Het frame blijft dezelfde kleur neem ik aan? Dan zou het beter staan als je glanzend zwart doet denk ik... mat is wel een heel stuk mooier. Ben zelf niet zo'n fan van glanzend zwart, je ziet ook wel GS500'tjes die helemaal opnieuw overgespoten zijn naar glanzend zwart. Hier bijvoorbeeld: http://www.motor-forum.nl(...)0/singlepost/5317903quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
schijnen hier wat PS experts te zittenKan iemand mijn fighter in het zwart es soepen als je je verveelt
weet niet of ik voor glans of mat moet gaan
Frame blijft voorlopig hetzelfde inderdaad, zit er wel over te denken om deze winter een ruil aan te bieden (gepoedercoate vs regular). Is wel weer een hele operatie natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Het frame blijft dezelfde kleur neem ik aan? Dan zou het beter staan als je glanzend zwart doet denk ik... mat is wel een heel stuk mooier. Ben zelf niet zo'n fan van glanzend zwart, je ziet ook wel GS500'tjes die helemaal opnieuw overgespoten zijn naar glanzend zwart. Hier bijvoorbeeld: http://www.motor-forum.nl(...)0/singlepost/5317903
Okee nou heeft dat frame wel een andere kleur en het is geen brute fighter, maar glanzend zwart verliest op één of andere manier zijn charme bij mij![]()
Met het oog op die ruil neig ik ook naar mat, is gewoon 10 keer mooier...maar heb ook geen zin om een half jaar met geen porem rond te rijdenquote:Ik zou daarom toch voor mat gaan denk ik.. of het niet bij 1 kleur houden maar gaan combineren![]()
Neuhhquote:Ga je die kont nog verlagen trouwens?![]()
Zwart met rozequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Met het oog op die ruil neig ik ook naar mat, is gewoon 10 keer mooier...maar heb ook geen zin om een half jaar met geen porem rond te rijden
combineren vind ik niks
0,0quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
Hoe dik is de provisie die je krijgt als je haar naar binnen sleept?
Vrouwen die nee zeggen.quote:Ze heeft toch al nee gezegd
quote:
Kijken hoe het werk oploopt?quote:
Je had net een nieuwe achterbandquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:58 schreef Mercy_symbol het volgende:mogge
Vanavond flink aan het klussen geweest bij Suomyde balhoofdlagers van de CBR van Raus waren erg verrot
ding stuurt nu echt een heel stuk beter
ze is ineens ook een stuk sneller geworden in de boggies
komt ook door de powers die ze er nu onder heeft
![]()
en ik heb weer eens een nieuwe achterbandKUT BT014 net 5500 KM en hij was al op
![]()
heb er nu maar een Pirelli Diablo eronder laten zettenhopen dat die langer meegaat en beter aanvoelt
![]()
Motoren kosten echt veel geld![]()
dit is mijn steno post![]()
en:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als:
-Ik mijn rijbewijs tegen die tijd heb
-Er een nieuwe achterband op ligt en die ook daadwerkelijk bevalt
-Ik geld overheb tegen die tijd
-Ik mezelf nog niet met een boom heb verenigd
dan kan ik eens overwegen om me misschien eventueel in te schrijven
Joepie we mogen zo naar huis en we hoeven geen uren op te nemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:08 schreef Faithy het volgende:
ach, we zitten hier ook alleen maar spelletjes te spelen
Het gevaar van slecht uitgevoerd mat is dat het al snel een ratbike - teveel eigengebouwd iets gaat lijken. Dat heb je met glans en goede stickers met een laklaag veel minder snel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met het oog op die ruil neig ik ook naar mat, is gewoon 10 keer mooier...maar heb ook geen zin om een half jaar met geen porem rond te rijden
combineren vind ik niks
Ga wuppies doodschietenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Joepie we mogen zo naar huis en we hoeven geen uren op te nemen.![]()
Nog aanbevelingen trouwens?Moet nog een half uur zitten.
![]()
Wat heeft'ie tegen Powers? Daarvoor steeds Bridgestone verdedigen, nu zit er een Pirelli op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef hicham het volgende:
Je had net een nieuwe achterbandDas snel gegaan
Secretaresse-vaardigheden.nlquote:What the hell is een steno post
16" voorwiel ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heeft'ie tegen Powers? Daarvoor steeds Bridgestone verdedigen, nu zit er een Pirelli op.![]()
![]()
quote:[..]
Wat teringzooi opruimen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
Nog aanbevelingen trouwens?Moet nog een half uur zitten.
![]()
quote:
Dat is hetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef hicham het volgende:
[..]
en:
- als het makkelijk is om van tevoren die 25KW kit er ff uit te slopen
ik heb helemaal niets tegen Powersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heeft'ie tegen Powers? Daarvoor steeds Bridgestone verdedigen, nu zit er een Pirelli op.![]()
![]()
[..]
Secretaresse-vaardigheden.nl [afbeelding]
Als het goed is heb je btw nog mail van mij @ chelloquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat is op circuit vast te merken aan performance![]()
Ik sla ze net op in een mapje om er zo naar te kijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
Als het goed is heb je btw nog mail van mij @ chello
Had je ook al bijgelezen dat je je eigen foto's zelf moet aanvragen?
Doet het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:44 schreef Faithy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/wuppiekill
Geloof dat wij bijna het meest papierloze kantoor in dit land zijn, alles gaat per email.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
Wat teringzooi opruimen.![]()
![]()
Werk sorteren en voorbereiden voor maandag.![]()
![]()
As if.quote:Teambuilding met je collega's.![]()
![]()
![]()
![]()
Extra werkoverleg hoe alles beter kan, prettiger, en gestroomlijnder.quote:
Mjah, elke 2 weken werkoverleg per afdeling, 1 keer per week een MT overleg en er is nog eea in te plannen (minimaal 1 keer per week) als er een drol dwars zit bij de aandeelhouders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Extra werkoverleg hoe alles beter kan, prettiger, en gestroomlijnder.Gezelliger.
![]()
![]()
In dat geval moet je gewoon van die opblaasbare waterbommen hebben, om in geval van netwerkproblemen de sfeer te breken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:31 schreef hollander172 het volgende:
Lief dat je meedenkt maar zodra alle problemen opgelost zijn hebben wij geen werk meer.![]()
WTFquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat geval moet je gewoon van die opblaasbare waterbommen hebben, om in geval van netwerkproblemen de sfeer te breken.daaaag Lars, leuk me je gewerkt te hebben.
![]()
![]()
Die Bandits worden trouwens serieuze circuitmachines.![]()
-XX- heeft er eentje.
[afbeelding]
Pimber heeft er eentje.![]()
[afbeelding]
-XX- gaat net wat platter lijkt het.![]()
Welke landen behoren tot de As van het Kwaad; I think all of themquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef kratjuh het volgende:
Vet gedaan![]()
En hier het bewijs dat Amerikanen echt dom zijn ...![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef kratjuh het volgende:
Vet gedaan![]()
Je moet die news flashes eens proberente lezen, zitten erg leuke tussen - als ze leesbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef kratjuh het volgende:
Vet gedaan![]()
erg leuke soepquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dat geval moet je gewoon van die opblaasbare waterbommen hebben, om in geval van netwerkproblemen de sfeer te breken.daaaag Lars, leuk me je gewerkt te hebben.
![]()
![]()
-XX- heeft er eentje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde eigenlijk een zo'n usb powered afweergeschut op mijn buro zetten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Die Bandits worden trouwens serieuze circuitmachines.![]()
-XX- heeft er eentje.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
-XX- heeft er eentje.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef kratjuh het volgende:
Vet gedaan![]()
Zilver spiegelend FTW !quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
even een polletje
zilver spiegelend vizier a 40 euro, of een donker vizier a 25 euro
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
schijnen hier wat PS experts te zittenKan iemand mijn fighter in het zwart es soepen als je je verveelt
weet niet of ik voor glans of mat moet gaan
Dat haarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
-XX- heeft er eentje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Spiegelendquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
even een polletje
zilver spiegelend vizier a 40 euro, of een donker vizier a 25 euro
Dudettequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets
disclaimer: geen expert, wel verveling
Hij werkt voor 20 euro per uur en hij doet wat jij hem vraagt, daarom is ie zp goedkoopquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef BazzieK het volgende:
Ah ok maar hij doet dus ook onderhoud? En dat is neem ik aan dan wel wat goedkoper dan bij een dealer oid?
Ziet er behoorlijk goed uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Zoiets
Ondersteboven, 4 keer gedraaid, en tig keer gebrusht voordat het paste.quote:
dat geeft wel een aardig beeldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Zoiets
uhu, en het eindigd vaak in gemiereneuk wat bijna niemand opvalt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk goed uit.![]()
[..]
Ondersteboven, 4 keer gedraaid, en tig keer gebrusht voordat het paste.![]()
Mis nog een stukje helm zie ik nu.![]()
Om het iets beter te doen kost het gelijk 10 keer zoveel tijd, weet je vast alles van.![]()
asuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat geeft wel een aardig beeldthx
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij werkt voor 20 euro per uur en hij doet wat jij hem vraagt, daarom is ie zp goedkoopMaar volgens mij behandelt ie niet motoren onder de 600CC
![]()
Nou, heb er net ongeveer 3 uur over gedaan om een plafondventilator op te hangen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:
MiddagNet lekker een paar uur in de zon post lopen bezorgen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, heb er net ongeveer 3 uur over gedaan om een plafondventilator op te hangen.
Wil het al 5 jaar in de compiekamer, de heetste plek van het huis.
Dat klinkt echt als een darwin award waiting to happenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedachte van WB op een naaktstrand: *rilt van schrik![]()
![]()
Ach ja, off topic geleuter.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef bwt het volgende:
aha, in eens in een spoiler pleuren hè
Als je er morgen maar niet bij fantaseert.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:41 schreef BazzieK het volgende:
Dat klinkt echt als een darwin award waiting to happen
Gedachte van WB op een naaktstrand: *rilt van schrik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapt ik ga met ballenknijper/extremer het strand opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
Daarna strand, maar na 20.00 moet je een broekje aan.![]()
Ben daar maar niet bang voorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, off topic geleuter.![]()
[..]
Als je er morgen maar niet bij fantaseert.![]()
quote:Ach jah, ben een keer op een naaktstrand geweest en het rimpelgehalte was daar zo hoog dat je spontaan impotent wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja oversext worden is inderdaad geen reden om kinderen van een naakstrand af te houden. Nachtmerries over naakte bejaarden wel
![]()
Nee, ik baal serieus dat het zo lang duurde, had een half uur geleden naar het strand gewilt. Voorafgegaan aan 1.5 uur sporten wel te verstaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
Verkapt ik ga met ballenknijper/extremer het strand op>>
<<
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
En verder, goedkoop = ... vul zelf maar inIk ben gisteren zonder resultaat in 2 dorpen alle winkels afgeweest voor een echte portable airco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht was weer slopend, het is continu 40 graden in huis.![]()
Wordt brakker wakker dan dat ik er in ging.![]()
1 zaak kon ik vandaag bellen, wordt misschien volgende week donderdag dat de levering binnenkomt.![]()
De eerste reactie was nog dat ze alleen een tower airco had. Ze bedoelt een ventilator.
Ik krijg de kids niet meer mee als we dus niet naar een gewoon strand gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef BazzieK het volgende:
Maarja oversext worden is inderdaad geen reden om kinderen van een naakstrand af te houden.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik krijg de kids niet meer mee als we dus niet naar een gewoon strand gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, zij houdt mij niet tegen, geeft alleen de voorkeur aan om het niet te doen, die anderen informeren eerst waar we naartoe gaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:03 schreef BazzieK het volgende:
Je moet gewoon naakt op de motor je zoontje ophalen om naar het naaktstrand te gaan en met een wheelie wegrijden om vervolgens met achterwiel driftend door de bocht te gaanKan die moeder in therapie
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, off topic geleuter.![]()
[..]
Als je er morgen maar niet bij fantaseert.
Oversext raken van een naaktstrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een perverse gedacht
![]()
Pcies, een lekker wijf in een bikini blijkt soms helemaal niks in full nude.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:09 schreef bwt het volgende:
en op een naakt strand zijn idd bijna alleen maar rimpels te zijn.
daar kun je nix meer fantaseren.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pcies, een lekker wijf in een bikini blijkt soms helemaal niks in full nude.![]()
Ben zo ooit wel eens afgeknapt op een reisleidster die na een week haar topje uitdeed.![]()
Onbekend prikkelt de fantasie. Dus we gaan gewoon genieten in de natuur.![]()
Ik begin die baklava's te begrijpen..vul de rest maar in..![]()
![]()
geweldigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:30 schreef bwt het volgende:
heb volgende topic al klaar staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |