Soms kan ik me dan wel weer vermaken om Calvobbes die erg fanatiek is met de inhoud ervan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En ik vermoed dat dat een wel heel goed iets is, als het forum daar opvallend BOVEN schijnt te staan qua postgedrag.
Je mist me zeker?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Niet dat het erg gezellig is hier de laatste tijd, maar uit pure gewoonte plaats ik maar weer een post.
Nou, hier ben ik dan. Wat wou je kwijtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Jazeker!
Wanneer is de neukdatum?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Wat wou je kwijt![]()
Nee, hoor.quote:
Doe eens een poging om het topic te killen, dan. Wij lullen wel om je heenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik mezelf weer tot topickiller heb gepromoveerd heb in politiek, meld ik me hier ook maar weer.
Zo komt mijn zelfbedachte decentralisatie nooit van de grond natuurlijk..
En nou kan ik 't helemaal niet meer volgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Sig en ik missen hoogstens een chromosoompje. (Of hebben er één te veel. Dat kan ik nooit onthouden.) Maar daar houdt het missen wel op.
Het is in ieder geval vrij naar dat de laatste paar jaar ik niet in staat schijn te zijn op een zelfbenoemd discussie forum ook maar een beetje bevredigende discussie te vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef svann het volgende:
Hehe, dit is het enige topic dat Lamon-proof is?
Pardon. Dat was niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
En nou kan ik 't helemaal niet meer volgen![]()
Zijn wij zo tolerant?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef svann het volgende:
Hehe, dit is het enige topic dat Lamon-proof is?
Ik vind het al bijzonder dat je de moeite neemt om überhaupt te zoeken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:50 schreef Lamon het volgende:
ik niet in staat schijn te zijn op een zelfbenoemd discussie forum ook maar een beetje bevredigende discussie te vinden.
Liefquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ja. U bent gemist. Daar kwam het vooral op neer.
Wie zoekt zal vinden, zeggen ze toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Ik vind het al bijzonder dat je de moeite neemt om überhaupt te zoeken.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Het is wel jammer dat je hier niet vaker komt, inderdaad. Nu moet ik de hele tijd naar je op zoek om de domste uitspraken uit BB in je sig te lezen.
Die je nu hebt is al erg leuk, maar die je hiervoor had was helemaal fijn. Probleem is: ik weet hem niet meer. Ik weet alleen nog dat ik hem leuk vond.
Hoe ging hij ook alweer?
Ik dacht dat je bedoelde 'tot overmaat van drank'.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:01 schreef sig000 het volgende:
een Dramp is een drama en ramp tegelijk[
Ja, die is het!quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Die is van Sabrina, mijn favoriet. Ze heeft het buskruit niet uitgevonden, maar ze is erg lief en vrolijk.
Het was ongeveer als volgt: "Tweederde en drievierde, wat is het verschil? Dan houd je eenderde of eenvierde over, dat is toch hetzelfdeNee... Ja... Nee... Ja... Nee... Ja toch... Er staat een fout op het pak, hoor."
![]()
Goed dat ik het weet. Kan ik hem eens vragen wat 'hengelen in een huwelijk' betekent.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, en mijn huidige sig is van een user, broer. Helemaal de spijker op z'n kop![]()
Wat is belangrijker, lief of dom? Serieus.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, die is het!
God, wat zijn er toch veel domme mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.data-src="http://images.fok.nl/s/emo.gif" style="visibility:hidden;" width="15" height="15" alt="" />
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Een bewoner die aanpapt met een getrouwde vrouw, daar slaat 't op.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Kan ik hem eens vragen wat 'hengelen in een huwelijk' betekent.
Ohquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:10 schreef sig000 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen en haak nu af.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:10 schreef Zrtlrnc het volgende:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.data-src="http://images.fok.nl/s/emo.gif" style="visibility:hidden;" width="15" height="15" alt="" />
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
Het is ook een altijd relevante signature wat dat betreft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:07 schreef broer het volgende:
God, wat zijn er toch veel domme mensen.
Nou, exactquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is ook een altijd relevante signature wat dat betreft.![]()
Maar goedaardige domme mensen zijn veel minder erg dan kwaadzinnige domme mensen die denken dat ze alles behalve dom zijn.
But what a post it is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef Picardski het volgende:
na lange tijd moet ik toch maar weer eens in I.R. baboons topic posten deel 77 damn, time flies
Da's meer noodzaak omdt ik wat moet overbouwen maar dat is een lang verhaal waar ik later nog op terugkom.quote:
Okidoquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's meer noodzaak omdt ik wat moet overbouwen maar dat is een lang verhaal waar ik later nog op terugkom.![]()
Daar is niet tussen te kiezen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is belangrijker, lief of dom? Serieus.
Dan zou ik tegen Arneux willen zeggen: "Zeg dat dan!"quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Een bewoner die aanpapt met een getrouwde vrouw, daar slaat 't op.
Het is heel makkelijk, hoor, wat mij betreft: lief wint altijd. Dan maar niet zo slim, boeiuh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:18 schreef broer het volgende:
[..]
Daar is niet tussen te kiezen.
Al vind ik domheid wel érg onaantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |