Nen foto door mijzelf getrokken zal ook wel lukken denk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:05 schreef svann het volgende:
Van harte, IR!
Dat moet blijkbaar met een filmpje.
Nee, gelukkig niet, want ik had hem zelf al gekocht. Al was er nog wel iemand op zoek gegaan ernaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:05 schreef svann het volgende:
Van harte, IR!
Dat moet blijkbaar met een filmpje.
Natuurlijk ga je de vorige week uitgekomen dubbel-dvd van iemand krijgen.
Anders zou men wel in gebreke blijven.
Is achteraf feliciteren ook okee?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ontzettend bedankt voor de felicitaties..
Nee, helaas. Dat wordt lastig.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:14 schreef Fetai het volgende:
Heey kan iemand deze n00b uitleggen wat dit nou is... een slowchat ofzo? en waarom is die van I.R. Baboon, kan de volgende title niet Fetai's semi-bikkeltijd deel 78 zijn?![]()
Alsjeblieftquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dat wordt lastig.
Net alsof je opeens Karel de Jongs Mona Lisa zou krijgen.
quote:
Bedankt. En ik duik m'n bed in. De laatste gasten ging vanochtend pas om half 7 weg (waarna ze trouwens met een steiger weer door m'n raam naar binnen waren geklommen om de muziek weer aan te zetten en weer weggingen) en ik had maar een uur of 6 geslapen, dus dat heb ik hard nodig.quote:
Eigenlijk wel ja... maar ik ben zo bang dat er straks een boze remlof oid op me af staptquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je dat zelf moet uitmaken. Als je zo de topics eens doorleest, komt het dan over als een standaard slowchat?
Hmm...quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar een uur of 6 geslapen
Ja.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef Lamon het volgende:
komt het dan over als een standaard slowchat?
Dat was dan niet de bedoeling.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:21 schreef Fetai het volgende:
Eigenlijk wel ja...
Roger thatquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was dan niet de bedoeling.
Alles is natuurlijk uiteindelijk slowchat, maar de lat ligt hier toch wel iets hoger. Althans, dat is naar mijn weten de insteek van het geheel.
Dit neem ik trouwens terug. Ik ben officieel in ieder topic waar ik op reageer topickiller.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Ik ben best wel een topickiller hier de laatste tijd, geloof ik..
Voordat je 't weet, heet je Stanley Climbfallquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit neem ik trouwens terug. Ik ben officieel in ieder topic waar ik op reageer topickiller.
Er staan allemaal Lamonnnetjes aan het eind van mijn my active topics list.
Voor mij zeker niet slapen. Ik vind het een nare lichamelijke en geestelijke kutverplichting, waar ik best vanaf zou willen als het kon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:38 schreef broer het volgende:
De vraag is, Lamon, is het een extra uur slaap of is het een extra uur wakker blijven?
Jij zit dus ook achter de pc voor je werk. Dat maakt heel veel verschil.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:44 schreef broer het volgende:
Ach, ik vind het altijd wel prettig om ergens tussen de vijf en de tien uur niet achter de computer te zitten. Wat mij betreft is het dus een uur extra slapen.
Uren en uren. Ik moet mezelf gewoon dwingen om het ding dicht te klappen, anders komt het nooit meer goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:48 schreef Lamon het volgende:
Jij zit dus ook achter de pc voor je werk. Dat maakt heel veel verschil.
Maar dat heb ik zelfs. Hoeveel uur ik ook achter de computer spendeer, ik heb elke keer dat ik hem dichtklap het idee dat ik nog iets wilde opzoeken.quote:Ik zou best wat meer uurtjes achter de tv of de pc willen zitten, voor mijn gevoel wil ik (vooral op doordeweekse avonden) vaak nog net even iets kijken of nog even wat surfen, terwijl ik weet dat ik gewoon naar bed moet, wil ik nog kunnen functioneren.
Cool, het is nu vroeger.quote:
Goeie film, zal je vast bevallen.quote:
Je wil niet weten hoe gesloten ik kan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Wanneer was de laatste keer dat je het gesloten zag?
Chaos heeft altijd wel wat inspirerendquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:05 schreef svann het volgende:
De posts worden niet in elkaar geschoven?
Jammer, dat geeft altijd zo'n lekkere warboel.
Een gratis uurtje uitstel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Wat is iedereen opgetogen over een uurtje verschil.
De mooiste herinneringsmomenten uit je leven, die je eeuwig bij blijven, duren zelden langer dan een uur.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Wat is iedereen opgetogen over een uurtje verschil.
Nee, dat wou ik zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:
Niet dat dit 1 van die momenten is trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |