Was verbazend snel voor je leeftijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:32 schreef bwt het volgende:
was dat snel of was dat snel?
klaverblad badhoevedorp klinkt vertrouwd voor je?quote:
Laat me raden, het klaverblad waarna ik morgen een schone onderbroek nodig heb?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:33 schreef bwt het volgende:
[..]
klaverblad badhoevedorp klinkt vertrouwd voor je?![]()
+ een taxiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat me raden, het klaverblad waarna ik morgen een schone onderbroek nodig heb?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef bwt het volgende:
[..]
+ een taxiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yooquote:
tering 7 topics in iets meer dan 1,5 dag?????quote:
Lego??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef -XX- het volgende:
Wat een legomotorMaar op zich heeft het wel wat
die
Eerder Stealth...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef -XX- het volgende:
Wat een legomotorMaar op zich heeft het wel wat
die
Komt toch aardig over heen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Lego??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmmmm, nee, lego is toch echt erger hoor
Aha, een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:09 schreef bwt het volgende:
en op een naakt strand zijn idd bijna alleen maar rimpels te zijn.
daar kun je nix meer fantaseren.
Lekker hoekig jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eerder Stealth...
[afbeelding]
Iets voor Fulcrum
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef bwt het volgende:
[..]
tering 7 topics in iets meer dan 1,5 dag?????
Wordt tijd niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens even het avondeten opzetten.![]()
Ik hoefde niet veel te lezen om te zien wat voor macho flikker hij isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wordt tijd niet?
Tering dit moet bijna wel de langste quote/reactie ever zijn.![]()
Kasta-in-zijn-eigen-geil-hier-op-jezelf-topic
Krijg bijna de neiging eigenhandig de UTP stekker uit zijn comp te trekken.![]()
Dit topic is al geweest. vroegâhquote:
Zou hij al grijze haren hebben?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik hoefde niet veel te lezen om te zien wat voor macho flikker hij is![]()
Sowieso, die avatar van hem alleen al, die hij al jaren heeft![]()
Hij wordt een beetje zielig, in zijn posthistorie was nog best wat leuks terug te vinden maar dit...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik hoefde niet veel te lezen om te zien wat voor macho flikker hij is![]()
I know.quote:Sowieso, die avatar van hem alleen al, die hij al jaren heeft![]()
Weet je ook meer dan ik, zou alleen meer gedacht hebben: een CBR600, wat leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanmiddag Dribbel en aanhang gespot op de A2 richting Utrecht
ik herkende de Combi Chopper en CBR en daarna pas zijn helm en pak
ikke rimpelig??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Veel plezierJammer dat jij zelf ook onderhand onder de groep gerimpelden valt
Klopt, daar zal hij op zoek mogen naar een taxi, als ie niet lief isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
Wat heeft klaverblad Badhoevedorp eigenlijk te maken met dit topic of de BBQ![]()
Ligt nogal uit de richting ...
Damn, dacht ik een aparte motor gevonden te hebben is ie al geweest....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit topic is al geweest. vroegâh![]()
BWT is wel erg actief de laatste tijd...![]()
[..]
Zou hij al grijze haren hebben?![]()
Typisch in ieder geval dat iemand waar ik al jaren niets van heb gelezen nog geen steek verandert is.![]()
![]()
Ergens onder of boven deeltje 100.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef bwt het volgende:
Damn, dacht ik een aparte motor gevonden te hebben is ie al geweest....
ff checken wanneer dat dan geweest moet zijn
Search werkte nog geen eens es netquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ergens onder of boven deeltje 100.![]()
Fok! search gaat niet verder dan deeltje 145.
![]()
Klopt, maar ik heb op userhistorie gekeken, en die werkt wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef bwt het volgende:
Search werkte nog geen eens es net
Maar dat maakt niet uit - was nog van voor mijn tijd
Dus staat ie er nu opnieuw weer bij
Oh godquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt, daar zal hij op zoek mogen naar een taxi, als ie niet lief is![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ergens onder of boven deeltje 100.![]()
Fok! search gaat niet verder dan deeltje 145.
![]()
Niet overgeven hèH achterop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
En nog even ditFaithy is er morgen bier of moet dat zelf meegebracht worden.
![]()
![]()
![]()
en mailtjes sturenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet overgeven hèH achterop.![]()
Heb je toestemming van BWT om te drinken.![]()
![]()
Oh ja, ik was pitten.![]()
Edit. jullie blijven slapen.![]()
Ik niet trouwens, ga wel stappen in Den Haag.
![]()
![]()
Moi, we sms'en nog. Normaal gesproken iets van half 10 weg.quote:
Ik heb niet gezegd dat ik ging maffenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:24 schreef BazzieK het volgende:
Jullie waren toch allebei slapenMaarja blijf inderdaad slapen en ga me zowiezo niet klem zuipen, daar wantrouw ik jullie te veel voor
Is daar een lijst van?quote:
quote:Maarja blijf inderdaad slapen en ga me zowiezo niet klem zuipen, daar wantrouw ik jullie te veel voor
Zie net ook de mail van MotorXtra. Tuffen met MV Agusta leernichten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
9 augustus en 19 september Zandvoort geboekt [afbeelding]
Gratis theorie koffiedrinkavond.quote:Deze dag zijn er twee groepen gereserveerd voor MV Agusta rijders welke uitsluitend omder begeleiding rijden.
Er wordt gereden in twee groepen, beginners en gevorderden, de beginners krijgen in de ochtend sessies weer volop begeleiding en in de middag kan er naar keuze met of zonder begeleiding gereden worden.
Ook voor deze dag is er op woensdag 2 augustus een gratis theorie avond bij MotorXtra in Kockengen.
Theorieavond voor die dag dat jij gaat rijden bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:33 schreef worldpimber het volgende:
Theorieavond is kansloos
Nah misschien wel nuttig, maar je hebt het al zo druk![]()
quote:[quote]OPM &Hicham mochten 2 uur oid staan![]()
Die was vroeg op bezoek.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef Faithy het volgende:
ik ga zo een andere loge (MF) de deur uit bonjouren ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden wel een beamer om de curcus mee te projecteren, maar geen vrije muur om het op te projecteren. Werden uitgerekend wij twee gevraagd om dan maar een groot wit vel vast te houden, de hele cursus lang ...quote:
Waar, wat, wanneer was dat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef hicham het volgende:
Ze hadden wel een beamer om de curcus mee te projecteren, maar geen vrije muur om het op te projecteren. Werden uitgerekend wij twee gevraagd om dan maar een groot wit vel vast te houden, de hele cursus lang ...
Dat was voor MotorXtra, de eerste keer dat ik ging circuitrijden (13 juni) had ik me bij groep geel ingeschreven. Iedereen in groep geel krijgt een mailtje over een vrijwillige theorieavond. OPM niet, maar die heeft ook 19 september een circuitdag staan dus die kwam toen vast meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar, wat, wanneer was dat.En Horeon deed niets aan voorlichting toch.
Wel jammer dat ze niet eens een oorkonde of een medaille geven als aandenken.
Of een foto van Zandvoort met de datum erop ofzo...................... ................... ...............![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef hicham het volgende:
OPM niet, maar die heeft ook 19 september een circuitdag staan dus die kwam toen vast mee
Heb Zot! er al eens over horen schampen.. Sander kan niets..zelfs geen theorieavond organiseren.quote:Het is geen echte cursus, gewoon wat theoriegelul![]()
Onze inschrijving voor 19 september hebben wel al een hele tijd geleden gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM.......... had al 2 keer een circuitdag gereserveerd?
![]()
Ik dacht juist dat die Sander wel okay was, maar als ik die verhalen hoor ...quote:[..]
Heb Zot! er al eens over horen schampen.. Sander kan niets..zelfs geen theorieavond organiseren.![]()
En hij had ook al totaal geen verstand van vering en telemetrie etc.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
Ik dacht juist dat die Sander wel okay was, maar als ik die verhalen hoor ...
Neen, die had van mij de bank en een slaapzak geclaimed, want die moest anders om half 3 nog terug naar Nijmegenquote:
Ah, BWT ging alvast incognito.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:36 schreef Faithy het volgende:
Neen, die had van mij de bank en een slaapzak geclaimed, want die moest anders om half 3 nog terug naar Nijmegen![]()
Ja, de vunzige detailsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De echt vunzige details heb ik je irl verteld.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:44 schreef dribbel79 het volgende:
Reden Mercy en Raus gistermiddag trouwens op de A2??
5 dagen in La Chaussée gezeten, beetje door Zuid Limburg sturen, België in, Duitsland, Luxemburg, Ardennen en Eiffel...totdat er in de Eiffel split in de bocht lag en Marieke onderuit ging, gelukkig alleen maar blikschade, verder niet ergs, 3 blauwe plekken, pak kapot enzo...wel klote
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij hj ons helemaal niet![]()
Cool.. dat eerste gedeelte, en wie is Marieke.quote:5 dagen in La Chaussée gezeten, beetje door Zuid Limburg sturen, België in, Duitsland, Luxemburg, Ardennen en Eiffel...totdat er in de Eiffel split in de bocht lag en Marieke onderuit ging, gelukkig alleen maar blikschade, verder niet ergs, 3 blauwe plekken, pak kapot enzo...wel klote
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:48 schreef hicham het volgende:
Ja, de vunzige detailsDat je de hele tijd zo deed [afbeelding] laat ik maar even buiten beschouwing
![]()
Heb wel zo'n donkerbruin vermoedenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Heb je de Fok! MC ontgroeningsanalen nog niet doorgenomen?![]()
Gelukkig is Hollander er niet bij, die weet daar verreweg het meeste van.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelukkig is Hollander er niet bij, die weet daar verreweg het meeste van.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
Cool.. dat eerste gedeelte, en wie is Marieke.De chopper zeker.
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:, vandaar de extreem lage snelheid...een 1 cilinder Savage gaat maar 100 comfortabele kilometers per uur...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:06 schreef hicham het volgende:
Ze hadden wel een beamer om de curcus mee te projecteren, maar geen vrije muur om het op te projecteren. Werden uitgerekend wij twee gevraagd om dan maar een groot wit vel vast te houden, de hele cursus lang ...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:48 schreef hicham het volgende:
Ja, de vunzige detailsDat je de hele tijd zo deed [afbeelding] laat ik maar even buiten beschouwing
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..], vandaar de extreem lage snelheid...een 1 cilinder Savage gaat maar 100 comfortabele kilometers per uur...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig is Hollander er niet bij, die weet daar verreweg het meeste van.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
volgens mij hj ons helemaal niet![]()
Tuurlijk, wat jij wilquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:32 schreef worldpimber het volgende:
Oh, dat laatste zie ik trouwens helemaal niet voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |