet ik de weg dan ?
Maar wel gezellig ofcourse, hoelaat ga je karren ?![]()
Kan me niks schelen dat Faithy ongesteld is, als ze maar niet chagrijnig tegen ons doetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:11 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie wel een rode vlek ter hoogte van scheveningen op de buienradar ?
We shall seequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat je me nooit zal kunnen bijhoudens
Nou ik denk niet dat dat echt nodig is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was voor MotorXtra, de eerste keer dat ik ging circuitrijden (13 juni) had ik me bij groep geel ingeschreven. Iedereen in groep geel krijgt een mailtje over een vrijwillige theorieavond. OPM niet, maar die heeft ook 19 september een circuitdag staan dus die kwam toen vast mee
Het is geen echte cursus, gewoon wat theoriegelulMeer iets voor Mercy & Raus
![]()
[insert:random-chopper-pic.jpeg]
Die buien zijn nu hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:05 schreef kratjuh het volgende:
'lo ...
Heb ik net boodschappen voor de bbq gedaan zie ik een mooie regenwolk over NL gaan op buienradar ..
Kheb 4 bbq-worstjes en 4 bbq-hamburgers .. Moet lukken toch?
Mja ik hoop 't te vinden, waarom leer jij de weg niet ook ff uit je hoofd?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, dat weet je ongetwijfeldZo niet, dan klik je nu hier
![]()
Ik vertrek 15.00, spreken netzoals vorige keer af bij het eerste tankstation op de A4 ofzo? Waar was dat precies? En ik moet nog ff kijken hoe ik ga rijden omdat een deel van de ringweg opengebroken is nu
quote:Kan me niks schelen dat Faithy ongesteld is, als ze maar niet chagrijnig tegen ons doet
Eheehe, stelletje egoisten!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat dat echt nodig is.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Circuitdagavond cadeau voor mijn verjaardag.![]()
![]()
We hebben meegedaan in groep 1, maar we hebben continu groepen ingehaald.De marshall vond dat wij het niveau hadden van groep groen en dus zijn we de tweede sessie doorgeschoven.
Andere marshalls lieten onze groep voorgaan bij de start omdat we toch sneller waren.
![]()
Geen zin in, deze keer wil ik eens hersensloos achteraan in een groep rijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:19 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mja ik hoop 't te vinden, waarom leer jij de weg niet ook ff uit je hoofd?
Doe maar spijkerbroek, ik hoef je niet te zien in korte broekquote:Ik zit te twijfelen of ik ga rijden met m'n spijkerbroek, of met m'n korte broek in m'n motorbroek ...
Gistermiddag/avond op Zandvoort.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Eheehe, stelletje egoisten!!!![]()
Welk circuit is dat en wanneer hebben jullie dat gedaan?Gisteren
Tof!!
[..]
Lekker voor jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Roderick2085 het volgende:
was ik net lekker met de motor bezig.... begint het te regenen
![]()
Lol ... Maar zit zo klote, een natte spijkerbroek ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar spijkerbroek, ik hoef je niet te zien in korte broek![]()
Samen twijfelen?
![]()
Best vervelend ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
Zie het al, de Bolletjes zijn met motorsportlifestyle gaan rijden. Op actionfoto rijd je achter een chopper raus
[afbeelding]
Chopper op het circuit
-edit
Ah, boven me een verduidelijkende reply![]()
:^ die kut chopper heeft bijna de eerste sessie verziektquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker voor je![]()
Zie het al, de Bolletjes zijn met motorsportlifestyle gaan rijden.
Op actionfoto rijd je achter een chopper raus
[afbeelding]
Chopper op het circuit
-edit
Ah, boven me een verduidelijkende reply![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |