Wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, meteen naar bed.
Truste, lieve mede-bikkels van me.
En anders is het het lot wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:24 schreef svann het volgende:
Alleen de kortste weg weet ik zelden te vinden.
En ik jou deze:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:50 schreef Arcee het volgende:
Kan ik je nog wel deze film even tippen.
Interessant.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
En ik jou deze:
http://www.imdb.com/title/tt0417385/![]()
Hebben we allebei weer wat te kjiken, en is het allemaal weer niet voor niets geweest.quote:
Ik heb 'm direct even gekeken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Hebben we allebei weer wat te kjiken, en is het allemaal weer niet voor niets geweest.![]()
Dit topic bewijst iedere nacht zijn nut opnieuw..
Tering, zo snel ben ik niet hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 'm direct even gekeken.Dik in orde idd.
![]()
Jij mijn tip ook al opgevolgd?
Daar hou ik ook van.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:05 schreef Lamon het volgende:
Maar ik ga hem zeker kijken, al was het maar voor de geweldige titel.
Ik moet de films ook wel kunnen vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar hou ik ook van.Van geweldige titels dus, zoals http://us.imdb.com/title/tt0419294/ bijvoorbeeld. Tevens tip.
Had je http://us.imdb.com/title/tt0347457/ (Daybreak) eigenlijk al 'es gezien? Die vond ik echt steengoed.
Ik zou geen film kunnen bedenken die niet te vinden is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:19 schreef Lamon het volgende:
Ik moet de films ook wel kunnen vinden natuurlijk.
In de videotheek liggen ze in ieder geval niet.
Okee, herstel. In sommige videotheken liggen ze iig niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:22 schreef Arcee het volgende:
Overigens heb ik die laatste uit de videotheek.
Valt mee, maar sinds de video's verdwenen zijn, zijn de videotheken er allemaal wat op achteruit gegaan qua aanbod. Dvd is wel mijn vriend, maar niet die van mijn werk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:35 schreef broer het volgende:
Je werkt toch niet in een videotheek waar de afdeling 'Filmhuis' maar één plankje beslaat, hè, Lamon?
Dat kan niet met jouw reputatie.
Nou ja, in mijn ogen, dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:39 schreef Lamon het volgende:
Heb ik trouwens een filmhuis reputatie dan? Ik dacht dat dat wel meeviel.
Best goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:50 schreef broer het volgende:
En ik kom eigenlijk nooit in de videotheek, dus ik heb geen idee hoe het ervoor staat met het aanbod, tegenwoordig.
Ik woon in Wassenaar, maar werk in Leiden, Arcee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:50 schreef Arcee het volgende:
Best goed.Lamon zal wel in een dorp wonen.
Nee, dat niet, maar wat jij zegt past meer bij hoe het 2 jaar terug was dan nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Ik woon in Wassenaar, maar werk in Leiden, Arcee.
Maar wil je echt beweren dat het aanbod erop vooruit is gegaan sinds de dvd de video vervangen heeft?
vindtquote:Dan wil ik graag het adres van de videotheek waar jij je films vind.
Ja, maar er zitten ook wel koopjes tussen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
Heel veel keuze idd.
Maar ze zijn wel heel duur.
Met mate wel misschien, maar de overkill trad bij mij snel op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:20 schreef tong80 het volgende:
Maar 10 jaar geleden was Call tv nog leuk
Ca va bien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Arcee![]()
Comment ca va?
Hoe komt het dat je BB niet streamt?Stream je DGK wel
Dat is toch juist leuk om te kijken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
ik zag Natasia bij Pauw en Witteman zitten en dacht: Dat mens is helemaal niet goed
Van slapen gaat 't bij mij wel komen.quote:Gaat er ook niet meer van komen, denk ik.
deze dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten Arcee![]()
ERWelke film was dat?
Gewoon, niet slapen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Waar halen jullie toch de tijd vandaan om uitgebreid films te kijken?
Kwart over twee mutsjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
En dan word je om kwart over drie 's nachts nog streng toegesproken![]()
Ik. Heb. Geen. Tijd. Om. Alles. Te. Doen. Wat. Ik. Wil. Doen![]()
En voor miniseries ook. Daarom heb ik gisteren Human Trafficking ( http://www.imdb.com/title/tt0461872 ) gekeken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Voor films máák je tijd. Zelfs als ze Zweeds zijn.
Dat zegt me niks, ik kan bij elke film wel in slaap vallen, of-ie nou goed is of niet. Als je onderuit gezakt gaat zitten/liggen dan vindt je lichaam het vanzelf tijd om te gaan slapen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Ik mot alleen eens wat vroeger naar bed leren gaan!
Ben daarstraks gewoon bij een film in slaap gevallen, een filmtip van ons aller RC nog wel!!
Als je tijd hebt om elk woord met een hoofdletter te beginnen en met een punt te eindigen dan heb je ook wel tijd om Zweedse films te kijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
En dan word je om kwart over drie 's nachts nog streng toegesproken![]()
Ik. Heb. Geen. Tijd. Om. Alles. Te. Doen. Wat. Ik. Wil. Doen![]()
Nou, ik heb net The Grudge zitten kijken, maar dan de Japanse versie, onderuit gezakt en half liggend, maar ik ben zeker niet in slaap gevallen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, ik kan bij elke film wel in slaap vallen, of-ie nou goed is of niet. Als je onderuit gezakt gaat zitten/liggen dan vindt je lichaam het vanzelf tijd om te gaan slapen.
Nen foto door mijzelf getrokken zal ook wel lukken denk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:05 schreef svann het volgende:
Van harte, IR!
Dat moet blijkbaar met een filmpje.
Nee, gelukkig niet, want ik had hem zelf al gekocht. Al was er nog wel iemand op zoek gegaan ernaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:05 schreef svann het volgende:
Van harte, IR!
Dat moet blijkbaar met een filmpje.
Natuurlijk ga je de vorige week uitgekomen dubbel-dvd van iemand krijgen.
Anders zou men wel in gebreke blijven.
Is achteraf feliciteren ook okee?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ontzettend bedankt voor de felicitaties..
Nee, helaas. Dat wordt lastig.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef Fetai het volgende:
Heey kan iemand deze n00b uitleggen wat dit nou is... een slowchat ofzo? en waarom is die van I.R. Baboon, kan de volgende title niet Fetai's semi-bikkeltijd deel 78 zijn?![]()
Alsjeblieftquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dat wordt lastig.
Net alsof je opeens Karel de Jongs Mona Lisa zou krijgen.
quote:
Bedankt. En ik duik m'n bed in. De laatste gasten ging vanochtend pas om half 7 weg (waarna ze trouwens met een steiger weer door m'n raam naar binnen waren geklommen om de muziek weer aan te zetten en weer weggingen) en ik had maar een uur of 6 geslapen, dus dat heb ik hard nodig.quote:
Eigenlijk wel ja... maar ik ben zo bang dat er straks een boze remlof oid op me af staptquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je dat zelf moet uitmaken. Als je zo de topics eens doorleest, komt het dan over als een standaard slowchat?
Hmm...quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar een uur of 6 geslapen
Ja.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
komt het dan over als een standaard slowchat?
Dat was dan niet de bedoeling.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:21 schreef Fetai het volgende:
Eigenlijk wel ja...
Roger thatquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was dan niet de bedoeling.
Alles is natuurlijk uiteindelijk slowchat, maar de lat ligt hier toch wel iets hoger. Althans, dat is naar mijn weten de insteek van het geheel.
Dit neem ik trouwens terug. Ik ben officieel in ieder topic waar ik op reageer topickiller.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Ik ben best wel een topickiller hier de laatste tijd, geloof ik..
Voordat je 't weet, heet je Stanley Climbfallquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit neem ik trouwens terug. Ik ben officieel in ieder topic waar ik op reageer topickiller.
Er staan allemaal Lamonnnetjes aan het eind van mijn my active topics list.
Voor mij zeker niet slapen. Ik vind het een nare lichamelijke en geestelijke kutverplichting, waar ik best vanaf zou willen als het kon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:38 schreef broer het volgende:
De vraag is, Lamon, is het een extra uur slaap of is het een extra uur wakker blijven?
Jij zit dus ook achter de pc voor je werk. Dat maakt heel veel verschil.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:44 schreef broer het volgende:
Ach, ik vind het altijd wel prettig om ergens tussen de vijf en de tien uur niet achter de computer te zitten. Wat mij betreft is het dus een uur extra slapen.
Uren en uren. Ik moet mezelf gewoon dwingen om het ding dicht te klappen, anders komt het nooit meer goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Jij zit dus ook achter de pc voor je werk. Dat maakt heel veel verschil.
Maar dat heb ik zelfs. Hoeveel uur ik ook achter de computer spendeer, ik heb elke keer dat ik hem dichtklap het idee dat ik nog iets wilde opzoeken.quote:Ik zou best wat meer uurtjes achter de tv of de pc willen zitten, voor mijn gevoel wil ik (vooral op doordeweekse avonden) vaak nog net even iets kijken of nog even wat surfen, terwijl ik weet dat ik gewoon naar bed moet, wil ik nog kunnen functioneren.
Cool, het is nu vroeger.quote:
Goeie film, zal je vast bevallen.quote:
Je wil niet weten hoe gesloten ik kan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de laatste keer dat je het gesloten zag?
Chaos heeft altijd wel wat inspirerendquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:05 schreef svann het volgende:
De posts worden niet in elkaar geschoven?
Jammer, dat geeft altijd zo'n lekkere warboel.
Een gratis uurtje uitstel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Wat is iedereen opgetogen over een uurtje verschil.
De mooiste herinneringsmomenten uit je leven, die je eeuwig bij blijven, duren zelden langer dan een uur.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Nee, dat wou ik zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
Niet dat dit 1 van die momenten is trouwens
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, een kroeg waarin je altijd met veel plezier zit, maar waarin je niet meer mag zeggen dat de cola niet lekker is of dat er een stukje glas in het bier zit. Dan moet je maar optiefen naar een andere kroeg. Ok, duidelijk.
Een uur extra weekend man!! Dat is geweldig!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Omdat ik steeds bozer word naarmate het alcoholpeil stijgt. En dan ga ik ongenuanceerde uitspraken doen. Uitspraken die ik wel meen, maar die ik later niet nóg eens wil verdedigen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:10 schreef Lamon het volgende:
Waarom heb je trouwens je post in FB gewijzigd, broer?
Ja. Dat is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Een uur extra weekend man!! Dat is geweldig!!
Wel slimmer, ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat ik steeds bozer word naarmate het alcoholpeil stijgt. En dan ga ik ongenuanceerde uitspraken doen. Uitspraken die ik wel meen, maar die ik later niet nóg eens wil verdedigen.
Dus ik vind Martijn_77 nog steeds schaamteloos dom (zoals ik oorspronkelijk zei), maar ik kwam er net op tijd achter dat ik hem dat morgen niet nog eens wil uitleggen.
Zo heb ik vannacht heel veel topics waar de stupiditeit van mensen gewoon zeer doet. En ik moet me echt inhouden. Anders zit ik morgen al die mensen weer uit te leggen waarom ik hen tot een lagere soort reken.
(Zo. Dit verlicht de boosheid wel weer een beetje.)
Een kleine tip van mijn kant.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat ik steeds bozer word naarmate het alcoholpeil stijgt. En dan ga ik ongenuanceerde uitspraken doen. Uitspraken die ik wel meen, maar die ik later niet nóg eens wil verdedigen.
Dus ik vind Martijn_77 nog steeds schaamteloos dom (zoals ik oorspronkelijk zei), maar ik kwam er net op tijd achter dat ik hem dat morgen niet nog eens wil uitleggen.
Zo heb ik vannacht heel veel topics waar de stupiditeit van mensen gewoon zeer doet. En ik moet me echt inhouden. Anders zit ik morgen al die mensen weer uit te leggen waarom ik hen tot een lagere soort reken.
Ik kan me indenken dat een extra uurtje ergernis wat minder enthousiasme teweeg brengt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Maar men is hier zo opgetogen dat het wel lijkt of de Derde Wereldoorlog net voorbij is. Dat vond ik een ietwat overdreven.
Ach so,..... maar ja, jij bent toch al een ietsiepietsie grumpy zo te lezen, dus dan vind je al gauw iets overdreven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Dat is.
Maar men is hier zo opgetogen dat het wel lijkt of de Derde Wereldoorlog net voorbij is. Dat vond ik een ietwat overdreven.
Dat doet ik normaal gesproken ook. Maar zoals ik al zei, als het alcoholpeil stijgt, daalt het relativeringsvermogen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:20 schreef sig000 het volgende:
Bekijk dit forum met een dosis scepsis en relativering.
Ik hoefde trouwens toendertijd niets uit te leggen:quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat best mee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
maar ja, jij bent toch al een ietsiepietsie grumpy zo te lezen
Mooi is dat atijd. De shit lozenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, hoor. Het valt allemaal wel mee. Ik moest het even kwijt. That's all.
Stiekem zou dat me nog veel meer storen. Dat het hem niet interesseert wat ik te melden heb.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:24 schreef Lamon het volgende:
Ik hoefde trouwens toendertijd niets uit te leggen:
De moderator als user
Dus je kan em gerust weer terugzetten.
Heb ik geen last van. Ik ben een alcoholistische narcist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Stiekem zou dat me nog veel meer storen. Dat het hem niet interesseert wat ik te melden heb.
Maar ook dat heeft met alcohol te maken. Daar groeit je ego nét even iets te veel van.
Ja, ik ook. Maar morgenochtend niet meer. En dan word ik boos. (Of onzeker. Daar ben ik nog niet uit.)quote:
Is geen dom idee, nee.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:47 schreef broer het volgende:
En daarom haal ik eventuele 'boze' posts die ik onder invloed plaats toch maar snel weer weg. Dat is veel veiliger.
En door dat extra uurtje daarnet hebben we ook een extra uurtje slaap straks. Dat is mooi meegenomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Het extra uur is al bijna weer voorbij, beste mensen.
Ssssssssssssssst!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Nou ja, je hébt je laatste post natuurlijk al wel aangekondigd én geplaatst.
Waarom zie je daar nu weer vanaf?
Ik had daarvoor ook al een grote voorbehoud-post geplaatst.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Nou ja, je hébt je laatste post natuurlijk al wel aangekondigd én geplaatst.
Waarom zie je daar nu weer vanaf?
Lekker helemaal afgesloten van de wereld. Moet heerlijk zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Het is zo lekker in mijn belevingswereld af en toe.
Niet zeuren, de nacht duurt al een uur langer, je kunt er best twee doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Alweer!?
Ik heb een edit-quotum van één per nacht.
Verkeerde forumquote:
Och, wat heet afgesloten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Lekker helemaal afgesloten van de wereld. Moet heerlijk zijn.
Ondertussen ga ik slapen.
Slaap lekker, lieve wereld.
Trusten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
Goh, waarom voel ik me nou weer genegeerd??
Nou, slaap ze allemaal
Nog minder tolerant dan andersquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:09 schreef broer het volgende:
O, en zó grumpy was ik toch niet, vannacht?
Hoogstens wat minder tolerant.
Omdat ik het zeg? Sinds wanneer ben ik representatief voor heel FOK!quote:
Dat zei Elizabeth. Als je het fijne wilt weten, moet je even teruglezen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Waar doel je eigenlijk op, qua grumpy?
Potdorie. Wat een verraderlijke reeks is het toch ook!quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:27 schreef svann het volgende:
Pas op je tellen, broer!
Voor je het weet heb je een nieuw stempel te pakken!
Wat is zijn oude stempel dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:27 schreef svann het volgende:
Pas op je tellen, broer!
Voor je het weet heb je een nieuw stempel te pakken!
Ik ben weer bij. Ze had wel een beetje gelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:28 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zei Elizabeth. Als je het fijne wilt weten, moet je even teruglezen.
O.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben weer bij. Ze had wel een beetje gelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Dat is.
Dat is door goed gedrag nogal verbleekt.quote:
Daar lopen de meningen over uiteenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:40 schreef svann het volgende:
Die is door goed gedrag nogal verbleekt.![]()
Maar hij heeft blijkbaar iets bestempelbaars.
En dat terwijl er hier toch niets op hem aan te merken valt.
Um... wat is daar fout?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Daar lopen de meningen over uiteen![]()
'Ietwat' heeft geen lidwoord nodig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:42 schreef svann het volgende:
Um... wat is daar fout?
Ok, maar kloppen doet 't niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:41 schreef broer het volgende:
'Een ietwat' komt van een vriend van me. Die zegt dat altijd en dat heb ik overgenomen.
Nogal. Die ga ik maar eens even noteren om te pas en vooral te onpas te citerenquote:Die andere is wel genant, hoor.
Nee, maar echt fout is het toch niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:43 schreef broer het volgende:
'Ietwat' heeft geen lidwoord nodig.
Nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ok, maar kloppen doet 't niet.
Te onpas. Zoals nu, bedoel je?quote:Nogal. Die ga ik maar eens even noteren om te pas en vooral te onpas te citeren![]()
Van Dale vindt van wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef svann het volgende:
Nee, maar echt fout is het toch niet?
Die huppelen je toetsenbord uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Waar komen al die smileys toch vandaan als ik tegen Wickedangel praat?
Ja. Ellendig is dat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:50 schreef svann het volgende:
Die huppelen je toetsenbord uit.
Misschienquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Waar komen al die smileys toch vandaan als ik tegen Wickedangel praat?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:50 schreef svann het volgende:
[..]
Die huppelen je toetsenbord uit.
Wat een Loesje-opmerking.
Ik vrees dat dat het is, ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Misschienomdat ik zelf
veel smileys
gebruik?
![]()
Ik quote deze nog even omdat ie heerlijk van de pot gerukt is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:00 schreef Fetai het volgende:
Blablabladaar ben ik weer. Gekke dingen vannacht... aargh! 2 van die dames gezoend... 1 had een stoppelbaard, dat was dus echt puur afzien. Hier ga ik denk ik nog wel een klach over maken in klaagbaak... Getverdemme wat was dat smerig, net alsof 't een vent was
![]()
hun uiterlijk was wel nice... begrijp me niet verkeerd... alleen die baard was echt HEEL KUT
k.u.t. computers...quote:
Ahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:27 schreef Ole het volgende:
Poezen zijn erg OK! Compje was minder![]()
Leuk weer zo!!!!![]()
![]()
ik eindelijk ook niet meer!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu weer geen problemen mee.![]()
Mijn uiterste datum bij de ABN-AMRO is alreeds lang verstreken en sindsdien zorg ik voor een dik negatief saldo op die rekeningen.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Je moet toch bij de postbank je identiteit even laten verifieren met kopie van paspoort, en ook nog een handtekening geven ofzo?
Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er ook niet ernstig in verdiept heb, dus ik zal geen oordeel vellen over de nutteloosheid van het idee.
Niettemin ben ik echt zo ontzettend te beroerd om mijn vrije tijd aan dat soort dingen te besteden, dus ik heb het nog steeds niet gedaan.
Nou kreeg ik een tweede brief, waarop net als in de eerste brief een maandje of 2 terug een uiterlijke datum gesteld wordt.
Ik vind dat ZO grappig. Eerst had je die ene dikgedrukte UITERLIJKE DATUM.
Nu, nadat ik verzuimd heb, is er een nieuwe UITERLIJKE DATUM, en die 2 data liggen best een poos uit elkaar.
Wat gaan ze doen, wanneer ik straks mijn tweede UITERLIJKE DATUM gemist heb?
Krijg ik dan nog een derde UITERLIJKE DATUM, of wordt mijn rekening dan per direct beeindigd of iets dergelijks? En komen ze mijn girale geld dan persoonlijk naar mijn huis brengen?
Of moet ik dat dan zelf op komen halen? Voor een bepaalde UITERLIJKE DATUM natuurlijk..
Waarom zou ze het niet doen?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom plaats je een foto van je dochter
Van mij mag het maar ik snap het nietquote:
Nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik die zelf gemaakt heb en er trots op ben
OK, gaat ie weer wegquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij mag het maar ik snap het niet
Omdat het een mooi meisje is?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom plaats je een foto van je dochter
Niet weghalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik die zelf gemaakt heb en er trots op ben
Als het je stoort haal ik hem wel weer weg hoor.
Ook goedquote:
Bij mij stond er dat ze bepaalde opdrachten niet meer voor me uit kunnen voeren.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
Mijn uiterste datum bij de ABN-AMRO is alreeds lang verstreken en sindsdien zorg ik voor een dik negatief saldo op die rekeningen.![]()
Ik neem het niet hoog op, ik wil je niet voor het hoofd stoten, that's all.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:44 schreef tong80 het volgende:
Was gewoon een vraag hoor.Wist niet dat je het zo hoog opnam.
Het lijkt me wel grappig om dan ondanks alle geblokkeerde rekeningen met ID gewoon een nieuwe te openen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat ze bepaalde opdrachten niet meer voor me uit kunnen voeren.
Welke opdrachten, vraag ik me dan af.
Alles wat je saldo doet verminderen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat ze bepaalde opdrachten niet meer voor me uit kunnen voeren.
Welke opdrachten, vraag ik me dan af.
Dan voel ik de sociale verplichting je te vragen of je griepje al wat gezakt is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Niet dat het erg gezellig is hier de laatste tijd, maar uit pure gewoonte plaats ik maar weer een post.
* En nog even naar Ole zwaait.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:20 schreef Ole het volgende:
Oh ja, ik ben er ook weer eens een keer!
Waarom denkt iedereen toch altijd als je zoiets zegt dat het betekent dat je meer vriendelijke persoonlijke aandacht wilt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef svann het volgende:
Dan voel ik de sociale verplichting je te vragen of je griepje al wat gezakt is.
Ja, ik moet toch wat.![]()
Consumptie-FOK!ken zeg maar..quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Jane het volgende:
Meebaggeren in de nachtbagger is toch iets heel anders, voor mijn gevoel. Dat is net zoiets als eten of drinken uit verveling. Terwijl je het aan het doen bent ervaar je wellicht nog iets van voldoening, maar achteraf heb je zooo'n spijt, he...
Ik leef met je mee, Lamon! Dit was de reactie die ik in een topic in OO plaatste toen ik die 'gevreesde' brief een paar maanden geleden ontving.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Je moet toch bij de postbank je identiteit even laten verifieren met kopie van paspoort, en ook nog een handtekening geven ofzo?
Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er ook niet ernstig in verdiept heb, dus ik zal geen oordeel vellen over de nutteloosheid van het idee.
Niettemin ben ik echt zo ontzettend te beroerd om mijn vrije tijd aan dat soort dingen te besteden, dus ik heb het nog steeds niet gedaan.
[enz...]
Uiteindelijk ben ik toen toch maar de zaterdag erna gelijk gegaan. Om er vanaf te zijn. En ook omdat ik het anders zeker zou vergeten en ik niet ineens met een geblokkeerde rekening wilde zitten of zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Jane het volgende:
Zeg, ik krijg net van de Postbank een brief dat alle banken verplicht de identiteit van hun klanten moeten nagaan en dat ik me voor 15 augustus bij het Postkantoor moet melden met een geldig id enz. Is dat bij jullie bank ook zo? Dat alle klanten zich aan de balie moeten komen melden?
Eerlijk gezegd ben ik alweer een beetje knorrig over die brief (), want ik vind dat ze wel een hele korte termijn geven (minder dan 3 weken, en dat ik vakantietijd!) en ik zie mezelf hier alweer een hele zaterdagochtend in het altijd overvolle Postkantoor van Bussum doorbrengen, wachtend tot mijn nummer eindelijk aan de beurt is.
En de andere Oldbies... Zijn jullie ook klant bij de PB en hebben jullie die brief ook gehad?
Het is het beste wat er is. In andere topics word je al helemaal gek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef sig000 het volgende:
Het is ook maar semi-bikkelen natuurlijk.![]()
Ach ik kom soms selectief in topics terecht en de rest boeit me niet zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is het beste wat er is. In andere topics word je al helemaal gek.
Ik begin langzaam maar zeker te beseffen dat dit eigenlijk helemaal niet zo'n leuk forum is geloof ik.
Daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:35 schreef Jane het volgende:
Een tripje naar de FP helpt soms wel om het forum weer meer te waarderen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een rekening gewoon zouden blokkeren, maar aan de andere kant zou het me ook eigenlijk niet eens verbazen als het wel zo is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef Jane het volgende:
Trouwens, hier nog even op inhakend...
Uiteindelijk ben ik toen toch maar de zaterdag erna gelijk gegaan. Om er vanaf te zijn. En ook omdat ik het anders zeker zou vergeten en ik niet ineens met een geblokkeerde rekening wilde zitten of zo.
Ik ook niet.quote:
Daar zullen iets van RTFfolder op zeggen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Alleen een heldere uitleg, ik voel me daar toch echt niet zo veeleisend bij...
Nee, idd. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Alleen een heldere uitleg, ik voel me daar toch echt niet zo veeleisend bij...
Ik ga maar eens slapen, trouwens. Fijne nacht nog!quote:Voor 1 januari 2007 moeten alle banken een kopie van het legitimatiebewijs hebben van al hun klanten. De limiet die ze je stellen in de brief is om te zorgen dat niet iedereen tegelijk komt...ze hebben nog even de tijd.
De ene bank gaat er wat soepeler mee om dan de andere...in WGR staan verhalen over de ABN die klant dreigt met het blokkeren van de rekening.
Soms kan ik me dan wel weer vermaken om Calvobbes die erg fanatiek is met de inhoud ervan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En ik vermoed dat dat een wel heel goed iets is, als het forum daar opvallend BOVEN schijnt te staan qua postgedrag.
Je mist me zeker?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Niet dat het erg gezellig is hier de laatste tijd, maar uit pure gewoonte plaats ik maar weer een post.
Nou, hier ben ik dan. Wat wou je kwijtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Jazeker!
Wanneer is de neukdatum?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Wat wou je kwijt![]()
Nee, hoor.quote:
Doe eens een poging om het topic te killen, dan. Wij lullen wel om je heenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik mezelf weer tot topickiller heb gepromoveerd heb in politiek, meld ik me hier ook maar weer.
Zo komt mijn zelfbedachte decentralisatie nooit van de grond natuurlijk..
En nou kan ik 't helemaal niet meer volgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Sig en ik missen hoogstens een chromosoompje. (Of hebben er één te veel. Dat kan ik nooit onthouden.) Maar daar houdt het missen wel op.
Het is in ieder geval vrij naar dat de laatste paar jaar ik niet in staat schijn te zijn op een zelfbenoemd discussie forum ook maar een beetje bevredigende discussie te vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef svann het volgende:
Hehe, dit is het enige topic dat Lamon-proof is?
Pardon. Dat was niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
En nou kan ik 't helemaal niet meer volgen![]()
Zijn wij zo tolerant?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef svann het volgende:
Hehe, dit is het enige topic dat Lamon-proof is?
Ik vind het al bijzonder dat je de moeite neemt om überhaupt te zoeken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef Lamon het volgende:
ik niet in staat schijn te zijn op een zelfbenoemd discussie forum ook maar een beetje bevredigende discussie te vinden.
Liefquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ja. U bent gemist. Daar kwam het vooral op neer.
Wie zoekt zal vinden, zeggen ze toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Ik vind het al bijzonder dat je de moeite neemt om überhaupt te zoeken.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Het is wel jammer dat je hier niet vaker komt, inderdaad. Nu moet ik de hele tijd naar je op zoek om de domste uitspraken uit BB in je sig te lezen.
Die je nu hebt is al erg leuk, maar die je hiervoor had was helemaal fijn. Probleem is: ik weet hem niet meer. Ik weet alleen nog dat ik hem leuk vond.
Hoe ging hij ook alweer?
Ik dacht dat je bedoelde 'tot overmaat van drank'.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:01 schreef sig000 het volgende:
een Dramp is een drama en ramp tegelijk[
Ja, die is het!quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Die is van Sabrina, mijn favoriet. Ze heeft het buskruit niet uitgevonden, maar ze is erg lief en vrolijk.
Het was ongeveer als volgt: "Tweederde en drievierde, wat is het verschil? Dan houd je eenderde of eenvierde over, dat is toch hetzelfdeNee... Ja... Nee... Ja... Nee... Ja toch... Er staat een fout op het pak, hoor."
![]()
Goed dat ik het weet. Kan ik hem eens vragen wat 'hengelen in een huwelijk' betekent.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en mijn huidige sig is van een user, broer. Helemaal de spijker op z'n kop![]()
Wat is belangrijker, lief of dom? Serieus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, die is het!
God, wat zijn er toch veel domme mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.data-src="http://images.fok.nl/s/emo.gif" style="visibility:hidden;" width="15" height="15" alt="" />
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Een bewoner die aanpapt met een getrouwde vrouw, daar slaat 't op.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Kan ik hem eens vragen wat 'hengelen in een huwelijk' betekent.
Ohquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:10 schreef sig000 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen en haak nu af.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:10 schreef Zrtlrnc het volgende:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.data-src="http://images.fok.nl/s/emo.gif" style="visibility:hidden;" width="15" height="15" alt="" />
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Het is ook een altijd relevante signature wat dat betreft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
God, wat zijn er toch veel domme mensen.
Nou, exactquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is ook een altijd relevante signature wat dat betreft.![]()
Maar goedaardige domme mensen zijn veel minder erg dan kwaadzinnige domme mensen die denken dat ze alles behalve dom zijn.
But what a post it is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef Picardski het volgende:
na lange tijd moet ik toch maar weer eens in I.R. baboons topic posten deel 77 damn, time flies
Da's meer noodzaak omdt ik wat moet overbouwen maar dat is een lang verhaal waar ik later nog op terugkom.quote:
Okidoquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's meer noodzaak omdt ik wat moet overbouwen maar dat is een lang verhaal waar ik later nog op terugkom.![]()
Daar is niet tussen te kiezen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is belangrijker, lief of dom? Serieus.
Dan zou ik tegen Arneux willen zeggen: "Zeg dat dan!"quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Een bewoner die aanpapt met een getrouwde vrouw, daar slaat 't op.
Het is heel makkelijk, hoor, wat mij betreft: lief wint altijd. Dan maar niet zo slim, boeiuh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Daar is niet tussen te kiezen.
Al vind ik domheid wel érg onaantrekkelijk.
Had ie al gezegd, maar dit was zooooooooo leuk. Je mist de context nu.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zou ik tegen Arneux willen zeggen: "Zeg dat dan!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |