Nog minder tolerant dan andersquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:09 schreef broer het volgende:
O, en zó grumpy was ik toch niet, vannacht?
Hoogstens wat minder tolerant.
Omdat ik het zeg? Sinds wanneer ben ik representatief voor heel FOK!quote:
Dat zei Elizabeth. Als je het fijne wilt weten, moet je even teruglezen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Waar doel je eigenlijk op, qua grumpy?
Potdorie. Wat een verraderlijke reeks is het toch ook!quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:27 schreef svann het volgende:
Pas op je tellen, broer!
Voor je het weet heb je een nieuw stempel te pakken!
Wat is zijn oude stempel dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:27 schreef svann het volgende:
Pas op je tellen, broer!
Voor je het weet heb je een nieuw stempel te pakken!
Ik ben weer bij. Ze had wel een beetje gelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:28 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zei Elizabeth. Als je het fijne wilt weten, moet je even teruglezen.
O.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben weer bij. Ze had wel een beetje gelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Dat is.
Maar men is hier zo opgetogen dat het wel lijkt of de Derde Wereldoorlog net voorbij is. Dat vond ik een ietwat overdreven.
Dat is door goed gedrag nogal verbleekt.quote:
Daar lopen de meningen over uiteenquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:40 schreef svann het volgende:
Die is door goed gedrag nogal verbleekt.![]()
Maar hij heeft blijkbaar iets bestempelbaars.
En dat terwijl er hier toch niets op hem aan te merken valt.
Um... wat is daar fout?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Daar lopen de meningen over uiteen![]()
'Ietwat' heeft geen lidwoord nodig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:42 schreef svann het volgende:
Um... wat is daar fout?
Ok, maar kloppen doet 't niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:41 schreef broer het volgende:
'Een ietwat' komt van een vriend van me. Die zegt dat altijd en dat heb ik overgenomen.
Nogal. Die ga ik maar eens even noteren om te pas en vooral te onpas te citerenquote:Die andere is wel genant, hoor.
Nee, maar echt fout is het toch niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:43 schreef broer het volgende:
'Ietwat' heeft geen lidwoord nodig.
Nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ok, maar kloppen doet 't niet.
Te onpas. Zoals nu, bedoel je?quote:Nogal. Die ga ik maar eens even noteren om te pas en vooral te onpas te citeren![]()
Van Dale vindt van wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:45 schreef svann het volgende:
Nee, maar echt fout is het toch niet?
Die huppelen je toetsenbord uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Waar komen al die smileys toch vandaan als ik tegen Wickedangel praat?
Ja. Ellendig is dat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:50 schreef svann het volgende:
Die huppelen je toetsenbord uit.
Misschienquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Waar komen al die smileys toch vandaan als ik tegen Wickedangel praat?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:50 schreef svann het volgende:
[..]
Die huppelen je toetsenbord uit.
Wat een Loesje-opmerking.
Ik vrees dat dat het is, ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Misschienomdat ik zelf
veel smileys
gebruik?
![]()
Ik quote deze nog even omdat ie heerlijk van de pot gerukt is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 05:00 schreef Fetai het volgende:
Blablabladaar ben ik weer. Gekke dingen vannacht... aargh! 2 van die dames gezoend... 1 had een stoppelbaard, dat was dus echt puur afzien. Hier ga ik denk ik nog wel een klach over maken in klaagbaak... Getverdemme wat was dat smerig, net alsof 't een vent was
![]()
hun uiterlijk was wel nice... begrijp me niet verkeerd... alleen die baard was echt HEEL KUT
k.u.t. computers...quote:
Ahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:27 schreef Ole het volgende:
Poezen zijn erg OK! Compje was minder![]()
Leuk weer zo!!!!![]()
![]()
ik eindelijk ook niet meer!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu weer geen problemen mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |