k.u.t. computers...quote:
Ahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:27 schreef Ole het volgende:
Poezen zijn erg OK! Compje was minder![]()
Leuk weer zo!!!!![]()
![]()
ik eindelijk ook niet meer!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu weer geen problemen mee.![]()
Mijn uiterste datum bij de ABN-AMRO is alreeds lang verstreken en sindsdien zorg ik voor een dik negatief saldo op die rekeningen.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Je moet toch bij de postbank je identiteit even laten verifieren met kopie van paspoort, en ook nog een handtekening geven ofzo?
Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er ook niet ernstig in verdiept heb, dus ik zal geen oordeel vellen over de nutteloosheid van het idee.
Niettemin ben ik echt zo ontzettend te beroerd om mijn vrije tijd aan dat soort dingen te besteden, dus ik heb het nog steeds niet gedaan.
Nou kreeg ik een tweede brief, waarop net als in de eerste brief een maandje of 2 terug een uiterlijke datum gesteld wordt.
Ik vind dat ZO grappig. Eerst had je die ene dikgedrukte UITERLIJKE DATUM.
Nu, nadat ik verzuimd heb, is er een nieuwe UITERLIJKE DATUM, en die 2 data liggen best een poos uit elkaar.
Wat gaan ze doen, wanneer ik straks mijn tweede UITERLIJKE DATUM gemist heb?
Krijg ik dan nog een derde UITERLIJKE DATUM, of wordt mijn rekening dan per direct beeindigd of iets dergelijks? En komen ze mijn girale geld dan persoonlijk naar mijn huis brengen?
Of moet ik dat dan zelf op komen halen? Voor een bepaalde UITERLIJKE DATUM natuurlijk..
Waarom zou ze het niet doen?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom plaats je een foto van je dochter
Van mij mag het maar ik snap het nietquote:
Nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik die zelf gemaakt heb en er trots op ben
OK, gaat ie weer wegquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van mij mag het maar ik snap het niet
Omdat het een mooi meisje is?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
Waarom plaats je een foto van je dochter
Niet weghalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik die zelf gemaakt heb en er trots op ben
Als het je stoort haal ik hem wel weer weg hoor.
Ook goedquote:
Bij mij stond er dat ze bepaalde opdrachten niet meer voor me uit kunnen voeren.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
Mijn uiterste datum bij de ABN-AMRO is alreeds lang verstreken en sindsdien zorg ik voor een dik negatief saldo op die rekeningen.![]()
Ik neem het niet hoog op, ik wil je niet voor het hoofd stoten, that's all.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:44 schreef tong80 het volgende:
Was gewoon een vraag hoor.Wist niet dat je het zo hoog opnam.
Het lijkt me wel grappig om dan ondanks alle geblokkeerde rekeningen met ID gewoon een nieuwe te openen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat ze bepaalde opdrachten niet meer voor me uit kunnen voeren.
Welke opdrachten, vraag ik me dan af.
Alles wat je saldo doet verminderen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat ze bepaalde opdrachten niet meer voor me uit kunnen voeren.
Welke opdrachten, vraag ik me dan af.
Dan voel ik de sociale verplichting je te vragen of je griepje al wat gezakt is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
Niet dat het erg gezellig is hier de laatste tijd, maar uit pure gewoonte plaats ik maar weer een post.
* En nog even naar Ole zwaait.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:20 schreef Ole het volgende:
Oh ja, ik ben er ook weer eens een keer!
Waarom denkt iedereen toch altijd als je zoiets zegt dat het betekent dat je meer vriendelijke persoonlijke aandacht wilt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef svann het volgende:
Dan voel ik de sociale verplichting je te vragen of je griepje al wat gezakt is.
Ja, ik moet toch wat.![]()
Consumptie-FOK!ken zeg maar..quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Jane het volgende:
Meebaggeren in de nachtbagger is toch iets heel anders, voor mijn gevoel. Dat is net zoiets als eten of drinken uit verveling. Terwijl je het aan het doen bent ervaar je wellicht nog iets van voldoening, maar achteraf heb je zooo'n spijt, he...
Ik leef met je mee, Lamon! Dit was de reactie die ik in een topic in OO plaatste toen ik die 'gevreesde' brief een paar maanden geleden ontving.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:48 schreef Lamon het volgende:
Je moet toch bij de postbank je identiteit even laten verifieren met kopie van paspoort, en ook nog een handtekening geven ofzo?
Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me er ook niet ernstig in verdiept heb, dus ik zal geen oordeel vellen over de nutteloosheid van het idee.
Niettemin ben ik echt zo ontzettend te beroerd om mijn vrije tijd aan dat soort dingen te besteden, dus ik heb het nog steeds niet gedaan.
[enz...]
Uiteindelijk ben ik toen toch maar de zaterdag erna gelijk gegaan. Om er vanaf te zijn. En ook omdat ik het anders zeker zou vergeten en ik niet ineens met een geblokkeerde rekening wilde zitten of zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:14 schreef Jane het volgende:
Zeg, ik krijg net van de Postbank een brief dat alle banken verplicht de identiteit van hun klanten moeten nagaan en dat ik me voor 15 augustus bij het Postkantoor moet melden met een geldig id enz. Is dat bij jullie bank ook zo? Dat alle klanten zich aan de balie moeten komen melden?
Eerlijk gezegd ben ik alweer een beetje knorrig over die brief (), want ik vind dat ze wel een hele korte termijn geven (minder dan 3 weken, en dat ik vakantietijd!) en ik zie mezelf hier alweer een hele zaterdagochtend in het altijd overvolle Postkantoor van Bussum doorbrengen, wachtend tot mijn nummer eindelijk aan de beurt is.
En de andere Oldbies... Zijn jullie ook klant bij de PB en hebben jullie die brief ook gehad?
Het is het beste wat er is. In andere topics word je al helemaal gek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef sig000 het volgende:
Het is ook maar semi-bikkelen natuurlijk.![]()
Ach ik kom soms selectief in topics terecht en de rest boeit me niet zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is het beste wat er is. In andere topics word je al helemaal gek.
Ik begin langzaam maar zeker te beseffen dat dit eigenlijk helemaal niet zo'n leuk forum is geloof ik.
Daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:35 schreef Jane het volgende:
Een tripje naar de FP helpt soms wel om het forum weer meer te waarderen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een rekening gewoon zouden blokkeren, maar aan de andere kant zou het me ook eigenlijk niet eens verbazen als het wel zo is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef Jane het volgende:
Trouwens, hier nog even op inhakend...
Uiteindelijk ben ik toen toch maar de zaterdag erna gelijk gegaan. Om er vanaf te zijn. En ook omdat ik het anders zeker zou vergeten en ik niet ineens met een geblokkeerde rekening wilde zitten of zo.
Ik ook niet.quote:
Daar zullen iets van RTFfolder op zeggen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Alleen een heldere uitleg, ik voel me daar toch echt niet zo veeleisend bij...
Nee, idd. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Alleen een heldere uitleg, ik voel me daar toch echt niet zo veeleisend bij...
Ik ga maar eens slapen, trouwens. Fijne nacht nog!quote:Voor 1 januari 2007 moeten alle banken een kopie van het legitimatiebewijs hebben van al hun klanten. De limiet die ze je stellen in de brief is om te zorgen dat niet iedereen tegelijk komt...ze hebben nog even de tijd.
De ene bank gaat er wat soepeler mee om dan de andere...in WGR staan verhalen over de ABN die klant dreigt met het blokkeren van de rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |