BaH!quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:22 schreef worldpimber het volgende:
Ik wil niet stoer doen ofzo hoor, maar volgens mij reed op dat moment met de B sessies het snelstNiemand heeft me ingehaald, accept inderdaad... die bolle kneus op die RF. Namelijk op momenten dat ik het onverantwoord vond om andere rijders in te halen, daarna ging ik hem wel weer voorbij
Die waren er genoeg, maar de snelste bochten waren ook rechterbochten ..denk ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:25 schreef worldpimber het volgende:
Maar mijn linkerbochten zijn nog steeds matig /disclaimer![]()
Wel leuk bijlezen vandaag
Je bent ook rechtsdragendquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:26 schreef Worldbeater het volgende:
Die waren er genoeg, maar de snelste bochten waren rechterbochten ..denk ik.
Vind ik ook lekkerder.![]()
Hoe dik is de provisie die je krijgt als je haar naar binnen sleept? Ze heeft toch al nee gezegdquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als faithy mij nou gewoon komt helpen is het al een stuk minder druk.....en het verdient ook leuk al moet je er wel zelf om vragen.
![]()
Hey kutpauper, ipv alleen kutposts te maken met 1 kutsmiley moet je ook eens mijn kutposts lezen met kutfilmpjes erin want dat kutfilmpje had ik al gekutpostquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
Even lekker rustig toeren
http://www.youtube.com/watch?v=GQF6L4qvAsE&mode=related&search
http://www.youtube.com/watch?v=ZtM9grPU6Jc
Ga jij je maar even melden bij de imam. Kutwoorden dienen zelfs niet uitgegesproken te woorden bij een lichte vorm van kutgrapjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
Hey kutpauper, ipv alleen kutposts te maken met 1 kutsmiley moet je ook eens mijn kutposts lezen met kutfilmpjes erin want dat kutfilmpje had ik al gekutpost
Ik neem aan dat je had gelezen dat ik sowieso niet op tijd kan komen? Zondag bbq met mijn baas dus zaterdag lijkt me idd nog steeds de beste keusquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:15 schreef Faithy het volgende:gewoon zaterdag
![]()
en zijn er nu wel of geen slapers?
iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaf 20.00 wordt het juist steeds gezelliger.![]()
En het ontbijtje is onbetaalbaar.
Ik noem gewoon een lichaamsdeel, mag ik dan ook niet meer been & arm zeggen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga jij je maar even melden bij de imam. Kutwoorden dienen zelfs niet uitgegesproken te woorden bij een lichte vorm van kutgrapjes.![]()
uitlaten wegbrengen, wel 2 sets.
![]()
![]()
Hardrijders zijn doodrijders, gekquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven 19 september !!1!!~~~eiznz!:d:D:D:D![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef hicham het volgende:
Hey beenpauper, ipv alleen beenposts te maken met 1 beensmiley moet je ook eens mijn beenposts lezen met beenfilmpjes erin want dat beenfilmpje had ik al gebeenpost
Mag wel, maar de impact is wel heel andersquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik noem gewoon een lichaamsdeel, mag ik dan ook niet meer been & arm zeggen?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Mag wel, maar de impact is wel heel anders
Reden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
@Pepijn & pimber, motorfoto wil graag dat jullie zelf je eigen foto's opvragen, die van mezelf heb ik al
Doen in groep geelquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef kratjuh het volgende:
Begint nou wel te kriebelen hoor om me ook in te schrijven ...
had em al gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:16 schreef hicham het volgende:
OPM, check je mail!
-edit
Laat maar, het was toch niet zo belangrijk ...
Hmm ja kost me wel weer een vrije dag ... Maar vooral: ik weet nu nog niet hoe ik met m'n werk zit in september ... Als het goed is krijg ik rond die tijd een nieuwe opdracht ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doen in groep geel![]()
![]()
BazzieK kan inderdaad ook gewoon inschrijven, zeker als je dan nog niet je rijbewijs hebt. Dan verdien je restecp
Was ff bang dat je niet in het eerste lijstje stond, zag dat je in beide stond dus verder niks aan de handquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had em al geziendacht al, waar is die nwe mail
Niet gezegd, denk dat ze bang waren dat jullie anders geen donatie zouden doenquote:
gelukkig zijn ze daar niet zo streng met ori's enzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
Was ff bang dat je niet in het eerste lijstje stond, zag dat je in beide stond dus verder niks aan de hand
Je kunt sowieso voor de zekerheid de DB-killers gewoon meenemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze daar niet zo streng met ori's enzo
Wat heb je ons te bieden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:44 schreef dunc het volgende:
Als jullie 't zondag doen kan ik zelfs nog wel even langstuffen
Heb het gezien..is die Ford van je vader ofzo ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whaha mijn pa was net op de TV
Ik zei vanmiddag al dat er freelancers van Top Gear Magazine hier waren. Nou de SBS 6 cameraploeg kwam vanavond ook aanstormen. Een bejaarde man (93 of 95 jaar oud) reed een ritje in een antiek koekblik, mijn pa zat ernaast![]()
Was dus Hart van Nederland, paar minuten geleden
Nee, die T-ford is van een goede bekende van mijn pa. Maar mijn pa heeft ook een aantal wagens uit die tijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:02 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Heb het gezien..is die Ford van je vader ofzo ?![]()
Hart van Nederland, the horror. Had ie 't programma niet kunnen boycotten, ze onderbreken de films altijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whaha mijn pa was net op de TV
Ik zei vanmiddag al dat er freelancers van Top Gear Magazine hier waren. Nou de SBS 6 cameraploeg kwam vanavond ook aanstormen. Een bejaarde man (93 of 95 jaar oud) reed een ritje in een antiek koekblik, mijn pa zat ernaast![]()
Was dus Hart van Nederland, paar minuten geleden
ze heeft het helemaal gehad met de MCquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt goed, waarom post ze zelf niet de laatste dagen, en verder ga ik niet inhoudelijk reageren.
![]()
Weltrusten all.![]()
![]()
Steno uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als:quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doen in groep geel![]()
![]()
BazzieK kan inderdaad ook gewoon inschrijven, zeker als je dan nog niet je rijbewijs hebt. Dan verdien je restecp
ik heb meegeholpen met de motor helemaal uit elkaar halen en vice versaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
Euwja:
Net lekker gewerkt en toen 2 uur met de buurman staan lullen over lessen
@Faithy: Geen idee of ik blijf slapen of niet, ligt aan BWT
@Mercy: Kan je bij Suomy ook sleutelen oid of is hij gewoon een kennis van jullie enne is er trouwens ergens een nieuwe prijslijst oid te vinden, die van mij is nog ergens uit 2005
Ah ok maar hij doet dus ook onderhoud? En dat is neem ik aan dan wel wat goedkoper dan bij een dealer oid?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb meegeholpen met de motor helemaal uit elkaar halen en vice versascheelde best wel in prijs
ik heb geen recente prijslijst van Suomy
![]()
stuur hem anders gewoon even een mailtjedan ben je gelijk weer up to date
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze heeft het helemaal gehad met de MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te veel werk. Ik heb net nog een vertaling gemaakt en doorgestuurd. We waren pas om 23.30 weer terug en toen moest ik nog beginnen.Het was gelukkig niet veel, maar toch best lastig zonder inspiratie.
![]()
Ik ben weer weg. Ff bijkomen en binnenkort maar weer bijlezen en posten.![]()
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Morgen werkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 02:40 schreef bwt het volgende:
Nog 1 dag 4daagsefeesten te gaan
morgen uitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |