Je weet maar nooit. In Engeland kopen ze die plaat van David Hasselhoff (Jump in my car) ook massaal, dat heeft daar in de top drie gestaan...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:30 schreef donderopman het volgende:
jezus die jordan heeft me een grafstem, ach peter ook dus wat maakt het ook uit, het zal geen hit worden
Ze heeft wel een paar aardige ballen hangenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Neee, wat erg. Wat een triest koppel, ze leven in hun eigen droomwereld van wat voor hen schoonheid is en goede smaak.
Herinneren jullie hun trouwfoto's nog?
[afbeelding]
Ja en dat is precies waar ze bekend om isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar aardige ballen hangen![]()
Je klinkt jaloersquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Neee, wat erg. Wat een triest koppel, ze leven in hun eigen droomwereld van wat voor hen schoonheid is en goede smaak.
[afbeelding]
Neptietenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja en dat is precies waar ze bekend om is![]()
Wikipedia:
Katie Price (Brighton (Sussex), 22 mei 1978), geboren als Katie Infield, is een Brits fotomodel of naaktmodel, beter bekend onder haar modellennaam Jordan. Zij is met name bekend vanwege enkele opeenvolgende borstvergrotingen, en wordt mede daardoor ook wel 'de Britse Pamela Anderson' genoemd.
Dat is toch overduidelijk playback van dat wichtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef The_vice het volgende:
Hier klinkt ze iets beter:
PETER & JORDAN
ze is wel wat braaf gekleed
computer animatedquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is toch overduidelijk playback van dat wicht![]()
sorry maar je komt veel triester overquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Tuurlijk, omdat ik toevallig een vrouw ben...alle vrouwen zijn immers jaloerse krengenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sorry maar je komt veel triester over![]()
dat je dit muziek durft te noemenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef static het volgende:
SHO > MUZ
Dank je voor dit mooie topic.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:16 schreef static het volgende:
SHO > MUZ
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat ik toevallig een vrouw ben...alle vrouwen zijn immers jaloerse krengen![]()
Ik wist het ook even niet.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=D08mnym9hqcquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:42 schreef The_vice het volgende:
Hier klinkt ze iets beter:
PETER & JORDAN
ze is wel wat braaf gekleed
Triest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef Beathoven het volgende:
wel echt dus.. hm.. best triest eigenlijk
Christus te paard. Ik blijf bij mijn eerdere uitspraak; die twee zijn volkomen gespeend van elke realiteitszin en/of zelfreflectie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=D08mnym9hqc
Dit is de versie waar alle bewerkingen uit zijn gehaald. Die is veel beter voor je lachspieren.
Ken en Barbiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Is dit echtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is de versie waar alle bewerkingen uit zijn gehaald. Die is veel beter voor je lachspieren.
ik zal niet op de inhoud letten, ok.. dan is het wel grappig. Maar je zult toch potverdorie de muziek gearangeert hebben... komen die 2 er even overheen baggerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Triest?
Hilarisch bedoel je!
Hoe kun je nou zo'n optreden doen en zo verschrikkelijk serieus blijven kijken?
*pijn in oren heeft*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die foto is ook al weer tien kilo oud.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Misschien maakt liefde niet alleen blind, maar ook doof...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:07 schreef imago het volgende:
Ik vraag me af wat meneer Andre nou zelf denkt over de zangkwaliteiten van zijn vrouwtje
Huh zijn dit de barbies die er van gemaakt zijn ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Die tracklist alleen al.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dit ultieme liefdeskoppel heeft hun CD nu uit!Een album vol met de meest zoete liefdesliedjes waarbij een waarschuwing voor het afspringend tandglazuur niet weerstaat!
A Whole New World
The Best Things In Life Are Free
Endless Love
Islands In The Stream
Tonight I Celebrate My Love For You
Cherish
The Two Of Us
I Come Down
Don't Go Breaking My Heart
To Die For
I've Had The Time Of My Life
Lullaby
Dit pareltje kun je voor slechts 12,99 bestellen op CD Wow en is uitermate geschikt om kado te geven aan kleffe stelletjes aan wie je echt een hekel hebt!
Haha hoe cheesyquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dit ultieme liefdeskoppel heeft hun CD nu uit!Een album vol met de meest zoete liefdesliedjes waarbij een waarschuwing voor het afspringend tandglazuur niet weerstaat!
A Whole New World
Endless Love
Islands In The Stream
Cherish
The Two Of Us
I Come Down
To Die For
Lullaby
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
quote:This video has been removed at the request of copyright owner Katie Price and Peter Andre because its content was used without permission
Wat nou copyright ze hebben dat nummer toch gejatquote:
Ze zullen wel rechten hebben op hun uitvoering van dit nummer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat nou copyright ze hebben dat nummer toch gejat![]()
Nog net op tijd om te nomineren voor de 'onderzetter van het jaar' award.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
Dit ultieme liefdeskoppel heeft hun CD nu uit!
Is die clip nog ergens te vinden ik bedoel de versie zonder bewerkingen. Want ze klinkt in die videoclip best goed hoor. En probeert ook nog eens die enorme meloenen ergens te verstoppen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:45 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Haha hoe cheesyWat is Peter Andre diep gezonken sinds de dagen dat ik hem leuk vond
Hij kost nu nog maar 6,99.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
A Whole New World
Endless Love
Islands In The Stream
Cherish
The Two Of Us
I Come Down
To Die For
Lullaby
Dit pareltje kun je voor slechts 12,99 bestellen op CD Wow en is uitermate geschikt om kado te geven aan kleffe stelletjes aan wie je echt een hekel hebt!
Blijf eens van dit topic af.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij kost nu nog maar 6,99.
Even denken, heb ik binnenkort nog een verjaardagsfeestje waar ik geen zin in heb en waarvan de jarige de helft is van een ontzettend klef koppel?Ik zou er zo snel geen weten, dat is dan weer jammer.
Want anders had ik het meest geweldig cadeau gehad!
Heb je de CD al besteld?quote:
Nee.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je de CD al besteld?![]()
Heb je spijt dat je ooit in dit topic gepost hebt?
Wist je dat ze zwanger is van hem? Misschien gaan ze dan wel een cd met kinderliedjes opnemen!
Wat zul jij vannacht heerlijk dromen over een kwijlende Peter Andre en Jordan die heeeeeeeeeeeeel mooi kinderliedjes voor je zingen!quote:
Nee. En je bent ook niet grappig.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat zul jij vannacht heerlijk dromen over een kwijlende Peter Andre en Jordan die heeeeeeeeeeeeel mooi kinderliedjes voor je zingen!
Sorry!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |